Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

محبت صوفیوں کا مسلک

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • محبت صوفیوں کا مسلک



    تخلیق آدم کا قصہ قران پاک میں بڑی تفصیل سے پیش ہوا ہے قرون وسطی کے علمائے دین نے اس قصے کی خوب خوب تشریحیں کی ہیں قرون وسطیٰ کے فارسی انگریزی اور اردو شاعووں کو بھی یہ بڑا محبوب موضوع رہا ہے اس قصے سے عام طور پر یہ نتیجہ اخد کیا جاتا ہے کہ شیطان کو اپنے فرشتے پن پہ اتنا غرور تھا کہ اس نے آدم کو سجدہ کرنے سے انکار کر دیا اور نافرمانی کی پاداش میں راندہ درگا ہ ہوا۔ادب میں بھی ابلیس کو شر وفساد اور تکبر و نحوت کی علامت کے طور پر استعمال کیا گیا لیکن صوفیوں کے مسلک کی اساس چوں کہ محبت تھی اس لیے انہوں نے شیطان کو وسری نظر سے دیکھا۔۔

    رابعہ بصری کا ایک قول نقال کرتا ہوں بڑا ہی دل کو چھو لینے والے الفاظ ہیں غور کجئے گا

    ۔۔‘‘ ذات باری کی محبت مجھ پہ اتنی غالب ہے کہ میرے دل میں محمد صلی علیہ واسلم کی محبت کی بھی گنجائش باقی نہیں رہی پھر ابلیس سے نفرت کی گنجائش کہاں۔۔؟؟


    جان لیا جائے یہ خدا سے محبت کی انتہا ہے۔۔اسی لئے میں یہ کہتا ایا کہ صوفیا نے اسلام کو مقبول بنانے اور مولویوں نے اسلام کو مطعون کرنے میں کیسی کیسی گراں بار خدمات سرانجام دی ہیں۔۔



    :(

  • #2
    Re: محبت صوفیوں کا مسلک

    بات سے بات کی جائے تو یہ بات مجھے کبھی سمجھ نہیں آئی شیطان عرف ابلیس کتنا طاتتور ہے کہ خدا کی سیکیورٹی توڑ کر نا صرف جنت میں داخل ہوگیا بلکہ جنت میں رہتے آدم یا حوا کو بہکاتا بھی رہا سمجھ نہیں آتی اس وقت فرشتے کیا پکنک منارہے تھے اور خدا کو بھی معلوم نہیں ہوا اس کی جنت میں اس کا منکر یا مجرم ڈھلے سے کاروائی کرتا پھر رہا ہے ۔۔ اگر یہ مشت ایزدی یا ایسا لکھا تھا تو آدم کا کیا قصور بنتا ہے؟
    نمبر دو جب خدا نے کہا وہ زمین پر اپنا نائب بنانا چاہتا ہے تو فرشتوں کی کیا مجال جو مشورے دیتے پھرتے یہ زمین پر فساد پھلائے گا انہیں الہام آیا تھا؟ اور دوسرا انہیں فساد کا کیا پتہ تھا اس سے پہلے کتنی بار فساد ہوا؟
    ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
    سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

    Comment


    • #3
      Re: محبت صوفیوں کا مسلک

      @ thread starter...

      really great aur suchay alfaaz hein. It is history of Love!!

      Comment


      • #4
        Re: محبت صوفیوں کا مسلک

        Originally posted by Sub-Zero View Post

        نمبر دو جب خدا نے کہا وہ زمین پر اپنا نائب بنانا چاہتا ہے تو فرشتوں کی کیا مجال جو مشورے دیتے پھرتے یہ زمین پر فساد پھلائے گا انہیں الہام آیا تھا؟ اور دوسرا انہیں فساد کا کیا پتہ تھا اس سے پہلے کتنی بار فساد ہوا؟
        Ap ka ye sawal pehlay aana chahiye tha, aur pehlay wala baad mein.....yehe tarteeb banti hy

        Jahan tak iss quest ka taaluq hy tu ye baat bhi hum ne suni (Riwayat k tor par he sahi, but suni tu hy na) keh jub Allah ne Adam ko takhleek karnay ka iraada farmaya tha tu jis maaday se osko takhleek karna tha wo maada kisi farishtay k zariye se zameen se magwaya gaya tha....... Oss maday mein shar tha, fasad tha......Khuda ko ye baat pata thi but Khuda ka maksad kuch aur tha......jub Farishton ne kaha k ye takhleeq jo ap bana rahay hein ye zameen par ja kar Shar phehlaye gi aur hum tu apki tasbeeh kartay he hein (Farishton ne apni soch k mutabik kaha bcz wo khud he tu wo maada laye thay jis se adam ko takhleek kia gaya tha)........Tu Allah ne jawab dia: "Jo main jaanta hon wo tum nahi jaantay".......Khuda ne Farishton ki baat ki tardeed nahi ki k nai nai wo shar nai phelhlaein gay zameen par, but yoon kaha k jo main jaanta hon wo tum nahi jaantay.

