Announcement
Collapse
No announcement yet.
Unconfigured Ad Widget
Collapse
is she'r kaa matlab me kii samajh meN nai aayaa
Collapse
X
-
Re: is she'r kaa matlab me kii samajh meN nai aayaa
Originally posted by aabi2cool View Posthayraat hy yaar k tu bhi monh rakhta hy halak main to samjhta tha k tu serf paite hi rakhta hy aur ussi se khata hy ussi peeta hy usi k liye jeeta hy ussi per chalta hy balk reengta hy 372-haha372-haha:thmbup:
Comment
-
Re: is she'r kaa matlab me kii samajh meN nai aayaa
Originally posted by aabi2cool View Posthayraat hy yaar k tu bhi monh rakhta hy halak main to samjhta tha k tu serf paite hi rakhta hy aur ussi se khata hy ussi peeta hy usi k liye jeeta hy ussi per chalta hy balk reengta hy 372-haha372-haha
oh tussi dono lar rahy ho good good laro laro372-hahasigpic
Comment
-
Re: is she'r kaa matlab me kii samajh meN nai aayaa
Originally posted by soni kudi View Postsoch o bechar:mm:
yeh kaun sii zabaan hai? farsii numaa Hindii yaa Hindi numaa farsii? 372-haha372-haha372-haha
vaise, Hindi meN kahte haiN...
soch vichaar :)
donoN alfaaz ke maa-bai'n izaafat nahiiN hai. Hindi yaa andrezii ke alfaaz ke saath izaafat jaaiz nahiiN hai :)
Fall view from inside my car
near my work place :)
Comment
-
Re: is she'r kaa matlab me kii samajh meN nai aayaa
Originally posted by aabi2cool View Postتجھ سے قسمت میں میری صورت قفل ابجد
تھا لکھا بات کہ بنتے ہی جدا ہوجانا
مرزا اسد اللہ خان غالب برصغیر کے ایک بےمثال و باکمال شاعر تھے انکی شاعری عشقیہ اور طنزیہ دونوں پیرایوں کو محیط ہے ۔ وہ عشق کا اظہار بھی انفرادیت سے کرتے ہیں اور انکا طنز بھی ایک جداگانہ مزاج رکھتا ہے ۔ ۔ مثلا
کس سے محرومئ قسمت کی شکایت کیجیۓ
ہم نے چاہا تھا کہ مر جاییۓ ، سو وہ بھی نہ ہوا
اور انکے مزاج کی یہ انفرادیت ہی انکی شاعری کو سمجھنے میں مشکل ہے بلکہ غالب فھمی بذات خود ایک مشکل ترین فن ہے اور مجھے کبھی بھی غالب فھمی کی خوش فھمی نہیں رہی:d: اور نہ ہی میں نے چچا کو زیادہ پڑھا ہے ۔ ۔ جہاں تک بات ہے آپ کے پیش کردہ شعر کی تو میرے فھم کے مطابق چچا نے یہاں قسمت کہ لکھے کو نہایت ہی لطیف اور طنزیہ پیرائے میں بیان کیا ہے کہ لطیف یوں کہ محبوب سے وصل کی گھڑی کو بات کہ بننے سے تعبیر کرکے ساتھ جدائی کا رونا رو دیا اور طنزیہ یوں کہ اس ساری صورتحال کو نوشتہ تقدیر کی کارستانی قرار دے کر اس کی قفل ابجد سے تشبیہ دے ڈالی قفل ابجد یعنی ابجد کا تالا،( ایک وضع کا تالا جو حلقہ دار ہوتا ہے اور اس میں حروف یا اعداد لکھے ہوتے ہیں اور جب ان حروف کو مقررہ ترتیب سے ملایا جاتا ہے تو وہ تالا کھل جاتا ہے) یعنی کاتب تقدیر نے غالب کے محبوب کے ساتھ وصال کی گھڑی کو مانند قفل ابجد کچھ اس ترتیب سے وضع کیا کہ بات کہ بنتے ہی بات بگڑ گئی ۔ ۔ ۔ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا
Comment
-
Re: is she'r kaa matlab me kii samajh meN nai aayaa
Originally posted by aabi2cool View Postتجھ سے قسمت میں میری صورت قفل ابجد
تھا لکھا بات کہ بنتے ہی جدا ہوجانا
