Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

kia yeh insaaf hain

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Re: kia yeh insaaf hain

    Originally posted by Aanchal View Post
    aik sawaal to yeh hai na kay Talbiaan kay paas kia saboot hain kay us larki ka jurm yeh tha ?:mm: Tv pay kuch or taraha say bhi news hain ..yeh baat to tehqeeqaat kay bad samnay aye gee kay asal waqeya kia tha...or agar yehi jurm hai bhi to Talibaan koon hotay hain saza deenay walye ? pak ki hakoomat hai jo saza banye pak day ga Talibaan koi islaam kay muhafiz nahi jo aisi sazaian deetay pheeraian :tasali: ..or kisi khatoon ko sarr-i-aam aisi saza deena islam main kaha likha hai .......
    Pehle yah wazah ho jaye "kia app Talibaan ke khelaf hain yah saza ke khelaf":eye:

    App ne sahe kaha Talibaan Islam ke muhafiz nahi ha lakin app yah bhi nahi jante ka Pakistan ke haqoomat bhi Islam ke muhafiz nahi ha.

    Islam ke Muhafiz to Sare Muslims hain :eye:

    kun Khatoon kia insaan nahi hajis ko saza nahi milne chahea islam main kahain likha ha :mm:

    Zana ek esa jurm ha jo Behaya or begharat insan ker sakte hain to jab un ko jurm kerty waqat behayae ka eahsas nahi jurm ke Zilat ka eahsas nahi howa to phir sar-e-amm saza kha ker kamaz kam un ke behayae to utre ge na or jo insaan is burai ke taraf attraction feel ker raha us ko bhi sabaq mile ga



    Comment


    • #77
      Re: kia yeh insaaf hain

      Originally posted by aabi2cool View Post
      اسلام علیکم محترمہ زونش صاحبہ مجھے نہیں معلوم کہ آپکے نک کا اصل تلفظ کیا ہے سو کمی بیشی معاف ...سب سے پہلے تو اتنا جان لیجیئے کہ مزکورہ ویڈیو میں جو نام نہاد طالبان کا اسلام دکھایا گیا ہے میں اس کہ سخت مخالف ہوں اور اسکی مزمت کرتا ہوں اور اسکی مزمت کرنے پر میرا آپ کہ ساتھ کوئی اختلاف نہیں ۔۔ اول تو میں ان نام نہاد طالبان کو اسلام اور شریعت کی ر و سے اس قابل ہی نہیں سمجھتا کہ وہ کسی بھی مجرم یا ملزم پر حدود اللہ کی تنفیذ کہ مجاز ہوں یعنی وہ کسی بھی مسلمان پر چاہے اس پر محض الزام ہو یا پھر وہ مجرم ہی کیوں نہ ثابت ہوجائے پرحدود اللہ کو نافذ کرنے کہ اہل نہیں ہیں ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔لہزا اب آپ سے گزارش ہے کہ مزکورہ ویڈیو والے واقعہ کو اب ایک طرف رکھ دیں اور میرا آپ کہ ساتھ جو اصل اختلاف ہے یعنی حدود اللہ کی تنفیذ کہ بارے میں یعنی جب ایک ایسا مقدمہ کہ جس میں حدود اللہ کی پامالی کی گئی ہو جب اسلامی شریعت کی رو سے قاضی کہ سامنے پیش ہوجائے اور مقدمہ میں ملزم کا مجرم ہونا ہر طرح سے ثابت بھی ہوجائے تو آیا کیا قاضی کو یہ اختیار حاصل ہوگا کہ وہ حدود اللہ میں کمی بیشی کرتے ہوئے محض عفو درگزر کی بنیاد پر مجرمین کو معاف کردے ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آپکا کہنا ہے کہ جی ہاں اسے یہ اختیار نہ صرف حاصل ہے بلکہ اس کہ لیے افضل یہ کہ وہ مجرمین کو بار بار چھوڑ دے (جیسا کہ آپ نے ایک جگہ فرمایا کہ تین بار تنبیہ کی جائے گی)جبکہ ہمارا یہ کہنا ہے کہ جب حدوداللہ کی پامالی کہ واقعات میں مقدمہ اسلامی عدالت میں پیش ہوجائے اور قاضی ہر طرح سے مطمئن ہوجائے تو اب وہ حدود اللہ میں نہ تو کمی بیشی کرسکتا ہے اور نہ ہی انکو معاف کرسکتا ہے اگر ایسا کرئے گا تو خود اپنے ساتھ ظلم کرئے گا کہ اس نے خود کو اللہ پاک کی ذات سے زیادہ رحم کرنے والا سمجھ لیا ہے ۔ ۔ اب آئندہ صفحات میں ہمارے اور آپکے درمیان محض اسی مسئلہ کی وضاحت پر گفتگو ہوگی ۔ ۔ ۔ ۔جاری ہے ۔ ۔ ۔۔ ۔ ۔ ۔

      g bhai main ved wali baat py bahes ker he nhe rahi wo usi din khatm ho gai the baat ho rahi hain meri ap ki k saza main kami byshi to janab mery bhai ap ny kaha k ager mujrem ko maaf ker diya jaye to gonah to bherty jain k byshukkk is main koi shuk ki gonjaish he nhe k gonah ko na roka jaye to gonah bherty jain gy mager gonah ki noiyet dakhin ap is ka metlub yeh howa ka ALLAH MAF KERAY k jeb nabi pak PBUM ney ek ayse shakez ki sazamain kami ki the jo kore khany ki itni sekht nhe rakhta tha halank wo zani tha mger nabi pak PBUM ny usy koron ki saza nhe di ap PBUM ny fermya k asyi shaakh le jaye jis k sath 100 shakhain hon us in ko ek bar maro saza pori ho jaye g to pher ap is baat py kia arz kerain gay? pher is baat per arz kia kerain gy jeb ek ouret k bar bar israr kerny per us ouret ko sangar kia halan k usy 3 dafa wapis bjh diya gaya nermi berti gai is baat k bare main kia fermain gayap jeb hazret ayesha razi tala un ha per tuhmet lagny waly insan ko nabi pak PBUM ny maaf ker diya halan k tuhmet lagny walo ko 80 koron ki saza ager wo tuba ker b ly teb b us ki tuba main mafi ki gonjaish nhe to arz yeh hain k aysi sakht sazain islam nay teb implement kerny ka hukm jari kia jeb boaht zayda fahashi ka khedsha ho jeb bedamnika khedsha ho gonah ki noyet ko dakh te b qazi k pas yeh ikhtiyar hota hain k wo ijtehad ker k saza main aur saza ki noyet main rado badel ker sakta hain lakin islam k daire kar k ander rah ker aysi sazain akhri saza k tor b di jati hain jeb koi aur rasat na nakaly pher to jo sazain maaf fermain nabi pak PBUM NY un k bare main ap kiyon nhe kuch ferma rahain batain na muje pher ? nabi pak PBUM ka ek ek amel humre liya qanoon ki hasiyet rakhta hain ya hum ye maan lain k jahan per humre nabi pak PBUM ny rahm kia wahn g hum kiyon kerian quran pak main to nhe irshad howa
      2doseri baat quran pak main irshad howa k khoon ka badla khoon qasas ?right jis ny ek insan ko qatel kia goya pori insaniyet ko qatel kia aur maafi ki koi gonjaish nhe ?sahe? aysa he likha hain na ?
      mager waqet k sath sath qatel k cases main ijtehad ker k new implements add kiye k maqtool k lawaheeqeen ko dheet day di ajye paise day diye jain . is fayselain main rado badel howa na?
      3seri baat k
      hazret umer farooq razi tala unho k ek door main chori ki saza maaf ker di gai kiyon k teb qahet per gya tha halank hona to yeh chaye tha k teb to jurm itne bher gaya ho gaya zayda sazaain milne chaye the na pher unho ny kiyon maaf ki sazain ?
      koi b chor paidashi chor hota hain ? koi ba zani kia padaishi gonah kerta hain waqet halat kia hoty hain kis terhan k thay in seb ko made nazer rakhty howay teb faysela kiya jaye han teb saza zaror milni chaye jeb sudherny ka muka dayne k bawajood fashai pahlai jaye teb saza do main yehneh kahti k mujrem ko saza he ne do mager mery bhaibar bar yeh arz ker rahi k noyet dakh lain pahlain yeh dakh k kis bina per gonah kia gaya
      aur ager koi insan apne gonah k khuf sy iqrar kerta haui to us ki saza to ALLAH B MAAF FERMATA HAIN ALLAH NY FERMYA HAIN SHRIK K SIWA TAMAM GONAH MAAF KER DIYE JAIN GAY CHAYE WO GONAH SAMANDER MAIN JAHG K BARABER HON CHAE BENO AMBYA KI BAKERIYON K BALOON K BARABER HON KIA MAIN GALT KAH RAHI HON ?
      ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