        Maksad iska ye tha k 1 aisi takhleek jo sirf farishton (nafs/shar k baghair makhlook) ki tarha har wakt tasbeeh he na karti rahay, balkeh apnay andar mojoud shar k matter ko maghloob karnay k baad apnay Rub ko pehchaan kar dikhaye.

        Isi maksad k liye, bhatkay huay logon ko bhalai ki raah dikhanay k liye Allah ne apnay barguzeeda Bandon ko bhejnay ka sisila bhi Kaim kia.


        Originally posted by Sub-Zero View Post
        بات سے بات کی جائے تو یہ بات مجھے کبھی سمجھ نہیں آئی شیطان عرف ابلیس کتنا طاتتور ہے کہ خدا کی سیکیورٹی توڑ کر نا صرف جنت میں داخل ہوگیا بلکہ جنت میں رہتے آدم یا حوا کو بہکاتا بھی رہا سمجھ نہیں آتی اس وقت فرشتے کیا پکنک منارہے تھے اور خدا کو بھی معلوم نہیں ہوا اس کی جنت میں اس کا منکر یا مجرم ڈھلے سے کاروائی کرتا پھر رہا ہے ۔۔ اگر یہ مشت ایزدی یا ایسا لکھا تھا تو آدم کا کیا قصور بنتا ہے؟
        Chounka hum pehlay tazkira kar chukay hein......k insan ka khameer shar se othaya gaya tha.....phir Allah ne apni Rooh phoonk kar zindagi bakhshi insaan ko. Ab khair aur shar dono maaday insaan mein daal diye......jis matter se banaya wo Shar....Jis se zindagi di wo khair he khair.

        Tu ye jo apka question hy na iska jawab kuch yoon banta hy k Allah taala ne jub Kun kaha tu 1 program tha Kainaat ka jo Loh-e-Mehfooz par display ho gaya. Os program k mutaabik bhatkay huay insano ki hidaayat k liye, Rehmaani tarz-e-fikar ki Isha'at k liye Allah k barguzeeda bandon ka aana tu Tay tha tu kia Shar ki tarweej k liye koi na aata? Ye tu Khair aur shar k darmian na-inssafi hoti na!! Tu Sheitan ko bhi otaara gaya isi tareekay (ya Chasham poshi keh lein) k tehat.

        Ab yoon hua k 1 antenna Rehman ka hy meray aur ap k andar
        1 antenna Sheitaan ka hy mere aur ap k andar.

        Hisaab barabar hua.

        Ab aap ki marzi k Sheitan k signals ko accept kartay hein
        Ya phir Rehman k.
        Zindagi k har faislay mein ikhtiyar dia gaya hy apko.

        Comment


        • #5
          Re: محبت صوفیوں کا مسلک

          @

          مذہبی روایات کو قبول کرنا ہی پڑتا ہے چایے اس میں کتنا ہی جھول کیوں نہ ہو ،،بات عقیدے اور یقین کی ہے اس میں سچ کتنا جھوٹ کیا واللہ عالم بالصواب،،
          ۔صفیوں کا ہاں شیطان کو ایک خاص نظر سے دیکھا جاتا ہے جناب عبدالکریم الجلیلی اپنی کتاب انسان کامل میں شیطان کی وکالت کرتے ہوئے رقم طراز ہیں کہ لفظ ابلیس، تلبیس سے مسشق ہیں کس کے معنی ہیں شک میں پڑ جانے والا۔۔جب اللہ نے ابلس کو حکم دیا کے فرشتون کے ہمراہ ادم کے اگے سجدہ ریز ہو تو ابلیس پر یہ امر مشتبہ ہوگیا کہ کہیں ایسا کرنے سے غیر اللہ کو سجدہ کرنے کا مرتکب نہ ہوجاوں ۔۔اسلام تصوف کے اہم ستون منصور حلاج اپنی کتاب الطواسین میں لکھتے ہیں میرے استاد اور دوست ابلیس اور فرعون یہں ابلیس کو جنم واصل کرنے کی دھمکی دے گئی لیکن اس نے توبہ نہ کی۔فرعون غرقاب وا لیکن اس نے توبہ نہیں کی کیونکہ وہ اپنے اور خدا کے درمیان کسی وجود کاقائل نہیں تھا۔۔

