Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

مقلد کی دلیل

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • مقلد کی دلیل



    مقلد کی دلیل

    مقلدین اپنے مختلف فورمز سے اہل حدیث پر یہ الزام لگاتے رہتے ہیں کہ اہل حدیث دلائل اربعہ کتاب ، سنت ، اجماع ، قیاس کو حجت تسلیم نہیں کرتے۔ اس اعتراض کا جواب مختلف اہل علم کے ذریعہ تحریرا اور تقریرا کئی مرتبہ دیا جاچکا ہے ۔ لیکن ایک الزامی سوال جو میرے خیال سے اس اعتراض سےپہلے پوچھے جانے کا مستحق ہے وہ یہ کہ آیا مقلدین خود عملا قرآن و سنت اور اجماع و قیاس کی حجیت کو تسلیم کرتے ہیں ؟
    مقلد کے یہاں صرف اس کے امام کا مسلک دلیل ہوتا ہے ۔ اور پھر ان چاروں دلائل میں سے ہر وہ چیز جو اس کے امام کے قول کے مطابق ہے ۔ اور ان چاروں میں سے کوئی چیز جو امام کے قول کے مخالف ہو مقلد کے لیے قابل قبول نہیں ہوتی۔
    رضاعت اور ایمان میں نقص واضافہ کے معاملہ میں قرآن کی صاف اور صریح آیت تسلیم نہیں کی جاتی کیوں کہ امام کا مسلک کچھ اور ہے اور فاتحہ خلف الامام کے موضوع پر کہاں کی آیت کو کہاں لاکر جوڑ دیا جاتا ہے تاکہ امام کا مسلک صحیح ثابت کیا جاسکے ۔
    نماز ، روزہ ، حج اور زکاۃ سمیت مختلف موضوعات پر صحیحین دسیوں روایات مسلک کے خلاف ہونے کی وجہ سےنا قابل قبول سمجھی جاتی ہیں ۔ اور ایک ہاتھ سے مصافحہ کے معاملہ میں امام بخاری کے باندھے ہوئے باب کو اتنے پر زوز انداز میں پیش کیا جاتا ہے جیسے امام بخاری کا باب نہیں حدیث پیش کررہے ہوں ۔
    قرات فاتحہ کے مسئلہ میں ماتیسر من القرآن کے عموم کو لاصلاۃ الا بفاتحۃ الکتاب سے خاص کرنا خلاف قاعدہ بتلایا جاتا ہے اور تعیین مہر کے مسئلہ میں وَأُحِل لَكُمْ مَا وَرَاءَ ذَلِكُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوَالِكُمْ میں اموال کے عموم کو لاَ مَهْرَ دُونَ عَشَرَةِ دَرَاهِمَ کی ضعیف روایت سے خاص کردیا جاتا ہے ۔
    تین طلاق کے مسئلہ میں جمہور کا فتوی ایسے پیش کیا جاتا ہے جیسا ہر وہ مسئلہ جس پر جمہور کا اتفاق ہوجائے قبول ہی کرلیا جائے گا اور وہ سیکڑوں مسائل جن میں حنفیہ کا جمہور سے اختلاف ہے وہاں جمہور کی رائے کیوں نا قابل تسلیم ہوتی ہے؟
    بیس رکعت تراویح کے معاملہ میں حرمین کا عمل دلیل ۔ اور حرمین کی آمین ، رفع الیدین ؟
    طلاق کے مسئلہ حضرت عمر کا فتوی سب سے بڑی دلیل اور حلالہ سمیت بیسیوں مسائل میں حنفی مسلک کے خلاف حضرت عمر کے بیسیوں فتاویٰ ؟
    الغرض دلائل اربعہ کی حجیت صرف زبانی دعوی ہے عملا دلیل صرف امام کا قول ہے ۔ آخر مقلد کس منہ سے اہل حدیث سے دلیل پر بات کرسکتا ہے ؟

  • #2
    Re: مقلد کی دلیل

    ******

    Comment


    • #3
      Re: مقلد کی دلیل

      Jazak Allah....!!


      Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

      Comment


      • #4
        Re: مقلد کی دلیل

        jazakallah khair

        Comment


        • #5
          Re: مقلد کی دلیل

          thanks life

          Comment


          • #6
            Re: مقلد کی دلیل

            جناب کیا اپ کو نہیں لگتا کہ ایسے تھریڈز سے فورم کا ماحول خراب ہو جاتا ہے۔۔؟؟؟

            Comment


            • #7
              Re: مقلد کی دلیل

              Originally posted by -=The Driver=- View Post
              جناب کیا اپ کو نہیں لگتا کہ ایسے تھریڈز سے فورم کا ماحول خراب ہو جاتا ہے۔۔؟؟؟
              بھینس کے آگے بین بجانے والا محاورہ سنا ہے آپ نے





              Comment


              • #8
                Re: مقلد کی دلیل

                jee suna hai KHAN sahib.... matlab ???

                Comment


                • #9
                  Re: مقلد کی دلیل

                  Originally posted by -=The Driver=- View Post
                  jee suna hai KHAN sahib.... matlab ???
                  matlab saf hai janab ... is shakhas ko kuch asar nahi hona ...





