Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

Mujhe kuch kehna hai

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Mujhe kuch kehna hai

    مجھے صرف یہ کہنا ہے مسلک کی جنگ جاری ہے صدیوں سے جب امام ابو حنیفہ اور حضرت علی جدا ہوگئے
    @جواد بھائی
    صرف یہ کہنا ہم قرآن کی بات کرتے ہیں یا حدیث کی تو بات ہے سمجھ کی آپ نے کیا سمجھا
    یہی سمجھ جو الگ الگ ذہن بنا دیتی ہے اور ہم اس کو لے کر ایک موقف اپنا لیتے ہیں
    مولانا رومؒ کی ایک حکایت کا لب لباب یہ ہے کہ ہندوستان میں صدیوں پہلے چھ نابینا رہا کرتے تھے۔ وہ عالم تو نہ تھے مگر ان میں علم کی زبردست طلب موجود تھی۔ ایک بار انہیں معلوم ہوا کہ ان کے علاقے میں ہاتھی آیا ہے۔ انھوں نے ہاتھی کے بارے میں بہت کچھ سن رکھا تھا مگر انہیں معلوم نہیں تھا کہ ہاتھی کیسا ہوتا ہے۔ چنانچہ وہ مل جل کر ہاتھی دیکھنے پہنچے۔ نابینا افراد دیکھ نہیں سکتے، اس لیے وہ لمس کو اپنی آنکھ بناتے ہیں۔ نابینا ہاتھی کے قریب پہنچے تو ان میں سے ایک نے آگے بڑھ کر ہاتھی کا پیٹ چھوا اور کہا: ارے ہاتھی تو ’’ہمدرد‘‘ سا ہے، چنانچہ یہ بالکل دیوار کی طرح ہے۔ دوسرے نابینا نے ہاتھی کا پیر چھوا اور کہا کہ ہاتھی دیوار کی طرح تھوڑی ہے، یہ تو درخت کے تنے کی طرح ہے۔ تیسرے نابینا کا ہاتھ ہاتھی کے دانتوں پر پڑا جو چکنے اور نوکیلے تھے۔ چنانچہ اس نے اعلان کیا کہ ہاتھی نہ دیوار کی طرح ہے نہ درخت کے تنے کی طرح، بلکہ ہاتھی ’’نیزے‘‘ کے جیسا ہے۔ چوتھے نابینا کا ہاتھ ہاتھی کے کان پر پڑا۔ اس نے کان کو اچھی طرح چھوا اور فرمایا کہ ہاتھی دراصل ’’پنکھے‘‘ کی طرح ہے۔ پانچویں نابینا کے ہاتھ میں ہاتھی کی سونڈ آگئی، اس نے سونڈ کو اچھی طرح ٹٹولا اور فیصلہ سنایا کہ باقی نابینا غلط کہتے ہیں، ہاتھی ان کے بیانات کے برعکس ’’سانپ‘‘ کی طرح ہے۔ چھٹے نابینا نے اتفاق سے ہاتھی کی دُم پکڑ لی اور اس کو اچھی طرح محسوس کرکے کہا کہ اس کے تمام دوستوں کا خیال غلط ہے، اصل میں ہاتھی ’’رسّی‘‘ کے جیسا ہے۔ اس حکایت کا مفہوم عیاں ہے۔ زندگی کی حقیقت اور انسانوں کا باہمی تعلق ہاتھی اور نابینا افراد کا تعلق ہے۔ اورانسانوں کی عظیم اکثریت نابینا افراد کی طرح زندگی کے ایک جزو کو کُل سمجھ لیتی ہے اور اسی پر اصرار کرتی ہے
    ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
    سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

    Comment


    • #17
      Re: Mujhe kuch kehna hai

      jb tak musalman sirf Quran or hadees ko hi apni manzil nhi bana lete, isi tarah dunia akhirat mai nakam rahengay,
      Allah Quran pak mai frmata hai:
      اور ہم نے قرآن کو سمجھنے کے لئے آسان کردیا ہے تو کوئی ہے کہ سوچے سمجھے؟
      سورة القمر17
      to phir kyon logon ne ise itna mushkil bana dia hai,
      agar sirf alim ya imam hi ise samajh kr parh saktay hain to hm ne ise apne gharon mai kyon rakha hua hai???
      hmara sb se bara masla ye hai k hm sirf zabani dawa krte hain amal kuch nhi krte,
      jis din hmara amal hmare daway k mutabiq ho jaega hm kamyab ho jaengay in shaa Allah.
      http://www.islamghar.blogspot.com/

      Comment


      • #18
        Re: Mujhe kuch kehna hai

        Originally posted by Muhammad Ali Jawad View Post
        Maree rai:

        Amooman dekha gaya hai....k loog apnay maslak k nazriyaat aur aqaid say iss qadar chimtay hotay hain...k ager unn k samnay Quran-o-Hadees ki daleel paish ki jatee hai..tu kehtay hain...k humara 'MASLAK TU' ye ahi...lihaza hum tu sirf unsee ki baat ku manay gay.....!!

        Bawjood iss k k hum ye bhi jantay hain...k Insanoon main Siwaye Nabi Karim (s.a.w) ki zaat-e-aqdas k aur koi kaamil insaan nahi...Aap (s.a.w) apiu ummat k liye aik Nabi ki hasiyat hi nahi bulkeh aik ustaad (teacher) ki hasiyat bhi rakhtay hain.....aur aap (s.a.w) nay jo apni ummat ku Quran ki taleem dee ya Quran ka mafhoom samjhaya wo koi dossara insaan uss terhan nahi smjah sakta..yahee wjah hai..k Quran main Allah nay faram diya k "Aaj hum nay ye deen mukamal ker diya" [surah-e-Almaida-2]..