          علامہ اقبال اور شاہ عبدالطیف بھٹائی خواجہ غلام فرید یہ سب برگزیدہ ہستیاں شیطان کے بارے میں ایک جداگانہ رائے رکھتیں تھیں اقبال کے نزدک شیطان کسی ہیروس سے کم نہیں وہ اسے قوت فکر و عمل اور حرکت کا پیکر تصور کرتے ہیں۔۔خواجہ غلام فرید ایک کافی میں گویا ہوتے ہیں
          نہ کوئی آدم نہ کوئی شیطان۔۔بن گئی اے گل کوڑ کہانی
          باجھ خدا دے مھض خیالے۔۔۔۔دل ن کر غیرت ہانی
          مطلب وحدت ہے ہر چالوں۔۔۔۔ سک کے نہ رکھ پئے پاسے تانی
          یعنی ہر ایک صورت میں زات حق کو دیکھنا اس کے سوا کسی غیر کا خیال دل میں نہ لانا نہ کوئی ادم ہے نہ کوئی شیطان۔یہ اک غلط کہانی مشہور ہو گئی ہے۔خدا کے سوا کوئی حقیقت او صلیت نہیں دل کو شرک آلود نہ کر

          تاریخی اور سائسنس شیطان کے بارے میں بالکل ہی جداگانہ رائے رکھتی ہے جس میں تخلیق آدم و حوا شیطان فرشتے وغیرہ کے تصور کو اک بالکل ہی دوسرے رخ سے دیکھا گیا ہے۔۔ لیکن سچ کیا ہے جھوٹ کیا ہے اس کو ماپنے کو لیے کوئی پیمانہ نہیں ہے ہماری زندگی میں شاید ان سوالوں کا کوئی جواب نہ مل سکے۔۔


          خوش رہیں
          :(

          Comment


          • #6
            Re: محبت صوفیوں کا مسلک

            Originally posted by Son of Mountains View Post


            Ap ka ye sawal pehlay aana chahiye tha, aur pehlay wala baad mein.....yehe tarteeb banti hy

            Jahan tak iss quest ka taaluq hy tu ye baat bhi hum ne suni (Riwayat k tor par he sahi, but suni tu hy na) keh jub Allah ne Adam ko takhleek karnay ka iraada farmaya tha tu jis maaday se osko takhleek karna tha wo maada kisi farishtay k zariye se zameen se magwaya gaya tha....... Oss maday mein shar tha, fasad tha......Khuda ko ye baat pata thi but Khuda ka maksad kuch aur tha......jub Farishton ne kaha k ye takhleeq jo ap bana rahay hein ye zameen par ja kar Shar phehlaye gi aur hum tu apki tasbeeh kartay he hein (Farishton ne apni soch k mutabik kaha bcz wo khud he tu wo maada laye thay jis se adam ko takhleek kia gaya tha)........Tu Allah ne jawab dia: "Jo main jaanta hon wo tum nahi jaantay".......Khuda ne Farishton ki baat ki tardeed nahi ki k nai nai wo shar nai phelhlaein gay zameen par, but yoon kaha k jo main jaanta hon wo tum nahi jaantay.

            Maksad iska ye tha k 1 aisi takhleek jo sirf farishton (nafs/shar k baghair makhlook) ki tarha har wakt tasbeeh he na karti rahay, balkeh apnay andar mojoud shar k matter ko maghloob karnay k baad apnay Rub ko pehchaan kar dikhaye.

            Isi maksad k liye, bhatkay huay logon ko bhalai ki raah dikhanay k liye Allah ne apnay barguzeeda Bandon ko bhejnay ka sisila bhi Kaim kia.




            Chounka hum pehlay tazkira kar chukay hein......k insan ka khameer shar se othaya gaya tha.....phir Allah ne apni Rooh phoonk kar zindagi bakhshi insaan ko. Ab khair aur shar dono maaday insaan mein daal diye......jis matter se banaya wo Shar....Jis se zindagi di wo khair he khair.

