Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

KhilaFat...??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Re: KhilaFat...??

    Originally posted by MSA View Post
    APP K NAZDEEK HAL KIA HE?? KON SA POLITICAL SYSTEM ACHA HE...??....
    ... mazeed main is ziman mein yeh kehna chahta hoon keh khilafaq ka ijraa itnihaii mushkil hai, kyunkeh jo halaat hamarey musalmano key hain, us mein aisa nazar nahin aata... aisey mein merey nazdeek Pakistan jaisey mulk key liyey dictatorship hi achhi hai kyun???

    Sab sey barri wajah yeh hai keh Pakistan qaum mein na'khawandgi hai, is qaum ki zehni halaat aik kam'sin bachey ki tarha hai jissey lollypop (ROTI KAPRA MAKAN) sey aagey ki fiker nahin!!! Agar 1940 key HITLER ki tarha ka dictator mil jaey to meri choice woh ho ga bjaey aaj kal ki jamhooriyat key!!!

    Ham log Internet per beth ker aasani sey yeh drust yeh ghalt, aisa hona chahiyey waisa hona chahiye - farma detey hain, magar haqeeqat kya hai? Yeh us waqt patah chalta hai, jab aap LOGON KEY BEECH jaatey ho aur LOG sirf woh nahin jo aap key halqey mein. Jab main Pakistan sey wapis aaya tha to main ney almost sara punjab ghoom ker dekha tha - mujhey har bandey ki zuban per aik hi baat nazar aaii - hamein roti kamaney sey fursat nahin, ham kya karein?

    Yeh intihaii afsos'kun baat hai keh Pakistani qaum DANDEY ki zuban samajhney wali qaum hai - aazadi ka mafhoom ham nahin jantey, privatesation zakhera'khozi ko janam deti hai aur yehi aaj kal ho raha hai aisey mein "danda peer hai bigrrey bigrron ka" hi chaley ga!
    tumharey bas mein agar ho to bhool jao mujhey
    tumhein bhulaney mein shayid mujhey zamana lagey

    Comment


    • #32
      Re: KhilaFat...??

      اسلام علیکم مسعود بھائی سب سے پہلے تو آپ کا تہہ دل سے شکر گذار ہوں کہ آپ نے جواب کی صورت میں اپنے قیمتی خیالات سے نوازا ۔ اب آتا ہوں اصل مدعا کی طرف ۔ ۔
      میرے بھائی میں نے اپنے سوالات کی صورت میں آپ پر جو اعتراضات کیے تھے ان کا براہ راست تعلق موضوع سے نہیں تھا موضوع یہاں چل رہا ہے خلافت جس پر بات کرتے ہوئے آپ نے جمہوریت اور ڈکٹیٹر شپ دونوں کو اسلام کے منافی قرار دے دیا تھا اور ان میں سے جمہوریت کو آپ نے صریحا شرک سے تعبیر کیا تھا
      بس یہی وہ اصل مسئلہ تھا کہ جسکی وجہ سے میں نے اپنے سوالات بطور اعتراضات آپ پر وارد کیئے ۔ ۔
      سب سے پہلے تو یہ سمجھ لیجیئے کہ شرک کا تعلق عقائد سے ہے اور اسی وجہ سے یہ کلامی مسائل میں سے ہے اور اس کے ساتھ ساتھ یہ ایک ایسی شرعی اصطلاح ہے کہ جس کا استعمال بہت ہی زیادہ احتیاط کا تقاضا کرتا ہے لہزا بغیر شرعی دلیل کے کسی بھی شرعی اصطلاح کا مطلقا یوں بے دریغ استعمال خود شریعت کو اپنے ہاتھ میں لینے کے مترادف ہے لیکن افسوس کہ اب یہ ہم سب کا ایک عمومی رویہ بن چکا ہے کہ بغیر سوچے سمجھے کسی بھی شئے کو شرک قرار دے دیتے ہیں اور یہ نہیں سوچتے کہ ہمارے ایسا کرنے سے اسکی ( شرک کی ) زد میں کیسی کیسی ہستیاں آجائیں گی ۔۔
      آپ نے جمہوریت کو شرک کہا اور کفریہ نظام سے تشبیہ دی لہزا اس پر آپکو شرعی دلیل پیش کرنا چاہیے تھی مگر وہ آپ اب تک نہ پیش کرسکے دوم ہم نے آپ سے سوالات کرکے خود آپکی دانست میں آپ جس شئے کو آپ شرک سمجھتے ہیں کی وضاحت چاہی مگر وہ بھی ابھی تک آپ نہ دے سکے یعنی دوسرے لفظوں میں یوں سمجھ لیجیئے کہ جب آپ نے ایک نطام کو بغیر شرعی دلیل کے شرک قرار دے دیا تو ہم نے آپ سے سوال یہ کیا کہ شرعی دلیل تو آپ نے دی نہیں مگر جن دلائل کی بنا پر آپ جمہوریت کو شرک قرار دے رہے ہیں بالکل وہی دلائل خود اسی نظام میں بھی پائے جاتے جو کہ آپ بطور حل تجویز فرمارہے ہیں لہزا وہاں پر ہمارے سوالات کی حیثیت الزامی تھی جیسا کہ درج زیل آپ ہی کے الفاظ ہیں ۔ ۔ ۔
      ۔

