Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

kia yeh insaaf hain

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: kia yeh insaaf hain

    Originally posted by Insaaan View Post
    Pori dunia main pakistan kee badnami hui hay..
    jin logon ny kia hay UN ko sar e aam phansi daini chayee
    ................ager mery bus main hoto main hee dy donga
    any way dill phat gia hay dekh ker
    aur yeh islamic saza nahi hay
    islam to aib ko chupata hay

    yeh he baat main samjhany ki khoshish ker rahi hon mager abicool ki samjh main nhe arah main un ki yeh he smjhan chah rahi k kuda k bandy nabi pak PBUM ny aibo per perda dalny ka hukam fermya hain un ki hayat taiba per nazer dalin to ek b aysa wakia nhe milta kia teb gonah nhe hoty thy ya szain nhe milti the seb kuch hota tha na mager kabi aysa wakia samny aya kabi b kisi sahabi k door main b nhe khabi b kisi ny b is saza per implement kia?quran pak humre liya rehnumai hain mager is per amel kerny ka tareeka to humry nabi pak PBUM ny he bataya na humain .
    ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

    sigpic

    Comment


    • #32
      Re: kia yeh insaaf hain

      g ap nay baat ki sheriyet ki?
      bhai mery quran pak humrey liya ek zabta hayat hain aur us ki takmeel humre nabi pak PBUM
      ney ki yani quran pak ka turjama aur nabi pak pbum ki pori haayat taiba humry liya quran pak ki tafseer hain
      nabi pak pBUM Ki door main kabhi koi aysi saza di gai? kia teb gonah nhe hoty
      kia teb sazain nhe milti the main yeh kehna chahti hon k humre nabi pak PBUM ny b reham aur
      mamla fahmi ki irshaad fermya k logo k aibon ko kholy aam met phalaon perda poshi kero
      quran pak humre liya reh rast hain to us per chalne ka way b humry nabi pak PBUM NEY HE BATAYA HAIN NA KIA
      KABI B AYSA KUCH KIA YA HOWA
      EVEN HAZRET ALI RAZI TALA UN HA,HAZRET UMER FAROOQ RAZI TALA UN HA AUR JITNE B SAHABI IKRAM K DOOR GOZERY KHABI KOI EK MISAL AYSI MILI
      AB ALLAH MAAF KERY YEH TO NHE KAHTY HAIN UNHO NY QURAN PER IMPLEMENT NHE KIA ALLAH MAF KERY
      YEH BAAT SMJHA RAHI HON K QURAN PAK KI TAFSEER SY MURAD MERI NABI PAK PBUM HI HAYAT TAIBA HAIN JEB HUMRY PAKS NABI NY ASYI SAZA DAYNE SY GORAIZ KIA HAINA UR MAAFI KI B GONAJSI RAKHI TO HUM KIYON RAKH SAKTAIN
      KIA HUM ZAYDA HE SHERIYT K PASDAR HAIN ?QO KAYSE?
      SOOREH NOOR MAIN JAHAN YEH IRSHAD HOWA K 100 KORE MARY JAIN WAHAN YEH B IRSHAAD HOWA HAIN K
      KUCH LOGO KA GROPU BNYA JAYE JO SAZA PER MUSHAIDA KERY AUR PHER US MAIN JITNE PAISHO RAFT HO SAKTI KERY YEH B FERMYA K JINHO NY ZOR ZABDERTI YA BYKASI YA MAJBORI MAIN AKER YEH GONAH KIA BYSHUK WO GONHA HE KHALY GA MGER ALLAH RUB UL IZET MAAF KERNY WALA HAIN MAAF KERY GA YEH LAFZI TERJUMA HAIN .
      محترمہ آپ سے گزارش ہے کہ* آپ قرآن و سنت پر براہ راست رائی زنی کرنے سے پہلے اسلامی تاریخ کا بغور مطالعہ فرمالیں آپ جتنا بولے چلی جارہی ہیں اتنا ہی آپ کا اسلام کہ بارے میں علم نمایاں ہوتا چلا جارہا آپ کو چاہیے کہ پہلے اسلامی حدود و تعزیرات کا مطالعہ فرمائیں کہ آیا حدوداللہ کیا ہوتی ہیں انکے احکام کیا ہیں ان کا نفاذ کیسے ہوگا اور کون کرئے گا اور کیا ان کہ نفاذ میں نرمی برتنا خود ایک جرم نہیں اور جب کسی کا جرم ثابت ہوجائے تو اس پر کیا حد لگے گی ؟ آیا اس کا جرم حد کہ دائرے میں آئے گا یا تعزیر کہ اور یہ بھی کہ حد اور تعزیر میں کیا فرق ہے ؟ نیز حد قائم کرنے کی کیا شرائط ہیں وغیرہ وغیرہ ۔ ۔
      مختصر عرض کرتا چلوں کہ زنا کی سزا (یعنی حد) جاری کرنے کے لیے جن شرائط پر فقہاء کا اتفاق ہے وہ یہ ہیں کہ زنا کرنے والا بالغ ہو، عاقل ہو، مسلمان ہو، زانی مختار ہو یعنی اس پر جبر (زبردستی) نہ کی گئی ہو۔ عورت کے ساتھ زنا کرے اور ایسی لڑکی سے زنا کیا ہو جس سے عادتاً وطی ہوسکتی ہو۔
      جب یہ تمام شرائط پائی جائیں تو پھر حد جاری کی جاسکتی ہے ورنہ اگر کوئی بھی ایک شرط نہیں پائی جارہی یا پھر کسی ایک شرط میں شبہ پڑ رہا ہے تو اس پر بھی حد جاری نہیں کی جائے گی کیونکہ اگر حد جاری کرنے میں معمولی شبہ پڑ رہا ہے تو اس وقت حد جاری نہیں ہوتی بلکہ ساقط ہوجاتی ہے۔
      گواہ: مذکورہ شرائط کے پائے جانے کے ساتھ ساتھ حد جاری کرنے کے لیے چار گواہوں کا ہونا بھی لازمی ہے اور اگر تین گواہ ہیں تو پھر بھی حد جاری نہیں ہوگی۔ چار گواہوں کا ہونا قرآن مجید سے ثابت ہے
      جیسا کہ سورۃ النسآء کی آیت نمبر15 میں ہے کہ ۔ ۔۔
      وَاللاَّتِي يَأْتِينَ الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَآئِكُمْ فَاسْتَشْهِدُواْ عَلَيْهِنَّ أَرْبَعةً مِّنكُمْ فَإِن شَهِدُواْ فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّى يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبِيلاً
      . اور تمہاری عورتوں میں سے جو بدکاری کا ارتکاب کر بیٹھیں تو ان پر اپنے لوگوں میں سے چار مردوں کی گواہی طلب کرو، پھر اگر وہ گواہی دے دیں تو ان عورتوں کو گھروں میں بند کر دو یہاں تک کہ موت ان کے عرصۂ حیات کو پورا کر دے یا اللہ ان کے لئے کوئی راہ (یعنی نیا حکم) مقرر فرما دے
      And those of your women who commit adultery, call in from your men four witnesses against them. Then if they produce evidence, confine those women to their houses till death completes their term of life or Allah ordains a way (i.e. a new injunction) for them.
      اسلامی تعزیرات اور حدود اللہ کے نفاذ کے لیے بنیادی کامل ثبوت اور مکمل شہادت ہے۔ شہادت بھی ایسی جو ہر قسم کے شک و شبہ سے بالا ہو۔ یہ اسلامی تعزیرات کی ایک ایسی وصف ہے جو انہیں دنیا کے تمام نظام ہائے تعزیرات سے ممتاز کردیتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ جس ملک میں، جہاں کہیں اور جب بھی اسلامی حدود کا نفاذ اپنی اصل روح کے ساتھ ہوا وہاں جرائم کا نشان ہی نہیں رہا۔ اور لطف یہ ہے کہ سزا کی نوبت بھی شاذونادر ہی آئی ہے۔
      ثبوت اور گواہ کے بغیر کوئی بھی فیصلہ نہیں کیا جائے گا
      گواہوں کی تعداد: گواہوں کی تعداد دعوے اور جرم کی نوعیت پر موقوف ہے۔ بعض دعواؤں کے ثبوت کو ایک گواہ کافی ہے اور بعض دعواؤں کے لیے دوگواہوں کی ضرورت پڑتی ہے۔ جبکہ بعض واقعات کے لیے چار گواہوں کی شہادت ضروری ہوتی ہے۔ زنا کے مجرم کو سنگسار کرنے کے موقع پر ایک جم غفیر (بڑی جماعت) کی موجودگی مطلوب ہوتی ہے۔ اسی طرح بعض معاملات میں مرد و عورت دونوں کی گواہی تسلیم کرلی جاتی ہے۔ جبکہ بعض مقدمات میں صرف مرد کی گواہی لازمی ہے۔ مثلاً زنا کی گواہی میں عورت کی گواہی قابل قبول نہیں ہے۔ زنا میں چار مردوں کی شہادت کی ضرورت ہوتی ہے جبکہ چوری وغیرہ کے معاملات میں دوگواہ کافی ہوتے ہیں۔ لیکن حدود اللہ کے نفاذ کے لیے ضروری ہے کہ گواہ فاسق نہ ہوں۔ عام حالات میں دو مرد نہ ہوں تو ایک مرد اور دو عورتیں۔ ان میں سے جن کو تم گواہی کے لیے پسند کرتے ہو، گواہی دیں تاکہ ان میں سے ایک عورت بھول جائے تو دوسری اس کو یاد دلائے۔ (البقرہ۔ آیت 282)

