Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

    charon imam mujtahid hain magar ye charon apas mai hi aik dosre k ijtehad k paband nhi hain na imam abu Hanifa imam Malik k ijtehad k paband hain na imam Malik imam abu hanifa k ijtehad k paband hain na imam Shafaee imam Hanbal k ijtehad k paband hain or na imam Hanbal imam shafaee k ijtehad k paband hain jb in mai apas mai hi itna tazad paya jata hai to hum ksi aik imam ko kese haq jan kr unki taqleed shroo kr detay hain agar aik amal aik imam k nazdeeq halal hai wohi amal 2sre imam k nazdeek Haram hai to aisa kese mumkin hai k aik amal aik waqt mai halal bhi ho or haram bhi or in dono pr amal krne wale ko sawab bhi milay, aik mujtahid mai ye bat honi chahye k wo apne ijtehad ki zimedari ko khod qabool kre or charon imamon ne apne ijtehad ki zimedari qabool ki or ye kaha k agar hmare qol ko quran or hadees k mukhalif pao to hmare qol ko chhor kr quran or hadees ki bat manna magar badqismati se muqallid hazraat is bat ko nhi samajhtay,
    http://www.islamghar.blogspot.com/

    Comment


    • #17
      Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

      Originally posted by Sub-Zero View Post


      ہمیں کوئی بھی بات خود سے نہیں کہنی چاہئے قرآن کی حففاظت کا اللہ کا وعدہ تھا احادیث کا نہیں
      ورنہ اتنی ضعیف احادیث دین میں نا ہوتیں
      اسلام امام کا مرہون منت نہیں مگر سبق اور استاد کی حیثیت سے مرہون منت ہے
      اطاعت کیا ہوتی ہے حکم ، کیا آپ اپنے ماں باپ ، استادوں کی اطاعت نہیں کرتے چھوٹے بڑوں کی اطاعت نہیں کرتے کیا سب برابر ہوگئے؟
      نبی کا تو بعد میں پوچھا جائے گا جب دین کا پوچھا جائے گا تو کیا کہیں گئے اہلحدیث ، سنت یا تشیع
      موقلد کیا ہوتا ہے بھائی بس بساط بھر کوشش کریں ہم سب سچے مسلمان بنے
      Meray bhai....Jiss terhan Allah nay Quran ki hifazat ka zimma liya hai..iss terhan hadees ki hifazta ka zimma bhi liya hai...Quran ki terhan Hadees bhi deen hai...Aur Allah nay Quran main farama diya hai..k "aaj k din hum nay tum per ye deen-e-Islam tamam ker diya.."

      "This day I have perfected for you your religion and completed My favor upon you and have approved for you Islam as religion. But whoever is forced by severe hunger with no inclination to sin - then indeed, Allah is Forgiving and Merciful". (Surah-e-Al-maida)

      Ager Ahdees-e-Nabwi ki Hifazat ka zimma Allah nay nahi liya tu..ye tu Allah per aik bohut bara bohtan hai...k uss nay humaray liye aik aisa deen choose kia jo naaqis-ul-amal hai...(nauzubillah)...aur ger zaeef ahdees ki baat hai...tu loogoon nay tu Quran ku bhi nahi chora aur apny pass say iss main apnay aqaid ki base per changes ker leen...tu kia hum ye kahin gay k Allah nay ab Quran ki hifazta ka zimma utha liya .(nauzubillah)

      Meray bhai..loogoon ki ita'at bhi usee waqat jaiz hai..jab tak wo Allah aur uss k Rasool (s.a.w) k ahkamat k tabay ho..Allah aur uss k Rasool nay ye hukum nahi diya..k aik Imam muqararr ker loo aur usee ki peechay cahloo...Kia Nabi karim (s.a.w) say behtar bhi koi Imam ya Ustaad ho sakta hai....??

      Aur deen k baray main bhi sahi jawab usee waqat diya ja sakay ga...jab duniya main sirf Allah aur uss k Rasool (s.a.w) ki ita'at ku tarjee dee ho gee....!!

      Ager taqleed farz ya wajib hotee....tu inn Imamoon nay kisee ki taqleed kyuon nahi ki....Ye aima Arba (04 ) Imam tu ghir muqwlid thy...iss baray main aap kiya kahain gay....??


      Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

      Comment


      • #18
        Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

        اور کسی مومن مرد اور مومن عورت کو حق نہیں ہے کہ جب خدا اور اس کا رسول کوئی امر مقرر کردیں تو وہ اس کام میں اپنا بھی کچھ اختیار سمجھیں۔ اور جو کوئی خدا اور اس کے رسول کی نافرمانی کرے وہ صریح گمراہ ہوگیا
        سورة الأحزاب 36
        http://www.islamghar.blogspot.com/

        Comment


        • #19
          Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

          Originally posted by lovelyalltime View Post


          aap nay khud hee likha keh


          الشيخ عبد الله بن محمد بن عبد الوهاب فرماتے ہیں کہ
          أصولُ الدين .(.عقائد.). میں ہمارا مذهب أهلُ السنة والجماعة کا ہے ،اورطریقہ همارا سلف والا ہے اور وه یہ کہ ہم صفات کی آیات واحادیث کا اقراراس کے ظاہرپرکرتے ہیں ،اورفروعی مسائل میں ہم الإمام أحمد بن حنبل کے مذهب پرہیں ،اورأئمہ أربعہ .(.امام أبوحنیفہ ،امام شافعی ، امام أحمد بن حنبل ، امام مالک. ). میں سےکسی امام کی تقلید کرنے والوںپرہم کوئی انکار.(. وطعن واعتراض.). نہیں کرتے ، اورہم اجتہاد مطلق کے اہل ومستحق بهی نہیں ہیں اورنہ ہم .(. وهابی وسلفی.). میں سے کوئی اجتہاد مطلق کا دعوی کرتا ہے

          phir aap nau khud hee likh diya


          ہمارے نزدیک امام ابن القیم اوران کے شیخ .(. ابن تیمیہ.). أهل السنة میں سے حق کے امام ہیں ، اوران کی کتابیں ہمارے نزدیک مستند کتابیں ہیں ، لیکن ہم ہرمسئلہ میں ان .(.امام ابن القیم اورامام ابن تیمیہ.) .کی تقلید نہیں کرتے کیونکہ سوائے ہمارے نبی محمد صلى الله عليه وسلم ـ کے ہرکسی کا قول لیا بهی جاتا ہے اورچهوڑا بهی جاتا ہے ، لہذا ہم نے کئی مسائل میں ان دونوں .(.امام ابن القیم اورامام ابن تیمیہ.). کی مخالفت کی ہے جوکہ ایک معلوم بات ہے


          kia ain doono batoon main tazad nahin

          ab zara dekhtaian hain keh imam ahmed bin humble nay kiya kaha




          Asalam o alikum to all muslims.

          Lovely baat hp rahi hay taqleed ki jiysa k tum log kehty ho k taqleed harraam hay aor bidat hay....... tum logu ne es mie ksi qisam ki wazahat nien ki k koun si taqleed harram hay aor koun si bidat balk tum logu ne har taqleed ko haram aor bidat qaraar diya chahy wo faroyi masayel mie ho ya aqayed mien..

          shiekh muhammad bin abdul wahab(RA) ne wazaiah kaha k wo imam ahmad bin hambal k mazhab pe hain aor wo taqleed karny walu ko kafir nien kehty aor ayema arba k mashab k mutabiq fatwa dety hain............

          agar taqleed haraam hay ya bidat hay to shiekh muhammad bin abdul wahab(Ra) pe bhi fatwa lagna chahye bhaly wo taqleed faroyi masayel mie ho ya aqayed mie...

          ya phir tum ye wazahat kar do k faroyi masaayel mien taqleed jayez hay aor baaqi aqayed aor dossry masayel mei nien????

          baat sirf taqleed ki hay jo k shieh sahib karty hain lakin tum logu ka fatwa sirf aor sirf ahnaf pe lagy ga kyun k tum logu ko imam abu haneefa(RA) aor ahanf se hasad aor bughaz hay .............


          sawal bilkul asaan hay bas tum log taweel kar rahy ho kyun k agar taqleed haram ya bidat hay to wo fatwa shiekh sahib pe bhi lag raha hay ..

          aap itna bata do k kin masayel mei taqleed jayez hay aor kin mien haraam???

          agar mukamal taqleed haram ya bidat hay to shiekh sahib(RA) bhi taqleed karty hain to un pe kiya fatwa lagy ga??