      sigpic

      Comment


      • #78
        Re: kia yeh insaaf hain

        US WAKIYE KI BAAT CHOOR DAIN AP LOG hum us wakiye ko is liya nhe maan rahain k wo wakiya muslim ny kia hain ya is liya nhe maan rhy k swat main amen muhaida hony ja raha hain is liya jo oureton per zulm ho un ko qurabni dayni he pari g g yeh baat wahan k political sahab hain unho ny fermai hain t.v py jis ko main ny kud suna hain . muje naam nhe maloom un ka ager dobar aye ga to zaror define keron g kia amin muhaiday k liya ouret ki qurbani dayne di jaye g ?
        3sera swal yeh arah ahin k
        ek tarf us wakiye k bad muslim khan jo taliban ka leader hain us nay kaha live call ker k geo py aur dosery channal per k wo lerki gonah gar the usy saza milne he chaye the
        4 baat us ny kuch dair bad bol dia k ge yeh to 10 mah pahly ka wkaia hain aur 5 baat pher yeh bola gya k 3 january ka wakia hain phe ryeh bola gaya ak newpaper main g ALLAH KI QASUM KAHI GAI K VED JALI HAIN ek tarf kud mu sy iqrar doseri tarf ALLAH KI qasumain kha ker inkar kia ja rha hain india main ya kahin aur yeh wakiya hota to hum ankhain bandh ker k yakeen keer laytain chaye wo b jali he kiyon na hota
        ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

        sigpic

        Comment


        • #79
          Re: kia yeh insaaf hain

          Originally posted by aabi2cool View Post
          دوسری روایات میں آیا ہے کہ جس وقت صفوان کے اونٹ پر حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا لشکر گاہ پہنچیں اور معلوم ہوا کہ آپ اس طرح پیچھے چھوٹ گئی تھیں اُسی وقت عبداللہ بن ابی پکار اٹھا "خدا کی قسم! یہ بچ کر نہیں آئی ہیں، لو دیکھو، تمہارے نبی کی بیوی نے رات ایک اور شخص کے ساتھ گذاری اور اب وہ اسے علانیہ لیے چلا آرہا ہے (نعوذ باللہ)"۔)