      آپ نے پہلے جمہوریت کو بلا دلیل شرعی شرک کہا اور فرمایا کہ جمہوریت میرے نزدیک شرک کا ایک نمونہ ہے ۔ ۔ ۔ اور پھر اس پر اپنی فہم کے مطابق یہ دلیل پیش کی کہ چونکہ جمہوریت میں عوام کی حاکمیت کو تسلیم کیا جاتا ہے جبکہ حاکمیت فقط اللہ کی ہے لہزا آپکے نزدیک جمہوریت شرک ہے ۔
      ان میں سے اول الزکر آپ کا دعوٰی ہے اور ثانی الذکر آپکی اس دعوٰی پر دلیل
      دعوٰی :- جمہوریت شرک ہے
      دلیل :- کیونکہ جمہوریت میں عوام کی حاکمیت کو تسلیم کیا جاتا ہے جبکہ حاکمیت فقط اللہ ہی کی ہے ۔ ۔ ۔
      پھر آپ کے سیکنڈ رپلائی میں آپ نے اس امر کی مزید وضاحت درج زیل الفاظ میں کی ہے کہ ۔ ۔ ۔


      آپ کے نزدیک حاکمیت کے مدار کے مطلقا یا غیر مطلقا ہونے سے کوئی فرق نہیں پڑتا نیز یہ آپ نے جمہوریت ڈکٹیٹر شپ یا بادشاہی نظام سب کو غیر اسلامی بھی قرار دے دیا نیز یہ بھی فرمادیا کہ خلافت آپ کے نزدیک آج کے دور میں قابل رائج نہیں تو پھر آپ کونسا ایسا نظام ہے کہ جو دنیا کو دینا چاہتے ہیں اور وہ ہو بھی اسلامی ؟
      جب جمہوریت شرک ڈکٹیٹر شپ یا پادشاہی کفر یا غیراسلامی اور خلافت نا قابل رائج تو پھر آخر وہ کونسا اسلامی نطام ہے جو کہ آج رائج ہوگا یا ہوسکتا ہے ؟؟؟؟؟؟
      آپکے دعوٰی کے باطل اور دلیل کے ناقص ہونے پر چند قرانی نظائر ۔ ۔ ۔
      {‏فلا وربك لا يؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم‏}
      تجھ کو اپنا حکم نہ بنالیں ، پھر تیرے فیصلے کو برضا ورغبت تسلیم نہ کر لیںمطلق یا غیر مطلق ہونے سے کوئی فرق نہیں پڑتا یعنی آپکے نزدیک دونوں رح کی حاکمیت شرک ہے جبکہ یہ اصول دین کے خلاف ہے اس کائنات میں انسان اللہ پاک مطلقا نائب و خلیفہ ہے لہزا یہی وجہ ہے کہ یہ ساری کائنات انسان کے سامنے تسخیر کردی گئی ہے اور انسان کی اس کائنات میں حیثیت حاکم کی سی ہے مگر انسان کی یہ حاکمیت مجازی ہے اور غیر مطلق ہے اور تحت حکم باری تعالٰی ہے جیسا کہ اوپر آیت میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو حاکم کہا گیا ہے اور اگر مطلقا اس مجازی حاکمیت کو شرک قرار دے دیا جائے تو یہ عین اسلام کے اصولوں کے منافی ہوگا لہزا یہ وجہ ہے کہ جب جنگ صفین میں حضرت علی رضی اللہ عنہ اور حضرت امیر معاویہ رضی اللہ عنہ دونوں نے صلح کے لیے اپنی اپنی طرف سے حکم چنے تو خارجی جو کہ حضرت علی کے گروہ میں (خفیہ طور پر ) شامل تھے کھل کر سامنے آگئے اور اور حضرت علی کو (نعوذباللہ من ذالک )کافر اور مشرک قرار دیتے ہوئے انھوں نے یہ درج زیل قرانی آیت سے استدلال کیا ۔ ۔۔
      ان الحکم الا للہ۔ سورۃ یوسف ۱۲:۶۷