        Ikhtelfat-re-Rai tu Sahab kiram (r.z) k daur main bhi hoye lykin jab unhain Quran-o-hadees (s.a.w) say daleel milee tu apni rai ku unhoon nay deewaar per day maaraa.....lykin hum...... Nabi Karim (s.a.w) k muhabbat ka dawa kernay k bawajood sirf apnay aqeeday ku dawaam bakhsnay k liye...sirf aur sirf apni ulma aur Imamoon k qoul ku harf-e-akhir samjhay bethay hain...!!

        Kitany lloog hain...jo Nabi Karim (s.a.w) ku zainda hazir aur nazir manty hain..aur iss batil aqeeday per qaim hain....lykin jab unhain kisee masaly main tahqeeq kernee partee hai...tu apny Ulma k pass jatay hain...jab k aqal ka taqza tu tha..k ager tum Nabi ku zinda manaty ..tu masail unn say poochtay...lykin kia kehye iss hut dharmee ku...??

        Nabi (s.a.w) ku noor manty hain..aur namaz main tashud k duran iss baat ka iqrar kertay hain...k Muhammad (s.a.w) Allah k banday hain aur Rasool hain...(Noorr ka zikar nahi kertay)... ??

        Nabi Karim (s.a.w ) ku alim-oul-ghaib manty hain....aur kehtay hain..k jo ilm innn k Imamoon k paass hai..wo kisee k pass nahi...??

        Nabi Karim (s.a.w) ku hajat rawa samjhtyay hain...lykin kehtay hain...Ya Ali Madad...Ya Ghous pak madad...jab k ager Nabi karim (s.a.w) kisee ki hajat rawai per qadir hain (nauzubillah minnn zalik)...tu phir kisee aur darr per janay ki kia zaroorat...???

        Kehtay hain...k Tamam Imamoom k adab kero ...aur jo kisee Imam ki baat ku na manay tu wo bay adab hai...lykin Taqleed sirf aik Imam ki kertay hain...yani dossary Imamoon ki koi value nahi unn k nazdeek...!!

        Quran say woh batain sabit kernay ki kaushish kertay hain..jin ka puri islami tareekh bharpoor inkaar kertee hai...masalan mukhtalif Azmaishoon main Sahaba (Kiram (r.z) ka Nabi Karim (s.a.w) ki Qabar-e-mubarik say tawssul sabit aur jaiz nahi...lykin sirf 01 ya doo (2) zaeef aur manghart riwayat ki bunyaad per Tawssul ku jazi qarar dena....!!

        Iss k ilawa Tahqeeq k bajaye taqleed ku ahmiyat dena ...Bidaat-e-hasna ku jaiz samjhna ...lykin amal main apnay hi Imam ki mukhalifat....!!

        Apni baat ka ikhtetam main aik Hadees per karoon gao..joss main Nabi Karim (s.a.w ) nay faramaya tha...

        Meree ummat 73 firqoon main bat jaye gee....sab jhannum main hongay aur sirf aik gerooh Jannat main janay wala ho gao...Sahaba (r.z) nay poocha Ya Rasool lallah..uss gerooh ki kya nishani ho gee....Nabi karim (s.a.w) nay faramaya wo hi jannat main janay wala ho ga jo merey (s.a.w) aur meray sahaba (rz.) k tareeqay per amal karay ga...[mutafiq alhe]
        jazak Allah bhai,
        agar koi insan Quran or hadees ki bat bta rha hai to ye kyon samjha jata hai k wo apni jamat mai shamil krne k lye logon ko ikhatta kr rha hai kia quran or hadees us makhsoos jamat k lye hai k jis pr amal krne ki wo insan dawat de rha hai,
        kia quran or hadees or hadees ki dawat dena logon mai firqa wariat phelana hai???
        nhi
        balkay quran or hadees se doori firqa wariat ka sabab hai,