      اسلام نے گواہ کے لیے جس قدر پابندیاں عائد کی ہیں اتنی قدر ان کے احترام اور تقدس کو واجب قرار دیا ہے۔ نہ صرف مدعی (دعویٰ کرنے والا) اور مدعا علیہ (جس پر دعویٰ کی گئی ہو) پر بلکہ ان کے ورثاء اور متعلقین پر بھی ضروری ہے بلکہ حکومت اور عدلیہ کی بھی ذمہ داری ہے کہ گواہوں کو ان کی گواہی کی بناء پر کسی طور پر کوئی گزند نہ پہنچے۔ کوئی فریق انہیں نقصان یا ایذا نہ پہنچائے۔ ارشاد باری تعالیٰ ہے کاتب اور گواہ کو کوئی بھی نقصان نہ پہنچایا جائے۔ (البقرہ۔ آیت 282)
      موجودہ معاشرے کے بگاڑ، تنازعات کی بھرمار اور عدالتی نظام کی بحالی کا صرف ایک ہی حل ہے کہ اسلام کے اس عادلانہ اور حکیمانہ نظام کو اس کی اصل روح کے ساتھ نافذ اور جاری کیا جائے۔ بے ثبوت دعوے نہ ہوں۔ گواہ سچے ہوں۔ گواہیاں بے لاگ ہوں۔ لین دین کے معاملات ضبط تحریر لائے جائیں۔ فرضی تمسکات نہ لکھے جائیں۔ گواہوں کا تحفظ ہو۔ گواہ پر کوئی ہاتھ اٹھانے کی جرأت نہ کرے۔ ناقابل اصلاح جھوٹے گواہ زندگی بھر کے لیے گواہی سے محروم اور واجب تعزیر قرار پائیں تاکہ انہیں قرار واقع سزا ملے اور دوسروں کے لیے سبق بن جائے۔
      اسلامی سزاؤں کا مقصد مجرم کی اصلاح اور معاشرہ میں جرائم کا انسداد ہے۔ سزائیں شدید ہیں لیکن ان کے نفاذ میں حد درجہ احتیاط اور کڑی شرائط ہیں:
      سچی توبہ اور اسلامی سزا مجرم کو پاک کردیتی ہے۔ لہٰذا توبہ کرلینے والے اور اپنے جرم کی سزا پالینے والے شخص سے حقارت اور نفرت کی کوئی گنجائش نہیں۔ اسلامی نظام عدل کی بنیادی بات یہ ہے کہ جرم ثابت ہوجانے کے بعد کسی عدالت اور کسی بھی فرد کو حدود اللہ میں تخفیف اور تبدیلی کا اختیار نہیں۔ الَّا یہ کہ مقتول کے وارث خون بہا قبول کرنے پر راضی ہوجائیں یا ازخود معاف کردیں۔
      چند حدود کے بیان سے قبل اس حقیقت کا اظہار ضروری ہے کہ حدود اللہ اور تعزیرات یعنی سزاؤں کا نفاذ عدلیہ کے اختیار میں ہے، کسی فرد کو از خود کسی صورت میں قانون کو اپنے ہاتھ میں لینے کا اختیار نہیں۔ اس معاملہ میں ہرگز کسی شبہ کی گنجائش نہیں ہے کیونکہ انسانوں کے اپنے بنائے ہوئے قوانین میں اور اللہ تعالیٰ علیم و خبیر کے بھیجے ہوئے احکام میں زمین آسمان کا فرق ہے۔
      انسان کا علم محدود ہے۔ وہ جو کچھ سوچتا ہے اپنے ذاتی یا قومی مفاد کے لیے سوچتا ہے یا علاقائی، ملکی اور گروہی فوائد کو مدنظر رکھتا ہے۔ اگر عالمی مقاصد بھی اس کے سامنے ہوں تو وہ وقتی اور ہنگامی ہوتے ہیں کیونکہ مستقبل کا علم اور غیب کی خبر صرف عالم الغیب اللہ کو ہے کہ وہ سب کا مالک ہے، سب کا خالق ہے اور سب کا رب ہے۔ لہٰذا اللہ تعالیٰ کی نازل کردہ کتاب دائمی ہے۔ وہ قیام قیامت تک کے لیے ہے اور اسلامی احکام بھی دائمی ہیں عارضی اور وقتی نہیں ہیں۔
      اسی طرح اسلامی تعزیرات تمام نوع انسانی کی بھلائی اور اقوام عالم کی اصلاح کے لیے ہیں۔ اسلامی سزاؤں سے مقصود محض انتقام یا بدلہ اور تعزیر نہیں بلکہ یہ سزائیں مجرم کی اصلاح، دوسروں کی عبرت، معاشرہ کی تطہیر اور مستقبل میں جرائم کی روک تھام کے لیے ہیں۔
      Last edited by aabi2cool; 3 April 2009, 17:04.
      ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

      Comment


      • #33
        Re: kia yeh insaaf hain

        Originally posted by zoniash View Post
        yeh he baat main samjhany ki khoshish ker rahi hon mager abicool ki samjh main nhe arah main un ki yeh he smjhan chah rahi k kuda k bandy nabi pak PBUM ny aibo per perda dalny ka hukam fermya hain un ki hayat taiba per nazer dalin to ek b aysa wakia nhe milta kia teb gonah nhe hoty thy ya szain nhe milti the seb kuch hota tha na mager kabi aysa wakia samny aya kabi b kisi sahabi k door main b nhe khabi b kisi ny b is saza per implement kia?quran pak humre liya rehnumai hain mager is per amel kerny ka tareeka to humry nabi pak PBUM ny he bataya na humain .
        great..............yakeen karain k aap jaisy islam ko hee theek samjty hian..
        ALLAH humain islam pori tarah samjny ke tofeek dy ameen
        [FONT="Arial Black"]Mr. Khalil How much Fake IDs would you make in Pegham... ?

        See you Real Face in here 372-shed

        Muhammad Khalil's Real Face [/FONT]

        Comment


        • #34
          Re: kia yeh insaaf hain

          Originally posted by zoniash View Post
          muje ap jayse aqelmanedh logo sy pori pori yeh he tawaeqo the k muje ayse he ans milyain gy to main ap sebb muslim jo boaht advance ya boaht islamic aur sazaon komaan nay waly bentyhain aj kuch kahna chahti hon
          1 pahli baat soreh noor main yeh bata diya gaya k zani merd aur zani ouret ko kore mary jain aur bakol mery mery muhtarm bhai ap k is gonah main maafi ki koi gunjais nhe as u say
          ans
          muje ek baat batain ap ny pora quran paerha hain ? yakeenen nhe kiyon k ager perha hota to ap ko is ki tafseer b maloom hoti islam main kisi b gonah k liya kisi b gonah k liya
          3 bar maafi ka hukam diya gaya
          islam main bedkar ourt k liya kaha gaya k 3 adfa usy samjho piyar sy
          guse
          dant k ya maar k
          mager kia ap yeh bata saktain islam ny aur quran pak main yeh kahan likha hion k jao jao apni maa betiyon ko jo ager nasmjhi main koi gonah ker deti han to jao ly jao un sare aammmmmmm ly k jao dunya ko bato k haan dakho yeh humri beti bivi kitne buri hain pher namahrem logo sy kaho ayo logo meri jawab beti ho pakero zammen py ulta letao aur ayo nahmarm sharif zado ayo meri beti ko tangon sy pakero bazon sy pakeron aur ayo islam k maanay walo ayo meri beti per sare aaaaaaaaaam namahram merdon k samnay kore maro kia yhe isalm ny kaha.?
          kiay yeh quran pak main likha hain
          kia yeh humry pak nabi PBUM ny huamin seekhay hain ?
          huamin apne metlub ki sari sazain araaishain to yaad hain mger afsos hum tafser bhol gaye humain yeh too yaad raha k quran pak main 4 sgadiyan kerny ki ijazt hain ager insaf ker sako mger hum yeh tafseer bhaol agye k 4 shadiyan apne ayash nafes k liya nhe kaha tha is liya kah tha k bewao ka sahara beno yateemu k ser py hath pharyon kia yhe kaha gaya islam main k koi merd apne ayash hain apne gandy nafes py qabo nhe rakh sakta to ajye aur shadi ker lain aur kahye main insaaf kero ga apni bivaiyon k dermiyan ? muje itraaj lerki py nhe tum logo py hain jo insan nheya pher apne metlub ka islam bana k bath gaye
          app kesi ko yah nahi kah sakti ka YAQEENAN Quran nahi perha u dont know about others definately :rose
          Hain main ne pora Quran perha ha lakin pora Tarjuma se nahi perha kahen kahen se tarjuma or tafseer se perhna sekha ha or Allah ka shuker ha ka Arabic perh ker samagh aa jate ha ka kis bare main baat ho rahe ha