          "مدینے پہنچ کر میں بیمار ہو گئی اور ایک مہینے کے قریب پلنگ پر پڑی رہی۔ شہر میں اس بہتان کی خبریں اڑ رہی تھیں، رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم کے کانوں تک بھی بات پہنچ چکی تھی، مگر مجھے کچھ پتہ نہیں تھا۔ البتہ جو چیز مجھے کھٹکتی تھی وہ یہ کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم کی وہ توجہ میری طرف نہ تھی جو بیماری کے زمانے میں ہوا کرتی تھی۔ آپ گھر میں آتے تو بس گھر والوں سے یہ پوچھ کر رہ جاتے کہ کیسی ہیں یہ؟۔ خود مجھ سے کوئی کلام نہ کرتے۔ اس سے مجھے شبہ ہوتا کہ کوئی بات ہے ضرور۔ آخر آپ سے اجازت لے کر میں اپنی ماں کے گھر چلی گئی تاکہ وہ میری تیمارداری اچھی طرح کر سکیں۔
          ایک روز رات کے وقت حاجت کے لیے مدینے کے باہر گئی۔ اس وقت ہمارے گھروں میں بیت الخلا نہ تھے اور ہم لوگ جنگل ہی جایا کرتے تھے۔ میرے ساتھ مسطح بن اثاثہ کی ماں بھی تھیں جو میرے والد کی خالہ زاد بہن تھی۔
          (دوسری روایات سے معلوم ہوتا ہے کہ اس پورے خاندان کی کفالت حضرت ابو بکر صدیق رضی اللہ عنہ نے اپنے ذمے لے رکھی تھی، مگر اس احسان کے باوجود مسطح بھی ان لوگوں میں شریک ہو گئے تھے جو حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کے خلاف اس بہتان کو پھیلا رہے تھے)
          راستے میں ان کو ٹھوکر لگی اور بے ساختہ ان کی زبان سے نکلا غارت ہو مسطح۔ میں نے کہا اچھی ماں ہو جو بیٹے کو کوستی ہو، اور بیٹا بھی وہ جس نے جنگ بدر میں حصہ لیا ہے۔ انہوں نے کہا "بٹیا! کیا تجھے اس کی باتوں کی کچھ خبر نہیں؟ پھر انہوں نے سارا قصہ سنایا کہ افترا پرداز لوگ میرے متعلق کیا باتیں اڑا رہے ہیں۔
          (منافقین کے سوا خود مسلمانوں میں سے جو لوگ اس فتنے میں شامل ہو گئے تھے ان میں مسطح، حسان بن ثابت مشہور شاعر اسلام، اور حمنہ بنت حجش، حضرت زینب رضی اللہ عنہا کی بہن کاحصہ سب سے نمایاں تھا۔)
          یہ داستان سن کر میرا خون خشک ہو گیا، وہ حاجت بھی بھول گئی جس کے لیے آئی تھی، سیدھی گھر گئی اور رات بھر رو رو کر کاٹی۔"
          آگے چل کر حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں: "میرے پیچھے رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم نے علی اور اسامہ بن زید رضی اللہ عنہم کو بلایا اور ان سے مشورہ طلب کیا۔ اسامہ رضی اللہ عنہ نے میرے حق میں کلمۂ خیر کہا اور عرض کیا "یا رسول اللہ! بھلائی کے سوا آپ کی بیوی میں کوئی چیز ہم نے نہيں پائی۔ یہ سب کچھ کذب اور باطل ہے جو اڑایا جارہا ہے"۔ رہے علی رضی اللہ عنہ تو انہوں نے کہا کہ "یا رسول اللہ! عورتوں کی کمی نہیں ہے۔ آپ اس کی جگہ دوسری بیوی کر سکتے ہیں، اور تحقیق کرنا چاہیں تو خدمت گار لونڈی کو بلا کر حالات دریافت فرمائیں"۔ چنانچہ خدمت گار کو بلایا گیا اور پوچھ گچھ کی گئی۔ اس نے کہا کہ "اس خدا کی قسم جس نے آپ کو حق کے ساتھ بھیجا ہے، میں نے ان میں کوئی برائی نہیں دیکھی جس پر حرف رکھا جاسکے۔ بس اتنا عیب ہے کہ میں آٹا گوندھ کر کسی کام کو جاتی ہوں اور کہہ جاتی ہوں کہ ذرا آٹے کا خیال رکھنا، مگر وہ سو جاتی ہیں اور بکری آ کر آٹا کھا جاتی ہے"۔ اسی روز رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم نے خطبہ میں فرمایا "مسلمانو! کون ہے جو اس شخص کے حملوں سے میری عزت بچائے جس نے میرے گھر والوں پر الزامات لگا کر مجھے اذیت پہنچانے کی حد کردی ہے۔ بخدا میں نے نہ تو اپنی بیوی ہی میں کوئی برائی دیکھی ہے، اور نہ اس شخص میں جس کے متعلق تہمت لگائی جاتی ہے۔ وہ تو کبھی میری غیر موجودگی میں میرے گھر آیا بھی نہیں"۔ اس پر اسید بن حضیر (بعض روایات میں سعد بن معاذ رضی اللہ عنہ) نے اٹھ کر کہا "یا رسول اللہ! اگر وہ ہمارے قبیلے کا آدمی ہے تو ہم اس کی گردن مار دیں اور اگر ہمارے بھائی خزرجیوں میں سے ہے تو آپ حکم دیں، ہم تعمیل کے لیے حاضر ہیں"۔ یہ سنتے ہی سعد رضی اللہ عنہ بن عبادہ، رئیسِ خزرج، اٹھ کھڑے ہوئے اور کہنے لگے "جھوٹ کہتے ہو، تم اسے ہر گز نہیں مار سکتے۔ تم اس کی گردن مارنے کا نام صرف اس لیے لے رہے ہو کہ وہ خزرج میں سے ہے۔ اگر وہ تمہارے قبیلے کا آدمی ہوتا تو تم کبھی یہ نہ کہتے کہ ہم اس کی گردن مار دیں گے"۔ اسید نے جواب میں کہا کہ "تم منافق ہو اس لیے منافقوں کی حمایت کرتے ہو"۔ اس پر مسجد نبوی میں ہنگامہ برپا ہو گیا، حالانکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم منبر پر تشریف رکھتے تھے۔ قریب تھا کہ اوس اور خزرج مسجد میں ہی لڑ پڑتے، مگر رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم نے ان کو ٹھنڈا کیا اور پھر منبر سے اتر آئے"۔
          حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں کہ "اس بہتان کی افواہیں کم و بیش ایک ماہ تک شہر میں اڑتی رہیں۔ نبی صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم سخت اذیت میں مبتلا رہے۔ میں روتی رہی۔ میرے والدین انتہائی پریشان اور رنج و غم میں مبتلا رہے۔ آخر کار ایک روز حضور صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم تشریف لائے اور میرے پاس بیٹھے۔ اس پوری مدت میں آپ کبھی میرے پاس نہ بیٹھے تھے۔ حضرت ابوبکر اور ام رومان (حضرت عائشہ کی والدہ) نے محسوس کیا کہ آج کوئی فیصلہ کن بات ہونے والی ہے۔ اس لیے وہ دونوں بھی پاس آکر بیٹھ گئے۔ حضور صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم نے فرمایا عائشہ! مجھے تمہارے متعلق یہ خبریں پہنچی ہیں، اگر تم بے گناہ ہو تو امید ہے اللہ تمہاری براءت ظاہر فرما دے گا اور اگر تم واقعی کسی گناہ میں مبتلا ہوئی ہو تو اللہ سے توبہ کرو اور معافی مانگو، بندہ جب اپنے گناہ کا معترف ہو کر توبہ کرتا ہے تو اللہ معاف کر دیتا ہے۔ یہ بات سن کر میرے آنسو خشک ہو گئے۔ میں نے اپنے والد سے عرض کیا آپ رسول اللہ کی بات کا جواب دیں۔ انہوں نے فرمایا بیٹی، میری کچھ سمجھ ہی میں نہیں آتا کہ کیا کہوں؟ میں نے اپنی والدہ سے کہا کہ آپ ہی کچھ کہیں۔ انہوں نے بھی یہی کہا کہ میں حیران ہوں، کیا کہوں؟ اس پر میں بولی آپ لوگوں کے کانوں میں ایک بات پڑ گئی ہے اور دلوں میں بیٹھ چکی ہے، اب اگر میں کہوں کہ میں بے گناہ ہوں، اور اللہ گواہ ہے کہ میں بے گناہ ہوں، تو آپ لوگ نہ مانیں گے، اور اگر خواہ مخواہ ایک ایسی بات کا اعتراف کروں جو میں نے نہیں کی، اور اللہ جانتا ہے کہ میں نے نہیں کی، تو آپ لوگ مان لیں گے۔ میں نے اس وقت حضرت یعقوب علیہ السلام کا نام یاد کرنے کی کوشش کی مگر نہ یاد آیا۔ آخر میں نے کہا اس حالت میں میرے لیے اس کے سوا اور کیا چارہ ہے کہ وہی بات کہوں جو حضرت یوسف علیہ السلام کے والد نے کہی تھی کہ 'فصبر جمیل (اشارہ ہے اس واقعے کی طرف جبکہ حضرت یعقوب علیہ السلام کے سامنے ان کے بیٹے بن یامین پر چوری کا الزام بیان کیا گیا تھا:سورۂ یوسف رکوع 10) یہ کہہ کر میں لیٹ گئی اور دوسری طرف کروٹ لے لی۔ میں اس وقت اپنے دل میں کہہ رہی تھی کہ اللہ میری بے گناہی سے واقف ہے اور وہ ضرور حقیقت کھول دے گا۔ اگرچہ یہ بات تو میرے وہم و گمان میں بھی نہ تھی کہ میرے حق میں وحی نازل ہوگی جو قیامت تک پڑھی جائے گی۔ میں اپنی ہستی کو اس سے کم تر سمجھتی تھی کہ اللہ خود میری طرف سے بولے۔ (اللہ و اکبر میرے ماں باپ آپ پر قربان اے مومنوں کی ماں کیا مرتبہ ہے آپکا کہ منافقوں کی دشنام طرازیوں کا جواب آپکی طرف سے آپ کا رب دیتا ہے اللہ اکبر ،اللہ الصمد۔ ازآبی ٹوکول ) مگر میرا یہ گمان تھا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم کوئی خواب دیکھیں گے جس میں اللہ تعالیٰ میری براءت ظاہر فرما دے گا۔ اتنے میں یکا یک حضور صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم پر وہ کیفیت طاری ہو گئی جو وحی نازل ہوتے وقت ہوا کرتی تھی، حتیٰ کہ سخت جاڑے کے زمانے میں بھی موتی کی طرح آپ کے چہرے سے پسینے کے قطرے ٹپکنے لگتے تھے۔ ہم سب خاموش ہو گئی۔ میں تو بالکل بے خوف تھی مگر میرے والدین کا حال یہ تھا کہ کاٹو تو بدن میں لہو نہیں۔ وہ ڈر رہے تھے کہ دیکھیے اللہ کیا حقیقت کھولتا ہے جب وہ کیفیت دور ہوئی تو حضور صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم بے حد خوش تھے۔ آپ نے ہنستے ہوئے پہلی بات جو فرمائی وہ یہ تھی کہ مبارک ہو عائشہ، اللہ نے تمہاری براءت نازل فرما دی اور اس کے بعد حضور صلی اللہ علیہ و آلہ و سلم نے دس آیات سنائیں (یعنی آیت نمبر 11 تا نمبر 21)۔ میری والدہ نے کہا کہ اٹھو اور رسول اللہ کا شکریہ ادا کرو۔ میں نے کہا کہ میں نہ ان کا شکریہ ادا کروں گا نہ آپ دونوں کا، بلکہ اللہ کا شکر کرتی ہوں جس نے میری براءت نازل فرمائی۔ اور حدیث میں ہے کہ میرے عذر کی یہ* آیتیں اترنے کہ بعد رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے دو مردوں اور ایک عورت کو تہمت کی حد (یعنی حد قذف ) لگائی یعنی حسان بن ثابت ،مسطح بن اثاثہ اور حمنہ بنت حجش کو ۔ ۔ ۔
          واضح رہے کہ یہ کسی ایک روایت کا ترجمہ نہیں بلکہ حدیث ،تفسیر اور سیرت کی کتابوں میں جتنی روایات حضرت عائشہ سے اس سلسلے میں مروی ہیں ان سب کو جمع کرکے ان کا خلاصہ نکالا گیاہے۔