        http://www.islamghar.blogspot.com/

        Comment


        • #19
          Re: Mujhe kuch kehna hai

          Originally posted by Sub-Zero View Post
          مجھے صرف یہ کہنا ہے مسلک کی جنگ جاری ہے صدیوں سے جب امام ابو حنیفہ اور حضرت علی جدا ہوگئے
          @جواد بھائی
          صرف یہ کہنا ہم قرآن کی بات کرتے ہیں یا حدیث کی تو بات ہے سمجھ کی آپ نے کیا سمجھا
          یہی سمجھ جو الگ الگ ذہن بنا دیتی ہے اور ہم اس کو لے کر ایک موقف اپنا لیتے ہیں
          مولانا رومؒ کی ایک حکایت کا لب لباب یہ ہے کہ ہندوستان میں صدیوں پہلے چھ نابینا رہا کرتے تھے۔ وہ عالم تو نہ تھے مگر ان میں علم کی زبردست طلب موجود تھی۔ ایک بار انہیں معلوم ہوا کہ ان کے علاقے میں ہاتھی آیا ہے۔ انھوں نے ہاتھی کے بارے میں بہت کچھ سن رکھا تھا مگر انہیں معلوم نہیں تھا کہ ہاتھی کیسا ہوتا ہے۔ چنانچہ وہ مل جل کر ہاتھی دیکھنے پہنچے۔ نابینا افراد دیکھ نہیں سکتے، اس لیے وہ لمس کو اپنی آنکھ بناتے ہیں۔ نابینا ہاتھی کے قریب پہنچے تو ان میں سے ایک نے آگے بڑھ کر ہاتھی کا پیٹ چھوا اور کہا: ارے ہاتھی تو ’’ہمدرد‘‘ سا ہے، چنانچہ یہ بالکل دیوار کی طرح ہے۔ دوسرے نابینا نے ہاتھی کا پیر چھوا اور کہا کہ ہاتھی دیوار کی طرح تھوڑی ہے، یہ تو درخت کے تنے کی طرح ہے۔ تیسرے نابینا کا ہاتھ ہاتھی کے دانتوں پر پڑا جو چکنے اور نوکیلے تھے۔ چنانچہ اس نے اعلان کیا کہ ہاتھی نہ دیوار کی طرح ہے نہ درخت کے تنے کی طرح، بلکہ ہاتھی ’’نیزے‘‘ کے جیسا ہے۔ چوتھے نابینا کا ہاتھ ہاتھی کے کان پر پڑا۔ اس نے کان کو اچھی طرح چھوا اور فرمایا کہ ہاتھی دراصل ’’پنکھے‘‘ کی طرح ہے۔ پانچویں نابینا کے ہاتھ میں ہاتھی کی سونڈ آگئی، اس نے سونڈ کو اچھی طرح ٹٹولا اور فیصلہ سنایا کہ باقی نابینا غلط کہتے ہیں، ہاتھی ان کے بیانات کے برعکس ’’سانپ‘‘ کی طرح ہے۔ چھٹے نابینا نے اتفاق سے ہاتھی کی دُم پکڑ لی اور اس کو اچھی طرح محسوس کرکے کہا کہ اس کے تمام دوستوں کا خیال غلط ہے، اصل میں ہاتھی ’’رسّی‘‘ کے جیسا ہے۔ اس حکایت کا مفہوم عیاں ہے۔ زندگی کی حقیقت اور انسانوں کا باہمی تعلق ہاتھی اور نابینا افراد کا تعلق ہے۔ اورانسانوں کی عظیم اکثریت نابینا افراد کی طرح زندگی کے ایک جزو کو کُل سمجھ لیتی ہے اور اسی پر اصرار کرتی ہے
          Asalam-oalikum...Jamil Bhai.. !!

          Baray adab k saath kahoon ga...k bhai Quran aur Ahadees (s.a.w) ka ilm sirf ulma-e-kiram ya imamoon tak mahdood nahi hona chahye...bulkeh hum sab musalmano per bhi iss ilm ka hasil kerna farz hai...(jab k aisa nahi ho raha)...hum apny daira karr main reh ker tahqeeq tu kar saktray hain...k kiya cheez Quran -o-hadees k mutrabiq hai aur kia nahi..!!

          Jab Surah tauba ki ayat no. 31 nazil hoee.,...jiss main Allah nay yahood-o-nasara say muta'aliq faramya..k aay Nabi (s.a.w) kia aap na nhi dekha k inhoon nay apny alimoon aur ruhbanoo k 'Rab' bana liya..?? Tu Hazrat Adee bin Haatim (r.z) Sahab-e-Rasool (s.a.w) nay kaha...Allah k Nabi (s.a.w) main pehlay Esaai tha...hum n ay Allah ki zaat aur sifaat main shirk zaroor kia per kabhi apny alimoon ku 'Rab' qara nahi diya...tu Nabi karim (s.a.w) nay farmaya k ay Adee kia tum loog un alimoon aur darwaishoon ki haram kerda cheezoon ku baghair tahqeeq k haram mantay thay...aur halal kerda cheezoon ku baghair tahqeeq halal manty thay?? Tu Hazreat Adi bin hatim (r.z) nay iss baat ka iqrar kia...jiss per Nabi Karim (s.a.w) nay faramaya..."yahee tu unn alimoon aur darwaishoon ku 'Rab' qarar dena hai" jaisa k Allah nay Quran faramya..!!

          Tu meray bhai..maslak parasti usee waqat shorro hotee hai...jab hum Deen main 'tehqeeq nahi kertay bulkeh taqleed kertay hain...!!

          Na tu Humain Imam Abu hanifa (r.h) say koi bughz ya dushmani hai...aur na hum Abdul Wahab najdi (r.h) ya Imam Ibne-e-Taimiya (r.h) ku Nabi karim (s.a.w) ya sahaba kiram (r.z) say buland darja insaan samjhtay hain...Humaray nzadeek sirf usee ka qoul qabel-e-hujjat aur qabele-amal hai..jo Quran k sahi mafhoom aur sahi hadees (s.a.w) say mutabiqat rekhat ho.. chahe wo koi bhi hoo...!!

          Hazrat Ali (r.z) ka aik hikmat say bharpoor qoul hai..!!

          Ye mat dekho k 'kaun' keh raha hai....
          Bulkeh ye dekho k wo 'kia' keh raha hai..


          (Yani baat ager Quran-o-hadees k sahi mafhoom k mutabiq hai tu maan loo warna rad ker do)

          Kash humaray musalman iss quol per amal ker lain tu ye firqa parasti khud ba khud khatam ho jaye gee..!!

          Allah aap ku jazaye khir ata faramaye.....(aameen) !!



          Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

          Comment


          • #20
            Re: Mujhe kuch kehna hai

            Originally posted by shizz View Post
            jazak Allah bhai,
            agar koi insan Quran or hadees ki bat bta rha hai to ye kyon samjha jata hai k wo apni jamat mai shamil krne k lye logon ko ikhatta kr rha hai kia quran or hadees us makhsoos jamat k lye hai k jis pr amal krne ki wo insan dawat de rha hai,
            kia quran or hadees or hadees ki dawat dena logon mai firqa wariat phelana hai???
            nhi
            balkay quran or hadees se doori firqa wariat ka sabab hai,


            Bilkul sahai faramaya 'behen' aap nay......:jazak:

            Ye tu tareekh ki aik atal haqeeqat hai... k jab kisee nay haq baat kernay ki kaushish ki chahe wo Nabi (s.a.w) hi hoon ya shahab-e-Rasool hoon ya Allah ka koi aur naik banda ho...unn k liye loogoon nay zindagi tang aur ajeeran ker dee uhain galayan bhi khani pareen aur looggon ki talkh batoon ku jhailna para lykin unhoon sabar say kaam liya .... akhir fatah 'haq' hi ki hoee....humain bhi kaushish kertay rehna chahe mumkin hai Allah kisee k dil main haq baat daal day aur wo hum say 'ziada achee terhan' haq baat ki talqeen ker sakay aur loogoon ku Quran-o-hadees ki taraf lanay k liye behtar tarqeeqy say tableeqgh ker sakay...!!

            Allah aap ku bhi aur hum sab muslmano ku apni hidayat ki raah per gamzan karay..aur sabit qadam rakhay (aameen)




            Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

            Comment


            • #21
              Re: Mujhe kuch kehna hai

              اللھم صل علٰی محمد و علٰی اٰل محمد و بارک وسلم
              اللھم صل علٰی محمد و علٰی اٰل محمد و بارک وسلم
              اللھم صل علٰی محمد و علٰی اٰل محمد و بارک وسلم
              ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

              Comment


              • #22
                Re: Mujhe kuch kehna hai

                Click image for larger version

Name:	Alvidh3 copy.jpg
Views:	1
Size:	270.0 KB
ID:	2424407

                Comment


                • #23
                  Re: Mujhe kuch kehna hai

                  اوہ تو فیصل بھائی آپ کا اکاؤنٹ بلاک کردیا گیا ایک ایسے ممبر کا اکاؤنٹ جو ایک پروفیشنل ڈیزائنر اور رائٹر
                  ایڈمن لگتا ہے بلکل ہی نا سمجھی کا مظاہرہ کر رہے ہیں جو کاپی / پیسٹ والوں کو اہمیت دے رہے ہیں
                  اور تخلیق کار کی بے وقعتی

                  مسئلہ پھر وہی ہے چیونٹی بھی بلا وجہ نہیں کاٹتی
                  بہرحال آپ کا فورم جو جی آئے کریں
                  ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
                  سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

                  Comment


                  • #24
                    Re: Mujhe kuch kehna hai

                    Originally posted by faisal sheikh View Post
                    [ATTACH]103908[/ATTACH]



                    مقلدین اپنے مختلف فورمز سے ہم پر یہ الزام لگاتے رہتے ہیں کہ ہم دلائل اربعہ کتاب ، سنت ، اجماع ، قیاس کو حجت تسلیم نہیں کرتے۔ اس اعتراض کا جواب مختلف اہل علم کے ذریعہ تحریرا اور تقریرا کئی مرتبہ دیا جاچکا ہے ۔ لیکن ایک الزامی سوال جو میرے خیال سے اس اعتراض سےپہلے پوچھے جانے کا مستحق ہے وہ یہ کہ آیا مقلدین خود عملا قرآن و سنت اور اجماع و قیاس کی حجیت کو تسلیم کرتے ہیں ؟
                    مقلد کے یہاں صرف اس کے امام کا مسلک دلیل ہوتا ہے ۔ اور پھر ان چاروں دلائل میں سے ہر وہ چیز جو اس کے امام کے قول کے مطابق ہے ۔ اور ان چاروں میں سے کوئی چیز جو امام کے قول کے مخالف ہو مقلد کے لیے قابل قبول نہیں ہوتی۔
                    رضاعت اور ایمان میں نقص واضافہ کے معاملہ میں قرآن کی صاف اور صریح آیت تسلیم نہیں کی جاتی کیوں کہ امام کا مسلک کچھ اور ہے اور فاتحہ خلف الامام کے موضوع پر کہاں کی آیت کو کہاں لاکر جوڑ دیا جاتا ہے تاکہ امام کا مسلک صحیح ثابت کیا جاسکے ۔
                    نماز ، روزہ ، حج اور زکاۃ سمیت مختلف موضوعات پر صحیحین دسیوں روایات مسلک کے خلاف ہونے کی وجہ سےنا قابل قبول سمجھی جاتی ہیں ۔ اور ایک ہاتھ سے مصافحہ کے معاملہ میں امام بخاری کے باندھے ہوئے باب کو اتنے پر زوز انداز میں پیش کیا جاتا ہے جیسے امام بخاری کا باب نہیں حدیث پیش کررہے ہوں ۔
                    قرات فاتحہ کے مسئلہ میں ماتیسر من القرآن کے عموم کو لاصلاۃ الا بفاتحۃ الکتاب سے خاص کرنا خلاف قاعدہ بتلایا جاتا ہے اور تعیین مہر کے مسئلہ میں وَأُحِل لَكُمْ مَا وَرَاءَ ذَلِكُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوَالِكُمْ میں اموال کے عموم کو لاَ مَهْرَ دُونَ عَشَرَةِ دَرَاهِمَ کی ضعیف روایت سے خاص کردیا جاتا ہے ۔
                    تین طلاق کے مسئلہ میں جمہور کا فتوی ایسے پیش کیا جاتا ہے جیسا ہر وہ مسئلہ جس پر جمہور کا اتفاق ہوجائے قبول ہی کرلیا جائے گا اور وہ سیکڑوں مسائل جن میں حنفیہ کا جمہور سے اختلاف ہے وہاں جمہور کی رائے کیوں نا قابل تسلیم ہوتی ہے؟
                    بیس رکعت تراویح کے معاملہ میں حرمین کا عمل دلیل ۔ اور حرمین کی آمین ، رفع الیدین ؟
                    طلاق کے مسئلہ حضرت عمر کا فتوی سب سے بڑی دلیل اور حلالہ سمیت بیسیوں مسائل میں حنفی مسلک کے خلاف حضرت عمر کے بیسیوں فتاویٰ ؟
                    الغرض دلائل اربعہ کی حجیت صرف زبانی دعوی ہے عملا دلیل صرف امام کا قول ہے ۔ آخر مقلد کس منہ سےہم سے دلیل پر بات کرسکتا ہے ؟