      یعنی حکم تو فقط اللہ ہے
      لہزا آپ نے بندوں کو اپنے درمیان حکم چن کر شرک کا ارتکاب کیا لہزا آپ لوگ توبہ کرکے دوبارہ سے اسلام لائیں ۔ ۔ جس پر حضرت علی رضی اللہ عنہ نے جواب دیا کہ آیت تو تم لوگوں نے ٹھیک پڑھی مگر اس کا محل غلط ہے ۔ ۔ ۔
      میرے بھائی مسلمانوں کا کسی بھی غیر معین طریقہ کار کی پیروی کرتے ہوئے اپنے نمائندوں کو ریاستی نظم و نسق سنبھالنے کے لیے حکم چننا ہرگز شرک نہیں چاہے اس کا طریقہ کار بیعت ہو ووٹ ہو پادشاہی ہو یا دیگر کوئی طرز انتخاب ۔ ۔
      دراصل میرے بھائی یہاں آپ کا ذہن بہت زیادہ الجھن کا شکار ہے ۔ ۔
      نہ ہی آپ شرک کی حقیقت کو سمجھ سکے اور نہ ہی اس بات کو سمجھ سکے کہ اسلام نے جو نظام حکومت دیا ہے اس نظام کو رائج کرنے کے کسی بھی خاص طریقہ کار کو معین نہیں فرمایا دیکھئے میرے بھائی کوئی بھی نظام مطلقا مغربی یا مشرقی نہیں ہوتا اور نہ ہی اسلام اور آپ دنیا کے کسی بھی مذہب کا یہ طریقہ کار ہے کہ وہ مختلف نظاموں کو محض مشرقی یا مغربی ہونے کی حیثیت سے رد و قبول کرتا ہے بلکہ اسلام سمیت دنیا کے تمام مذاہب کا اگر سرسری مطالعہ کیا جائے تو یہی اصول نکھر کر سامنے آتا ہے کہ جو بھی طرز حکومت یا نظام حکومت عدل و انصاف کے ساتھ ساتھ عوام کی معاشی و معاشرتی فلاح و بہبود اور مساوات پر مبنی بنیادی اصولوں پر کھڑا ہو وہی نظام حق ہے اور وہی نطام عین منشاء اسلام ہے ۔ ۔
      سردست میں اس بحث میں نہیں پڑنا چاہتا ہے کہ آیا اسلام اور جمہوریت ایک دوسرے کے منافی ہیں یا مطابق بلکہ سردست یہ واضح کرنا مقصود ہے کہ ہوسکتا ہے جمہوریت اپنے مکمل سیاق و سباق کے ساتھ اسلام کے مطابق نہ ہو مگر اس مطلقا اس بنیاد پر جمہوریت کو شرک قرار دے دینا کہ اس میں عوام کی حاکمیت کو تسلیم کیا جاتا ہے یہ انتہائی غلط بات ہے ۔
      آپ نے فرمایا کہ آپ جمہوریت کو اس لیے بھی پسند نہیں کرتے کہ اس میں سروں کو گنا جاتا ہے تولا نہیں جاتا تو اس کا جواب میں براہ راست آپ کو دینے کی بجائے دنیائے اسلام کے معروف اسکالر ڈاکٹر محمد حمیداللہ صاحب کی زبانی دے دیتا ہوں جب آپ سے ایک مرتبہ یہی سوال کیا گیا تو آپ یوں گویا ہوئے کہ ۔۔ ۔