          اول تو یہ سمجھیئے کہ یہ سارا واقعہ قرآن پاک میں سورہ نور میں بعینہ مذکور نہیں ہے بلکہ سورہ نور میں فقط ام المومنین صدیقہ کائنات حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنھا کی پاکی بیان کی گئی ہے اور حدود اللہ کا بیان ہوا ہے کہ زنا کی کیا حد ہے اور حد قذف یعنی تہمت لگانے والے پر کیا حد جاری ہوگی اس کہ علاوہ باقی سارا واقعہ احادیث ،سیرت اور تاریخ کی مختلف کتابوں میں بیان ہوا ہے آپ نے جو یہ بار بار فرمایا کہ حضور نبی کریم نے جھوٹا الام لگانے والوں کو معاف فرمادیا یہ محض الزام ہے کسی تاریخ یا حدیث یا تفسیر کی مستند کتاب سے ایسا ثابت نہیں اگر ہے تو برائے مہربانی اس کا نام بتائیے وگرنہ میں بار بار کہہ چکا کہ قرآن و سنت کو محض اپنے فہم سے سمجھنا چھوڑ دیجیئے کہ یہ سرا سر گمراہی ہے ۔ ۔ ۔۔جاری ہے ۔ ۔ ۔۔
          main nay yeh pora wakia quran pak main perh ahain aur tafseer main aur nabi pak PBUM ny usy maaf ker diya ager us waqt koi saza d i gai the us insan ko to kiyon nhe tahreer k gai kia p muje bta sakatin k us insan ko kore maary gaye keb kahan ? quran pak main likhi hoi bat aur tafseer ko mian kays kud y biya ker sakti hon kia ALLAH KI LANET HO MUJ PER JO AYSA KERON MAIN
          ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

          sigpic

          Comment


          • #80
            Re: kia yeh insaaf hain

            [B]baat ho rahi hain sheriyet ki to kia wakia hum sheriyet ko maanty hain
            is per amel ker rahin hain//???///?
            1. parents lekriyon ko yeh hahdayet kertain hain k lerko sy baat nhe kerni
            dosti islam main jaiz nhe hain namahram hoty han wo kud ko dhanp k rakhna chaye
            jeb lerkiyonk risht ki baat ati hain to wo he parents apni beti ko numaish bna k logo k samny pasih ker daytain hain
            pasih kis liya kia jata hain g humri beti ko passand ker k hum per ihsaan ker dan
            lerkay waly seb sy pahly aj kal jo moerden pen ka doora pera howa k lerka sath he ajata ahin aur kisi ko
            koi itraaz he neh hota hin ma sway un logo k jo becahry seedhy sahdy hoty hain jin k kiyal main k
            haan sy ya rishata hony sy pahly lerki ka ek ajnabi lerky k samny jana kia sahe hain
            wo to ek dosery k liya namahram hain na
            islam ny to bohat zayad sakht words main kaha k merdon k apni neghain necahi rakhi
            lekriyon ko kaha hain k apni orhniyan seenay py pahla k rakho aur perda keron un logo sy jo tumhri family say baher hain mager yahn
            maze ki baat hain lekry sari sheriyt bhol jaty teb koi ayaat koi soreh noor soreh nisa yaad tak neh rahti yaad rahta hain to bus itna
            k g islam ny haq dia passsand hain to kia yeh haq diay jao lerkiyon ko dakho ek gher passand nhe
            dosera dkaho b
            yeh jany bahger k kai gozerti ho g un parents py jo ummed lagaye bathin rahty hain
            islam ki kon si aayat hain jis main likah ahin k haan ya nekah sy pahly lerki ko dekhna jaiz hain ? konsy aayt main likha hain k
            jao logo ki jawan betion ko passand kero pasadn ka metlub hum ny bus yeh he nekal liya jo parenst sari zindagi
            apni bachi ko
            haya sharm seekhaty hain sari garet o gai wo kahti ahin jeb main in merdon k smany ja sakti ho nuamihs k liay jo shadi k name per ajaty hain tomain baher nekal ker
            apni passand ka lerka kiyon nhe dhoond sakti
            jeb wo baher nekalti hain to is souch k sath to batin k yeh socuh kaahn ly k jati hain teb koun bhol kjat hain humry nujawan k
            passand ka metlub yeh to nhe tha k jao ja k gheronmain rishat dakho yeh faysela to bozrug kerty hain yeh kia tuamhin apne parents per itan b yakeen nhe
            jinho kud apni zindagiayn gzori ayse insan k sath arzi khushi jis zamany main dekhna to door ki baat hain baat b nhe krty thay lerka lekri ek dosery sy teb b to shadiyan nebhai jati the lerko ko yeh samjhnhe ata bus apne metlub ki sheriyt nazer jati hain
            ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

            sigpic

            Comment


            • #81
              Re: kia yeh insaaf hain

              yani k jin wakiyat py nabi pak PBUM Ny maaf fermya diya wo is liya k munafeqeen ka properganda tha? muslim jo munafeeken k sath mil k ker rahain thay main hyran ho k jin wakiyat py ap ny post ki k sebkuch sahe maan leti mger jeb baat ayi maafi ki to yhe kah diyak properganda tha ?
              ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

              sigpic

              Comment


              • #82
                Re: kia yeh insaaf hain

                Originally posted by zoniash View Post
                yani k jin wakiyat py nabi pak PBUM Ny maaf fermya diya wo is liya k munafeqeen ka properganda tha? muslim jo munafeeken k sath mil k ker rahain thay main hyran ho k jin wakiyat py ap ny post ki k sebkuch sahe maan leti mger jeb baat ayi maafi ki to yhe kah diyak properganda tha ?
                aap se phir sabar anheen hua naaaaa??????????????? mera jawab abhi mukamal naheen hua tha main apni last repply main mention kiya tha k abhi jari hy . . . . .. ?plz stop ur questions for a while...
                ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

