X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: 'Express yourself'

Originally posted by munda_sialkoty View Post
    me to bhool jata hoon, pain yaad dilaa deti he :lahoul
    sabar karen:tasali: or shaam ko aftari me 3/4 kilo gosht zarur khaey ga bohat farak pare ga372-haha

Comment

..................After long time..............

Comment

Originally posted by ummid View Post
        KAYSI Ho behan mujhy raat ko hi pata chala aap ki bemari ka bohat dukh hua ab kaysi tabiyat hay . . . .?:phool:
        ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

Comment

Originally posted by ummid View Post
          Welcome you on PG :phool:

What about your health? Ub kesa feel ker rahi ho ???
          :thmbup:

Comment

Originally posted by senorita View Post
            sabar karen:tasali: or shaam ko aftari me 3/4 kilo gosht zarur khaey ga bohat farak pare ga372-haha
            Nahi khaoon ga aaj :fuming:

Comment

zindagi murda dili ka nam he
              zinda dil kia khak jiya karte hen :)

Fall view from inside my car
              near my work place :)

Comment

Nahi khaoon ga aaj :fuming:
                nahi nahi zarur khaen....gosht nahi khaen ge to roza kese khule ga372-haha

Comment

nahi nahi zarur khaen....gosht nahi khaen ge to roza kese khule ga372-haha
                  Aaj achar goosht bana tha, me se aaj bhi raha nahi gaya :embarasse

Comment

Aaj achar goosht bana tha, me se aaj bhi raha nahi gaya :embarasse
                    mujhe pehle hi andaza tha372-haha

Comment

mujhe pehle hi andaza tha372-haha
                      to mein kia karon, jo banay ga wohi khana he na mein ne :donno:

aaj koi 1 month se ziada honay ko he, meat ka aik din ka naaga nahi :lahoul

Comment

to mein kia karon, jo banay ga wohi khana he na mein ne :donno:

aaj koi 1 month se ziada honay ko he, meat ka aik din ka naaga nahi :lahoul
                        pata nahi kese itna gosht khate ho ap:mm:me ramzan me aik din bhi nahi khati khan ato door ki baat me dekh bhi nahi sakti gosht wagera:embarasse

Comment

pata nahi kese itna gosht khate ho ap:mm:me ramzan me aik din bhi nahi khati khan ato door ki baat me dekh bhi nahi sakti gosht wagera:embarasse
                          actually without it, mera energy level maintain nahi hota :donno:

Comment

Pata naheen mujhay yay yahan likhna chahyay ya naheen phir bhi aik uljhan hai aap logon ka mashwara chahti hoon.

Aga koi aap ko kuch buttamizi wali baat kisi aur say kehalwai kisi kaam ko zabardasti aap say karwanay kay liaay to aisi soorat main kia karna chahyay.

Ussay saaf saaf kah dain kay yay kaam naheen kar saktay ya jis undaz main unhon nain kahalwaya hai ussi undaz main unko baat ka jawab day dain.

Ya phir un ko kah dain saaf saaf kay aap ko is tarha kisi teesray shaksh say is tarha naheen kahalwana chahyay tha aur jo kuch is tarha ki baat ghalat qism ki unhon nain kaheen apni taraf say garh garh kay wo mujhay buri lagi hain.

Due to that reason I decided not to do that thing she wanted me to do.

Plz tell me how to tell her that I can't do that?

1. Tell her Clearly because of the reason you used third person.
                            2. Use same way 3rd person used and give answer that I'm not gonna do that.
                            3. Keep quite don't call her at all. When she will call no reply

or any other way any of you could suggest. I'm so confused I don't know how to deal.
                            Subhan Allah

Comment

Originally posted by MorningGlory View Post
                              Pata naheen mujhay yay yahan likhna chahyay ya naheen phir bhi aik uljhan hai aap logon ka mashwara chahti hoon.

Aga koi aap ko kuch buttamizi wali baat kisi aur say kehalwai kisi kaam ko zabardasti aap say karwanay kay liaay to aisi soorat main kia karna chahyay.

Ussay saaf saaf kah dain kay yay kaam naheen kar saktay ya jis undaz main unhon nain kahalwaya hai ussi undaz main unko baat ka jawab day dain.

Ya phir un ko kah dain saaf saaf kay aap ko is tarha kisi teesray shaksh say is tarha naheen kahalwana chahyay tha aur jo kuch is tarha ki baat ghalat qism ki unhon nain kaheen apni taraf say garh garh kay wo mujhay buri lagi hain.

or any other way any of you could suggest. I'm so confused I don't know how to deal.
                              mere khial se agar bat badtamizi wali he to apko vo kam qatai nai karna chahie aur ap us shakhs se nata hi tod len ku k he/she is not worthy of ur relationship :)

Fall view from inside my car
                              near my work place :)

Comment

Originally posted by MorningGlory View Post

With due respect, I don't know much about you. Someone rightly said, "the first impression is the last impression" and this is what I have to believe in due to the limited options. I read your introduction post and you sounds like pretending to be something which you might not be in reality. You see sometimes people wrap themselves up with the substance which is not the part of their actual personality. So from your little introduction and a couple of posts, I am forced to assumed that you simply lack the communication skills. You do blunder with your relation and don't know how to maintain a certain symmetry and balance between the people you may come across on daily basis. I will introduce you a best policy, try to be polite and more polite and keep on saying that you are a good girl. Believe me, in the end of the day you will prove yourself a good girl and a lot of respect and love will be there around you from all the people you come across. Its my humble opinion, you deserve the right to agree or disagree with me. Be blessed :thmbup:

Comment

Working...
                                X