                    Comment


                    • #25
                      Re: Mujhe kuch kehna hai

                      Originally posted by drsahil View Post
                      [ATTACH]104111[/ATTACH]


                      آپ نے کہا کہ آپ کو جو کچھ قرآن اور حدیث سے صحیح لگے آپ لے لیتے ہیں . آپ ابھی تک تو قرآن یا حدیث سے یہ ثابت ہی نہیں کر سکے کہ تقلید شخصی کرنی ضروری ہے یا نہیں

                      سب اماموں نے اپنی تقلید سے روکا ہے لکن آپ پھر بھی اپنے آپ کو امام ابو حنیفہ رحم اللہ کا مقلد کہتے ہیں

                      سب اماموں نے تو اپنی تقلید سے روکا ہے . کیا آپ امام ابو حنیفہ رحم اللہ سے یہ ثابت کر سکتے ہیں کہ انھوں نے اپنی تقلید کا حکم کہاں دیا

                      یہ سب اماموں کے قول خود پھر لیں اور ٹھنڈے دماغ سے سوچیں کہ کہیں آپ اپنے امام کی مخالفت تو نہیں کر رھے ہیں


                      کیسے مقلد ہیں آپ اپنے امام کی بات کو نہیں مانتے واہ رے واہ

                      Attached Files

                      Comment


                      • #26
                        Re: Mujhe kuch kehna hai

                        Originally posted by Baniaz Khan View Post
                        سر جی آپ کی تمام باتیں بلکل ٹھیک ہیں

                        لیکن تھوڑا سا آپ اس اعتراض کو ٹھیک طرح سمجھ نہیں* پارہے ہیں

                        پہلی چیز یہ کہ جو بات مسٹر فیصل نے کہی کہ ہر فرقے والے کا ذاتی فعل ہے وہ اس سینس میں نہیں* کی گئی جسے آپ نے اختلاف کیا آپ کا اختلاف یا دلیل بھی بلکل ٹھیک ہے مگر ان کی بات یہ ہے کہ آپ زبردستی کسی کو کسی بھی چیز کے لیے مجبور نہیں کر سکتے

                        دین کے حوالے سے اپنا موقف پیش کرنا قرآن و سنت کے حوالہ جات دینا بلکل ٹھیک بات ہے لیکن کسی بھی ایک فرقے کے لٹریچر میں سے گندا مواد شائع کرکے پھر اس کے خلاف اپنی بات کو پیش کرنا یہ غلط ہے اور یہ کام مسکی نے بے شک کیا ہے مگر اس کی ابتدا لولی آل ٹائم ہی کی طرف سے ہوئی ہے

                        ہمارے فورم ممبرز سے بہت معذرت کے ساتھ

                        ڈیر ایڈمن افسوس اس بات کا ہے کہ فورم ممبر سب جانتے ہوئے جب کبھی کوئی ایشو ریز ہوتا ہے منہ میں*انگلی داب کر بیٹھ جاتے ہیں* ویسے جس کسی سے بھی کوئی بھی رائے لو ہر کوئی حق کی بات کرتا ہے مگر جب فرائض کا وقت آیا تو چپ

                        خیر میری گذارش صرف اتنی ہے کہ اگر قرآن و سنت کا نام لے کر کسی مخصوص فرقے کی گندگی پوسٹ کرنے کی اجازت کسی ایک کو بھی ہوگی تو پھر دوسری طرف سے بھی اس قسم کے تھریڈز بنیں گے

                        اور فورم سلوگن صرف ایک جملہ ہی رہ جائے گا اس کا حقیقی مقصد فوت ہوجائے گا


                        جب سے دین کو پڑھا ہے ، اس کے بعد دل کرتا ہے کہ عمل صرف اس پر کیا جائے


                        جو آپ ﷺ سے ثابت ہے


                        جس طرح آپ ﷺ اور صحابی رسول زندگی گزارتے تھے۔
                        اسی طرح زندگی گزارنے کی ہر ممکن کوشش کروں۔
                        اس کوشش میں مجھے کافی مسائل کا سامنا رہا اور اب بھی ہے
                        مرتد، فتنہ، غیر مقلد اور نفرت آمیز لہجے میں ادا کیا گیا لفظ بابی(وہابی)۔
                        یہ سب سن چکا ہوں۔۔




                        مختصر بات کرتا ہوں کہ ہدائیت منجاب اللہ تعالی ہے
                        اور اس کو ملتی ہے جو ہدائیت کا طلب گار ہے


                        اور ہدائیت کے لئے تو ایک نقطہ ہی کافی ہے
                        ورنہ تو بے ہدائیتوں کے لئے پورا قرآن مجید ہی ناکافی ہے



                        اللہ تعالی ہم سب کو ہدائیت دیں


                        آمین

                        Comment


                        • #27
                          Re: Mujhe kuch kehna hai







                          تعظیم ، تقلید اور اتباع
                          السلام علیکم محترم دوستو !