                Comment


                • #83
                  Re: kia yeh insaaf hain

                  jeb hum shaidiyan kerty hain baarat py sare aam dhulhun ko la k bthya diya jata hain ejb wo pori saji sanweri hoti yani pori attraction ka saman beni hoti hain her merd aur ouret ki negah us per per rahi hoti hain to yahn py sheriyt kiyon he nafez hoti hain kiyon nhe ayse gheronmain nekah kerty jahan py sare aam numasih ki bajye saadgi si dhulhum ko rukhset kia jaye
                  akheri baat
                  islam main jaiz hain 4 shadiyon ka
                  lakin kin kin soret main yeh hum bhol agye hum ny 4 shadiyon ki ijzet ko apne nafes jo janwar haywan ka nafes ben chuka hain yeh maan liya k jaiz hain 2 ya 3 shadi
                  islam main hain k bewaon sy nekah keron yateemu k serper hath phayron main ap sy pochti hon abi cool bhai k ap kisi bewah sy shadi kerian gay
                  jeb sheriyet hain na zaror nhe hain k kanwari lerki sy shadi keron bewah sy shadi kerny ka to itna sawab hain kerain gay ap ?
                  yeh kaha jta hain k g ager mera husband shadi k bad kisi aur lerki k ishaq main per jata main usy ijazt day don g k sahdi ker ly is baat ko ly ker itne buraiyan pahle rahi k her merd ny aj shadi shuda hoty howay b doseri shadi ko apna ferz samjh liya yeh doseri shadi kerny walo ko bewah ouretain yateem bachy bysahara garib gher ki bachiyan nazer nhe ati sherieyt k maany walo ko sari aam ourty ko kore maarny walo ko yeh nzaer nhe ata k kin mahool main hum apni bachiyon ki perwarish ker raahin k burai ki tarf na jain wo
                  shadi ko tamsha bana lia hain ager merd shadi k bad kisi ki ishqmain per jaye to kaah jata hain haq hain us ka merd zaat hain na koi gal nhe mager ager ourt ko shadi k bat kisi aur merd sy muhabat ho ajye to usy bedchalen kah diya jata hain wah kia insaaf hain mery kery to haq ouret kery to bedchalen ? sudia arab main 4 shadiyan ostly ki hoti hain aur yakeen janiye itni tebhai ka shikar ho chuakin wo log k ap socuh b nhe sakty jitne masherti buriyan is time wahan hain yaahn b nhe hon g . merd jeb ek sharif pak baz ourt sy khush nhe rah sakat to kia wo merd 2 ya 3 bivi sy khsuh ho jaye ga ALLAH NY YEH FERMAY HAIN K IS LIAY 4 SHADIYAN KERON TUM KAHAN GAI SHERIEYT
                  AUR JEB HUM MAIN KUD B IS MAIN SHAMIL HON KOI POETRY DESING KERNT HAIN KISI LERKI KI PIC LAGA DEYTAIN HALAN K WO BYSHUK FERZI PIC KIYON NA HO MAGER HAIN TO OURT KI PIC NA US PY HUM PORTY LIKHTY HAIN TO KIA YEH BURAI NHE YEH CHEZIN GONAH KI TARF RAGIB NHE KERTI ? KIA ISLAM SHERIYT IS BAAT KI IJZET DAYTI HAIN KUDA K BANDON PAHLY APNE MASHERY APNE GHERON KO TO SHERIEYT K MUTABIQ BAA LON PAHLY APNE KIRDARON MAIN TO ISLAM LY AYO PHER SAZA DAYNA SHERIYET K MUTABIQ PHER BOLAN PHER KORE BERSANA PAHLY WO MASHERA TO BANA LO JAHAN BUARI AUR ASCHI MAIN FARQ ANZER AJAYE HUM JSUT ISLAM K NAME PER SAZAIN DAYNA JANTY AHIN AMGER HUM KUD KO SANWERNA NHE JANTY PAQHLY IS QABIL TO BEN JAIN HUM KA PNE ANDER KI MASHERTI BUARION KO KHATM KER SAKIAN PHER HUM INSAAF K MUNSIF BENTY B ASCHY LAGT AUR TEB KOI AWAZ NHE UTHE GA YAKEEN JANU KOI B NHE KHYE GA SARE AAM KORE MARNY PR OURT K SATH BURA KIA GAYA MAGER US USY PAHLY EKA SYA MASHERA TO TASHKEEL DAY LO JAHAN PY ZULM KO ZUM AUR BUARI KO BUARI SMJHA JAYE JAHAN PY KAM SYKAM EK MUKA ZAROR DIAYA JAYSE SANWERNY KA
                  ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    Re: kia yeh insaaf hain

                    Originally posted by aabi2cool View Post
                    aap se phir sabar anheen hua naaaaa??????????????? mera jawab abhi mukamal naheen hua tha main apni last repply main mention kiya tha k abhi jari hy . . . . .. ?plz stop ur questions for a while...
                    AP APNI BAAT JARI RAKHAIN main ny koi sawal nhe kia tha belkay bata rahi hon aur is topic main mazeed kuch nhe bolon g kiyon k saza ager mafi sy bahri hain to ALLAH PER HUM JAIS LOGO KO ZAROR PAKERTA JO BOAHT GONAHGAR HAINMAGER AZEEM HAIN HUMRA SUB JO INTEHAI MEHARBAN REHAM KERNY WALA HAIN JO INSAN K SARE GONAHO G MAAF KERNY WALA HAIN JO KUD RAAT K PECHLAY PAHER APNE BENDON KO AWAZ DAYNE WALA K AHIN KOI ASYA JO MUJ SY MANGNE WALA HO APNI BHAKSHISH JEB HUMRA PAIDA KERNA WALA HE ITNA RAHEEM O KAREEM AHIN TO HUM KIYON NHE US INSAN K WO GOANH MAAF KER SKATAIN JEB US NAY BAHKWAY MAIN AKER KIA HO JO US KI APNI ZAAT SY JORA HOWA HO HAAN AGER WO GONAH JIS SY MASHERY MAIN TEBHAI PAHLY US PY SAZA ZROR DO AYSI ZANI KO JO BAAZ NA AYE JO FAHASHI PAHLYE MAGER JO BAHEK JAYE GOANH KER BTHAIN TO KUDA K LIYA EK MUKA ZAROR TO PAHLI GALTI PER KUDA B MAAF FERMATA HIN YEH KUD HAZRET ALI RAZI TALA UN HA KA QOUL HAIN TO HUM JAYSE HAKEER LOG KIYON NHE MAAN SAKATIN
                    ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Re: kia yeh insaaf hain

                      اسلام علیکم معافی چاہتا ہوں میں کل اپنے دلائل مکمل کررہا ہے تھا کہ کسی نجی وجہ سے تعطل واقع ہوا آج دوبارہ سے شروع کرتا ہوں مگر اج سب سے پہلے فوکس ابن ماجہ کی اس روایت پر ہوگا کہ جس کو آپ نے اپنے دعوٰی کہ ثبوت کہ طور پر پیش کیا ہے ۔ ۔ ۔۔دیکھیئے اور سب سے پہلے سمجھیے اگر آپ دینی مباحث میں حصہ لیتی ہیں تو آپ کو دین کہ بنیادی ماخذات اور انکی ترتیب و مرتبہ کا علم ہونا چاہیے ۔ ۔ ۔ دین کا سب سے پہلا ماخذ قرآن اور اسے دیگر تمام ماخذات پر فضیلت حاصل ہے جو چیز قرآن کی نص قطعی سے ثابت ہوگی اس کہ مقابلے میں سنت پیش نہیں کی جاسکتی کیونکہ اول تو قرآن کی ایک ایک آیت تواتر سے ثابت ہے اور اور اسکی صحت قطعی ہے اور اس پر اجماع ہے کیونکہ قرآن پاک تمام کا تمام قطعی الثبوت بالتواتر ہے اور اسی پر اجماع ہے اور قر آن کی ہر ہر آیت سے علم قطعی حاصل ہوتا ہے اور جو بھی اس کا انکار کرے وہ بالاجماع کافر قرار پائے گا جبکہ احادیث یعنی (سنت) کے ساتھ ایسا معاملہ نہیں کیونکہ فقط سنت مشہورہ متواترہ سے متواتر کو چھوڑ کر ہر ہر حدیث سے علم قطعی حاصل نہیں ہوتا اور سنت متواترہ سے بھی قرآن کا نسخ جائز نہیں بلکہ صرف قرآن کی عموم کی تخصیص اور اس کہ مفھوم کی تبیین جائز ہے اور وہ بھی صرف احناف کہ نزدیک باقی ائمہ کرام کا اس سے بھی اختلاف ہے تفصیل کہ اصول کی کتابوں سے رجوع کریں ۔ ۔ ۔ ۔ اب آتا ہوں ابن ماجہ کی مذکورہ روایت کی طرف ۔ ۔سب سے پہلے اس روایت کا عربی متن اور ترجمہ دیکھ لیتے ہیں پھر بات کو آگے بڑھاتے ہیں آپ نے ابن ماجہ کی جو روایت پیش کی ہے وہ ابن ماجہ میں درج زیل طریقے سے بیان ہوئی ہے ۔ ۔ ۔۔ ۔
                      Attached Files
                      ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