            Tu ye jo apka question hy na iska jawab kuch yoon banta hy k Allah taala ne jub Kun kaha tu 1 program tha Kainaat ka jo Loh-e-Mehfooz par display ho gaya. Os program k mutaabik bhatkay huay insano ki hidaayat k liye, Rehmaani tarz-e-fikar ki Isha'at k liye Allah k barguzeeda bandon ka aana tu Tay tha tu kia Shar ki tarweej k liye koi na aata? Ye tu Khair aur shar k darmian na-inssafi hoti na!! Tu Sheitan ko bhi otaara gaya isi tareekay (ya Chasham poshi keh lein) k tehat.

            Ab yoon hua k 1 antenna Rehman ka hy meray aur ap k andar
            1 antenna Sheitaan ka hy mere aur ap k andar.

            Hisaab barabar hua.

            Ab aap ki marzi k Sheitan k signals ko accept kartay hein
            Ya phir Rehman k.
            Zindagi k har faislay mein ikhtiyar dia gaya hy apko.


            افلاطونیوں اور ان کے عیسائی مقلدوں کا عجیب و غریب عقیدہ تھا یہ کہ زمین بدکردار اور شر پسند ہے جبکہ آسمان پاکیزہ اور مکمل ہے اور اس پر پادریوں نے جو ہبوط آدم کی تشریح کی اس کے نتائج انتہائی زہادہ مضر ثابت ہوئے ان کا کہنا تھا کہ بنی ادم روحانی اور اخلاقی طور پر سملسل روبہ انحطاط ہے یہ زوال اس لمحے شروع ہو اتھا جب ادم نے شجر ممنوعہ کا پھل کھایا تھا اور جنت سے نکالے گئے ۔۔ اگر کسی بدنصیب نے پادروں کی ان خرافات کے خلاف منہ کھولنے کی جرات کی تو کلیسا کی عدالت نے اس کو زندیق دہریہ بدعتی جادوگر قرار دے کر اگ میں جھونک دیا اس کے بدن تکرے ٹکرے گئے گئے نا کو سولیوں پہ چڑھایا گیا چنانچہ قرون وسطی میں لاکھوں بے گناہ لوگ کلیسا کے ان انسانیت سوز جرائم کا نشانہ بنے
            :(

            Comment


            • #7
              Re: محبت صوفیوں کا مسلک

              ترتیب میں واقعی غلطی ہوگئی لیکن پہلے کرنے والی بات بعد میں یاد آئی

              اچھا تو آپ نے اندازہ لگایا اندازہ اس لئے کہا روایات میں یوں تو نہیں نا پہلے مٹی منگائی گئی پھر اس کا لیباٹری ٹیسٹ ہوا اور فرشتے نے انکشاف کیا او اس میں تو شر کے جراثیم ہیں
              دوسری بات ایسا اگر ہوا بھی ہے تو ہمیں جب تک معلوم نہیں ہوگا کینسر ، ایڈز کیا ہے ہم کیسے اس پہ تبصرہ نگاری کرسکتے ہیں فرشتوں کو کیا معلوم کیسے معلوم جبکہ اس
              سے پہلے شر کا وجود ہی نہیں تھا اور غیب کا علم تو خدا کے پاس ہے


              دوسرا مجھے یہ سمجھ نہیں آتی یہ بات چیت مطلب فرشتوں اور خدا کے بیچ اس وقت ہورہی تھی جب آدم کو بنایا بھی نہیں گیا تھا مطلب یہ فیصلہ پہلے ہوگیا کہ زمین پر نائب بنایا
              جایا گا میرا پھر اس میں آدم کا کیا قصور؟ بقول آپ کے چشم پوشی یہ کیا ایسی چشم پوشی نہیں تھی جس سے خلقت دوزخ کا ایندھن بن جاتی جبکہ خالص مٹی خالص روح اور نبی شیطان سے بہک گئے؟
              ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
              سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