                          اکثر احباب کہا کرتے ہیں کہ کچھ لوگ ہیں جو محمد بن عبدالوھاب یا شیخ الاسلام ابن تیمیہ یا امام ابن قیم رحمہم اللہ کی عزت و تعظیم کو ضروری سمجھتے ہیں۔
                          اس کے جواب میں عرض ہے کہ یہ عزت و تعظیم محض اس سبب ہے کہ شرک و بدعات کے خلاف ان کی تحریروں نے اصل دین کی طرف لوگوں کو بلانے کا احیاء کیا ہے۔
                          اس کے باوجود ۔۔۔ عزت و تعظیم کرنے سے یہ لازم نہیں آتا کہ ان میں سے ہر ایک کی ہر اک بات کو ہم من و عن تسلیم کر لیتے ہیں۔ جبکہ ہمارے پاس ایک معیار موجود ہے کہ دین کی ہر ایک بات کو کتاب و سنت پر پیش کیا جانا چاہئے۔ اب اگر کسی بزرگ کی بات اس معیار پر پوری نہ اترے تو کیا اس کا یہ مطلب نکلتا ہے کہ ‫:
                          ہمارے نزدیک اس بزرگ کا کوئی مقام نہیں یا ہم ان کی ہر بات کو یکسر مسترد کرتے ہیں یا ہمارا ان کی بات کو نہ ماننا ، ان کی توہین کے زمرے میں آتا ہے ؟


                          سنن نسائی کی ایک روایت سے اس بات کو سمجھنے کی کوشش کی جانی چاہئے۔


                          مروان بن حکم سے روایت ہے کہ : میں حضرت عثمان (رضی اللہ عنہ) کے پاس بیٹھا تھا ، انہوں نے حضرت علی (رضی اللہ عنہ) کو عمرہ اور حج دونوں (یعنی حجِ قران) کی لبیک کہتے ہوئے سنا تو حضرت عثمان (رضی اللہ عنہ) نے حضرت علی (رضی اللہ عنہ) کو اس سے منع فرمایا ، اس پر حضرت علی (رضی اللہ عنہ) نے جواب دیا :
                          بلى ، ولكني سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يلبي بهما جميعا ، فلم أدع رسول الله صلى الله عليه وسلم لقولك
                          میں آپ کے قول کے مقابلے میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے قول کو نہیں چھوڑ سکتا ۔
                          النسائی ، كتاب الحج ، لمواقیت ، باب : القران
                          (حدیث "حسن" ہے)


                          وہ حضرت عثمان (رضی اللہ عنہ) کا دورِ خلافت تھا اور اپنے دورِ خلافت میں آپ رضی اللہ عنہ نے حضرت علی (رضی اللہ عنہ) کو حکماً اس بات سے منع کیا تھا کہ عمرہ اور حج دونوں (یعنی حجِ قران) کی لبیک نہ پکاریں ( جس کی وجہ یہ تھی کہ آپ رضی اللہ عنہ کو پہلے اس کا علم نہ تھا) ، لیکن حضرت علی (رضی اللہ عنہ) نے آپ (رضی اللہ عنہ) کے قول کی کوئی پرواہ نہیں کی۔

                          کیا حضرت علی (رضی اللہ عنہ) کا حضرت عثمان (رضی اللہ عنہ) کے حکم کو نہ ماننا ، توہین کہلائے گا؟
                          کیا حضرت علی (رضی اللہ عنہ) کے اس فعل سے یہ سمجھا جا سکتا ہے کہ انہوں نے حضرت
                          عثمان (رضی اللہ عنہ) کی عزت و تکریم نہیں کی ؟

                          ایسی بہت سی مثالیں دورِ صحابہ میں مل جاتی ہیں۔ اور یہ تو صحابہ کا معاملہ تھا ۔۔۔ اب ذرا سوچ لیں کہ دوسرے ائمہ کرام یا بزرگانِ دین کس شمار و قطار میں ہیں؟


                          ہمیں اس بات کو خوب یاد رکھنا چاہئے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی صحیح حدیث کے مقابلے میں کسی کے بھی قول کی کوئی اہمیت نہیں ہے چاہے وہ کتنے بھی بڑے امام کا ہو یا کتنی ہی مشہور کتاب میں درج ہو۔


                          لہذا یہ تاثر دینا درست نہیں ہے کہ فلاں فلاں امام کی فلاں فلاں مشہور کتاب میں جو واقعہ درج ہے اس کو فریقِ مخالف نہ مان کر فلاں فلاں امام کو جھٹلاتا ہے۔

                          اسلام = قرآن + صحیح احادیث

                          امام شافعی رحمہ اللہ فرماتے ہیں
                          میری ہر بات جو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی صحیح حدیث کے خلاف ہو (چھوڑ دو) پس نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث سب سے بہتر ہے اور میری تقلید نہ کرو۔
                          (آداب الشافعی و مناقبہ لابن ابی حاتم ص51 وسندہ حسن)