          Zani mard or aurat ko kore mare jain to khabar ke mutabik wo aurat zani the to us ko kore mare gaye kunkah gunnah main koi maffi nahi ha,
          App yah kis terhain se kah sakte hain ka us aurat ko 3 dafa warning nahi de gaye :mm:

          jab Hamary Rasool (PBUH) ne saza ke bare main Bataya tha to yah Wazah Alfaz main ferma deya tha kah ager Gunah App kay ghar main se bhi kesi ne kia to Mafi ke koi gunjayesh nahi ha.

          or Islam main sab se Bahtreem Baat yah ha kah jb koi appne Keya ke saza sab ke samnay la leta ha to phir us ka wo Gunah Dhool jata ha or society main kesi ko bhi Yah Haq nahi hota ha kah wo us ke past ke bare main us ko taneee de or jo us ko tanee da ga wo phir Bohtan lagaye ga or Bohtan ke saza to Zani se bhi zeda ha
          Last edited by shela; 3 April 2009, 19:44.

          Comment


          • #35
            Re: kia yeh insaaf hain

            aik sawaal to yeh hai na kay Talbiaan kay paas kia saboot hain kay us larki ka jurm yeh tha ?:mm: Tv pay kuch or taraha say bhi news hain ..yeh baat to tehqeeqaat kay bad samnay aye gee kay asal waqeya kia tha...or agar yehi jurm hai bhi to Talibaan koon hotay hain saza deenay walye ? pak ki hakoomat hai jo saza banye pak day ga Talibaan koi islaam kay muhafiz nahi jo aisi sazaian deetay pheeraian :tasali: ..or kisi khatoon ko sarr-i-aam aisi saza deena islam main kaha likha hai .......
            اللھم صلی علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما صلیت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔
            اللھم بارک علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما بارکت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔

            Comment


            • #36
              Re: kia yeh insaaf hain

              Originally posted by Aanchal View Post
              larki nay jo bhi ghalati ki hoo saza milni chaien jo bhi saboot houn us kay hissab say ....lekan Talaban koon hotay hain saza deenay walay ?
              or sarr-i-aam kisi khatoon ko saza deena koon say islam main hai ? or yeh jo video hai is main tareeka deekhoo in Talbaan ka ...

              Exactly may bhi yahi kheny wali thee
              Sar-e-Aam MArnay ki wajha kia hay akhir :fuming: YE khai nahi likha kay Juram sabit honay kay baad itnay logo kay dermayan Usy saza di jaye
              Or sub zalim insaan khary daikh rahy hain Sharm hi nahi rahi logo may

              Allah hidayat day sub ko Or mujhy bhi/ammen

              Comment


              • #37
                Re: kia yeh insaaf hain

                Originally posted by zoniash View Post
                muje ap jayse aqelmanedh logo sy pori pori yeh he tawaeqo the k muje ayse he ans milyain gy to main ap sebb muslim jo boaht advance ya boaht islamic aur sazaon komaan nay waly bentyhain aj kuch kahna chahti hon
                1 pahli baat soreh noor main yeh bata diya gaya k zani merd aur zani ouret ko kore mary jain aur bakol mery mery muhtarm bhai ap k is gonah main maafi ki koi gunjais nhe as u say
                ans
                muje ek baat batain ap ny pora quran paerha hain ? yakeenen nhe kiyon k ager perha hota to ap ko is ki tafseer b maloom hoti islam main kisi b gonah k liya kisi b gonah k liya
                3 bar maafi ka hukam diya gaya
                islam main bedkar ourt k liya kaha gaya k 3 adfa usy samjho piyar sy
                guse
                dant k ya maar k
                mager kia ap yeh bata saktain islam ny aur quran pak main yeh kahan likha hion k jao jao apni maa betiyon ko jo ager nasmjhi main koi gonah ker deti han to jao ly jao un sare aammmmmmm ly k jao dunya ko bato k haan dakho yeh humri beti bivi kitne buri hain pher namahrem logo sy kaho ayo logo meri jawab beti ho pakero zammen py ulta letao aur ayo nahmarm sharif zado ayo meri beti ko tangon sy pakero bazon sy pakeron aur ayo islam k maanay walo ayo meri beti per sare aaaaaaaaaam namahram merdon k samnay kore maro kia yhe isalm ny kaha.?
                kiay yeh quran pak main likha hain
                kia yeh humry pak nabi PBUM ny huamin seekhay hain ?
                huamin apne metlub ki sari sazain araaishain to yaad hain mger afsos hum tafser bhol gaye humain yeh too yaad raha k quran pak main 4 sgadiyan kerny ki ijazt hain ager insaf ker sako mger hum yeh tafseer bhaol agye k 4 shadiyan apne ayash nafes k liya nhe kaha tha is liya kah tha k bewao ka sahara beno yateemu k ser py hath pharyon kia yhe kaha gaya islam main k koi merd apne ayash hain apne gandy nafes py qabo nhe rakh sakta to ajye aur shadi ker lain aur kahye main insaaf kero ga apni bivaiyon k dermiyan ? muje itraaj lerki py nhe tum logo py hain jo insan nheya pher apne metlub ka islam bana k bath gaye

                App nay bilkul sahi bola sis
                YE khai nahi likha kay Juram sabit honay kay baad is tareeqay say saza di jaye
                ye bilkul ghalt herkat the
                may kheti hun un teen logo ko bhi Jo kay 2 bakray hovay thay lerki ko or jo mar raha tha
                un teeno ko bhi Koray maary jaye wo bhi to namehrim hain Unho nay haath kion lagaya lerki ko unhay bhi maro pakar ker

                Comment


                • #38
                  Re: kia yeh insaaf hain

                  Kuch nahi khana Darama ...................

                  I Have Green Blood In My Veins Because I Am a Pakistani


                  Comment


                  • #39
                    Re: kia yeh insaaf hain

                    [quote=aabi2cool;1035396]
                    محترمہ آپ سے گزارش ہے کہ* آپ قرآن و سنت پر براہ راست رائی زنی کرنے سے پہلے اسلامی تاریخ کا بغور مطالعہ فرمالیں آپ جتنا بولے چلی جارہی ہیں اتنا ہی آپ کا اسلام کہ بارے میں علم نمایاں ہوتا چلا جارہا آپ کو چاہیے کہ پہلے اسلامی حدود و تعزیرات کا مطالعہ فرمائیں کہ آیا حدوداللہ کیا ہوتی ہیں انکے احکام کیا ہیں ان کا نفاذ کیسے ہوگا اور کون کرئے گا اور کیا ان کہ نفاذ میں نرمی برتنا خود ایک جرم نہیں اور جب کسی کا جرم ثابت ہوجائے تو اس پر کیا حد لگے گی ؟ آیا اس کا جرم حد کہ دائرے میں آئے گا یا تعزیر کہ اور یہ بھی کہ حد اور تعزیر میں کیا فرق ہے ؟ نیز حد قائم کرنے کی کیا شرائط ہیں وغیرہ وغیرہ ۔ ۔