                      Comment


                      • #86
                        Re: kia yeh insaaf hain

                        Originally posted by aabi2cool View Post
                        اسلام علیکم معافی چاہتا ہوں میں کل اپنے دلائل مکمل کررہا ہے تھا کہ کسی نجی وجہ سے تعطل واقع ہوا آج دوبارہ سے شروع کرتا ہوں مگر اج سب سے پہلے فوکس ابن ماجہ کی اس روایت پر ہوگا کہ جس کو آپ نے اپنے دعوٰی کہ ثبوت کہ طور پر پیش کیا ہے ۔ ۔ ۔۔دیکھیئے اور سب سے پہلے سمجھیے اگر آپ دینی مباحث میں حصہ لیتی ہیں تو آپ کو دین کہ بنیادی ماخذات اور انکی ترتیب و مرتبہ کا علم ہونا چاہیے ۔ ۔ ۔ دین کا سب سے پہلا ماخذ قرآن اور اسے دیگر تمام ماخذات پر فضیلت حاصل ہے جو چیز قرآن کی نص قطعی سے ثابت ہوگی اس کہ مقابلے میں سنت پیش نہیں کی جاسکتی کیونکہ اول تو قرآن کی ایک ایک آیت تواتر سے ثابت ہے اور اور اسکی صحت قطعی ہے اور اس پر اجماع ہے کیونکہ قرآن پاک تمام کا تمام قطعی الثبوت بالتواتر ہے اور اسی پر اجماع ہے اور قر آن کی ہر ہر آیت سے علم قطعی حاصل ہوتا ہے اور جو بھی اس کا انکار کرے وہ بالاجماع کافر قرار پائے گا جبکہ احادیث یعنی (سنت) کے ساتھ ایسا معاملہ نہیں کیونکہ فقط سنت مشہورہ متواترہ سے متواتر کو چھوڑ کر ہر ہر حدیث سے علم قطعی حاصل نہیں ہوتا اور سنت متواترہ سے بھی قرآن کا نسخ جائز نہیں بلکہ صرف قرآن کی عموم کی تخصیص اور اس کہ مفھوم کی تبیین جائز ہے اور وہ بھی صرف احناف کہ نزدیک باقی ائمہ کرام کا اس سے بھی اختلاف ہے تفصیل کہ اصول کی کتابوں سے رجوع کریں ۔ ۔ ۔ ۔ اب آتا ہوں ابن ماجہ کی مذکورہ روایت کی طرف ۔ ۔سب سے پہلے اس روایت کا عربی متن اور ترجمہ دیکھ لیتے ہیں پھر بات کو آگے بڑھاتے ہیں آپ نے ابن ماجہ کی جو روایت پیش کی ہے وہ ابن ماجہ میں درج زیل طریقے سے بیان ہوئی ہے ۔ ۔ ۔۔ ۔
                        g main ny b yeh wakiya isi terhan bayan kia tha han pori qoutaion is liya nhe likhti k time kam hota hain mery pass aur urdu main likhny bathon to sadiyan gozer jain g itni rawani nhe
                        ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

                        sigpic

                        Comment


                        • #87
                          Re: kia yeh insaaf hain

                          main is per koi aur baat nhe keron k bus last main itna bolon ki yeh mullana hazraat ny humra deen itna itna mushkil ker diya hain itna mushkil ban adya k kisi baat main koi gunjaish nhe hain apni meltub ki ayaat ahadees dhhoonadh k sare wakiye biyan ker islam main sari gonjaisho ko kahtm ker diya hain jeb ALLAH gonah maaf kerny wala ahin jis gonah main mulki intaashar wager ya kisi ka nuksaan ya fahashi k intihai arooj py pohanchny ka kheta ra ho wo gonah h=jis py tuba ki jaye sharamdagi ka ihsas ho us goanh main kiyon nhe mafi ki gonjaish rakhi gai hain jis ka jo jo dil kerta hain quran pak ki ayaat ko lay ker apni apnmi tafseer bana layta hain ek baat ko pather ly k bath jata ahin halan k dergozer kerny waly log ALLAH KO BOAHT PASSAND HAIN mager hum sheriyrt k mutabiq apni zindagi maun just sazaon k hadh tak amel kerny k majaz hain aur koi amel nhe hain sheriyt main baki seb bhol gaye hian main aur baat he keron g khush rahain seb
                          ab aur gerdish-e- taqdeer kiya sitaye ge lota ke ishq mai naam o nishaan bethain hei

                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            Re: kia yeh insaaf hain