          Comment


          • #20
            Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟






            امام شافعی رحمہ اللہ فرماتے ہیں:
            میری ہر بات جو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی صحیح حدیث کے خلاف ہو (چھوڑ دو) پس نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث سب سے بہتر ہے اور میری تقلید نہ کرو۔(آداب الشافعی و مناقبہ لابن ابی حاتم ص51 وسندہ حسن)

            امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ نے ایک دن قاضی ابو یوسف کو فرمایا:
            اے یعقوب (ابویوسف) تیری خرابی ہو،میری ہر بات نہ لکھا کر، میری آج ایک رائے ہوتی ہے اور کل بدل جاتی ہے۔ کل دوسری رائے ہوتی ہے پھر پرسوں وہ بھی بدل جاتی ہے۔ (تاریخ بغداد 424/13 ،تاریخ ابن معین 2/607 وسندہ صحيح)


            (نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے قیامت کی ایک نشانی یہ بیان کی کہ) پس جاہل لوگ رہ جائیں گے، ان سے مسئلے پوچھے جائیں گے تو وہ اپنی رائے سے فتوی دیں گے وہ خود بھی گمراہ ہوں گے اور دوسروں کو بھی گمراہ کریں گے

            (صحیح بخاری: کتاب الاعتصام بالکتاب والسنة باب من زم الراي ح :۷۰۳۷)



            رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ تین چیزوں سے بچو، عالم کی غلطی ، منافق کا {قرآن لے کر} مجادلہ کرنا اور دنیا جو تمھاری گردنوں کو کاٹے گی۔ رہی عالم کی غلطی تو اگر وہ ہدایت پر بھی ہو "فلا تقلدوہ" تب بھی اس کی تقلید نہ کرنا اور اگر وہ پھسل جائے تو اس سے نا امید نہ ہو جاؤ۔۔۔الخ

            (المعجم الاوسط جلد ۹ ص۶۲۳، روایت مرسل ہے)

            تنبیہ: مقلدین کے نزدیک مرسل روایت بھی حجت ہوتی ہے


            جابر رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت میں عمر رضی اللہ عنہ حاضر ہوئے اور فرمانے لگے کہ ہم یہودیوں سے ایسی دلچسپ باتیں سنتے ہیں جو ہمیں حیرت میں ڈال دیتی ہیں کیا ہم ان میں سے کچھ تحریری شکل میں لا سکتے ہیں تو نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا: "کیا تم بھی یہود ونصاری کی طرح دین میں حیران ہونے لگے ہو۔ جبکہ میں تمہارے پاس واضح، بے غبار اور صاف شفاف دین لے کر آیا ہوں۔ اگر بالفرض موسی علیہ السلام بھی زندہ ہو کر دنیا میں تشریف لے آئیں تو ان کے پاس بھی میری تابعداری کے سوا کوئی چارہ نہ ہو گا"۔ ایک اور روایت میں آتا ہے کہ "اس زات کی قسم جس کے ہاتھ میں میری جان ہے اگر موسی علیہ السلام بھی زندہ ہو کر تمہارے درمیان تشریف لے آئیں اور تم مجھے چھوڑ کر ان کی تابعداری کرو تو صراط مستقیم سے بھٹک جاؤ گے، اگر وہ زندہ ہوتے تو میری تابعداری کے سوا ان کے پاس بھی کوئی چارہ نہ ہوتا

            (رواہ امام احمد ۳/۳۸۷ \و امام بہیقی فی شعب الایمان کما فی المشکوة ۱/۳۰ \و فی الدارمی۱/۱۱۶)


            نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو چھوڑ کر موسی علیہ السلام جیسے معصوم عن الخطاء نبی کی تابعداری بھی جائز نہیں تو 80 ہجری میں پیدا ہونے والے ایک امتی کی تابعداری کیسے جائز ہو سکتی ہے؟

            تقلید اور اتباع میں فرق ہے۔

            مقلدین ہر جگہ یہ شورمچاتے نظر آتے ہیں کہ فلاں غیر مقلد نے اپنے فلاں عالم کی کتاب سے استفادہ کر لیا یا فلاں عالم سے مسئلہ پوچھ لیا اس لئیے وہ اُس عالم کا مقلد بن گیا ہے۔۔۔۔۔
            جبکہ آلِ تقلید کے اپنے اکابرین نے تقلید کی جو تعریف کی ہے اُس کے مطابق دلیل کے ساتھ کسی عالم کی بات بیان کرنے یا اس پر عمل کرنے کو تقلید کہتے ہی نہیں۔
            ہم مقلدین سے پوچھتے ہیں کہ اگر ایک حنفی شخص تقی عثمانی سے کوئی مسئلہ پوچھتا ہے اور مولانا کے بتا ئے ہوئے مسئلے پر عمل بھی کرتا ہے تو وہ کس کا مقلد کہلائے گا، تقی عثمانی کا یا امام ابو حنیفہ کا؟؟؟ ظاہری بات ہے کہ وہ امام ابوحنیفہ کا ہی مقلد کہلائے گا یعنی کسی عالم سے مسئلہ پوچھنا تقلید نہیں، اگر یہ تقلید ہے تو پھر اسوقت دنیا میں کوئی ایک بھی حنفی موجود نہیں بلکہ سب اپنے اپنے علماء کے مقلد ہیں


            عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما سے پوچھا گیا کہ آپ حج تمتع کو جائز سمجھتے ہیں حالانکہ آپ کے والد عمر رضی اللہ عنہ اس سے روکا کرتے تھے۔ عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہما نے فرمایا: یہ بتاؤ کہ میرے والد ایک کام سے منع کريں اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم اس کا حکم دیں تو میرے والد کی بات مانی جائےگی یا نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا حکم مانا جائے گا؟ کہنے والے نے کہا نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے حکم و عمل کو قبول کیا جائے گا۔ تو ابن عمر رضی اللہ عنہ نے فرمایا: جب نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے عمل کو لیا جائے گا تو پھر میرے والد کے قول کو نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے عمل کے مقابلے میں کیوں پیش کرتے ہو۔(ترمذی۱\۱۶۹،طحاوی۱\۳۹۹)




            Last edited by lovelyalltime; 21 June 2012, 14:01.

            Comment


            • #21
              Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

              Originally posted by i love sahabah View Post
              Asalam o alikum to all muslims.

              Lovely baat hp rahi hay taqleed ki jiysa k tum log kehty ho k taqleed harraam hay aor bidat hay....... tum logu ne es mie ksi qisam ki wazahat nien ki k koun si taqleed harram hay aor koun si bidat balk tum logu ne har taqleed ko haram aor bidat qaraar diya chahy wo faroyi masayel mie ho ya aqayed mien..

              shiekh muhammad bin abdul wahab(RA) ne wazaiah kaha k wo imam ahmad bin hambal k mazhab pe hain aor wo taqleed karny walu ko kafir nien kehty aor ayema arba k mashab k mutabiq fatwa dety hain............

              agar taqleed haraam hay ya bidat hay to shiekh muhammad bin abdul wahab(Ra) pe bhi fatwa lagna chahye bhaly wo taqleed faroyi masayel mie ho ya aqayed mie...

              ya phir tum ye wazahat kar do k faroyi masaayel mien taqleed jayez hay aor baaqi aqayed aor dossry masayel mei nien????

              baat sirf taqleed ki hay jo k shieh sahib karty hain lakin tum logu ka fatwa sirf aor sirf ahnaf pe lagy ga kyun k tum logu ko imam abu haneefa(RA) aor ahanf se hasad aor bughaz hay .............


              sawal bilkul asaan hay bas tum log taweel kar rahy ho kyun k agar taqleed haram ya bidat hay to wo fatwa shiekh sahib pe bhi lag raha hay ..

              aap itna bata do k kin masayel mei taqleed jayez hay aor kin mien haraam???

              agar mukamal taqleed haram ya bidat hay to shiekh sahib(RA) bhi taqleed karty hain to un pe kiya fatwa lagy ga??
              Walikum Salam...!!

              Humaray nazdeek final athurity Allah aur uss k Nabi karim (s.,a.w) ki zaat-e-pak hai....shiekh muhammad bin abdul wahab nahi...ager unn say koi Ijtehadi ghalti hoee tu.. unn ka muamla Allah k supurd...!!

              Ab main aap say taqleed k baray main kuch swalaat kerna chahoon ga....umeed hai..aap inn ka jawab zaroor dain gay...!!

              1) Taqleed k kia muaani hai....arbi lughhat k roo say??

              2) Ager aap ki nazar main taqleed haram nahi...tu kia...Farz hai...wajib hai..ya mustahab hai...?? Quran -o-hadees say sabit karain..??

              3) Taqleed kiss qisam k musalman per farz hai..ya wajib hai....aur koi shakhs kisee Imam ki taqleed nahi kerta tu Qayamt k din uss ka kia anjam ho ga..Quran aur hadees ka hawala dain??

              4) Jiss ki taqleed ki jaa rahi hai...kia wo kisee ka muqalid ho sakta hai...ager hai ...tu 04 Imam kin k muqalid thy...ager unhoon nay taqleed nahi ki tu kyuon nai ki...kia unn per asman say wahi atee thee....??

              5) Jinn Imam ki kisee maslay main taqleed ki jaa rahee hai....uss masaly k baray main kia wo Imam akhri waqat tak uss per qaaim rahay..ya unhoon nay apna muaqqaf badal liya kioa saboot hai aap k pass......(masaln Imam Abu Hanifa (R.H) nay ...Fateha khalaful Imam k masaly main yani ...Namaz main Imam k peechay suarah fareha parhany k baray main apna mua'aqaf change ker liya tha)..kia iss soorat main bhi taqleed wajib ho gee...??