      سوال:کیا اسلام میں موجودہ دور کے الیکشن یعنی جمہوریت کا تصور موجود ہے جس میں انسانوں کو گِنا کرتے ہیں، تولا نہیں کرتے؟
      جواب:

      سوال: کیا موجودہ دور کی جمہوریت اسلامی تقاضوں کو پورا کرتی ہے؟
      جواب: اسلام میں کوئی معین طرزِ حکومت نہیں پایا جاتا۔ رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے میری دانست میں اس بارے میں کوئی صراحت نہیں کی کہ میرے بعد جانشین کون ہوگا۔
      ایک سوال کے جواب میں ڈاکٹر صاحب نے فرمایا کہ: مثلاً نظام حکومت کیا ہو؟ اس بارے میں اسلام کوئی حکم نہیں دیتا۔ بادشاہت بھی جائز ہے اور اگر جمہوریت ہو تو بھی جائز ہے اور جماعت کی حکومت ہو تو وہ بھی جائز ہے۔ ان سب کو جب اسلام جائز قرار دیتا ہے تو ان حالات میں ہر دور کے اور ہر ملک کے لوگ باہم مشاورت کے ساتھ خود ہی طے کرلیں گے کہ ہمیں کون سا طرزِ حکومت اپنے زمانے کے لیے اختیار کرنا ہے۔ قرآن مجید میں حضرت داﺅد علیہ السلام اور حضرت سلیمان علیہ السلام جیسے پیغمبروں کو بھی بادشاہ کا لقب دیا گیا۔ جب ایسے جلیل القدر پیغمبر بادشاہت کرچکے ہیں تو پھر ہم اسے حرام کیسے قرار دے سکتے ہیں؟
      سوال: اسلامی نقطہ نظر سے حکمرانوں کو منتخب کرنے کے لیے کون سا طریقہ اختیار کیا جائے؟ کیا موجودہ طریق انتخابات اسلامی تقاضوں سے ہم آہنگ ہے؟
      کیونکہ جمہوریت میں
      معین مدت کے لیے (چار یا پانچ سال کے لیے) کسی کو منتخب اور مقرر کیا جاتا ہے اور پھر نئے انتخابات ہوتے ہیں۔ خلافت ِ راشدہ مجموعہ تھی بادشاہ اور جمہوریت کا
      والسلام
      ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

      Comment


      • #33
        Re: KhilaFat...??

        سوری مسعود بھائی " توجیہہ " کی تصحیح کا شکریہ یہ یقینا املا ہی کی غلطی تھی کہ میں اصل میں توضیح لکھنا چاہتا تھا مگر شفٹ پلس جئے ٹھیک سے پریس نہیں ہوا اور یوں یہ توضیح سے توجیح بن گیا ۔۔ للوز
        ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

        Comment


        • #34
          Re: KhilaFat...??

          Originally posted by Masood View Post
          Aap ko hal kis baat ka chahiyey? Apney mulk ka ya ahl-e-Islam ka? Kyunkeh agar aap ko faqat apney mulk ka hal chahiyey to woh khooni inqilaab mein hai jiska aaghaz ho chuka hai. Yeh chingari khirman mein jal chuki hai ab dekhiyey keh yeh kya kuchh jalati hai...