مرزا اسد اللہ خان غالب برصغیر کے ایک بےمثال و باکمال شاعر تھے انکی شاعری عشقیہ اور طنزیہ دونوں پیرایوں کو محیط ہے ۔ وہ عشق کا اظہار بھی انفرادیت سے کرتے ہیں اور انکا طنز بھی ایک جداگانہ مزاج رکھتا ہے ۔ ۔ مثلا
کس سے محرومئ قسمت کی شکایت کیجیۓ
ہم نے چاہا تھا کہ مر جاییۓ ، سو وہ بھی نہ ہوا
اور انکے مزاج کی یہ انفرادیت ہی انکی شاعری کو سمجھنے میں مشکل ہے بلکہ غالب فھمی بذات خود ایک مشکل ترین فن ہے اور مجھے کبھی بھی غالب فھمی کی خوش فھمی نہیں رہی:d: اور نہ ہی میں نے چچا کو زیادہ پڑھا ہے ۔ ۔ جہاں تک بات ہے آپ کے پیش کردہ شعر کی تو میرے فھم کے مطابق چچا نے یہاں قسمت کہ لکھے کو نہایت ہی لطیف اور طنزیہ پیرائے میں بیان کیا ہے کہ لطیف یوں کہ محبوب سے وصل کی گھڑی کو بات کہ بننے سے تعبیر کرکے ساتھ جدائی کا رونا رو دیا اور طنزیہ یوں کہ اس ساری صورتحال کو نوشتہ تقدیر کی کارستانی قرار دے کر اس کی قفل ابجد سے تشبیہ دے ڈالی قفل ابجد یعنی ابجد کا تالا،( ایک وضع کا تالا جو حلقہ دار ہوتا ہے اور اس میں حروف یا اعداد لکھے ہوتے ہیں اور جب ان حروف کو مقررہ ترتیب سے ملایا جاتا ہے تو وہ تالا کھل جاتا ہے) یعنی کاتب تقدیر نے غالب کے محبوب کے ساتھ وصال کی گھڑی کو مانند قفل ابجد کچھ اس ترتیب سے وضع کیا کہ بات کہ بنتے ہی بات بگڑ گئی ۔ ۔ ۔
ummeed hai k mizaaj-e-giraamii ba_Khair hoNge. :)
awwalan, maiN taaKheer ke liye a teh-e-dil ma'aaZarat_Khowaah huuN. ba_qaul-e-Ghaib:
huii taaKheer to kuchh baa'is-e-taakheer bhii thaa
aur vio sabab thaa is she'r kii kuchh tikniki pahluuoN par Gahur o Khaus aur kuchh taHqeeqaat ba_Hawaala-e-qufl-e-abjad. Khair, to ab aate ahiN aapkii taHreer kii taraf.
waah moHtaram, waah! kia Khoob she'r kii tauzeeH o tausee' farmaaii hai. chashm-e-maa raushan, dil e maa shaad baad...kia Khaama farsaaii kii hai k ba-yak Harkat-e-qalam she'r kii rooH ko Hisaar meN le liyaa. bahot hii Khoob. Ghalib fehmii kaar-e-aasaaN nest! aapkii yeh taHreer mere 'ilm meN yaqeenan izaafe kaa sabab banii aur maiN usse be_Had mustafeed huaa huN.
aapkii tauzeeH meN sirf ek adnaa sii baat arz karnaa chaahuuNgaa k:
qubl-e-abjab vo qufl hote haiN jo aadaa kii madad se kholaa aur band kiyaa jaataa hai. aapne yehii ta'reef musta'mil kii hai. yeh bajaa hai k is vaz'a ke taale aise hii khulte aur band hote haiN magar Ghalib ne lafz "judss" farmaayaa hai jaise do nsaan ba nafs-e-nefees judaa hote haiN. merii taHqeeq se yeh baat vaa huii hai k daur-e-guzishta meN is qufl kii saaKht kuchh yuuN hotii thii k iske do Hisse hote the...ek to vo jis meN kal purze hote the aur dusra vo Hissa ko mahraab kii shakl kaa kunDa hotaa thaa jo qulaabe meN se ho kar guzartaa thaa aur aadaa kii tarteeb se jab taalaa khultaa to vo kal purze waalaa Hissa dhaR se zamiiN bos ho jaataa agar vo dusre haath kii girift meN na ho to. is taraH taalaa ba-zaat-e-Khud apne kunDe se aur qulaabe se judaa ho jaataa...isii liye farmaayaa "judaa" ho jaanaa.