                    مختصر عرض کرتا چلوں کہ زنا کی سزا (یعنی حد) جاری کرنے کے لیے جن شرائط پر فقہاء کا اتفاق ہے وہ یہ ہیں کہ زنا کرنے والا بالغ ہو، عاقل ہو، مسلمان ہو، زانی مختار ہو یعنی اس پر جبر (زبردستی) نہ کی گئی ہو۔ عورت کے ساتھ زنا کرے اور ایسی لڑکی سے زنا کیا ہو جس سے عادتاً وطی ہوسکتی ہو۔
                    جب یہ تمام شرائط پائی جائیں تو پھر حد جاری کی جاسکتی ہے ورنہ اگر کوئی بھی ایک شرط نہیں پائی جارہی یا پھر کسی ایک شرط میں شبہ پڑ رہا ہے تو اس پر بھی حد جاری نہیں کی جائے گی کیونکہ اگر حد جاری کرنے میں معمولی شبہ پڑ رہا ہے تو اس وقت حد جاری نہیں ہوتی بلکہ ساقط ہوجاتی ہے۔
                    گواہ: مذکورہ شرائط کے پائے جانے کے ساتھ ساتھ حد جاری کرنے کے لیے چار گواہوں کا ہونا بھی لازمی ہے اور اگر تین گواہ ہیں تو پھر بھی حد جاری نہیں ہوگی۔ چار گواہوں کا ہونا قرآن مجید سے ثابت ہے
                    جیسا کہ سورۃ النسآء کی آیت نمبر15 میں ہے کہ ۔ ۔۔
                    وَاللاَّتِي يَأْتِينَ الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَآئِكُمْ فَاسْتَشْهِدُواْ عَلَيْهِنَّ أَرْبَعةً مِّنكُمْ فَإِن شَهِدُواْ فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّى يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبِيلاً
                    . اور تمہاری عورتوں میں سے جو بدکاری کا ارتکاب کر بیٹھیں تو ان پر اپنے لوگوں میں سے چار مردوں کی گواہی طلب کرو، پھر اگر وہ گواہی دے دیں تو ان عورتوں کو گھروں میں بند کر دو یہاں تک کہ موت ان کے عرصۂ حیات کو پورا کر دے یا اللہ ان کے لئے کوئی راہ (یعنی نیا حکم) مقرر فرما دے
                    And those of your women who commit adultery, call in from your men four witnesses against them. Then if they produce evidence, confine those women to their houses till death completes their term of life or Allah ordains a way (i.e. a new injunction) for them.
                    اسلامی تعزیرات اور حدود اللہ کے نفاذ کے لیے بنیادی کامل ثبوت اور مکمل شہادت ہے۔ شہادت بھی ایسی جو ہر قسم کے شک و شبہ سے بالا ہو۔ یہ اسلامی تعزیرات کی ایک ایسی وصف ہے جو انہیں دنیا کے تمام نظام ہائے تعزیرات سے ممتاز کردیتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ جس ملک میں، جہاں کہیں اور جب بھی اسلامی حدود کا نفاذ اپنی اصل روح کے ساتھ ہوا وہاں جرائم کا نشان ہی نہیں رہا۔ اور لطف یہ ہے کہ سزا کی نوبت بھی شاذونادر ہی آئی ہے۔
                    ثبوت اور گواہ کے بغیر کوئی بھی فیصلہ نہیں کیا جائے گا
                    گواہوں کی تعداد: گواہوں کی تعداد دعوے اور جرم کی نوعیت پر موقوف ہے۔ بعض دعواؤں کے ثبوت کو ایک گواہ کافی ہے اور بعض دعواؤں کے لیے دوگواہوں کی ضرورت پڑتی ہے۔ جبکہ بعض واقعات کے لیے چار گواہوں کی شہادت ضروری ہوتی ہے۔ زنا کے مجرم کو سنگسار کرنے کے موقع پر ایک جم غفیر (بڑی جماعت) کی موجودگی مطلوب ہوتی ہے۔ اسی طرح بعض معاملات میں مرد و عورت دونوں کی گواہی تسلیم کرلی جاتی ہے۔ جبکہ بعض مقدمات میں صرف مرد کی گواہی لازمی ہے۔ مثلاً زنا کی گواہی میں عورت کی گواہی قابل قبول نہیں ہے۔ زنا میں چار مردوں کی شہادت کی ضرورت ہوتی ہے جبکہ چوری وغیرہ کے معاملات میں دوگواہ کافی ہوتے ہیں۔ لیکن حدود اللہ کے نفاذ کے لیے ضروری ہے کہ گواہ فاسق نہ ہوں۔ عام حالات میں دو مرد نہ ہوں تو ایک مرد اور دو عورتیں۔ ان میں سے جن کو تم گواہی کے لیے پسند کرتے ہو، گواہی دیں تاکہ ان میں سے ایک عورت بھول جائے تو دوسری اس کو یاد دلائے۔ (البقرہ۔ آیت 282)

                    اسلام نے گواہ کے لیے جس قدر پابندیاں عائد کی ہیں اتنی قدر ان کے احترام اور تقدس کو واجب قرار دیا ہے۔ نہ صرف مدعی (دعویٰ کرنے والا) اور مدعا علیہ (جس پر دعویٰ کی گئی ہو) پر بلکہ ان کے ورثاء اور متعلقین پر بھی ضروری ہے بلکہ حکومت اور عدلیہ کی بھی ذمہ داری ہے کہ گواہوں کو ان کی گواہی کی بناء پر کسی طور پر کوئی گزند نہ پہنچے۔ کوئی فریق انہیں نقصان یا ایذا نہ پہنچائے۔ ارشاد باری تعالیٰ ہے کاتب اور گواہ کو کوئی بھی نقصان نہ پہنچایا جائے۔ (البقرہ۔ آیت 282)
                    موجودہ معاشرے کے بگاڑ، تنازعات کی بھرمار اور عدالتی نظام کی بحالی کا صرف ایک ہی حل ہے کہ اسلام کے اس عادلانہ اور حکیمانہ نظام کو اس کی اصل روح کے ساتھ نافذ اور جاری کیا جائے۔ بے ثبوت دعوے نہ ہوں۔ گواہ سچے ہوں۔ گواہیاں بے لاگ ہوں۔ لین دین کے معاملات ضبط تحریر لائے جائیں۔ فرضی تمسکات نہ لکھے جائیں۔ گواہوں کا تحفظ ہو۔ گواہ پر کوئی ہاتھ اٹھانے کی جرأت نہ کرے۔ ناقابل اصلاح جھوٹے گواہ زندگی بھر کے لیے گواہی سے محروم اور واجب تعزیر قرار پائیں تاکہ انہیں قرار واقع سزا ملے اور دوسروں کے لیے سبق بن جائے۔
                    اسلامی سزاؤں کا مقصد مجرم کی اصلاح اور معاشرہ میں جرائم کا انسداد ہے۔ سزائیں شدید ہیں لیکن ان کے نفاذ میں حد درجہ احتیاط اور کڑی شرائط ہیں:
                    سچی توبہ اور اسلامی سزا مجرم کو پاک کردیتی ہے۔ لہٰذا توبہ کرلینے والے اور اپنے جرم کی سزا پالینے والے شخص سے حقارت اور نفرت کی کوئی گنجائش نہیں۔ اسلامی نظام عدل کی بنیادی بات یہ ہے کہ جرم ثابت ہوجانے کے بعد کسی عدالت اور کسی بھی فرد کو حدود اللہ میں تخفیف اور تبدیلی کا اختیار نہیں۔ الَّا یہ کہ مقتول کے وارث خون بہا قبول کرنے پر راضی ہوجائیں یا ازخود معاف کردیں۔
                    چند حدود کے بیان سے قبل اس حقیقت کا اظہار ضروری ہے کہ حدود اللہ اور تعزیرات یعنی سزاؤں کا نفاذ عدلیہ کے اختیار میں ہے، کسی فرد کو از خود کسی صورت میں قانون کو اپنے ہاتھ میں لینے کا اختیار نہیں۔ اس معاملہ میں ہرگز کسی شبہ کی گنجائش نہیں ہے کیونکہ انسانوں کے اپنے بنائے ہوئے قوانین میں اور اللہ تعالیٰ علیم و خبیر کے بھیجے ہوئے احکام میں زمین آسمان کا فرق ہے۔
                    انسان کا علم محدود ہے۔ وہ جو کچھ سوچتا ہے اپنے ذاتی یا قومی مفاد کے لیے سوچتا ہے یا علاقائی، ملکی اور گروہی فوائد کو مدنظر رکھتا ہے۔ اگر عالمی مقاصد بھی اس کے سامنے ہوں تو وہ وقتی اور ہنگامی ہوتے ہیں کیونکہ مستقبل کا علم اور غیب کی خبر صرف عالم الغیب اللہ کو ہے کہ وہ سب کا مالک ہے، سب کا خالق ہے اور سب کا رب ہے۔ لہٰذا اللہ تعالیٰ کی نازل کردہ کتاب دائمی ہے۔ وہ قیام قیامت تک کے لیے ہے اور اسلامی احکام بھی دائمی ہیں عارضی اور وقت