              6) Kia Fiqah k sirf 04 Imam hi hain....ager koi 05 sabit kerday tu uss 05th Imam ki taqleed jaiz hai...ya na jaiz...??

              7) Taqleed k baray main Imamoon ka apna kia fitwa tha...?? Kia wo iss ku wajib qarar detay thay ...ya na jaiz qarrar detay thy...??

              8) Taqleed k baray main Quran aur sunnat ka kia hukum hai...?? Kia iss k kerna ya na kernay say jannat ki khuskhbri ya jahnum k waeed dee gee hai...?? Kyuon k farz na ada kerna k soorat main..Allah ki taraf say azaab ki waeed hai..!!

              9) Hazrat Esa (a.s) jab dobara iss duniya main ain gay..wo kiss Imam ki taqleed karain gay.....kia iss baray main koi hadees hai..ya wo ghair muqalid hon gay..(Ahl-e-hadees ki terhan)..ager woh ghair muqlid hon gay tu kia unn ku bhi aap bura bhala kahain gay....jasay aaj aik ghair muqlid ku bura bhal kah jata hai..??

              10) Sahaba Kiram (r.z) Ilm-o-amal main in 04 Imam say kahin ziada agay thay...phir unn ki taqleed kyuon nahi ki jatee..?? kiya unn kay daur main faroee masail nahi thay..??

              Jawabat ka intezar rahay ga...!!


              Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

              Comment


              • #22
                Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

                Originally posted by i love sahabah View Post
                shiekh muhammad bin abdul wahab(RA) ne wazaiah kaha k wo imam ahmad bin hambal k mazhab pe hain aor wo taqleed karny walu ko kafir nien kehty aor ayema arba k mashab k mutabiq fatwa dety hain............
                lo bhae ab wazeh ho gaya k hm WAHABI nhi hain ab hme koi Wahabi na kahe... jb ap unhe mukallid mantay hain to kyon hme un k sath mansoob krtay hain, or WAHABI kehtay hain
                http://www.islamghar.blogspot.com/

                Comment


                • #23
                  Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

                  /*/

                  Comment


                  • #24
                    Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

                    Asalam o alikum to all muslims,

                    لولی سے تو بات کرنا فضول ہے کیونکہ اس نے صرف کاپی پیسٹ ہی کرنا ہے کسی دوسرے کی کوئی پوسٹ پڑھنی ہی نہیں ہے


                    میں محمد علی جواد صاحب سے کہوں گا کہ جناب یا تو آپ بات کو سمجھے ہی نہیں یا سمجھ کے جواب دینا نیں چاہتے.



                    آپ کے مطابق تقلید حرام یا بدعت ہے جیسا کہ لولی نے ٹاپک سے ثابت کیا ہے، اب اگر احناف امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کی تقلید کریں تو وہ حرام ہے لیکن شیخ محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ اگر امام احمد بن حنبل رحمہ اللہ کی تقلید کریں تو وہ صحیح ہے یہ کہاں کا انصاف ہے.

                    اگر شیخ رھمہ اللہ کا امام احمد بن حنبل رحمہ اللہ کی تقلید کرنا صحیح ہے تو احناف کا غلط کیوں.


                    آپ نے کہا کہ آپ کے نزدیک صرف قرآن اور حدیث ہے اور کچھ نہیں تو جناب اوپر تو آپ کے لولی نے تمام امتیوں کے اقوال سے تقلید کو حرام قرار دیا ہے تو ان کی بات بھی تو غلط ہو سکتی ہے لیکن آپ ان کی بات کو تسلیم کر رہے ہو اس کی وجہ کیا ہے.
                    اگر صرف قرآن اور حدیث کو تسلیم کرنا ہے تو امتی کے اقوال پیش کرنا کہاں کا انصاف ہے.
                    اور یہ تو آپ لوگوں کا پرانا طریقہ ہے کہ جس بات کا جواب نہ آئے یا کوئی اہلحدیث عالم کا حوالہ دے دیا جائے تو اس کا انکار کر دو کہ ہم نہیں مانتے.



                    اور میں لولی سے ایک اور فورم پہ کئی دن سے صرف یہ پوچھ رہا ہوں کہ اگر تقلید شرک اور حرام ہے تو شیخ محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ کا تقلید کرنا کیا شرک ہے یا نہیں.
                    آپ وضاحت کر دیں

                    Comment


                    • #25
                      Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

                      Originally posted by Muhammad Ali Jawad View Post
                      Meray bhai....Jiss terhan Allah nay Quran ki hifazat ka zimma liya hai..iss terhan hadees ki hifazta ka zimma bhi liya hai...Quran ki terhan Hadees bhi deen hai...Aur Allah nay Quran main farama diya hai..k "aaj k din hum nay tum per ye deen-e-Islam tamam ker diya.."