                          امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ نے ایک دن قاضی ابو یوسف کو فرمایا
                          اے یعقوب (ابویوسف) تیری خرابی ہو،میری ہر بات نہ لکھا کر، میری آج ایک رائے ہوتی ہے اور کل بدل جاتی ہے۔ کل دوسری رائے ہوتی ہے پھر پرسوں وہ بھی بدل جاتی ہے۔
                          (تاریخ بغداد 424/13 ،تاریخ ابن معین 2/607 وسندہ صحيح)


                          حدیث

                          عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے پوچھا گیا کہ آپ حج تمتع کو جائز سمجھتے ہیں حالانکہ آپ کے والد عمر رضی اللہ عنہ اس سے روکا کرتے تھے۔ عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما نے فرمایا: یہ بتاؤ کہ میرے والد ایک کام سے منع کريں اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم اس کا حکم دیں تو میرے والد کی بات مانی جائےگی یا نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا حکم مانا جائے گا؟ کہنے والے نے کہا نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے حکم و عمل کو قبول کیا جائے گا۔ تو ابن عمر رضی اللہ عنہ نے فرمایا: جب نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے عمل کو لیا جائے گا تو پھر میرے والد کے قول کو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے عمل کے مقابلے میں کیوں پیش کرتے ہو۔

                          (ترمذی۱\۱۶۹،طحاوی۱\۳۹۹)


                          اگر کسی نیک و متقی شخص کی بات رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی بات کے مخالف آجائے تو ؟


                          تو اس کو چھوڑ دیا جائے گا کیونکہ اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں بڑوں اور بزرگوں کی عزت کا حکم دیا ہے اور کسی کی قربانیاں اور عبادات اس بات کا تقاضا نہیں کرتیں کہ اب اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی بات کو چھوڑ کر اس کی بات کو لے لیا جائے ۔
                          حضرت عمر بن خطاب رضی اللہ تعالی عنہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے پاس تورات کا نسخہ لیکر آئے اور کہا اے اللہ کے رسول یہ تورات کا نسخہ ہے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم خاموش رہے تو انہوں نے پڑھنا شروع کر دیا اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا چہرہ انور متغیر ہونے لگا تو حضرت ابو بکرصدیق رضی اللہ تعالی عنہ نے کہا گم کریں تجھ کو گم کرنیوالیاں!کیاتو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے چہرے کی طرف نہیں دیکھتا !تو عمر رضی اللہ تعالی عنہ نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے چہرے کی طرف دیکھ کر کہا میں اللہ کی پناہ مانگتا ہوں اس کے غضب اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے غضب سے ‘ میں اللہ کے رب ہونے ‘ اسلام کے دین ہونے اور محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے نبی ہونے پر راضی ہوا۔
                          پھر آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا !

                          والذی نفس محمد بیدہ لو بدالکم موسی فاتبعتموہ و تر کتمونی لضللتم عن سوا ءالسبیل ولو کان موسی حیا و ادرک نبوتی لا تبعنی ۔
                          (مشکوة)
                          ”اس ذات کی قسم !جس کے ہاتھ میں محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی جا ن ہے اگر موسیٰ علیہ السلام تمہارے لئے ظاہر ہو جائیں اور تم مجھے چھوڑ کر ان کی پیروی کرتے تو تم سیدھی راہ سے بھٹک جاتے اور اگر موسیٰ علیہ السلام زندہ ہوتے اور میری نبوت پاتے تو میری ہی پیر وی کرتے “۔
                          اس حدیث مبارکہ سے ثابت ہوا کہ اگر موسیٰ علیہ السلام جیسے جلیل القدر پیغمبر کی بات کو لے لیا جائے اور محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی بات کو چھوڑ دیا جائے تو یہ گمراہی ہے ۔
                          عدی بن حاتم رضی اللہ تعالی عنہ عیسائی تھے وہ رسول کی خدمت میں حاضر ہوئے تو آپ سورة توبہ کی تلاوت فرما رہے تھے یہاں تک کہ آپ جب اس آیت پر پہنچے ۔
                          اتخذوااحبارھم ورھبانھم ارباب من دون اللہ ۔( سورة التوبہ آیت 31)۔
                          ”ان لوگوں نے اللہ کو چھوڑ کر اپنے عالموں اور درویشوں کو رب بنالیا ہے“ ۔
                          تو عدی بن حاتم رضی اللہ تعالی عنہ نے کہا ہم انکی عبادت تو نہیں کرتے تھے ۔
                          آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا !تمہارے علماءاوردرویش جس چیزکو حرام کر دیتے حالانکہ اللہ نے اسے حلال کیا ہوتا تو کیاتم اسے حرام نہیں جانتے تھے اور جس چیز کو اللہ نے حرام کیا ہوتا لیکن وہ حلال کر دیتے تو کیا تم اسے حلال نہیں جانتے تھے ؟
                          میں (عدی) نے کہا ہاں تو آپ نے فرمایا یہی ان کی عبادت ہے ۔
                          (ترمذی)۔






















                          Comment


                          • #28
                            Re: Mujhe kuch kehna hai

                            امام ابو حنیفہ کے نزدیک فاتحہ خلف الامام مستحب ہے :