              Comment


              • #8
                Re: محبت صوفیوں کا مسلک

                @

                میرے بھائی سچی اور سیدھی بات کہوں گا بغیر کسی لگی لپٹی کے۔۔اٹھارہویوں اور انسیویں صدی میں جب مغربی علوم کی ہمہ گیر اشاعت ہوئی اور سائنس کے انقلاب پرور نظریات نے مشرق میں رواج پایا تو پڑھے لکھے مسلمان از سر نو اپنی مذہپبی روایات اور فکری میراث کا جائزہ لینے پہ مبور ہو گئے اور متکلمین نے سائنس اور مذۃب کا تعارض رفع کرنے کو کوشش شروع کی اور تاویل کو بروئے کار لا کر نئے سے سےتفسیر کا اغاز کیا۔۔۔محترم سب زیرو صاحب اور پہاڑوں کے بیٹے نے جو سوال اٹھائے یہ نئے نہیں ہیں انہی سوالوں کا جواب دینے کو ہندوستان میں سر سید احمد خان اور مصر میں جمال الدین افغانی کے تلامذہ پیش پیش ہیں۔سرسید صاحب کا اصول تفسیر یہ تھا کہ ‘‘ خدا نے ان پڑھ بددوں کے لیے ان ہی کی زبان میں قران اتارا پس ہمیشہ قران مجید کے سیدھے سادے معنی لینے چاہیے۔لیکن بعد میں انہیں یہ اشکال درپیش ایا کہ سیدھے سادے معنی لینے سے جدید دور کے تعلیم یافتہ طبقے کی تسکین نہیں ہو سکے گی۔چنانچہ اخون الصفا کی طرح انہوں نے بھی قران کی تمثیلی تفسیر لکھنے پر کمر باندھی اخوان الصفا کی تتبع میں سر سید صحب نے شیطان کے خارجی وجود سے انکار فرمایا‘“ شیطان کے وجود کے خارجی ہونے کے کوئی ثبوت نہیں جو لوگ اس کے قائل ہوئے انہوں نے خود اپنی ی صورت آئینے میں دیکھی ہے لفظ ‘“شجر‘‘ کو بھی تمثیل قرار دیتے ہیں ہبوط آدم کو بھی تمثیلی سمجھتے ہیں

                فرماتے ہیں قران مجید کے یہ معنی لینا کہ جب ادم و ھوا نے گہیوں کے درخت کا پھل کھایا تو ان کے اعضائے مخصوصہ دکھائی دینے لگے۔اگر سچ میں یہی ہوں تو مجبوری سے کہنا پڑے گا سخن فہمی عالم بالا معلوم شد۔ھضرت کو پھکڑ بولنے بھی نہیں آتے چہ جائے خدائی۔کجا گیہوں کھانا اور کجا اعضائے مخصوصہ کا دکھائی دینا نعوذ باللہ منہا۔خدا کئی عظمت و شن کا کچھ تو خیال کرو اور پھر قصہ آدم کو دیکھو کہو تمہارا دل یقین کرتا ہے کہ خدا اور فرشتوں میں ایسی تکرار اور مناظرہ ہوا ہو جیسے الفاظ ظاہری سے سمجھا جاتا ہے۔پس اگر ان الفاظ کے وہی معنی ہوں تو خدا میں اور فرشتوں میں خدائی اور بندگی کاہے کو ہوئی بٹھیاروں کی توتو میں میں ہوئی۔اگر سچ یہ ہے تو ہم اپنے نوکروں کی شکایت نہیں کہ خدا کے نوکر ہمارے نوکروں سے زیادہ لڑتے ہیں۔



                اور یہاں محترم جمیل صاحب حسب سابق سر سید صاحب کی ذات کو نشانہ بنا سکتے اس لیے میں عرض کر دیتا کہ سید احمد خان تک ہی موقوف نہیں چارلس ڈارن کے ارتقائی نظریات جب درست ثبت ہونے لگے تو قران کی ارتقائی تفسیریں بھی لکھی گئین خود اقبال کے ہاں بھی اس ارتقائی نظریات پائے جاتے وہ فطرت کو ایک ہمہ وقت پھیلنے والی چیز سمجھتے تھے جو میں زات احد جاری و ساری ہے ہشام بن عمرو معجزات کا منکر ہے اس طرح بہت سے مفکر ابلیس کو محض قوت وہیمہ کا نام دیتے ہیں حور وقصور چھپے ہویے اسرار ہیں منکر نکیر سے مراد نیک اور بد اعمال دوزخ سے مراد جسمانی اذیت اور جنت سے مراد جسمانی راحت وغیرہ وغیرہ۔ااس طرح موسی کے سانپ سے مراد موسی کی حجت ہے وغیرہ وغیرہ۔۔