                      "This day I have perfected for you your religion and completed My favor upon you and have approved for you Islam as religion. But whoever is forced by severe hunger with no inclination to sin - then indeed, Allah is Forgiving and Merciful". (Surah-e-Al-maida)

                      Ager Ahdees-e-Nabwi ki Hifazat ka zimma Allah nay nahi liya tu..ye tu Allah per aik bohut bara bohtan hai...k uss nay humaray liye aik aisa deen choose kia jo naaqis-ul-amal hai...(nauzubillah)...aur ger zaeef ahdees ki baat hai...tu loogoon nay tu Quran ku bhi nahi chora aur apny pass say iss main apnay aqaid ki base per changes ker leen...tu kia hum ye kahin gay k Allah nay ab Quran ki hifazta ka zimma utha liya .(nauzubillah)

                      Meray bhai..loogoon ki ita'at bhi usee waqat jaiz hai..jab tak wo Allah aur uss k Rasool (s.a.w) k ahkamat k tabay ho..Allah aur uss k Rasool nay ye hukum nahi diya..k aik Imam muqararr ker loo aur usee ki peechay cahloo...Kia Nabi karim (s.a.w) say behtar bhi koi Imam ya Ustaad ho sakta hai....??

                      Aur deen k baray main bhi sahi jawab usee waqat diya ja sakay ga...jab duniya main sirf Allah aur uss k Rasool (s.a.w) ki ita'at ku tarjee dee ho gee....!!

                      Ager taqleed farz ya wajib hotee....tu inn Imamoon nay kisee ki taqleed kyuon nahi ki....Ye aima Arba (04 ) Imam tu ghir muqwlid thy...iss baray main aap kiya kahain gay....??
                      کس بات کا بہتان جب اللہ نے حدیث کا ذمہ ہی نہیں لیا تو نمبر دو بھائی حدیث لکھنا یا لکھوانا تو کجہ حفظ بھی نہیں کرائی جاتی تھیں
                      یہ تو رسول پاک کی وفات کے کافی عرصے بعد خیال آیا اس میں بھی صحیح احادیث کے علاوہ ضعیف ہیں
                      اور قرآن میں ایک لفظ تو کجا زیر زبر کا بھی اضافہ نہیں ہوا ، ہاں ترجمے ، تفسیر میں سب نے اپنی چلائی
                      ہر وقت کا کوئی نا کوئی امام ہوتا ہے جو آپ کو قرآن و سنت کی تعلیم دیتا ہے یہ تعلیم نبی کی ہوتی ہے نصاب نبی کا ہوتا بس سکھانے والا امام ہوتا ہے
                      دنیا میں نبی پاک اور اللہ کے احکاموں کی حکمرانی ہے اور کوئی مسلمان اس سے روگردانی کا سوچ بھی نہیں سکتا
                      تقلید کی اماموں نے کس نے کہا نہیں کی رسول پاک کی تقلید کی ان سے سیکھا بڑے استاد سے ان سے چھوٹے استاد بنے پھر تمام دنیا

                      خیر یہ ایشو اتنے بڑے بڑے نہیں جتنا ہوا بنا دیا گیا ہے
                      ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
                      سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

                      Comment


                      • #26
                        Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

                        Originally posted by shizz View Post
                        bhai ap hi ne apne aik thread mai mazaron pr sajdah krne ko jaaiz qarar dia tha ab ap hi bata dijye k mazaron ka sahi istemal kia hai???

                        دیکھیں مزار کسی نیک اللہ کے بندے کا چلو روضہ رسول کی بات کرتے ہیں جن پر ہمیں سب سے زیادہ یقین ہے ، جائیں خاموشی سے کھڑے ہوجائیں
                        پھر قبر کو دیکھیں چلیں رسول پاک کی خبر خفیہ ہے تصور کریں یہ قبر مبارک میں ہونگئے تو کتنے آسودہ ہونگیں انہوں نے اپنی زندگی
                        نیک گزاری ، مگر پھر وقت آیا پردہ کرگئے یعنی موت سے فرار نہیں
                        فاتحہ پڑھیں سورت اخلاص دعا مانگیں
                        کوئی منت مانگنی یا کوئی دعا کرانی رسول پاک یا کوئی بزرگ کے وسیلے وہ الگ معاملہ ہے آپ اوپر والی بات تک رہیں
                        ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
                        سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

                        Comment


                        • #27
                          Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