ab aate haiN is she'r kii Khoobii kii taraf jo iskii tikniki Khoobi bhi hai yaa yuN kah len k is she'r meN Husn e bayaan hai. yeh tiknik Ghalib kaa hii Khaassa hai aur unke yahaN yeh bahot kasrat se paayaa jaataa hai. yeh she'r mulaaHizah farmaaiye:
ghiste ghiste miT jaataa aapne 'abas badlaa
nang-e-sajda se mire sang-e-aastaaN apnaa
is she'r meN punctuation be-intihaa ahmiyat kaa Haamil hai. is she'r kaa saHeeH mafhoom aKhaz karne ke liye aur uskii tafheem ke liye ashadd zaroorii hai...so, ab dekhiiye:
ghiste ghiste miT jaataa, aapne 'abas badla
nang-e-sajdah se mire, sang-e-aastaaN apnaa
Ghalib maahir the aise ash'aar kahne ke meN aur meri daanist meN to koi aisa duusraa shaa'ir nahiiN jis ne aisii tarkeeb-o-tarteeb-e-bayaan musta'mil kii ho.
ab aaiye us tarkeeb aur tarteeb e bayaan kii taraf:
is she'r ke 4 Hisse haiN:
1. ghiste ghiste miT jaataa
2. aapne 'abas badlaa
3. nang-e-sajda se mire
4. sang-e-aastaaN apnaa
is she'r ko agar saade alfaaz meN vaaze' kiyaa jaaye to hameN 3 aur 1 ko milaa kar paRhnaa paRegaa aur isii taraH 2 aur 4 ko...dekhiye ab kia soorat nikaltii hai:
ghiste ghiste miT jaataa nang-e-sajda se mire
aapne 'abas badla sang-e-aastaaN apnaa
ab manaind-e-sheesha huaa na saaf yeh she'r?
aisii zaroorat-e-tarteeb_o_tarkeeb-e-bayaan ba_sabab-e-tangii-e-radeef_o_qaafiya vujuus meN aatii hai.
to ab agar Ghalib ke mazkoorah she'r ke bhii Hisse kiye jaayeN to yeh soorat-e-bayaan nazar aayegii. is she'r ke hameN 6 Hisse karne hoNge:
tujh se qismat meN mirii soorat-e-qufl-e-abjad
thaa likhaa baat ke bante hii judaa ho jaanaa
ab is she'r kii agar ham saHeeH tareeqe se punctuation kareN to kuchh aisii hogii:
tujh se, qismat meN merii, soorat-e-qufl-e-abjad
thaa likhaa, baat ke bante hii, judaa ho jaanaa
ab iske Hisse par nazar-e-saanii kijiiye:
1. tujh se
2. qismat meN mirii
3. soorat-e-qufl-e-abjad
4. thaa likhaa
5. baat ke bante hii
6. judaa ho jaanaa
ab agar ham in ke joRe banaayeN to is tarteeb se karnii hogii
5 aur 3
2 aur 4
1 aur 6
ise ab yuN likkheN:
1. baat ke bante hii soorat-e-quf-e-abjad
2. qismat meN mirii likhaa thaa
1. tujh se judaa ho jaanaa
thank you for reading :)
Fall view from inside my car
near my work place :)
Comment
-
Re: is she'r kaa matlab me kii samajh meN nai aayaa
Originally posted by sherali View Postsalaam Mohtaram,
ummeed Hai K Mizaaj-e-giraamii Ba_khair Honge. :)
awwalan, Main Taakheer Ke Liye A Teh-e-dil Ma'aazarat_khowaah Huun. Ba_qaul-e-ghaib:
huii Taakheer To Kuchh Baa'is-e-taakheer Bhii Thaa
aur Vio Sabab Thaa Is She'r Kii Kuchh Tikniki Pahluuon Par Gahur O Khaus Aur Kuchh Tahqeeqaat Ba_hawaala-e-qufl-e-abjad. Khair, To Ab Aate Ahin Aapkii Tahreer Kii Taraf.