                    tasawer-e-adel aur is ki khusosiyaat
                    ap nay ab tak jo sari ayaat batain muje kisi sy b koi inkar nhe na he inkar ho sakta lafz ba lafz bilkol theakh mager mery bhai ap ny ab tak jitneeeeeeeeeeeee
                    ayaat batai hain wo ek he cheez ko define ker rahi hain
                    saza saza aur saza mager ap zera un ayaat mubaraka per b roshni fermain gay jis main
                    maaf kerna afu der gozer kerna fermya gaya/ap ny saza ki to boaht sari ayaat post ki mger hayret hain k
                    maaf afu dergozer kerna is bare main kuch nhe fermya to main ap batati chalo mery bhai
                    k sooreh noor main he yeh wakia derj hain jeb hazret ayesha razi tala un ha per tuhmet ka ilzam laga tha aur rpori is wakiya ki tafshish ki agi the
                    to mery jeb pata lga tha k k yeh just afwah hain halan k ALLAH KA NABI PAK PBUM SEB JANTY HAIN
                    MAGER PHER B US TIME WO KHAMOSH RAHY
                    HAZRET AYESHA RAZI TALA UN HA BOAHT DOKH MAIN RAHI SAHET KHARAB HO GAIN RAATON KO UTH KER ROYA KERTI THEAIN
                    LAKIN JEB TUMAT LAGNY WALY NY KUD QABOL KIA K US NAY JHOTI TUHMET LAGI HAIN TEB

                    HUMRY PAK NABI PBUM NY US INSAN KO MAAF KIA JEB K QURAN PAK MAIN IRSHAAD HOWA K
                    TUHMET LAGYNY WALY KO 80 KORE MARAIN AJIN AGERCHA WO TUBA KER LY PHER B
                    KIA YEH UMAIN EXAMPLE NHE DI GAI GAY NABI PAK PBUM NY JEB ITNA BARA GONAH MAAF FERMYA YEH SABIT KIA
                    HER GONAH CHAYE KITNA BHARA HO MAAFI KA LAIKH HAIN TEB TAK JIS MAIN YEH DER NA HO K US SY MULKI INTASHAR
                    YA BAEDAMENI PAHLYAIN YEH SAKHET SAZAIN ISALM MAIN IS LIYA RAKHI GA K JEB AZ HADH KOI BAOHT BOAHT ZARORI HO JAYE SAZA DYAN MAAFI DAYNA JAHAN KHETRA HO
                    K QOOM KO YA MASHERY MAIN INTASHAR PAHLAY GA TEB ASYI SAZAON PY IMPLEMNT KERNY KA HUKM DIYA GAY

                    KIA AP MERI IS BAAT SY B INKAR KERTY HAIN K QURAN PAK K TAFSEER NABI KAREEM PBUM KI POSI HAAYAAT TAIBA HAIN
                    KIA AP MERI IS BAAT SY INKAR KERTY AIN K JEB HUM,RY PAK NABI PBUM NY APNI ZOUHJA PER TUHMET LAGNY WALY ISAN KO MAF FERMA DIYA
                    TEB HUMRI OKAAT HAIN K HUM
                    APNI HE BETIYON BAHENO KO SARE AAM LAY AYAIN K AUR KORE BERSAIN YEH KAH KER K QURAN MAIN SOREH NOOR MAIN LIKHA HAIN HUM NY SAZAIN TO PERH LE MAGER HUM MAAF KERNY WALY ILFAZ NHE PHERY

                    TURJUMA PER RAHI HON MAIN
                    (ZANI MERD AUR ZANI OURET IN DONO MAIN SY HER EK KO 100 KORE MARO AUR TUMHAIN IN PER HERGIZ TARES NA AYE
                    (DEFINATAION MAIN AGY LIKHA GAYA HAIN QANOON-E- AQOBET ADEL MUSTAQEEM HAIN JEB KAY AFU DERGOZER KA DERJA IS SY BLUND HAIN AUR YEH IAHSAAN ALLAH TALA NAY MOMINO KI SAAFAT BIYAAN KERTY HOWAY FERMYA
                    TURJUMA9 AUR WO LOG GUSAY KO ZABET KER JATAIN HAIN LOGO K QASOOR MAAF KER DYATAIN HAIN AUR ALLAH IHSAAN KERNY WALON KO DOST RAKHTA HAIN
                    EK AUR JAGA IRSHAD HOWA
                    (KUDA TUM KO ADEL AUR IHSAAN KA HUKM DAYTA HAIN ) MERY BHAI SAZA SY ZAYDA US PER TUBA KERNY WALA AUR US TUBA KO QABOL KER K MAAF KENRY WALY KA DERJA BLUND KIA GAYA HAIN US K JO AFU DER GOZER SY KAM NA LAY AUR SAKHT TAREEN SAZA DAIN
                    JITNE B QOUAIN LIKHI GAI BA KUDA YEH MERI APNI NHE YEH MAIN BOAHT STUDY K BAAD ISLAMI QUTEB SY JIN MAIN ADEL O INSAAF KI TAFSSER AUR NABI PAK PBUM NY JO MAAF KERNY KI FAZILET BATI HAIN SEB BOOKS SY HE LE HAIN
                    ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Re: kia yeh insaaf hain

                      [B]saza MAIN ASAANI -BOOK NAME-(MUSLIM POLITICALTHOUGHTS AND INSTITUTIONS )


                      syed bin al maseeb razi tala un ha sy rawayet hain : ky ek naqes-ul-khelqet aur natwan shekez humrey gheron main ajay kerta tha ek dafa gher ki londi k sath pakera gaya saad bin abaada razi tala un ha ny hazor pak PBUM sy ja ker arz ki ap PBUM ny fermaya isy soo kore lagoa logo ny arz ki ya rasool ALLAH wo to bohat kamzor hain kore kahne sy mer jaye ga ap PBUM ney fermya

                      ek asyi shaakh lo jis k sath so shakhain hun wo ek he dafa is ko maro saza pori ho jaye g (sanen abi maja) kia is wakiya k baat b koi gunjaish nhe hain k saza main kami bayshi ho sakti hain ? nabi pak pbum k door main ek auret per zana ki hadh qaim hoi us ouret ny aker kud iqrar kia k main is merd ko bahkaney wali the muje saza di jaye isi zindagi main taky akherit main saza na mily ap PBUM ny 3 mertaba us ouret sy gawahi le phali gawahi per ap PBUM NY apna chahra mubrak dain tarf mor liay doseri gawahi per bain tarf chahra mor liya amger jeb teseri gawahi di us ouret ny to ap PBUM NY us ouret ki tarf dekha jo umeed sy the ap PBUM NY FERMYA K JAO IS BACHY KO JANUM DO PHER MERY PASS AYO WO OURET GAI BACHA PAIDA KIA PHER AYI K YA RASOOL ALLAH MUJE SAZA DI JAYE TA KY ISI DUNYA MAIN MUJE SAZA MIL JAYE AKHERIT MAIN NHE AP PBUM NY FERMYA K JAO APNE BACHY KO DOODH PILAO JEB TAK US KI DOODH PILANY KI MODET PORI NA HO JAYE WO OURET PHER CHALI GAI 3SERI BAR PHER YAI WO OURET NABI PAK PBUM K PASS K YA RASOOL ALLAH MUJE SAZA DI JAYE TEB US K BACHA US K SATH THA MU MAIN ROOTI KA EK TUKREA DUBAYE TEB NABI PAK PBUM NY PHER US OURET SY POUCHAA PHER US OURET NY KUD SAZA K LIYA KAHA TEB US OURET KO SANGSAR KIA GAYA
                      IS WAKIYA SY HUMAIN PORI TERHAN SY YEH PATA LGTA HAIN K KITNE GONJAISH RAKHI HAIN SAZAON MAIN NABI PAK PBUM SY BHER KER KOI INSAAF KERNY WALA NHE KUD BAR BAR US OURET K ILTAJA KERNY PER US KO SAZA DI GAI HUMRY NABI PAK PBUM NY KITNE BAR US KO TALA MGER WO OURET KUD SAZA CHATI THE TA KY DUNYA MAIN USY US KI KIYA KI SAZA MILY AKHERIT MAIN NH TO KIA HUM ITNE PASET BEN JAIN K KISI OURT K TUBA B NA QABOL KERAIN AUR KORAIN BERSATY RAHAIN MAIN MANTI HON K HUKM HAIN KITNE GONAJISH RAKHI GAI YEH AP LOGO KO PATA CHAL HE GAYA HO GAY AGER AB B NHE TO NABI PAK PBUM NY US SHAKEZ TAK MAAF FERMAYA JIS NY HAZRET AYESHA RAZI TALA UN HA PER TUHMET LAGI KIA HUMARI ANKHAIN AB NHE KHOLAIN K HUM DRIF SAZAON K MUNSIF BEN K FAYSELA KERAIN YA PHER EK IHSAAN KENRY WALA BENAIN .
                      NABI PAK PBUM NY EK NATAWAN MERD KI SAZA MAIN KAMI KER DI TO KIA EK OURET AGER GONAH SY TUBA KERTI HAIN YA KISI K BAHKWAY MAIN AKER AYSA KERTI HAI N BYSHUK WO GONAHGAR HAIN MAGER AGER TUBA KERTI HAIN TO KAI US KI TUBA NHE SUNI JAYE G QURAN PAK MAIN ASYI SAKHT SAZAIN MUSLIM KO TENBIY K LIYA RAKHI GAI HAIN HADH DERJA YEH KHOSHISH KI JAYE K ASYE SAKHET SAZAON KA HUKAM PER IMPLEMENT KENRY SY JEB HUMRE NABI PAK PBUM NY GORAIZ KI YAHAN TAK KAH DIYA K AYSI FAYSELAIN MERY PASS MET LAYA KERON KHOSHISH KIA KERON MAAF KER DIYA KERON AP PBUM NY FERMYA