          Pakistan ka hal chahney sey pehley aap yeh to jaan lein keh Pakistan ki sab sey barri beemari kya hai??????? Bhook, Ghurbat, Aflaas, Na'khawandgi in mein sey koi bhi Pakistan ka asal masla nahin. Pakistan ka asal masla Sarmaya'darana nizaam hai jisney mulk ki jarron ko khokhla kar diya hai aur ab is intizar mein hai keh yeh boota kab jarr sey ukharta hai. Woh sarmaya'dar jo Zardari, Shareef Khandan, Chaudhry Khandan waghera key roop mein Pakistan mein mojood hain - inka sar'qalam karna bohat zaroori hai. Jab tak aap apney mulk sey sarmaya'darana nizaam khatam nahin kartey, aap is mulk ko drust nahin kar saktey.


          To hal yeh hai keh 21900 dino ki qurbani deni ho gi aur is deewar ko girana ho ga, KHOONI INQILAAB, aur aik naii deewar ki buniyaad rakhna ho gi, yehi hal hai Pakistan ka....

          Aur agar ham nahin chahtey to LAGA REH :dance5:
          Originally posted by Masood View Post
          ... mazeed main is ziman mein yeh kehna chahta hoon keh khilafaq ka ijraa itnihaii mushkil hai, kyunkeh jo halaat hamarey musalmano key hain, us mein aisa nazar nahin aata... aisey mein merey nazdeek Pakistan jaisey mulk key liyey dictatorship hi achhi hai kyun???

          Sab sey barri wajah yeh hai keh Pakistan qaum mein na'khawandgi hai, is qaum ki zehni halaat aik kam'sin bachey ki tarha hai jissey lollypop (ROTI KAPRA MAKAN) sey aagey ki fiker nahin!!! Agar 1940 key HITLER ki tarha ka dictator mil jaey to meri choice woh ho ga bjaey aaj kal ki jamhooriyat key!!!

          Ham log Internet per beth ker aasani sey yeh drust yeh ghalt, aisa hona chahiyey waisa hona chahiye - farma detey hain, magar haqeeqat kya hai? Yeh us waqt patah chalta hai, jab aap LOGON KEY BEECH jaatey ho aur LOG sirf woh nahin jo aap key halqey mein. Jab main Pakistan sey wapis aaya tha to main ney almost sara punjab ghoom ker dekha tha - mujhey har bandey ki zuban per aik hi baat nazar aaii - hamein roti kamaney sey fursat nahin, ham kya karein?

          Yeh intihaii afsos'kun baat hai keh Pakistani qaum DANDEY ki zuban samajhney wali qaum hai - aazadi ka mafhoom ham nahin jantey, privatesation zakhera'khozi ko janam deti hai aur yehi aaj kal ho raha hai aisey mein "danda peer hai bigrrey bigrron ka" hi chaley ga!
          sahi he me is baat se bhi agree kurta ho khilafat abb kafi mushkil he ana...jamhoriat bhi ghalat he...aur kisi hud tuk is baat se bhi agree kurta ho k abb itne halat bigur chuke he k dande k zoor pe he kaam hona chahie....

          ap ne kaha khooni inqilaab sahi he....abhi kuch dino pehle bhi awaz sarkon pe nikli thi...Wukla ki azaadi k lie...bazahir aisa laga k awam ki tehreeq ne wukla ko azaad kurwaya he....kher...lekin mere nazdeek chun k back pe Army aur aik political party ki support thi is lie aisa hua...

          kehte he "There is always a face behind a case"
          is baat ki kitne chances he k jo bunda inqilab la raha he, us ki niyat saaf ho aur wo koi zaati mufad me na kur raha ho...koi to ho ga na jo lead kure ga.....kia is dor me app kisi bhi insaan pe yakeen kur sakte he k wo awam k lie kur raha he jo kur raha he and not for his persoanl intrest....jaise long march hua....mere nazdeek us me bhi PML-N ka apna mufad tha....

          to agur aisa hua to hum aik mushkil se nikal kur dosri me phus jae gein....

          aisa nahi he ??

          Comment


          • #35
            Re: KhilaFat...??

            Originally posted by ScorpioN_RulzZ View Post
            aisa he hai to phir kia hal hai is ka
            mere khayal me-indiviually apne apne aamal ko durust kia jae....phir Allah Collectively hamre qoum k amal drust kur de ga....

            Comment

            Working...
            X