                  Comment


                  • #10
                    Re: مقلد کی دلیل

                    Originally posted by Baniaz Khan View Post


                    matlab saf hai janab ... is shakhas ko kuch asar nahi hona ...
                    Khan sahib forum k kuch rules regulation bhi to hote haina, r kia yahan Moderators ya Super Moderators nahi hain?? mai naya hun na to pata nahi mujhe.. so plsss

                    Comment


                    • #11
                      Re: مقلد کی دلیل

                      Originally posted by lovelyalltime View Post


                      مقلد کی دلیل

                      مقلدین اپنے مختلف فورمز سے اہل حدیث پر یہ الزام لگاتے رہتے ہیں کہ اہل حدیث دلائل اربعہ کتاب ، سنت ، اجماع ، قیاس کو حجت تسلیم نہیں کرتے۔ اس اعتراض کا جواب مختلف اہل علم کے ذریعہ تحریرا اور تقریرا کئی مرتبہ دیا جاچکا ہے ۔ لیکن ایک الزامی سوال جو میرے خیال سے اس اعتراض سےپہلے پوچھے جانے کا مستحق ہے وہ یہ کہ آیا مقلدین خود عملا قرآن و سنت اور اجماع و قیاس کی حجیت کو تسلیم کرتے ہیں ؟
                      مقلد کے یہاں صرف اس کے امام کا مسلک دلیل ہوتا ہے ۔ اور پھر ان چاروں دلائل میں سے ہر وہ چیز جو اس کے امام کے قول کے مطابق ہے ۔ اور ان چاروں میں سے کوئی چیز جو امام کے قول کے مخالف ہو مقلد کے لیے قابل قبول نہیں ہوتی۔
                      رضاعت اور ایمان میں نقص واضافہ کے معاملہ میں قرآن کی صاف اور صریح آیت تسلیم نہیں کی جاتی کیوں کہ امام کا مسلک کچھ اور ہے اور فاتحہ خلف الامام کے موضوع پر کہاں کی آیت کو کہاں لاکر جوڑ دیا جاتا ہے تاکہ امام کا مسلک صحیح ثابت کیا جاسکے ۔
                      نماز ، روزہ ، حج اور زکاۃ سمیت مختلف موضوعات پر صحیحین دسیوں روایات مسلک کے خلاف ہونے کی وجہ سےنا قابل قبول سمجھی جاتی ہیں ۔ اور ایک ہاتھ سے مصافحہ کے معاملہ میں امام بخاری کے باندھے ہوئے باب کو اتنے پر زوز انداز میں پیش کیا جاتا ہے جیسے امام بخاری کا باب نہیں حدیث پیش کررہے ہوں ۔
                      قرات فاتحہ کے مسئلہ میں ماتیسر من القرآن کے عموم کو لاصلاۃ الا بفاتحۃ الکتاب سے خاص کرنا خلاف قاعدہ بتلایا جاتا ہے اور تعیین مہر کے مسئلہ میں وَأُحِل لَكُمْ مَا وَرَاءَ ذَلِكُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوَالِكُمْ میں اموال کے عموم کو لاَ مَهْرَ دُونَ عَشَرَةِ دَرَاهِمَ کی ضعیف روایت سے خاص کردیا جاتا ہے ۔
                      تین طلاق کے مسئلہ میں جمہور کا فتوی ایسے پیش کیا جاتا ہے جیسا ہر وہ مسئلہ جس پر جمہور کا اتفاق ہوجائے قبول ہی کرلیا جائے گا اور وہ سیکڑوں مسائل جن میں حنفیہ کا جمہور سے اختلاف ہے وہاں جمہور کی رائے کیوں نا قابل تسلیم ہوتی ہے؟
                      بیس رکعت تراویح کے معاملہ میں حرمین کا عمل دلیل ۔ اور حرمین کی آمین ، رفع الیدین ؟
                      طلاق کے مسئلہ حضرت عمر کا فتوی سب سے بڑی دلیل اور حلالہ سمیت بیسیوں مسائل میں حنفی مسلک کے خلاف حضرت عمر کے بیسیوں فتاویٰ ؟
                      الغرض دلائل اربعہ کی حجیت صرف زبانی دعوی ہے عملا دلیل صرف امام کا قول ہے ۔ آخر مقلد کس منہ سے اہل حدیث سے دلیل پر بات کرسکتا ہے ؟
                      jazak Allah and mashaa Allah bht achi post hai, jin logon ko aitraz hai woh sabit kren k ye sb kuch ghalat hai ya jhoot pr mabni hai.
                      http://www.islamghar.blogspot.com/

                      Comment


                      • #12
                        Re: مقلد کی دلیل

                        Originally posted by -=The Driver=- View Post
                        Khan sahib forum k kuch rules regulation bhi to hote haina, r kia yahan Moderators ya Super Moderators nahi hain?? mai naya hun na to pata nahi mujhe.. so plsss
                        نہیں بھائی یہاں کوئی موڈریٹر ، سپر موڈریٹر فی الحال موجود نہیں ہے


                        بس ہم کافروں کے کافر موجود ہیں





                        Comment


                        • #13
                          Re: مقلد کی دلیل

                          Originally posted by Baniaz Khan View Post




                          بس ہم کافروں کے کافر موجود ہیں




                          چلو اقرار تو کیا

                          Comment


                          • #14
                            Re: مقلد کی دلیل

                            Originally posted by lovelyalltime View Post


                            چلو اقرار تو کیا

                            ابھی بہت ٹائم چاہیے تم کو یہ سمجھنے کے لیے





                            Comment


                            • #15
                              Re: مقلد کی دلیل

                              Originally posted by Baniaz Khan View Post


                              نہیں بھائی یہاں کوئی موڈریٹر ، سپر موڈریٹر فی الحال موجود نہیں ہے


                              بس ہم کافروں کے کافر موجود ہیں
                              hahaha.. Baniaz bhai..haha

                              Comment

                              Working...
                              X