                            علامہ شعرانی نے لکھاہے کہ امام ابوحنیفہ اورامام محمدرحمۃ اللہ علیہ کا یہ قول کہ مقتدی کو الحمدنہیں پڑھنا چاہئیے ان کا پرانا قول ہے۔ امام ابوحنیفہ رحمۃ اللہ علیہ اورامام محمدرحمۃ اللہ علیہ نے اپنے پرانے قول سے رجوع کرلیا ہے اورمقتدی کے لیے الحمد پڑھنے کو سری نماز میں مستحسن اورمستحب بتایاہے۔ چنانچہ علامہ موصوف لکھتے ہیں:

                            لابی حنیفۃ ومحمد قولان احدھما عدم وجوبہا علی الماموم بل ولاتسن وہذا قولہما القدیم وادخلہ محمد فی تصانیفہ القدیمۃ وانتشرت النسخ الی الاطراف وثانیہا استحسانہا علی سبیل الاحتیاط وعدم کراہتہا عندالمخالفۃ الحدیث المرفوع لاتفعلوا الابام القرآن وفی روایۃ لاتقروا بشئی اذا جہرت الابام القرآن وقال عطاءکانوا یرون علی الماموم القراۃ فی ما یجہر فیہ الامام وفی مایسرفرجعا من قولہما الاول الی الثانی احتیاطا انتہیٰ کذا فی غیث الغمام، ص: 156 حاشیۃ امام الکلام۔



                            خلاصہ ترجمہ: اس عبارت کا یہ ہے کہ امام ابوحنیفہ رحمۃ اللہ علیہ اورامام محمدرحمۃ اللہ علیہ کے دوقول ہیں۔ ایک یہ کہ مقتدی کوالحمد پڑھنا نہ واجب ہے اورنہ سنت اوران دونوں اماموں کا یہ قول پرانا ہے اورامام محمدرحمۃ اللہ علیہ نے اپنی قدیم تصنیفات میں اسی قول کو درج کیاہے اور ان کے نسخے اطراف وجوانب میں منتشر ہوگئے اور دوسرا قول یہ ہے کہ مقتدی کونماز سری میں الحمد پڑھنا مستحسن ہے علی سبیل الاحتیاط۔ اس واسطے کہ حدیث مرفوع میں وارد ہواہے کہ نہ پڑھو مگرسورۃ فاتحہ اور ایک روایت میں ہے کہ جب میں باآوازبلند قرات کروں توتم لوگ کچھ نہ پڑھو مگرسورۃ فاتحہ اور عطاءرحمۃ اللہ علیہ نے کہا کہ لوگ ( یعنی صحابہ رضی اللہ عنہم وتابعین رحمۃ اللہ علیہم ) کہتے تھے کہ نماز سری وجہری دونوں میں مقتدی کوپڑھنا چاہئیے۔ پس امام ابوحنیفہ رحمۃ اللہ علیہ اورامام محمدرحمۃ اللہ علیہ نے احتیاطاً اپنے پہلے قول سے دوسرے قول کی طرف رجوع کیا۔


                            بقول علامہ شعرانی امام ابوحنیفہ رحمۃ اللہ علیہ کے نزدیک بھی امام کے پیچھے الحمد پڑھنا جائز ہوا بلکہ مستحسن ومستحب۔


                            [COLOR="#FF0000"]Note:
                            Jo members opper dee gaee tehqeeq say muttafiq nahi...wo apni tehqeeq paish ker saktay hain...kyuon k Tehqeeq k darwazy her aik per khulay hain..!![/COLOR
                            ]


                            Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

                            Comment


                            • #29
                              Re: Mujhe kuch kehna hai

                              Jo members apnay nazariyaat aur aqaaid ku Quran-o-Sunnat k sahi mafhoom ki rooshni main sabit nahi kersakay...unhain doosroon per keecharr ochaalnay ka koi Haq nahi...!!


                              Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

                              Comment


                              • #30
                                Re: Mujhe kuch kehna hai

                                @Faisal Shaikh

                                Sab sey pehli baat to yeh hai keh main bohat dino sey Net sey door raha hoon apni nijji masroofiyaat ki wajjah sey. To is doran aap ka account kaisey block kar sakta tha?

                                Doosri baat yeh hai keh na hi to aap ki baton mein woh sachaii hai, na woh talkhi aur na hi woh baghiyana'pan jiski badolat main aap ko block karoon!!! Main agar apni baat kehta hoon to doosron ki baat suneney ka bhi hosla rakhta hoon - main itna kam'zarf nahin keh aap logon ki tarha doosron per jhooti tohmatein baandh ker aik post laga kar ghaib ho jaoun. Kya khoob Islam paal rakha hai aap ney keh logon ki hamdardiyaan haasil karney key liyey doosron per tohmatein baandhney sey bhi gurez nahin kartey - kya Nabi Pak SAW ki ahadith bhi aap ko yaad nahin keh kisi per jhoot tohmat baandha kitna bada gunah hai??

                                Faisal sahib in auchhey hathknadoon key istimaal ki bajaey apni baat mein wazan pedah karney ki koshish kijiyey - aur mera aap jaisey logon ko khullam khulla challenge hai keh aap log apni baat Quran aur Sunnat ki roshni mein saabit karein, main aap key saath chalney ko tayyar hoon!!!!!
                                مجھے تلاش نہ کر ذوقِ بیخودی سجود
                                نظر کی چند شعاعوں میں گھر گیا ہوں میں

                                Comment

                                Working...
                                X