                :thmbup:
                :(

                Comment


                • #9
                  Re: محبت صوفیوں کا مسلک

                  صاحب علم لوگوں سے کچھ روشنی درکار تھی

                  شیطان کو محب خدا ہونے کا جو دعویٰ کرتے ہیں رابعیٰ بصری و مزید لئے گئے ناموں کے افراد اور جو اب اُن کی وکالت کر رہے ہیں کیا اس بات پر روشنی ڈال سکتے ہیں کہ کسی جگہ یہ بتایا گیا ہو کہ شیطان نے کہا کہ "اے رب میری جبیں کے لئے تو ہی کافی ہے میرے سجدے تیرے لئے ہی ہیں میں تیرے سامنے جھکنا اور تیری محبت میں سر نگوں رہنا ہی اپنی معراج سمجھتا ہوں ۔


                  یا شیطان نے یہ کہا کہ میں سب فرشتوں کا سردار میں آگ سے بنا ہوا اور یہ آدم مٹی کا بنا ہوا میں اس سے اشرف و اعلیٰ میں اس کو سجدہ کیوں کروں ؟؟؟؟

                  مہربانی فرماکر شیطان کے وکیل اس بارے میں روشنی ضرور ڈالیں شکریہ۔
                  :star1:

                  Comment


                  • #10
                    Re: محبت صوفیوں کا مسلک

                    Originally posted by S.A.Z View Post
                    صاحب علم لوگوں سے کچھ روشنی درکار تھی

                    شیطان کو محب خدا ہونے کا جو دعویٰ کرتے ہیں رابعیٰ بصری و مزید لئے گئے ناموں کے افراد اور جو اب اُن کی وکالت کر رہے ہیں کیا اس بات پر روشنی ڈال سکتے ہیں کہ کسی جگہ یہ بتایا گیا ہو کہ شیطان نے کہا کہ "اے رب میری جبیں کے لئے تو ہی کافی ہے میرے سجدے تیرے لئے ہی ہیں میں تیرے سامنے جھکنا اور تیری محبت میں سر نگوں رہنا ہی اپنی معراج سمجھتا ہوں ۔


                    یا شیطان نے یہ کہا کہ میں سب فرشتوں کا سردار میں آگ سے بنا ہوا اور یہ آدم مٹی کا بنا ہوا میں اس سے اشرف و اعلیٰ میں اس کو سجدہ کیوں کروں ؟؟؟؟

                    مہربانی فرماکر شیطان کے وکیل اس بارے میں روشنی ضرور ڈالیں شکریہ۔

                    میرے بھائی پوسٹ پڑھ لئجئے اپ سے ہزار بار درخواست کی ہے کہ پوسٹ پڑھنے کی زحمت کر لیا کریں ۔۔میری کسی بات سے یہ ظاہر نہیں ہوا کہ میں نے شیطان کی وکالت کی ے۔جو باتیں کی مستند اور ھوالوں کے ساتھی لکھی محوبالا پوسٹ بھی سر سید اور دوسر مفکرین کے وہ آرا ہیں جب وہ ہبوط ادم کے باب میں اور شیطان کے بارے میں رکھتے آئے ہیں
                    پھر اس کے بعد ہم اج تک جو بھی شیطان کے بارے میں سنتے آئے وہ مقدمہ کا ایک ہی رخ تھا کیونکہ ساری کتب خدا کی تحریر کر دہ ہے تو اگر کوئی صوفیا میں سے شیطان کی صفائی میں کچھ بول رہے ہیں تو ان کو بھی سنننے کا حؤصلہ رکھیں نہ مائ لارڈ۔۔۔اہل مذہب جسے شیطان کی سرکشی قرار دیتے رومانیوں کے نزدیک وہ خوداری تھی۔۔ظاہر ہے ہم ان سے ان کی رائے دینے کا حق چھین تو نہیں سکتے نہ۔بحثیت ایک طالب علم کے ہمیں کسی بھی مقدمے میں استغاثہ اور وکیل صفائی دونوں کی جرح سننا پڑتی ہے۔۔اور میرے خیال میں میں نے اچھے انداز میں دونوں فریقین کے نظریات پیش کئے ہیں جس پر شاباش کا حقدار تھا نہ کہ مائی لارڈ اپ کی ملامت کا۔۔۔

                    جبریل جب ابلیس سے شکایت کرتے ہیں

                    کھو دئے انکار سے تو نے مقامات بلند
                    چشم یزاداں میں فرشتوں کی رہی کیا آبرو