                          Originally posted by Sub-Zero View Post


                          دیکھیں مزار کسی نیک اللہ کے بندے کا چلو روضہ رسول کی بات کرتے ہیں جن پر ہمیں سب سے زیادہ یقین ہے ، جائیں خاموشی سے کھڑے ہوجائیں
                          پھر قبر کو دیکھیں چلیں رسول پاک کی خبر خفیہ ہے تصور کریں یہ قبر مبارک میں ہونگئے تو کتنے آسودہ ہونگیں انہوں نے اپنی زندگی
                          نیک گزاری ، مگر پھر وقت آیا پردہ کرگئے یعنی موت سے فرار نہیں
                          فاتحہ پڑھیں سورت اخلاص دعا مانگیں
                          کوئی منت مانگنی یا کوئی دعا کرانی رسول پاک یا کوئی بزرگ کے وسیلے وہ الگ معاملہ ہے آپ اوپر والی بات تک رہیں
                          ap mazaron wageera k baray mai to muje aise bata rhay hain jese abhi mai ksi mazar pr hazri dene k lye jane wali hon
                          http://www.islamghar.blogspot.com/

                          Comment


                          • #28
                            Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

                            Originally posted by shizz View Post
                            ap mazaron wageera k baray mai to muje aise bata rhay hain jese abhi mai ksi mazar pr hazri dene k lye jane wali hon
                            آپ نے پوچھا مزاروں پر جا کر کیا کرنا چاہئے توو آپ کو بتایا کسی بھی مزار کی زیارت کرتے وقت بلکہ کسی بھی قبر کو دیکھ کر یہ ضرور سوچنا چااہئے کل کو ہمارا مقام بھی یہی ہے
                            *مزار/درگاہ پر جانا سنت ہے کیونکہ وہ قبر ہوتی ہے باقی کسی بھی مستندد صحیح حدیث میں اس کی مناعمت نہیں
                            Last edited by Jamil Akhter; 22 June 2012, 08:49.
                            ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
                            سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

                            Comment


                            • #29
                              Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

                              Originally posted by i love sahabah View Post
                              Asalam o alikum to all muslims,

                              لولی سے تو بات کرنا فضول ہے کیونکہ اس نے صرف کاپی پیسٹ ہی کرنا ہے کسی دوسرے کی کوئی پوسٹ پڑھنی ہی نہیں ہے


                              میں محمد علی جواد صاحب سے کہوں گا کہ جناب یا تو آپ بات کو سمجھے ہی نہیں یا سمجھ کے جواب دینا نیں چاہتے.



                              آپ کے مطابق تقلید حرام یا بدعت ہے جیسا کہ لولی نے ٹاپک سے ثابت کیا ہے، اب اگر احناف امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ کی تقلید کریں تو وہ حرام ہے لیکن شیخ محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ اگر امام احمد بن حنبل رحمہ اللہ کی تقلید کریں تو وہ صحیح ہے یہ کہاں کا انصاف ہے.

                              اگر شیخ رھمہ اللہ کا امام احمد بن حنبل رحمہ اللہ کی تقلید کرنا صحیح ہے تو احناف کا غلط کیوں.


                              آپ نے کہا کہ آپ کے نزدیک صرف قرآن اور حدیث ہے اور کچھ نہیں تو جناب اوپر تو آپ کے لولی نے تمام امتیوں کے اقوال سے تقلید کو حرام قرار دیا ہے تو ان کی بات بھی تو غلط ہو سکتی ہے لیکن آپ ان کی بات کو تسلیم کر رہے ہو اس کی وجہ کیا ہے.
                              اگر صرف قرآن اور حدیث کو تسلیم کرنا ہے تو امتی کے اقوال پیش کرنا کہاں کا انصاف ہے.
                              اور یہ تو آپ لوگوں کا پرانا طریقہ ہے کہ جس بات کا جواب نہ آئے یا کوئی اہلحدیث عالم کا حوالہ دے دیا جائے تو اس کا انکار کر دو کہ ہم نہیں مانتے.



                              اور میں لولی سے ایک اور فورم پہ کئی دن سے صرف یہ پوچھ رہا ہوں کہ اگر تقلید شرک اور حرام ہے تو شیخ محمد بن عبدالوہاب رحمہ اللہ کا تقلید کرنا کیا شرک ہے یا نہیں.
                              آپ وضاحت کر دیں





                              تعظیم ، تقلید اور اتباع
                              السلام علیکم محترم دوستو !