                            سب سے پہلے تو میں یہ عرض کردوں کہ زانی کی حد قرآن کی نص قطعی سے ثابت ہے جبکہ اس حد میں نرمی کہ لیے آپ جو حدیث پیش کررہی ہیں وہ صحاح ستہ کی سب سے آخری درجہ کی کتاب سنن ابن ماجہ سے ہے ۔ لہزا سب سے پہلے تواس روایت کی صحت کو جانچا جائے گا اگر صحت کہ اعتبار سے یہ صحیح بھی ثابت ہوجائے تب بھی اس سے نص قرآنی کا نسخ یعنی تنسیخ جائز نہیں کیونکہ قرآن پہلا ماخذ ہے اور اسے سنت پر افق حاصل ہے ۔ ۔۔ پھر سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ آیا کیا حدیث قران کہ مخالف ہے ؟ تو اس کا جواب یہ ہے کہ بظاہر ایسا ہی لگتا ہے لیکن حقیقت میں ایسا نہیں ہے تو پھر سوال یہ پیدا ہوا کہ پھر اس حدیث کو کس طرح سے قرآن کہ تابع کیا جائے ؟؟؟؟؟ تو جواب یہ ہے کہ اول تو اس حدیث کی فنی حیثیت ایسی نہیں کہ اس کو قرآن کی نص صریح کہ خلاف پیش کیا جائے باالفرض اگر پیش کر بھی دیا جائے تو بھی اس کی فنی حیثیت دیکھنے کہ بعد اس حدیث کو قرآن کہ تابع کیا جائے گا نہ کہ قرآن کو اس حدیث کہ ۔ ۔ لہزا اس کہ لیے ضروری ہوگا کہ اس حدیث کی تاویل پیش کی جائے اب ہم درج زیل میں اس حدیث کی مختلف تاویلات جو اللہ پاک نے ہمارے فھم کو عطا فرمائی ہیں پیش کرتے ہیں ۔ ۔ ۔ ۔۔(اللہ کمی بیشی معاف فرمائے آمین )۔ ۔
                            نمبر ایک :- اس حدیث کو قرآن کہ مقابلے میں نہیں پیش کیا جاسکتا ہے یہی اصول ہے شریعت کہ قانون کا ۔ ۔ ۔
                            نمبر دو:- اگر اس حدیث کو قرآن کہ مقابلے میں یعنی قرآن کی نص صریح کہ معارض میں باالفرض پیش بھی کیا جائے تو اس کی تاویل واجب ہوگی ایسی تاویل جو اسے قرآن کہ تابع کرے نہ کہ قرآن و سنت کا آپس میں ٹکراؤ پیدا کرے۔
                            نمبر تین:- اس حدیث کو خصائص نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم میں سے مانا جائے گا یعنی یہ اختیار فقط نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو حاصل ہے کہ وہ اس قسم کہ معاملات میں سے بعض لوگوں کو خاص کرلیں آپ کہ بعد امت میں سے کسی کو بھی یہ اختیار حاصل نہیں ۔ ۔ ۔ اور نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کہ مخصوص اختیارات کی بہت سے مثالیں ہیں کہ جو فقط آپ کہ ساتھ خاص تھے امت کے لیے ممنوع مثلا ایک صحابی کی گواہی کو آپ کا دو آدمیوں شہادت کہ برابر قرار دینا ۔اور ایک صحابی کہ لیے چھ ماہ کا چھوٹا مینڈھا قربانی کہ لیے جائز قرار دے دینا ایک صحابی رسول کہ لیے ریشم اور بعض صحابیوں کہ لیے سونے کی انگھوٹی اور کنگنوں کو جائز قرار دے دینا وغیرہ وغیرہ ان سب معاملات میں نبی کریم نے اپنے زاتی اختیار کو تصرف میں لاتے ہوئے بعض لوگوں کو امت کہ عموم میں سے خاص کرلیا اور نبی کریم یہ خاص کرنا فقط نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کہ لیے جائز ہے کہ آپ شارع دین ہیں اور جن لوگوں کو آپ نے خاص کیا ان مخصوص افعال کہ ساتھ تو ان مخصوص افعال کی تخصیص فقط انہی لوگوں کہ لیے ہے نہ کہ امت کہ دیگر افراد کہ لیے اور نہ ہی آج کہ دور میں کوئی بھی حاکم اور کوئی بھی قاضی ایسا کرسکتا ہے ۔ ۔ ۔۔
                            نمبرچار:- حدیث کہ عربی متن پر اگر غور کیا جائے تو جن عربی الفاظ کو ہم نے سرخ پینسل سے انڈر لائن کیا ہے وہ الفاظ اس حدیث میں اس صحابی پر حد کہ نرم کیے جانے پر قرینہ ہیں کیونکہ حدیث میں عربی لفظ مخدج ضعیف استعمال ہوا ہے اور مخدج کا لفظ خداج سے ہے اور خداج کہ لغوی معنٰی یہ ہیں کہ گائے جو نامکمل بچھڑا جنم دیتی ہے یعنی عرف میں حمل کی مدت پوری ہونے سے پہلے گرا دیتی ہے اسے خداج کہا جاتا ہے یعنی ناقص تو اس حدیث خداج کہ ساتھ ضعیف کا لفظ بھی استعمال ہوا ہے ۔۔ جب نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ اس کو سو کوڑے بطور حد لگاؤ تو صحابہ نے عرض کی یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم وی تو خداج اور ضعیف ہے یعنی ناقص اور نہایت ہی کمزور ہے اگر اس کو سو کوڑے لگائے گئے تو وہ مر جائے گا تو تب آپ نے فرمایا کہ سو لکڑیاں اکٹھی کرکہ ایک ہی بار میں لگا دو ۔ ۔۔ کیونکہ ہم پہلے بھی عرض کرچکے کہ کوڑوں کی حد میں قتل کرنا مقصود نہیں ہوتا بلکہ فقط سزا و تادیب مقصود ہوتی ہے تاکہ مجرم سزا کہ وقت کی تکلیف کو مد نظر رکھتے ہوئے آئندہ اس جرم سے بعض رہے ۔ ۔۔ لہزا اس حدیث میں خداج ضعیف اور لو ضربناہ مائۃ سوط مات کہ الفاظ یعنی کہ اگر ہم نے اسے شو کوڑے مارے تو وہ مر جائے گا کہ الفاظ اس بات پر قرینہ ہیں کہ اس کی حد میں نرمی اس لیے کی گئی کہ وہ ناقص اور ضعیف تھا اور اس کہ مرجانے کا اندیشہ تھا ۔۔ پھر اس کہ بعد بھی آپ اگر حدیث کہ الفاظ پر غور کریں گے تو آپ پر واضح ہوگا کہ حدیث میں قرآن کی حد کی خلاف ورزی نہیں کی گئی بلکہ قرآن میں جو سو کا عدد بولا گیا ہے بطور حد نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے اسے پورا فرمایا ہے شرعی طریقے سے اور ایسا راستہ اختیار کیا ہے کہ قرآن کی حد بھی پوری ہوجائے یعنی اس آدمی کو سو کوڑے بھی لگ جائیں اور قرآن حکم کہ منشاء کہ مطابق اس کی جان بھی بچ جائے ۔ ۔ اللہ و اکبر کیا بات ہے میرے کریم آقا صلی اللہ علیہ وسلم کی کہ آپ نے کتنی بہترین قرآن کی تبیین فرمائی ۔ ۔ ۔اور اس کو شرعی اصطلاح میں حیلہ و اسقاط سے تعبیر کیا جاتا ہے اس کی متعدد مثالیں قرآن و سنت دونوں سے ثابت ہیں ۔
                            یہ تھی آپکی پیش کردہ حدیث کی وہ تاویلات جو اللہ پاک نے ہمارے فھم پر محض اپنی عطا سر روشن فرمائیں (اگر یہ درست ہیں تو محض اللہ ہی کا فضل ہے اور اگر غلط ہیں تو اس میں سرا سرہمارے فھم کا قصور ہےاللہ پاک کمی بیشی معاف فرمائے )
                            نوٹ ایک بات اگر آج کہ اس دور میں کوئی ایسا ضعیف شخص قرآن کی حد کی پامالی کرنے والا ہوتو کیا اس کہ ساتھ حدیث والا معاملہ کیا جاسکتا کہ نہیں ؟؟؟؟؟؟؟ اس سلسلے میں فقہاء ہی بہتر بتا سکتے ہیں ہمارا علم نہایت ہی محدود اور ناقص ہے ۔ ۔ ۔ باقی واللہ والرسولہ اعلم ۔ ۔ ۔۔ ۔ ۔ جاری ہے ۔ ۔ ۔۔
                            ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

                            Comment


                            • #89
                              Re: kia yeh insaaf hain

                              to pher ap is baat py kia arz kerain gay? Pher is baat per arz kia kerain gy jeb ek ouret k bar bar israr kerny per us ouret ko sangar kia halan k usy 3 dafa wapis bjh diya gaya nermi berti gai

                              اس کا جواب یہ ہے کہ اس عورت پر حد میں نرمی اس لیے کی گئی کہ وہ حاملہ تھی لہزا قانون یہ ہے کہ حاملہ کو وضع حمل کہ بعد حد لگائی جائے گی اور وضع حمل کہ بعد جب اس کا بچہ اس سے اپنا حق وصول کرچکا یعنی مدت رضاعت پوری کرچکا تو آپ نے اس پر حد جاری کی لہزا یہاں مطلقا حد کو منسوخ یا نرم نہیں کیا گیا بلکہ متعدد وجوہ کی بنیاد پر حد کو مؤخر کیا گیا یعنی حد کو لگانے میں تاخیر برتی گئی جس میں متعدد حکمتیں پیش نظر تھیں۔ ۔۔




                              is baat k bare main kia fermain gayap jeb hazret ayesha razi tala un ha per tuhmet lagny waly insan ko nabi pak pbum ny maaf ker diya halan k tuhmet lagny walo ko 80 koron ki saza ager wo tuba ker b ly teb b us ki tuba main



                              آپ کا یہ کہنا کہ حضرت عائشہ رضی اللہ عنھا پر پر تہمت لگانے والوں کو نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے معاف کردیا بلا ثبوت ، بلاتحقیق ہے ۔ ۔ ۔ ہم پہلے عرض کرچکے کہ اس سلسلے میں تین اشخاص پر حد قذف جاری کی گئی ۔ ۔ جن میں سے ایک بڑے مشھور صحابی رسول حضرت حسان بن ثابت ہیں ۔ ۔ ۔آپ کا یہاں پر حد کی معافی والا قول بغیر ثبوت کہ ہے لہزا آپ سے استدعا ہے کہ کسی مستند اسلامی ماخذ سے اپنے قول کا ثبوت پیش کریں ۔ ۔ ۔جبکہ ہم نے معروف قرآنی تفسیر ، تفسیر ابن کثیر کہ حوالہ سے ذکر کیا کہ حد جاری کی گئی تھی ۔ ۔ ۔ ۔

                              mafi ki gonjaish nhe to arz yeh hain k aysi sakht sazain islam nay teb implement kerny ka hukm jari kia jeb boaht zayda fahashi ka khedsha ho jeb bedamnika khedsha ho gonah ki noyet ko dakh te b qazi k pas yeh ikhtiyar hota hain k wo ijtehad ker k saza main aur saza ki noyet main rado badel ker sakta hain lakin islam k daire kar k ander rah ker aysi sazain akhri saza k tor b di jati hain jeb koi aur rasat na nakaly pher to jo sazain maaf fermain nabi pak pbum ny un k bare main ap kiyon nhe kuch ferma rahain batain na muje pher ? Nabi pak pbum ka ek ek amel humre liya qanoon ki hasiyet rakhta hain ya hum ye maan lain k jahan per humre nabi pak pbum ny rahm kia wahn g hum kiyon kerian quran pak main to nhe irshad howa


