Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

A request to the Admin of the forum!!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• A request to the Admin of the forum!!!!!!!

Assalaamo Alaikum Admin sahab!

Mein October 2010 mein iss forum ka member bana........I belong to Peshawar vally of Pukhtunkhwa province in pakistan.....and belong to "yousafzai" tribe of pukhtuns.........Pegham is a nice place and i learnt a lot here.....it have many sections ........but the one that attracted me to register here is the "pashto section" of Pegham......we have very nice and intelligent pukhtuns from all over Pakistan here.....being a student of pashto literature and a lover of pashtun culture and language i found it quite helpful .......My heartiest thanks to the Admin of this site for making it an excellent place for pakistanis.......Laiken saath mein aik gila bhi hai admin se:

Pegham mein aanay ke baad pehley hi dinn i saw this sentence " The pround language of pathans" written below "pashto section"............meine pashto section ki moderators "Hala" aur "Bhatakti Rooh" dono se request ki ke yahan word "Pathan" ki jaga "pukhtun" ya "Pashtun" likha jaaye.......because we would prefer to be called pukhtuns/pashtuns as this is our real name/identity...........The persians give us the name "Afghan" and the Indians called us "pathans" which according to some historians have come from the phrase "Ullu ka Phatta" which later became only "Pathan" others are of the opinion that as pukhtuns under the leadership of "Sher Shah suri" captured the fort of "Patna" so the indians called them pathans....another historian is of the view that when the first pukhtun leader embaraced Islam he was given the title of "Bathan" by the Holy Prophet (P.B.U.H) ...that later became pathan.......similarly there are various stories regarding the word "Afghan".........but most of the pukhtuns living in pakistan and Afghanistan hate the word Pathan and assume it a racial slur used by non pukhtuns especially the Hindus and punjabis....So i request Admin of this forum to change that word Pathan with "Pashtun".......(though i already have requested him 3 times through moderators, but he have given them a deaf ear)........
    This time i am going to request him in the forum through this thread........Pashtuns of the forum are requested here to write their comments about this suggestion..........and admin is requested to look into the matter please......

Kind regards,
    Tauqeer Ahmad Yousafzai
    مٹی كی محبت میں هم آشفته سروں نے--------وه قرض بھی اتارے هیں جو واجب هی نهیں تھے

Re: A request to the Admin of the forum!!!!!!!

Ferk hi kia perta ha akhir

Comment

pathan tu yar sun kay hi rub-dar lagta hay...pakhtun itna rub-dar nahiii wasay faisla admin hi karain gain by vote
      ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
      سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

Comment

Originally posted by Mayan khan View Post

Mein October 2010 mein iss forum ka member bana........I belong to Peshawar vally of Pukhtunkhwa province in pakistan.....and belong to "yousafzai" tribe of pukhtuns.........Pegham is a nice place and i learnt a lot here.....it have many sections ........but the one that attracted me to register here is the "pashto section" of Pegham......we have very nice and intelligent pukhtuns from all over Pakistan here.....being a student of pashto literature and a lover of pashtun culture and language i found it quite helpful .......My heartiest thanks to the Admin of this site for making it an excellent place for pakistanis.......Laiken saath mein aik gila bhi hai admin se:

Pegham mein aanay ke baad pehley hi dinn i saw this sentence " The pround language of pathans" written below "pashto section"............meine pashto section ki moderators "Hala" aur "Bhatakti Rooh" dono se request ki ke yahan word "Pathan" ki jaga "pukhtun" ya "Pashtun" likha jaaye.......because we would prefer to be called pukhtuns/pashtuns as this is our real name/identity...........The persians give us the name "Afghan" and the Indians called us "pathans" which according to some historians have come from the phrase "Ullu ka Phatta" which later became only "Pathan" others are of the opinion that as pukhtuns under the leadership of "Sher Shah suri" captured the fort of "Patna" so the indians called them pathans....another historian is of the view that when the first pukhtun leader embaraced Islam he was given the title of "Bathan" by the Holy Prophet (P.B.U.H) ...that later became pathan.......similarly there are various stories regarding the word "Afghan".........but most of the pukhtuns living in pakistan and Afghanistan hate the word Pathan and assume it a racial slur used by non pukhtuns especially the Hindus and punjabis....So i request Admin of this forum to change that word Pathan with "Pashtun".......(though i already have requested him 3 times through moderators, but he have given them a deaf ear)........
        This time i am going to request him in the forum through this thread........Pashtuns of the forum are requested here to write their comments about this suggestion..........and admin is requested to look into the matter please......