                              اکثر احباب کہا کرتے ہیں کہ کچھ لوگ ہیں جو محمد بن عبدالوھاب یا شیخ الاسلام ابن تیمیہ یا امام ابن قیم رحمہم اللہ کی عزت و تعظیم کو ضروری سمجھتے ہیں۔
                              اس کے جواب میں عرض ہے کہ یہ عزت و تعظیم محض اس سبب ہے کہ شرک و بدعات کے خلاف ان کی تحریروں نے اصل دین کی طرف لوگوں کو بلانے کا احیاء کیا ہے۔
                              اس کے باوجود ۔۔۔ عزت و تعظیم کرنے سے یہ لازم نہیں آتا کہ ان میں سے ہر ایک کی ہر اک بات کو ہم من و عن تسلیم کر لیتے ہیں۔ جبکہ ہمارے پاس ایک معیار موجود ہے کہ دین کی ہر ایک بات کو کتاب و سنت پر پیش کیا جانا چاہئے۔ اب اگر کسی بزرگ کی بات اس معیار پر پوری نہ اترے تو کیا اس کا یہ مطلب نکلتا ہے کہ ‫:
                              ہمارے نزدیک اس بزرگ کا کوئی مقام نہیں یا ہم ان کی ہر بات کو یکسر مسترد کرتے ہیں یا ہمارا ان کی بات کو نہ ماننا ، ان کی توہین کے زمرے میں آتا ہے ؟

                              سنن نسائی کی ایک روایت سے اس بات کو سمجھنے کی کوشش کی جانی چاہئے۔

                              مروان بن حکم سے روایت ہے کہ : میں حضرت عثمان (رضی اللہ عنہ) کے پاس بیٹھا تھا ، انہوں نے حضرت علی (رضی اللہ عنہ) کو عمرہ اور حج دونوں (یعنی حجِ قران) کی لبیک کہتے ہوئے سنا تو حضرت عثمان (رضی اللہ عنہ) نے حضرت علی (رضی اللہ عنہ) کو اس سے منع فرمایا ، اس پر حضرت علی (رضی اللہ عنہ) نے جواب دیا :
                              بلى ، ولكني سمعت رسول الله صلى الله عليه وسلم يلبي بهما جميعا ، فلم أدع رسول الله صلى الله عليه وسلم لقولك
                              میں آپ کے قول کے مقابلے میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے قول کو نہیں چھوڑ سکتا ۔
                              النسائی ، كتاب الحج ، لمواقیت ، باب : القران
                              (حدیث "حسن" ہے)

                              وہ حضرت عثمان (رضی اللہ عنہ) کا دورِ خلافت تھا اور اپنے دورِ خلافت میں آپ رضی اللہ عنہ نے حضرت علی (رضی اللہ عنہ) کو حکماً اس بات سے منع کیا تھا کہ عمرہ اور حج دونوں (یعنی حجِ قران) کی لبیک نہ پکاریں ( جس کی وجہ یہ تھی کہ آپ رضی اللہ عنہ کو پہلے اس کا علم نہ تھا) ، لیکن حضرت علی (رضی اللہ عنہ) نے آپ (رضی اللہ عنہ) کے قول کی کوئی پرواہ نہیں کی۔

                              کیا حضرت علی (رضی اللہ عنہ) کا حضرت عثمان (رضی اللہ عنہ) کے حکم کو نہ ماننا ، توہین کہلائے گا؟
                              کیا حضرت علی (رضی اللہ عنہ) کے اس فعل سے یہ سمجھا جا سکتا ہے کہ انہوں نے حضرت
                              عثمان (رضی اللہ عنہ) کی عزت و تکریم نہیں کی ؟

                              ایسی بہت سی مثالیں دورِ صحابہ میں مل جاتی ہیں۔ اور یہ تو صحابہ کا معاملہ تھا ۔۔۔ اب ذرا سوچ لیں کہ دوسرے ائمہ کرام یا بزرگانِ دین کس شمار و قطار میں ہیں؟

                              ہمیں اس بات کو خوب یاد رکھنا چاہئے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی صحیح حدیث کے مقابلے میں کسی کے بھی قول کی کوئی اہمیت نہیں ہے چاہے وہ کتنے بھی بڑے امام کا ہو یا کتنی ہی مشہور کتاب میں درج ہو۔

                              لہذا یہ تاثر دینا درست نہیں ہے کہ فلاں فلاں امام کی فلاں فلاں مشہور کتاب میں جو واقعہ درج ہے اس کو فریقِ مخالف نہ مان کر فلاں فلاں امام کو جھٹلاتا ہے۔










                              Attached Files
                              Last edited by lovelyalltime; 22 June 2012, 09:57.

                              Comment


                              • #30
                                Re: کیا چاروں امام برحق ہیں ؟

                                Comment

                                Working...
                                X