Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں


    یہاں فورم پر کچھ بھائی نماز پڑھنے کے بارے میں کچھ ضعیف احادیث بھی پیش کر رھے ہیں

    اس لیے ضرورت محسوس ہوئی کہ

    صحیح نماز محمدی صلی اللہ وسلم کو صحیح احادیث سے پیش کیا جا ے

    صحیح نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

























    Last edited by lovelyalltime; 4 August 2012, 19:22.

  • #2
    Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

    Reaserch paper se namaz sabit karne ki koshish karahey ho jabk tum to namaz kharab karne wale sarey kam kar chukey ho jo k ummat-e-muslima me he hi nahi Logo bacho is shaks se Jo Tumhara deen kharab karne ki koshish karaha he me apko is shaks k namaz k barey me batata hn ye khd to chupata he magar me batata hn inki namaz kistrah ki hoti he
    inki namaz Ahle Tashee ki namaz se milti he
    2.ye Takbeer Tehreema me sirf kandho tak hath otahtey hn or hum kano ki lo ko chutey hn
    3.ye orto ki tara seene pe hath bandhtey hn or hum naf k nechey hath bandtey hn
    4.ye imam ki pechay b qirat kartey hn matlab imam apni qirat karta he ye apni alug qirat kartey hn
    5. ye surahe fateh khatam hotey hi zor se Chekhtey hn " Ameeeen" or hm ahista ameen kehtey hn
    6.ye har martaba Rafa den kartey hn or hum Rafai den nahi kartey
    7.ye Atahiyat me jab bethtey hn to shahadat wali ongli bar bar hilatey rehtey hn jb k hum sir 1 bar otahtey hn
    8.Ye nangey sir namaz party hn jab k hamrey han sir dhankna wajib he
    9.ye witar ki namaz sirt 1 witar partey hn or hum 3 witar partey hn

    ye hn sirf chand baten jo ye fitna parwar shaks he isko Siwaye fitna or shar phelaney k kuch nahi ata hamesha Ummat Muslima me Ikhtelaf ki baten karta he is shaks se bacho

    Comment


    • #3
      Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

      Reaserch paper se namaz sabit karne ki koshish karahey ho jabk tum to namaz kharab karne wale sarey kam kar chukey ho jo k ummat-e-muslima me he hi nahi Logo bacho is shaks se Jo Tumhara deen kharab karne ki koshish karaha he me apko is shaks k namaz k barey me batata hn ye khd to chupata he magar me batata hn inki namaz kistrah ki hoti he
      inki namaz Ahle Tashee ki namaz se milti he
      2.ye Takbeer Tehreema me sirf kandho tak hath otahtey hn or hum kano ki lo ko chutey hn
      3.ye orto ki tara seene pe hath bandhtey hn or hum naf k nechey hath bandtey hn
      4.ye imam ki pechay b qirat kartey hn matlab imam apni qirat karta he ye apni alug qirat kartey hn
      5. ye surahe fateh khatam hotey hi zor se Chekhtey hn " Ameeeen" or hm ahista ameen kehtey hn
      6.ye har martaba Rafa den kartey hn or hum Rafai den nahi kartey
      7.ye Atahiyat me jab bethtey hn to shahadat wali ongli bar bar hilatey rehtey hn jb k hum sir 1 bar otahtey hn
      8.Ye nangey sir namaz party hn jab k hamrey han sir dhankna wajib he
      9.ye witar ki namaz sirt 1 witar partey hn or hum 3 witar partey hn

      ye hn sirf chand baten jo ye fitna parwar shaks he isko Siwaye fitna or shar phelaney k kuch nahi ata hamesha Ummat Muslima me Ikhtelaf ki baten karta he is shaks se bacho

      Comment


      • #4
        Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

        Originally posted by miski View Post
        [ATTACH]103705[/ATTACH]










        Comment


        • #5
          Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

          Originally posted by shahmeer View Post
          Reaserch paper se namaz sabit karne ki koshish karahey ho jabk tum to namaz kharab karne wale sarey kam kar chukey ho jo k ummat-e-muslima me he hi nahi Logo bacho is shaks se Jo Tumhara deen kharab karne ki koshish karaha he me apko is shaks k namaz k barey me batata hn ye khd to chupata he magar me batata hn inki namaz kistrah ki hoti he
          inki namaz Ahle Tashee ki namaz se milti he
          2.ye Takbeer Tehreema me sirf kandho tak hath otahtey hn or hum kano ki lo ko chutey hn
          3.ye orto ki tara seene pe hath bandhtey hn or hum naf k nechey hath bandtey hn
          4.ye imam ki pechay b qirat kartey hn matlab imam apni qirat karta he ye apni alug qirat kartey hn
          5. ye surahe fateh khatam hotey hi zor se Chekhtey hn " Ameeeen" or hm ahista ameen kehtey hn
          6.ye har martaba Rafa den kartey hn or hum Rafai den nahi kartey
          7.ye Atahiyat me jab bethtey hn to shahadat wali ongli bar bar hilatey rehtey hn jb k hum sir 1 bar otahtey hn
          8.Ye nangey sir namaz party hn jab k hamrey han sir dhankna wajib he
          9.ye witar ki namaz sirt 1 witar partey hn or hum 3 witar partey hn