waah Mohtaram, Waah! Kia Khoob She'r Kii Tauzeeh O Tausee' Farmaaii Hai. Chashm-e-maa Raushan, Dil E Maa Shaad Baad...kia Khaama Farsaaii Kii Hai K Ba-yak Harkat-e-qalam She'r Kii Rooh Ko Hisaar Men Le Liyaa. Bahot Hii Khoob. Ghalib Fehmii Kaar-e-aasaan Nest! Aapkii Yeh Tahreer Mere 'ilm Men Yaqeenan Izaafe Kaa Sabab Banii Aur Main Usse Be_had Mustafeed Huaa Hun.
aapkii Tauzeeh Men Sirf Ek Adnaa Sii Baat Arz Karnaa Chaahuungaa K:
qubl-e-abjab Vo Qufl Hote Hain Jo Aadaa Kii Madad Se Kholaa Aur Band Kiyaa Jaataa Hai. Aapne Yehii Ta'reef Musta'mil Kii Hai. Yeh Bajaa Hai K Is Vaz'a Ke Taale Aise Hii Khulte Aur Band Hote Hain Magar Ghalib Ne Lafz "judss" Farmaayaa Hai Jaise Do Nsaan Ba Nafs-e-nefees Judaa Hote Hain. Merii Tahqeeq Se Yeh Baat Vaa Huii Hai K Daur-e-guzishta Men Is Qufl Kii Saakht Kuchh Yuun Hotii Thii K Iske Do Hisse Hote The...ek To Vo Jis Men Kal Purze Hote The Aur Dusra Vo Hissa Ko Mahraab Kii Shakl Kaa Kunda Hotaa Thaa Jo Qulaabe Men Se Ho Kar Guzartaa Thaa Aur Aadaa Kii Tarteeb Se Jab Taalaa Khultaa To Vo Kal Purze Waalaa Hissa Dhar Se Zamiin Bos Ho Jaataa Agar Vo Dusre Haath Kii Girift Men Na Ho To. Is Tarah Taalaa Ba-zaat-e-khud Apne Kunde Se Aur Qulaabe Se Judaa Ho Jaataa...isii Liye Farmaayaa "judaa" Ho Jaanaa.
ab Aate Hain Is She'r Kii Khoobii Kii Taraf Jo Iskii Tikniki Khoobi Bhi Hai Yaa Yun Kah Len K Is She'r Men Husn E Bayaan Hai. Yeh Tiknik Ghalib Kaa Hii Khaassa Hai Aur Unke Yahan Yeh Bahot Kasrat Se Paayaa Jaataa Hai. Yeh She'r Mulaahizah Farmaaiye:
ghiste Ghiste Mit Jaataa Aapne 'abas Badlaa
nang-e-sajda Se Mire Sang-e-aastaan Apnaa
is She'r Men Punctuation Be-intihaa Ahmiyat Kaa Haamil Hai. Is She'r Kaa Saheeh Mafhoom Akhaz Karne Ke Liye Aur Uskii Tafheem Ke Liye Ashadd Zaroorii Hai...so, Ab Dekhiiye:
ghiste Ghiste Mit Jaataa, Aapne 'abas Badla
nang-e-sajdah Se Mire, Sang-e-aastaan Apnaa
ghalib Maahir The Aise Ash'aar Kahne Ke Men Aur Meri Daanist Men To Koi Aisa Duusraa Shaa'ir Nahiin Jis Ne Aisii Tarkeeb-o-tarteeb-e-bayaan Musta'mil Kii Ho.
ab Aaiye Us Tarkeeb Aur Tarteeb E Bayaan Kii Taraf:
is She'r Ke 4 Hisse Hain:
1. Ghiste Ghiste Mit Jaataa
2. Aapne 'abas Badlaa
3. Nang-e-sajda Se Mire
4. Sang-e-aastaan Apnaa
is She'r Ko Agar Saade Alfaaz Men Vaaze' Kiyaa Jaaye To Hamen 3 Aur 1 Ko Milaa Kar Parhnaa Paregaa Aur Isii Tarah 2 Aur 4 Ko...dekhiye Ab Kia Soorat Nikaltii Hai:
ghiste Ghiste Mit Jaataa Nang-e-sajda Se Mire
aapne 'abas Badla Sang-e-aastaan Apnaa
ab Manaind-e-sheesha Huaa Na Saaf Yeh She'r?