Kind regards,
        Tauqeer Ahmad Yousafzai

Walikum Salam...

meray khayal mein is mein koi burae nai hy k isko change kar dea jae... berhal yeh admin he decide karen gy
        میں نعرہ مستانہ، میں شوخی رندانہ

Comment

bilkul change kr diya jaye ....aur agar change na krnay ki koi wja hai tou me jaan`na chahoon gi ..... general knowledge k liye :laptop:
          شاہ حسین جیہناں سچ پچھاتا' کامل عِشق تیہناں دا جاتا

Comment

the Indians called us "pathans" which according to some historians have come from the phrase "Ullu ka Phatta" which later became only "Pathan"

....another historian is of the view that when the first pukhtun leader embaraced Islam he was given the title of "Bathan" by the Holy Prophet (P.B.U.H) ...that later became pathan.......similarly there are various stories regarding the word "Afghan".........but most of the pukhtuns living in pakistan and Afghanistan hate the word Pathan and assume it a racial slur used by non pukhtuns especially the Hindus and punjabis....

Kind regards,
            Tauqeer Ahmad Yousafzai
            Wa allaikum salaam

Chand baton ko highlight kiya hai...

Mujhey zaati taur per aisey logon sey, aisi qaum sey aisi soch sey sakht chirh hai jo doosron ki nazar mein khud ko kam'tar bna leti hai. Aur aisi be'buniyaad aur chhoti chhoti baton per apni ana ko naiv kar leti hai. Iqbal ko qabar mein be'chain kar raha hoon:

yun to pukhtun bhi ho, pashtun bhi ho, pathan bhi ho
            tum sabhi kuchh ho btao to musalman bhi ho

Na to aap ko pukhtun kehney sey woh soch badley gi jo - ba'qol aapkey - indians ya punjabiyon mein aap ki nisbatsey hai aur na hi pashtun kehney sey - balkeh in my view yeh dono aap ki identy ko khatam kar rahi hain :)

Mujhey change karney mein koi mazaiqa nahin kyun keh merey nazdeek aik ho ya doosra, koi farq nahin parta :) - merey nazdeek woh afzal'tareen hai jo musalman hai.

Aik aham baat:
            Nabi Paak SAW ki nisbat sey koi bhi baat mansoob karney sey pehley uski tafteesh aur gehrai mein jaan'been zaroori hai aur Siha-Sittah sey uska saboot zaroori hai, warna Nabi Paak SAW ki nisbat lagaii gaii aik jhooti baat bhi gunah ho sakti hai. Source and authentication is a must, when we are relating anything to the Holy Prophet SAW
            مجھے تلاش نہ کر ذوقِ بیخودی سجود
            نظر کی چند شعاعوں میں گھر گیا ہوں میں

Comment

Thanks, Qabil-e-Nafrat, Jamil, Pious fairy, and sarah jee aap logon ka bohat bohat shukriya ke aap
              ne meri suggestion ko seriously liya aur meri naaqis raaye se ittefaq kiya.......
              مٹی كی محبت میں هم آشفته سروں نے--------وه قرض بھی اتارے هیں جو واجب هی نهیں تھے

Comment

Originally posted by Admin View Post

Mujhey zaati taur per aisey logon sey, aisi qaum sey aisi soch sey sakht chirh hai jo doosron ki nazar mein khud ko kam'tar bna leti hai. Aur aisi be'buniyaad aur chhoti chhoti baton per apni ana ko naiv kar leti hai.
                ye aap ki apni raaye aur soch hai and i respect your opinion........and i agree that "aisi choti choti baaton ko dil pe nahi lena chahiye"......I am sorry agar iss aik word se aap ki "Hubul Watni" ko tais pohunchi ho........laiken mujhey pukhtun kehlanay ka haq aur merey soobay ko pukhtunkhwa kehnay ka haq Islami Jamhooria Pakistan ki parliament pechley saal dey chuki hai....so i am proud of it and my origin....aur is ka matlab kisi ki nazar mein apney aap ko kamtar samjhna nahi balkey apni identity show karna thi.......mazeed ye ke ye aik suggestion tha aur aap ko forum admin honey ke naatey ye poora haq hasil hai ke iss se agrey kartay ya disagree.......
                Iqbal ko qabar mein be'chain kar raha hoon:

Chalain mein bhi apni matti ke aik shayir ke rooh ko takleef dey daita hoon: kya khoob farmatay hain:

اپني ايک پهچان هے اس پهچان سے پهلے بهي
                اس مټي کا شهري تها مي پاکستان سے پهلے بهي

Na to aap ko pukhtun ke`hney sey woh soch badley gi jo - ba'qol aapkey - indians ya punjabiyon mein aap ki nisbatsey hai aur na hi pashtun kehney sey - balkeh in my view yeh dono aap ki identy ko khatam kar rahi hain :)