                      QAZI AGER MAAF KER DAYNE MAIN GALTI KERY TO YEH IS BAAT SY BAHTER HAIN K WO SAZA DAYEN MAIN GALTI KERY AFU DERGOZER KA MAKAAM QANOON O AQOBET SY BLUND HAIN
                      EK TARF FERMYA GAYA HAIN K ZANI OURET SY NEKAH JAIZ NHE TO DOSERI TAF YEH B FERMYA GAYA HAIN AGER KOI AURET GONAH SY TUBA KERTI HAIN PAKBAZI K RASTY MAIN CHALNA CHATI HAIN TO TUM UN PY AIB TALASH MET KERO .
                      [/B]
                      ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Re: kia yeh insaaf hain

                        ager lerki nay ghona kiya hain to wo akalay to nahi kar sakti wo mard kaha hain jis kay saat usnay yah ghona kiya.....................usko kiyun nahi mara gaya.......... ager dono kawaray hain to unki appas main shadi bhi hosakti thi..........

                        ager is terha islami saza day ka qanon hain to wo siyasaat dan ko kiyun koray nahi martay jin ki family saray aam nachti hain yah sharaab pitay hain... aisa srif ghareeb inssan kay saat hota hain..

                        ALLHA ham sab ko sidhi rah dekhai........................

                        Pakistan ka to ab ALLHA hi malik
                        Last edited by D@y W@lk3r; 4 April 2009, 10:19.
                        ya Allah sab ko apney hifz-o-amaan main rakh

                        Comment


                        • #42
                          Re: kia yeh insaaf hain

                          Soreh nisa main
                          terjuma:


                          Aur jin merdon ko apni oureton sy bedhkhoi ka der ho to
                          1 tum samjho unhain
                          2 alge ker do apni khowab gah sy
                          3 maroo unhain
                          pher agher wo manain tumhra kha to met talash kero in per rah ilzam byshuk allah seb sy oper bhara hain.

                          Kia ab b koi gonjaish nhe nekalti k sila rehmi ki jaye kia ab b hum quran pak k word ki jo implementaion humry pak nabi pbum ny fermai kia hum us rasty per chalty howay wo he tareeka wo he sila rehmi ko apna nhe saktain humain sazaon ki pori pori ayaat to yaad arhi hain lakin sila rehmi aur gonaho ko danp ker rakhna hum nhe seekh sakty saza do zaror do un ko jo baaz na aye mager jo tuba ker lain un ko maaf ker diya jaye yahn mian yeh baat b clear ker don k zana ki jo saza di jati hain us main soret hal yhe hain ager lerki k uksany py zana howa to sazawar lerki aur ager lerkay k uksany py goanh howa to sazawar lerka hain saza usy mily g yeh baat islami kuteb main derj hain jin ko itrazaat ho rahin wo study zaror kerain main bar bar tafseer ka is liya kahti rahi k islami books aur nabi pak pbum ki haat taiba aur un ka adel o insaaf un k afu dergozer in seb ki defination zaror milti hain hain . Ager meri kisi baat sy kisi ki dilazaari hoi to main maafi chahti hon mera bilkol maqsed kisi per ilzam lagana ya galt sabet kerna nhe tha bus smjhna tha . Aur han jadeed door k taqzon ko pora kerty howay allah tala ny islami qawannen main ijtihad,qayas, shora, mashawert jayse makhiz banye hain jo tarameem ker k islam k daire kar main rah ker asool nafiz ker sakti hain
                          ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Re: kia yeh insaaf hain

                            Originally posted by D@y W@lk3r View Post
                            ager lerki nay ghona kiya hain to wo akalay to nahi kar sakti wo mard kaha hain jis kay saat usnay yah ghona kiya.....................usko kiyun nahi mara gaya.......... ager dono kawaray hain to unki appas main shadi bhi hosakti thi..........

                            ager is terha islami saza day ka qanon hain to wo siyasaat dan ko kiyun koray nahi martay jin ki family saray aam nachti hain yah sharaab pitay hain... aisa srif ghareeb inssan kay saat hota hain..

                            ALLHA ham sab ko sidhi rah dekhai........................

                            Pakistan ka to ab ALLHA hi malik


                            HAAN G BHAI MAIN B TO YEH HE ILTAJA KER RAHI HON KAL SYKIYON KIYON AYSA HAIN MAIN JUST US LEKR KI BAAT NHE KER RAHI BUS TAREEKA KAR PER BAHES HAIN AER GOANH HOWA HAIN TUBA B KI GAI HAIN TO KIYON SAZA DI JAYE SOREH NOOR TO HUAMIN YAAD HAIN JSI MAIN SAZA KA HUAKM HUAMAIN WO SOREH KIYON NHE YAAD JIN MAIN AFU DERGOZER SY KAM LIYA GAYA HAIN KIYON HUM APNE ISLAM KO ITNA INTEHA PASSAND BANA RHAI ISLAM NY TO HER BAAT MAIN HER LEHAZ SY KOI NA KOI GONJAZ RAKHI HAIN MAGER HUM JUST KUCH SOREH MUBARIKA KO PHER K AMEL KER LAIN Y YE B NA DEKAHIN K AGY ANY WALY NESLON PER IN KA KIA ASER HO GA KIA NABI PAK PBUM NY MAAF NHE KIA THA PHER TO SHARAB PEENY WALO KO B 80 KORON KA HUKM HAIN HUM UN KO KKIYON NHE LAGTY HAIN PHER TO CHORI KERNY WALO K HATH KAT DAYNE CHAYE MAGER HUM NY KITNO K KATAIN MUJRAM KI SAZA KA TAIYON US WAKT KIA JAYE JEB SARI BATON KO DEKHA JAYE US WAGTE KA DOOR HUKAMET K AYA HUKMAMAN AWANI INSAF AUR UN KI ZINDAGIYON K IYA KIA SAHE KAM KER RAHI JIS SY GOANH NA PAHLAIN HUM NY APNI KERTOTAIN TO DEKHAIN NHE TO CHLAIN ISLAM K HESAB SY SAZA DAYNE
                            ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Re: kia yeh insaaf hain