                              اب تک آپ ہم پر بہت سے سوال کرچکیں محض اپنے عقل کی بنیاد پر مگر یاد رہے کہ ہم نے ابھی تک آپ پر ایک بھی سوال وارد نہیں کیا اور ہمیں یقین ہے کہ اگر ہم نے ایک بھی سوال آپ سے کر دیا تو پھر آپ دوبارہ یہاں وارد نہیں ہونگی ۔ ۔ ۔ اس لیے عرض ہے کہ محض اپنی عقل کہ قیاسی گھوڑے قرآن و سنت کی واضح نصوص کہ مقابلے مت دوڑایئے اگر دوڑانے ہی ہیں تو قرآن کہ قرآن اور قرآن کہ سنت کہ ساتھ تقابل وتفاوت میں مت دوڑائیں بلکہ دونوں کہ ایکدوسرے کہ ساتھ تعاون میں دوڑائیں ۔ ۔ ۔۔



                              2doseri baat quran pak main irshad howa k khoon ka badla khoon qasas ?right jis ny ek insan ko qatel kia goya pori insaniyet ko qatel kia aur maafi ki koi gonjaish nhe ?sahe? Aysa he likha hain na ?
                              mager waqet k sath sath qatel k cases main ijtehad ker k new implements add kiye k maqtool k lawaheeqeen ko dheet day di ajye paise day diye jain . Is fayselain main rado badel howa na?


                              ۔
                              قتل کی سزا کے لیے قرآن میں قصاص کا حکم آیا ہے۔ یہ ایک فرض ہے جو اسلامی حکومت پر اللہ تعالیٰ کی طرف سے عائد کیا گیا ہے۔اسلامی معاشرے کے لیے اسی میں زندگی ہے اور مسلمانوں کے لیے یہ اللہ کا نازل کردہ قانون ہے جس سے انحراف صرف ظالم ہی کرتے ہیں، لہٰذا حکومت کی ذمہ داری ہے کہ اس کے علاقے میں اگر کوئی شخص قتل کر دیا جائے تو اس کے قاتلوں کا سراغ لگائے، انھیں گرفتار کرے اور قانون کے مطابق مقتول کے اولیا کی مرضی ان پر ٹھیک ٹھیک نافذ کر دے۔ اور دیت بھی قصاص کی ایک شکل ہے کہ جس کا زکر خود قرآن پاک میں موجود ہے البتہ دیت کی مقدار حدیث سے ثابت ہے قتل خطا اور قتل عمد، دونوں میں قرآن کا حکم یہی ہے کہ دیت معاشرے کے دستور اور رواج کے مطابق ادا کی جائے۔ قرآن نے خود دیت کی کسی خاص مقدار کا تعین نہیں کیا ہے ۔ ۔ ۔


                              3seri baat k
                              hazret umer farooq razi tala unho k ek door main chori ki saza maaf ker di gai kiyon k teb qahet per gya tha halank hona to yeh chaye tha k teb to jurm itne bher gaya ho gaya zayda sazaain milne chaye the na pher unho ny kiyon maaf ki sazain ?

                              رہ گئی اس اثرکی بات جو آپ نے حضرت عمر سے نقل کیا ہے تو اس کی بابت عرض ہے کہ كسى بھى حالت ميں ان حدود اللہ كو معطل كرنا جائز نہيں، اور عمر رضى اللہ تعالى عنہ سے جو مروى ہے كہ انہوں نے قحط سالى اور بھوك كے سال حد ساقط كر دى تھى، تو يہ دو چيزوں كى محتاج ہے ۔
                              اول: اس كا صحيح ثبوت یعنی اس اثر کی صحت کا ثبوت جو شخص اس اثر کو قرآن کی نص کہ مقابل پیش کرتا ہے اول اس سے ہمارا مطالبہ ہے کہ وہ اسے صحيح سند كے ساتھ امير المومنين رضى اللہ تعالى عنہ تك ثابت كرے.
                              دوم: عمر رضى اللہ تعالى عنہ نے شبہ قائم ہونے كى وجہ سے حد ختم كى تھى،اور فقہ کا معروف اور مسلمہ قاعدہ ہے جو کہ احادیث رسول صلی اللہ علیہ وسلم سے اخذ کردہ ہے کہ شبہات کی بنا پر حدود کو ساقط کرو کیونکہ حدود کی سزائیں بہت سخت ہوتی ہیں اس لیے مسلمہ اصول ہے کہ انھے شبہات کی بنا پر ساقط کردیا جائے گا ۔۔ اسلامی حدود و تعزیرات جس قدر شدید ہیں اسی قدر ان کے نفاذ میں نرمی اور احتیاط ہے۔ حضرت رحمت للعالمین صلّی اللہ علیہ وسلم کے چند واضح ارشادات:
                              حضرت ابن عباس اور حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہما سے روایت ہے آپ صلّی اللہ علیہ وسلم فرماتے ہیں کہ جہاں تک ممکن ہو حدود کو مؤخر کردو۔ (ابن ماجہ)
                              اس سلسلہ میں ام المؤمنین حضرت عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا سے روایت ہے کہ آپ فرماتی ہیں کہ رسول اللہ صلّی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جہاں تک ممکن ہو مسلمانوں سے حدود کو ساقط کردو، اگر تم کوئی راہ پاتے ہو کہ وہ حد سے بچ جائے تو اس کا راستہ چھوڑدو، کیونکہ معاف کرنے میں امام و حاکم کی طرف سے غلطی سرزد ہونا اس کے سزا دینے میں غلطے کرنے سے بہتر ہے۔
                              (ترمذی، حاکم و بیہقی)
                              )
                              حدود اور تعزیرات کے نفاذ کے سلسلہ میں خود خلیفہ ثانی حضرت فاروق اعظم رضی اللہ تعالیٰ عنہ کا ارشادحدود قائم کرنے کی نسبت میرے لیے یہ زیادہ بہتر ہے کہ شبہات کے بناء پر حدود کے نفاذ کو ساقط کردوں۔
                              چنانچہ تمام فقہائے امت کا اس پر اتفاق ہے کہ شبہ کی صورت میں حدود ساقط ہوجاتی ہیں۔ چناچہ حضرت عمر رضى اللہ تعالى عنہ نے شبہ قائم ہونے كى وجہ سے حد ختم كى تھى، كيونكہ لوگ قحط اور بھوك ميں تھے، كيونكہ بعض اوقات انسان ضرورت كى بنا پر چيز ليتا ہے، نہ كہ اس سے سير ہونے كے ليے بغير ضرورت ہى

                              الحمدللہ یہاں پر آکر ہم نے آپکے اٹھائے گئے تمام ویلڈ کوئسچنز کہ جوابات دے دئے رہ گئے وہ عقلی اور قیاسی گھوڑے جو آپ نے اصل موضوع سے ہٹ کر فرمائے ان کہ جواب کو ہم نظر انداز کرتے ہیں کہ اگر انکا جواب دیا تو آپ کو شدید خفت اٹھانا پڑے گی ۔ ۔ والسلام علیٰ من التبع الھدیٰ

                              Last edited by aabi2cool; 5 April 2009, 13:59.
                              ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

                              Comment


                              • #90
                                Re: kia yeh insaaf hain

                                Dekhiye ye movie jo media per chalaii ja rahi hai ....... ek Fake movie hai

                                Islam ko badnaam karne k liye ye sub prooganda hai....

                                Can u imagine after 40 flicks the girl is easily walking...

                                How can it possible???


                                Aap sub apni aqal key parday kholye please...

                                Comment

                                Working...
                                X