Mujhey change karney mein koi mazaiqa nahin kyun keh merey nazdeek aik ho ya doosra, koi farq nahin parta :) - merey nazdeek woh afzal'tareen hai jo musalman hai.
                Kisi ki soch merey baray mein badlay ya na......mein chahonga ke mujhey apney naam se pukaara jaaye......Kya aap batana pasand karaingay ke kaisay ye dono words merey identity ko khatam kar daingay.....aur agar aisa hai to phir words like Panjabi, sindhi, aur balouchi bhi isi tarah ke words hain to kya ye inn logon ki identity ko khatam nahi kartay? agar aap ki yahi soch hai to phir ye saaray words forum se delete kardain......i won't mind it....
                Aik aham baat:
                Nabi Paak SAW ki nisbat sey koi bhi baat mansoob karney sey pehley uski tafteesh aur gehrai mein jaan'been zaroori hai aur Siha-Sittah sey uska saboot zaroori hai, warna Nabi Paak SAW ki nisbat lagaii gaii aik jhooti baat bhi gunah ho sakti hai. Source and authentication is a must, when we are relating anything to the Holy Prophet SAW
                Well I know that and Alhamdullilah i am a five thousands year old Pukhtun, 1400+ year old Musalman and a 60+ years old Pakistani........that is only a part of history and can be found in each and every history book regarding Pashtuns......also this theory was given by Qasim a royal historian of Mughal emperor Jehangir in his book "Tarikh-e-Farishta" ........i personally disagree with that story......."Makhzan-e-Afghani" is another source where you can find the same story.........similarly "Tarikh-e-Khurshid jahan" is another one.....there are tons of other books too....but i think this would be enough for your information.....

Anyways thanks you very much once again........for listening to me......I like the way you posted your queries and reservations.......and am glad that i have answered your queries....ab bhi agar koi ghalat fehmi ya questions aap ke ya kisi doosray member ke zehin mein hain to kindly post here......
                aur mein yahan aik baar phir kehta hoon ke "We are proud Pakistanis aur apni shanakht aur haq ke liye awaz uttana humm pakistaniyat ke mutasadim nahi samjhtay."......

Thanks to all forum members ...........meri dua hai ke ye forum din dogni raat chogni taraqi karay.....

Kind regards,
                Tauqeer
                Last edited by Dil Peshawari; 4 May 2011, 09:26.

Comment

Well I know that and Alhamdullilah i am a five thousands year old Pukhtun, 1400+ year old Musalman and a 60+ years old Pakistani........that is only a part of history and can be found in each and every history book regarding Pashtuns......also this theory was given by Qasim a royal historian of Mughal emperor Jehangir in his book "Tarikh-e-Farishta" ........i personally disagree with that story......."Makhzan-e-Afghani" is another source where you can find the same story.........similarly "Tarikh-e-Khurshid jahan" is another one.....there are tons of other books too....but i think this would be enough for your information.....
                  Tauqeer
                  I'll not comment on any other objection or observation as I don't go into discussion such as this any more. But I'll respond to this one...

I do NOT care of any historian or who they are, as long as they cannot prove an authenticated source. Nabi Paak SAW key daur mein abhi Islam sirf Arab tak mehdood tha - afghan ya pakhtun ya bar-e-sagheer kahan sey aa geya? Even Faris ya Persia (Iran) was out of Islam - Iran bhi Nabi Paak SAW key baad fatah huwa tha. Jab Hazrat Salman Farsi ki nisbat aisi koi baat mojood nahin keh unhein Aap SAW ney kisi laqab sey nawaza tha to bar-e-sagheer to door ki baat thi.

Muhammad Bin Qasim pehla general tha jis ney 711 key qareeb Sindh aur Punjab fatah kiya tha. Jis Banu-Ummiya sey Bin Qasim ka ta'aluq tha, ussi Banu-Ummiyah ney Iran aur Afghanistan bhi fatah kiya tha aur woh bhi satween sadi mein - yani Nabi Paak SAW ki rehlat key baad.

Comment

Kind regards,
                    Tauqeer Ahmad Yousafzai
                    Agreed:thmbup:
                    Mujhe nahi lagta k Admin sahab ko is par koi itraaz hoga
                    Last edited by sohail khan; 5 May 2011, 15:05.

Comment

Originally posted by sohail khan View Post
                      Agreed:thmbup:
                      Mujhe nahi lagta k Admin sahab ko is par koi itraaz hoga
                      .. aur mera mashwra hai keh aap baqi ki posts per bhi nazar daal kar kisi ki haan mein haan milaya kijiyey, ho sakta hai keh aap ko post karney sey pehley hi apney sawaal ka jawab mil jaey :)

Comment

Oi
                        • :SubhanAllhaafight:r
                        Wa allaikum salaam

Chand baton ko highlight kiya hai...

Mujhey zaati taur per aisey logon sey, aisi qaum sey aisi soch sey sakht chirh hai jo doosron ki nazar mein khud ko kam'tar bna leti hai. Aur aisi be'buniyaad aur chhoti chhoti baton per apni ana ko naiv kar leti hai. Iqbal ko qabar mein be'chain kar raha hoon:

Na to aap ko pukhtun kehney sey woh soch badley gi jo - ba'qol aapkey - indians ya punjabiyon mein aap ki nisbatsey hai aur na hi pashtun kehney sey - balkeh in my view yeh dono aap ki identy ko khatam kar rahi hain :)

Aik aham baat:

Comment

Working...
                        X