                              Originally posted by aanchal View Post
                              aik sawaal to yeh hai na kay talbiaan kay paas kia saboot hain kay us larki ka jurm yeh tha ?:mm: Tv pay kuch or taraha say bhi news hain ..yeh baat to tehqeeqaat kay bad samnay aye gee kay asal waqeya kia tha...or agar yehi jurm hai bhi to talibaan koon hotay hain saza deenay walye ? Pak ki hakoomat hai jo saza banye pak day ga talibaan koi islaam kay muhafiz nahi jo aisi sazaian deetay pheeraian :tasali: ..or kisi khatoon ko sarr-i-aam aisi saza deena islam main kaha likha hai .......
                              دیکھیئے ڈئیر سسٹر یہاں معاملہ فہمی کی بہت سخت ضرورت ہے اول تو اس لیے کہ یہاں پر اسلامی شریعت کو براہ راست ٹارگٹ کیا جارہا ہے اور دوم اس لیے کہ موجودہ جو ملکی صورتحال ہے اس کو بھی مد نظر رکھا جانا چاہیے ۔۔ ۔ میں کل سے دیکھ رہا ہوں کہ کس طرح محض مفروضوں کی بنیاد پر میڈیا ناعاقبت اندیشی کا مظاہرہ کرتے ہوئے اس معاملہ کو ہوا بنائے ہوئے ہے اور عوام کالانعام جو کہ اصل قضیئے کہ دونوں پہلوؤں سے ناواقف ہیں میڈیا کہ پروپیگنڈہ میں آکر نہ موجودہ ملکی حالات کو سمجھ رہے ہیں اور نہ ہی اسلامی قانون شریعت کو ۔ ۔ ۔۔ اصل میں یہاں دو چیزوں کو مکس اپ کیا جارہا ہے کہ ایک ہے اسلامی قانون حد جو کہ زانی پر جاری ہوتا ہے اور دوسری چیز ہے کہ نام نہاد طالبان کا اس حد کو اپنی مرضی کہ مطابق جاری کرنا ۔ ۔دیکھیئے معاملے کو سمجھیئے ان میں* سے پہلی چیز بالکل برحق ہے کہ یہ اسلامی قانون ہے کہ اگر زانی اور زانیہ پر اسلامی قانون کہ مطابق جرم ثابت ہوجائے اور وہ زانی اور زانیہ غیر شادی شدہ ہوں تو ان پر سو کوڑوں کی حد مسلمانوں کی ایک جماعت کہ سامنے ہی لگائی جائے گی یہ سورہ نور کی دوسری*آیت کا واضح حکم ہے آیت میں عورت اور مرد پر حد کہ جاری کرنے میں کوئی تخصیص نہیں ہے ہاں البتہ شارحین،مفسرین اور فقہاء نے یہ تصریح کی ہے کہ عورت کو چار دیواری کہ اندر مگر ایک جماعت کی موجودگی میں حد لگائی جائے گی جب کہ مرد کو سرعام ۔ ۔۔ اس کہ علاوہ بھی مرد اور عورت دونوں پر حد جاری کرتے وقت بعض چیزوں میں دونوں مختلف ہیں ۔۔ مگر یہ طے ہے کہ مقدمہ جب قاضی کی عدالت تک چلا جائے اورجرم بھی ثابت ہوجائے تو تو پھر حد ہر صورت میں لگے گی اور حد کہ لگنے کہ بعد اگر وہ سچے دل سے توبہ کرلیں تو انکا اخروی عذاب ٹل جائے گا ۔ ۔ یاد رہے کہ زانی اور زانیہ پر حد جاری کرنا اسلامی سزا ہے جو کہ عین عدل ہے اس کو ظلم کہنا خود ظلم ہے کہ یہ اللہ کا قانون ہے . . . .میں کل سے دیکھ رہا ہوں کہ نام نہاد طالبان کی شریعت کی*آڑ میں پرنٹ میڈیا(یعنی انٹرنیٹ وغیرہ)اور الیکٹرانک میڈیا دونوں ہی اس سزا پر اعتراض کیئے چلے جارہے ہیں کہ یہ ظلم ہے بربریت ہے وغیرہ وغیرہ خدارا آنکھیں کھولیں اور ہر دوطرف دشمن کی سازش کو سمجھیں جو کہ اسلام مسلمان اور پاکستان کہ خلاف ہے ۔ ۔ ۔
                              اس واقعہ کا دوسرا پہلووہ نام نہاد طالبان ہیں کہ جنکی ویڈیو منظر عام پر آئی ہے اور اس کہ پس منظر میں بھی کئی طرح حقائق چھپے ہوسکتے ہیں اول تو اس بات کو سمجھیئے کو وہ طالبان اس اسلامی سزا کو جاری کرنے کہ اہل ہی نہیں ہیں کہ یہ اسلامی ریاست کا کام ہے ۔۔۔ ۔ چلو مان بھی لیا کہ وہ نام نہاد طالبان اللہ کی حدود کو نافذ کرنے کہ اہل ہیں تو پھر میرا سوال یہ تھا کہ جب طالبانی ملا کہ مطابق مجرمہ نے اقرار زنا کرلیا تھا تو پھر اس پر شریعت کی حد نافذ کی جانی چاہیے تھی یعنی اگر وہ شادی شدہ تھی تو رجم کیا جاتا اور اگر غیر شادی شدہ تھی تو پھر اس کو 100 کوڑے مارے جاتے کیونکہ حدود میں کسی حکومت امیر اورحاکم کو نہ معاف کرنے کا اختیار ہے اور نہ ہی کسی قسم کے رد وبدل اور تغیر کا تو پھر یہ چالیس کوڑے کہاں سے نکال لیے طالبانی ملا نے اور اس کو حدوداللہ کا نام دے دیا ؟ اور یہ بھی یاد رہے کہ حقیقت میں شریعت کی رو سے حدود کا نفاذ اسلامی ریاست کرتی ہے نہ کہ کوئی بھی انفرادی گروہ یا جتھہ ۔ ۔ ۔ ۔اب اس واقعہ کاجو دوسرا پہلو ہے وہ یہ ہے کہ یہ واقعہ اور اس جیسے دیگر کئی واقعات کا ایک خاص پس منظر اور خاص ٹائمنگ ہے کہ جس کی طرف کوئی نظر نہیں کررہا ۔ ۔ ۔ ادھر امریکی صدر افغان پالیسی کا اعلان کرتے ہوئے پاک افغان سرحد کو انتہائی حساس علاقہ قرار دیتا ہے ادھر کچھ ہی دیر بعد اسی مخصوص علاقے میں عین جمعہ کی نماز کہ دوران بم دھماکہ ہوجاتا ہے جسے کہ میڈیا خود کش حملہ قرار دیتا ہے ۔ ۔۔ ادھر لندن میں ایک بار پھر اوبامہ القاعدہ کی ساری قیادت کا پاکستان میں بیٹھ کر امریکہ پر حملہ کرنے کی پلاننگ کا الزام لگاتا ہے ادھر عین انہی دنوں حکومت اور سوات معاہدے کو سبوتاژ کرنے کہ لیے ایک ایسی ویڈیو کا اجرا کردیا جاتا ہے کہ جس کی تاریخ کا ہی تعین نہیں ہوپا رہا کہ یہ کب کی ہے ؟ خدارا آنکھیں کھولیئے اور دشمنوں کی چالوں کو سمجھیئے کہ دشمن کس کس طریقے سے ہمیں اور ہمارے میڈیا کو استعمال کرکے اسلام کو بدنام اور پاکستان کہ گرد اپنا گھیرا تنگ کررہا ہے ۔۔ ویڈیو کی جو بھی کہانی ہے میں اس کی سخت مذمت کرتا ہوں مگر جس طرح سے سب لوگوں نے فقط ایک ویڈیو کی بنیاد پر ہر شئے کو سر پر اٹھا لیا کیا ہی اچھا ہوتا کہ اس سے زیادہ اس سنگین مسئلہ کو اٹھایا جاتا کہ جو آئے دن امریکی ڈرون حملوں کی وجہ سے سینکڑوں معصوم پاکستانیوں کی جانے جارہی ہیں جن میں بچے عورتیں بوڑھے اور مرد سب شامل ہیں کاش کہ ظلم ظلم پکارنے والوں کو انکی چیخیں بھی سنائی دیں ۔ ۔ ۔ ۔
                              ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