aisii Zaroorat-e-tarteeb_o_tarkeeb-e-bayaan Ba_sabab-e-tangii-e-radeef_o_qaafiya Vujuus Men Aatii Hai.
to Ab Agar Ghalib Ke Mazkoorah She'r Ke Bhii Hisse Kiye Jaayen To Yeh Soorat-e-bayaan Nazar Aayegii. Is She'r Ke Hamen 6 Hisse Karne Honge:
tujh Se Qismat Men Mirii Soorat-e-qufl-e-abjad
thaa Likhaa Baat Ke Bante Hii Judaa Ho Jaanaa
ab Is She'r Kii Agar Ham Saheeh Tareeqe Se Punctuation Karen To Kuchh Aisii Hogii:
tujh Se, Qismat Men Merii, Soorat-e-qufl-e-abjad
thaa Likhaa, Baat Ke Bante Hii, Judaa Ho Jaanaa
ab Iske Hisse Par nazar-e-saanii Kijiiye:
1. Tujh Se
2. Qismat Men Mirii
3. Soorat-e-qufl-e-abjad
4. Thaa Likhaa
5. Baat Ke Bante Hii
6. Judaa Ho Jaanaa
ab Agar Ham In Ke Jore Banaayen To Is Tarteeb Se Karnii Hogii
5 Aur 3
2 Aur 4
1 Aur 6
ise Ab Yun Likkhen:
1. Baat Ke Bante Hii Soorat-e-quf-e-abjad
2. Qismat Men Mirii Likhaa Thaa
1. Tujh Se Judaa Ho Jaanaa
thank You For Reading :)بہت خوب بھائی زبردست کمال کردیا آپ نے خاص طور پر اس زمانے کہ قفل ابجد کی حقیقت پر جو آپ نے روشنی ڈالی ہے اس سے شعر کا مفھوم اور بھی واضح ہوگیا اور خاص طور پر جو طریقہ آپ نے بیان کیا ہے اس سے اشعار کی تفھیم میں بہت مدد ملتی ہے بھائی ایک گزارش کرنا تھی کہ اگر آپ اپنی تحریر رومن کی بجائے اردو میں لکھا کریں تو ہم زیادہ مستفید ہوسکتے ہیں آپکی تحاریر سے سو پلیز کوئی ایسا بندوبست کریں کہ آپ بھی یونی کوڈ اردو کا استعمال کیا کریں ۔ ۔ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا
Comment
-
Re: is she'r kaa matlab me kii samajh meN nai aayaa
Originally posted by SherAli View Postsalaam moHtaram,
ummeed hai k mizaaj-e-giraamii ba_Khair hoNge. :)
awwalan, maiN taaKheer ke liye a teh-e-dil ma'aaZarat_Khowaah huuN. ba_qaul-e-Ghaib:
huii taaKheer to kuchh baa'is-e-taakheer bhii thaa
aur vio sabab thaa is she'r kii kuchh tikniki pahluuoN par Gahur o Khaus aur kuchh taHqeeqaat ba_Hawaala-e-qufl-e-abjad. Khair, to ab aate ahiN aapkii taHreer kii taraf.
waah moHtaram, waah! kia Khoob she'r kii tauzeeH o tausee' farmaaii hai. chashm-e-maa raushan, dil e maa shaad baad...kia Khaama farsaaii kii hai k ba-yak Harkat-e-qalam she'r kii rooH ko Hisaar meN le liyaa. bahot hii Khoob. Ghalib fehmii kaar-e-aasaaN nest! aapkii yeh taHreer mere 'ilm meN yaqeenan izaafe kaa sabab banii aur maiN usse be_Had mustafeed huaa huN.