                    تو ابلیس جل کر جواب دیتا ہے

                    دیکھتا ہے تو فقط ساحل سے رزم خیر و شر
                    کون طوفاں کے تھپیڑے کھا رہا ہے میں کہ تو
                    گر کبھی خلوت میسر ہو تو پوچھ اللہ سے
                    قصہ آدم کو رنگیں کر گیا کس کا لہو


                    خوش رہیں


                    دعائوں کا طلبگار ڈاکٹر فاسٹس

                    :(

                    Comment


                    • #11
                      Re: محبت صوفیوں کا مسلک

                      ڈاکٹر صاحب
                      آپ میں بہت بڑی خوبی ہے کہ آپ اپنے زہن کی سوچ کو دوسرے پر لاگو کر دیتے ہیں کہ جو آپ نے سوچا ہے وہی دوسرے نے کیا ہوگا

                      میرے محترم شائد میں اس فورم کے اُن ممبران میں سے ایک ممبر ہوں جو کسی بھی تھریڈ میں رپلائی کرنے سے پہلے لفظ بہ لفظ پوری بات کو پڑھتے ہیں

                      اور آپ ہر مرتبہ خود ہی پر انگشت زنی کیوں محسوس کرتے ہیں؟؟؟
                      میں نے کسی کا بھی نام نہیں لیا میں نے تو رابعٰی بصری پر بھی بات کی اُن سب کی جانب اشارہ کیا جو شیطان کی طرف داری پر کمر بستہ ہیں "چاہے ماضی کے افراد تو چاہے حال کے" شائد آپ سے زیادہ سخت الفاظ جمیل بھائی نے استعمال کئے لیکن میرے الفاظ صرف آپ ہی کے سینے کا بوجھ کیوں بن گئے؟؟؟

                      آئیندہ سے میرے بارے میں کسی بھی قسم کی سوچ کا اطہار کرنے سے قبل دو چار مرتبہ ٹھنڈے دل سے سوچ ضرور لینا تا کہ بچا کچھہ رتبہ پامال ہونے سے بچا رہے۔
                      :star1:

                      Comment


                      • #12
                        Re: محبت صوفیوں کا مسلک

                        میرے بھائی ۔۔یہ میری پوسٹ ہے میرا لگایا ہوا تھریڈ ہے تو اس میں مجھے کئے گئے سوالوں پہ جواب بھی دینا پڑتے ہیں۔۔اور جو سوال اپ نے کیا اگر میرے اس سے اوپر والی ریپلائی پڑھ لیتے تو کرنے کی ضرورت ہی نہ پڑتی۔ اپ پھر شیطان کے وکیلو جیسے الفاظ استعمال کریں گے و پھر ہمیں اپنی رائے دینے کا بھی حق دے نہ؟رابعہ بصری نے شیطان کی وکالت کہیں نہیں کی وہ محبت کا درس دیا یہ پوسٹ کا متن تھا اس میں شیطان کی وکالت کا پہلو کہیں سے نہیں نکلتا۔۔

                        باقی اپنی اپنی بات کہنے کا حق سب کو ہے چایہے وہ سوچ کے کہے یہ بنا سوچے۔۔اور جہاں تک میری بات میں بھی ایک سے زائد دفعہ بتا چکا میرے بارے میں کوئی کچھ بھی رائے رکھے میں اس کی رائے پہ کبھی اثر انداز نہیں ہو سکتا اپ مجھے جو بھی سمجھنا چایے یا سمجھیں اپ تک منھصر ہے

                        ایک سائنٹیفک انداز میں بات کی شیطان قصہ ادم و حوا پہ مذہاب کے حوالے سے تصوف کے ھوالے سے سائنس فلسفہ کے حولے سے۔۔ریفرینسس سے بات کی ادھر اپ ہیں کہ بس لڑے جا رہے ہیں اور مجھے اس کی کوئی وجہ بھی نظر نہیں آتی خوامخواہ میں طنز جلی کٹی سنانا آزار مرردوں کا کام، نہیں