                              Comment


                              • #45
                                Re: kia yeh insaaf hain

                                Originally posted by aabi2cool View Post
                                دیکھیئے ڈئیر سسٹر یہاں معاملہ فہمی کی بہت سخت ضرورت ہے اول تو اس لیے کہ یہاں پر اسلامی شریعت کو براہ راست ٹارگٹ کیا جارہا ہے اور دوم اس لیے کہ موجودہ جو ملکی صورتحال ہے اس کو بھی مد نظر رکھا جانا چاہیے ۔۔ ۔ میں کل سے دیکھ رہا ہوں کہ کس طرح محض مفروضوں کی بنیاد پر میڈیا ناعاقبت اندیشی کا مظاہرہ کرتے ہوئے اس معاملہ کو ہوا بنائے ہوئے ہے اور عوام کالانعام جو کہ اصل قضیئے کہ دونوں پہلوؤں سے ناواقف ہیں میڈیا کہ پروپیگنڈہ میں آکر نہ موجودہ ملکی حالات کو سمجھ رہے ہیں اور نہ ہی اسلامی قانون شریعت کو ۔ ۔ ۔۔ اصل میں یہاں دو چیزوں کو مکس اپ کیا جارہا ہے کہ ایک ہے اسلامی قانون حد جو کہ زانی پر جاری ہوتا ہے اور دوسری چیز ہے کہ نام نہاد طالبان کا اس حد کو اپنی مرضی کہ مطابق جاری کرنا ۔ ۔دیکھیئے معاملے کو سمجھیئے ان میں* سے پہلی چیز بالکل برحق ہے کہ یہ اسلامی قانون ہے کہ اگر زانی اور زانیہ پر اسلامی قانون کہ مطابق جرم ثابت ہوجائے اور وہ زانی اور زانیہ غیر شادی شدہ ہوں تو ان پر سو کوڑوں کی حد مسلمانوں کی ایک جماعت کہ سامنے ہی لگائی جائے گی یہ سورہ نور کی دوسری*آیت کا واضح حکم ہے آیت میں عورت اور مرد پر حد کہ جاری کرنے میں کوئی تخصیص نہیں ہے ہاں البتہ شارحین،مفسرین اور فقہاء نے یہ تصریح کی ہے کہ عورت کو چار دیواری کہ اندر مگر ایک جماعت کی موجودگی میں حد لگائی جائے گی جب کہ مرد کو سرعام ۔ ۔۔ اس کہ علاوہ بھی مرد اور عورت دونوں پر حد جاری کرتے وقت بعض چیزوں میں دونوں مختلف ہیں ۔۔ مگر یہ طے ہے کہ مقدمہ جب قاضی کی عدالت تک چلا جائے اورجرم بھی ثابت ہوجائے تو تو پھر حد ہر صورت میں لگے گی اور حد کہ لگنے کہ بعد اگر وہ سچے دل سے توبہ کرلیں تو انکا اخروی عذاب ٹل جائے گا ۔ ۔ یاد رہے کہ زانی اور زانیہ پر حد جاری کرنا اسلامی سزا ہے جو کہ عین عدل ہے اس کو ظلم کہنا خود ظلم ہے کہ یہ اللہ کا قانون ہے . . . .میں کل سے دیکھ رہا ہوں کہ نام نہاد طالبان کی شریعت کی*آڑ میں پرنٹ میڈیا(یعنی انٹرنیٹ وغیرہ)اور الیکٹرانک میڈیا دونوں ہی اس سزا پر اعتراض کیئے چلے جارہے ہیں کہ یہ ظلم ہے بربریت ہے وغیرہ وغیرہ خدارا آنکھیں کھولیں اور ہر دوطرف دشمن کی سازش کو سمجھیں جو کہ اسلام مسلمان اور پاکستان کہ خلاف ہے ۔ ۔ ۔


                                اس واقعہ کا دوسرا پہلووہ نام نہاد طالبان ہیں کہ جنکی ویڈیو منظر عام پر آئی ہے اور اس کہ پس منظر میں بھی کئی طرح حقائق چھپے ہوسکتے ہیں اول تو اس بات کو سمجھیئے کو وہ طالبان اس اسلامی سزا کو جاری کرنے کہ اہل ہی نہیں ہیں کہ یہ اسلامی ریاست کا کام ہے ۔۔۔ ۔ چلو مان بھی لیا کہ وہ نام نہاد طالبان اللہ کی حدود کو نافذ کرنے کہ اہل ہیں تو پھر میرا سوال یہ تھا کہ جب طالبانی ملا کہ مطابق مجرمہ نے اقرار زنا کرلیا تھا تو پھر اس پر شریعت کی حد نافذ کی جانی چاہیے تھی یعنی اگر وہ شادی شدہ تھی تو رجم کیا جاتا اور اگر غیر شادی شدہ تھی تو پھر اس کو 100 کوڑے مارے جاتے کیونکہ حدود میں کسی حکومت امیر اورحاکم کو نہ معاف کرنے کا اختیار ہے اور نہ ہی کسی قسم کے رد وبدل اور تغیر کا تو پھر یہ چالیس کوڑے کہاں سے نکال لیے طالبانی ملا نے اور اس کو حدوداللہ کا نام دے دیا ؟ اور یہ بھی یاد رہے کہ حقیقت میں شریعت کی رو سے حدود کا نفاذ اسلامی ریاست کرتی ہے نہ کہ کوئی بھی انفرادی گروہ یا جتھہ ۔ ۔ ۔ ۔اب اس واقعہ کاجو دوسرا پہلو ہے وہ یہ ہے کہ یہ واقعہ اور اس جیسے دیگر کئی واقعات کا ایک خاص پس منظر اور خاص ٹائمنگ ہے کہ جس کی طرف کوئی نظر نہیں کررہا ۔ ۔ ۔ ادھر امریکی صدر افغان پالیسی کا اعلان کرتے ہوئے پاک افغان سرحد کو انتہائی حساس علاقہ قرار دیتا ہے ادھر کچھ ہی دیر بعد اسی مخصوص علاقے میں عین جمعہ کی نماز کہ دوران بم دھماکہ ہوجاتا ہے جسے کہ میڈیا خود کش حملہ قرار دیتا ہے ۔ ۔۔ ادھر لندن میں ایک بار پھر اوبامہ القاعدہ کی ساری قیادت کا پاکستان میں بیٹھ کر امریکہ پر حملہ کرنے کی پلاننگ کا الزام لگاتا ہے ادھر عین انہی دنوں حکومت اور سوات معاہدے کو سبوتاژ کرنے کہ لیے ایک ایسی ویڈیو کا اجرا کردیا جاتا ہے کہ جس کی تاریخ کا ہی تعین نہیں ہوپا رہا کہ یہ کب کی ہے ؟ خدارا آنکھیں کھولیئے اور دشمنوں کی چالوں کو سمجھیئے کہ دشمن کس کس طریقے سے ہمیں اور ہمارے میڈیا کو استعمال کرکے اسلام کو بدنام اور پاکستان کہ گرد اپنا گھیرا تنگ کررہا ہے ۔۔ ویڈیو کی جو بھی کہانی ہے میں اس کی سخت مذمت کرتا ہوں مگر جس طرح سے سب لوگوں نے فقط ایک ویڈیو کی بنیاد پر ہر شئے کو سر پر اٹھا لیا کیا ہی اچھا ہوتا کہ اس سے زیادہ اس سنگین مسئلہ کو اٹھایا جاتا کہ جو آئے دن امریکی ڈرون حملوں کی وجہ سے سینکڑوں معصوم پاکستانیوں کی جانے جارہی ہیں جن میں بچے عورتیں بوڑھے اور مرد سب شامل ہیں کاش کہ ظلم ظلم پکارنے والوں کو انکی چیخیں بھی سنائی دیں ۔ ۔ ۔ ۔

                                ap ka poraaaaa islam poriiiiiiiiiiiiii sazain bus ek sooreh noor per akher kahtm ho jata haun ? ap ko jo wakiyat main ny batain hain wo nazer nhe arhy soreh noor main jo hazret ayesha razi tala un ha ka wakiya sunay hain wo nazer nhe arha hain ?aur doseri baat main ap ki is baat sy bilkol mutafiq hon k sara ek sazish ki ja rahi ager is cheez ko maan liya jaye to 3 din pahly 2 khawteen ko mara gaya swat main unho ny kud live bayan diya aur mara kiyon gaya?is liya k wo ouretain gher sy baher nekli the bazar gain teh dokaandar sy baat ker rahi he aur is wakiay k baremain jeb ek sahab sy poucha gaya jo kal t.v py thay aj.tv channal py ynho ny kha g bilkol unho ny islam k khilaf kam kia to bhai kia gher sy baher nekalna dokaandar sy baat kerna yeh islam k khilaf ho gaya?is ka metlub to ALLAH MAAF KERY K HUAMIN APNI MOTHERS PY YA KUD APNE AP KO BUS GHERON MAIN QAID KER LAYNA CHAIYE HUMRA YEH CONCEPT B KAHTM HONA CHAYE PHER K HAZRET KHATIJA TUL QUBRA RAZI TALA UN HA KAROBAR KERTI THE TO KIA WO TIJART KI GERZ SY JATI NHE THE ? MAAN LAYTAIN HAIN YEH VED KHALT HAIN MAGER JUST IS BUNYAAD PY GALT HO GAI K YEH MUSLIMU KA KAM HAIN JO K ISLAM KO AZIYT NAK BANAY PER TULAY HAIN JEB ALLAH NY TUMHRY AIRBO PER PERDA DALA HAIN JEB ALLAH NY ZANA K GAWAHI MAIN 4 MERDON KI SHAHDET KAH HUKAM FERMA YEH B SOUCHNY KI BAAT HAIN K GONAH K IRTAQAB K WAQT ZAHERI BAAT HAIN KOI 4 LOGO KO KHARA KER K TO GONAH NHE KERY GA ALLAH NY PERDA DALA NA NABI PAK PBUM NY JEB KUD TUHMET LAGNY WALY KO MAAF FERMA DIYA TO HUM KIA ALLAH MAAF KER ZAYDA HE AGYE HAIN SAZAIN DAYNE WALY ?
                                ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X