aapkii tauzeeH meN sirf ek adnaa sii baat arz karnaa chaahuuNgaa k:
qubl-e-abjab vo qufl hote haiN jo aadaa kii madad se kholaa aur band kiyaa jaataa hai. aapne yehii ta'reef musta'mil kii hai. yeh bajaa hai k is vaz'a ke taale aise hii khulte aur band hote haiN magar Ghalib ne lafz "judss" farmaayaa hai jaise do nsaan ba nafs-e-nefees judaa hote haiN. merii taHqeeq se yeh baat vaa huii hai k daur-e-guzishta meN is qufl kii saaKht kuchh yuuN hotii thii k iske do Hisse hote the...ek to vo jis meN kal purze hote the aur dusra vo Hissa ko mahraab kii shakl kaa kunDa hotaa thaa jo qulaabe meN se ho kar guzartaa thaa aur aadaa kii tarteeb se jab taalaa khultaa to vo kal purze waalaa Hissa dhaR se zamiiN bos ho jaataa agar vo dusre haath kii girift meN na ho to. is taraH taalaa ba-zaat-e-Khud apne kunDe se aur qulaabe se judaa ho jaataa...isii liye farmaayaa "judaa" ho jaanaa.
ab aate haiN is she'r kii Khoobii kii taraf jo iskii tikniki Khoobi bhi hai yaa yuN kah len k is she'r meN Husn e bayaan hai. yeh tiknik Ghalib kaa hii Khaassa hai aur unke yahaN yeh bahot kasrat se paayaa jaataa hai. yeh she'r mulaaHizah farmaaiye:
ghiste ghiste miT jaataa aapne 'abas badlaa
nang-e-sajda se mire sang-e-aastaaN apnaa
is she'r meN punctuation be-intihaa ahmiyat kaa Haamil hai. is she'r kaa saHeeH mafhoom aKhaz karne ke liye aur uskii tafheem ke liye ashadd zaroorii hai...so, ab dekhiiye:
ghiste ghiste miT jaataa, aapne 'abas badla
nang-e-sajdah se mire, sang-e-aastaaN apnaa
Ghalib maahir the aise ash'aar kahne ke meN aur meri daanist meN to koi aisa duusraa shaa'ir nahiiN jis ne aisii tarkeeb-o-tarteeb-e-bayaan musta'mil kii ho.
ab aaiye us tarkeeb aur tarteeb e bayaan kii taraf:
is she'r ke 4 Hisse haiN:
1. ghiste ghiste miT jaataa
2. aapne 'abas badlaa
3. nang-e-sajda se mire
4. sang-e-aastaaN apnaa
is she'r ko agar saade alfaaz meN vaaze' kiyaa jaaye to hameN 3 aur 1 ko milaa kar paRhnaa paRegaa aur isii taraH 2 aur 4 ko...dekhiye ab kia soorat nikaltii hai:
ghiste ghiste miT jaataa nang-e-sajda se mire
aapne 'abas badla sang-e-aastaaN apnaa
ab manaind-e-sheesha huaa na saaf yeh she'r?
aisii zaroorat-e-tarteeb_o_tarkeeb-e-bayaan ba_sabab-e-tangii-e-radeef_o_qaafiya vujuus meN aatii hai.
to ab agar Ghalib ke mazkoorah she'r ke bhii Hisse kiye jaayeN to yeh soorat-e-bayaan nazar aayegii. is she'r ke hameN 6 Hisse karne hoNge:
tujh se qismat meN mirii soorat-e-qufl-e-abjad
thaa likhaa baat ke bante hii judaa ho jaanaa
ab is she'r kii agar ham saHeeH tareeqe se punctuation kareN to kuchh aisii hogii:
tujh se, qismat meN merii, soorat-e-qufl-e-abjad
thaa likhaa, baat ke bante hii, judaa ho jaanaa
ab iske Hisse par nazar-e-saanii kijiiye:
1. tujh se
2. qismat meN mirii
3. soorat-e-qufl-e-abjad
4. thaa likhaa
5. baat ke bante hii
6. judaa ho jaanaa
ab agar ham in ke joRe banaayeN to is tarteeb se karnii hogii
5 aur 3
2 aur 4
1 aur 6
ise ab yuN likkheN:
1. baat ke bante hii soorat-e-quf-e-abjad
2. qismat meN mirii likhaa thaa
1. tujh se judaa ho jaanaa
thank you for reading :)
You got marvelous understanding towards poetry :thmbup::thmbup:
Comment
Comment