                        بہر کیف خوش رہیں



                        ڈاکٹر فاسٹس
                        :(

                        Comment


                        • #13
                          Re: محبت صوفیوں کا مسلک

                          کتابوں میں مذہب پر ایسے ایسے مباحث ہیں کہ سن کر ماں کے پیٹ میں ہی بچے کے بال سفید ہوجائیں، میری وہ تحریر تو کچھ بھی نہیں، بلکہ میں نے تو ان کے مطالعے سے اخذ کردہ نتائج پر ہی اپنی بات کی تھی، مجھے اندازہ تھا کہ ایسی بات یہاں کسی کو ہضم نہیں ہوگی کیونکہ ہمارے ہاں مذہب کو روایتی انداز میں پڑھنے اور سمجھنے کا چلن ہے جو صدیوں سے ایسے ہی چلا آرہا ہے، ایسے میں اگر کوئی اس ڈگر سے ہٹ کر کوئی بات کہہ دے تو وہ اور اس کی بات دونوں چبھنے لگتے ہیں، ہمارے ہاں صرف ندویوں، تھانویوں، کروڑویوں، ہزارویوں، نانوتویوں، عطاریوں، قادریوں، بریلویوں، چشتیوں، ملنگیوں اور نقویوں کی کتابیں پڑھی جاتی ہیں اور جاتی رہیں گئی
                          اطہر بھائی پلیز آپس کی بات چیت میں آپ مجھے کم از کم موضوع بحث بنانے کی کوشش مت کیجئے بہت مہربانی ہوگی
                          ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
                          سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

                          Comment


                          • #14
                            Re: محبت صوفیوں کا مسلک

                            میرا خیال ہے کہ ہمیں اپنے اپنے رویوں پہ غور کرنا چاہیے۔۔کس قدر سیر حاصل بحث لیکن حاصل کیا ہوا لوگ ہم پہ ہنسیں گے؟ جمییل اپ نے شروع میں سنجیدگی کا مظاہرہ کیا اور پوسٹ اچھے طریقے سے بڑھ رہی تھی لیکن اخر میں اپ پھر اس طفلانہ انداز پہ اگئے÷۔۔۔ ایس اے زیڈ اپ کے ساتھ کیا مسئلہ ہے؟ اپ طنز کئے بغیر بھی سوال جواب کر سکتے ہیں،؟،میں حتی المقدور کوشش کی کے اس پوسٹ میں تحمل سے سب کو جواب دوں اپنی رائے سے گریز کروں اور سوالوں کا جواب مخلتف مکاتیب فکر کی افکار کی روشنی میں کروں لیکن بات پھر وہی اکر رکتی کہ ہم کج بحثی پہ اجاتے ہیں اور لوگ ہمیں مسخرے سمجھتے ہوئے اگنور کر دیتے ہیں ۔سو سنجیدگی کا مظاہرہ کریں اور سکھنے اور سکھانے کی حد تک رہیں۔۔


                            خوش رہیں


                            ڈاکٹر فاسٹس
                            :(

                            Comment


                            • #15
                              Re: محبت صوفیوں کا مسلک

                              شکر الحمد للہ کہ میرے پاس اتنا علم نہیں کہ میں مردود ٹھہرائے ہوئے کی حمائت کرنے لگوں یا ایسے ایسے حوالے پیش کرنے لگوں کہ ملعون جنس کو ہیرو بنا ڈالوں

                              مجھے اعتراض صرف صاحب تھریڈ یا جمیل بھائی آپ پر ہی نہیں تھا بلکہ ہر اُس تحریر کے ماخز سے تھا جو نہ جانے خود کو کیا ثابت کرنے کے چکر میں اتنے آگے بڑھ گئے کہ شیطان کو بھی ہیرو بنا ڈالا جبکہ کہیں بھی یہ تزکرہ نہیں کہ شیطان نے عبودیت میں کسی دوسرے کو برادشت کرنے سے منع کیا ہوا اُس نے منع کیا اپنے رتبے و مرتبے کی وجہ سے کہ میں ناری خاکی کو سجدہ کیوں کروں

                              اور فوسٹس صاحب آپ نے جو شعر مرحمت فرمائے تو جناب کیا یہ شیطان کے الفاظ خود شیطان نے اپنی کسی الہامی کتاب میں نازل فرمائے ہیں؟؟؟یا یونہی جھک مارتے شاعروں کی زہنیت کی پیداوار ہیں :)۔

                              بھائی ایسی وکالت و کھلی زہیت سے میں کند زہن ہی بھلا جس میں زرا سا شائبہ بھی پیدا ہوجائے کہ میں جانے انجانے میں شیطان جیسی ملعون ہستی کی طرفداریوں والی تحاریر پڑھوں

                              آپ صاحب کل عقل افراد کو اپنی دنیا اور اپنا تھریڈ مبارک


                              السلامُ علیکم ورحمتہ اللہ۔
                              :star1:

                              Comment

                              Working...
                              X