          ye hn sirf chand baten jo ye fitna parwar shaks he isko Siwaye fitna or shar phelaney k kuch nahi ata hamesha Ummat Muslima me Ikhtelaf ki baten karta he is shaks se bacho

          میرے بھائی
          اچھا ہوا آپ نے بھی اپنا تعارف کروا دیا
          اوپر آپ کو جس حدیث پر اعترض ہے
          پلیز وہ حدیث یہاں لکھ دیں
          ہم انشاللہ دلائل سے جواب دیں گے

          ہمارا کام بتا دینا ہے
          ھدایت اللہ کے اختیار میں ہے

          میں بھی یہی کہتا ہوں کے ایک حنفی کو احادیث کے چکر میں پڑنا ہی نہیں چاہیے، قرآن اور احادیث سے دلائل لینا تو قرآن اور حدیث والوں کا کام ہے جسے قرآن اور حدیث سے مسلہ لینا ہو وہ اہل حدیث سے رجوع کرے اور جسے فقہ سے مسلہ لینا ہو فقہ سے رجوع کرے....ایک حنفی کے لئے تو قول امام ہی دلیل ہے (جو آج کل قول مسجد کا امام ہے کیونکہ مسجد کا امام جو کہتا ہے مان لیتے ہیں ان بیچاروں کو تو یہ بھی نہیں پتا کے امام ابو حنیفہ کے خاص شاگردوں امام محمد اور امام یوسف نے دو تہائی مسائل میں امام ابو حنیفہ کی مخالفت کی ہے بقول فقہ احناف کے ).. اگر کسی مسلے میں کوئی حدیث نا بھی ہو تو بھی ایک حنفی جو کے اگر پکا حنفی ہے تو اسے فقہ حنفی کی ہی کی تقلید کرنی چاہیے..پھر تو اسکا حنفی ہونا سچا ...مگر یہ کیا ایک طرف تو اپنے آپ کو حنفی کہتے ہیں پھر حدیث سے دلائل بھی لانے کی کرتے ہیں اور ظلم یہ کے ضعیف احادیث بھی پیش کرنے میں عار محسوس نہیں کرتے..کیوں کے فقہ کی ترجیح جو ثابت کرنی ہے







          Comment


          • #6
            Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

            Originally posted by miski View Post

            ye shaks waqai fitna parwar he logo ko
            Quran or hadees k Hawalo me oljah kar warghala raha

            لوگو اب تو سمجھو
            یہ کیا کہ رہا ہے
            قرآن اور احادیث کے حوالوں کو الجھانا کہتا ہے

            Comment


            • #7
              Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

              Originally posted by shahmeer View Post

              ye orto ki tara seene pe hath bandhtey hn or hum naf k nechey hath bandtey hn


              سینے پر ہاتھ باندھنا

              حدیث [11] "عن سھل بن سعد قال : کان الناس یؤمرون أن یضع الرجل یدہ الیمنٰی علٰی ذراعہ الیسریٰ فی الصلٰوة"
              سہل بن سعد رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ لوگوں کو (رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف سے) حکم دیا جاتا تھا کہ ہر شخص نماز میں اپنا دایاں ہاتھ اپنی بائیں ذراع پر رکھے۔ (صحیح البخاری ۱۰۲/۱ ح۷۴۰، و موطا الامام مالک ۱۵۹/۱ ح ۳۷۷ باب وضع الیدین احداہما علی الاخریٰ فی الصلٰوة، ورویة ابن القاسم بتحقیقی: ۴۰۹)

              فوائد:
              1) اس حدیث سے معلوم ہوا کہ نماز میں سینے پر ہاتھ باندھنے چاہئیں، آپ اگر اپنا دایاں ہاتھ اپنی بائیں "ذراع" (کہنی کے سرے سے لے کر درمیانی انگلی کے سرے تک ہاتھ کے حصے) پر رکھیں گے تو دونوں ہاتھ خود بخود سینہ پر آجائیں گے۔
              ایک دوسری حدیث میں آیا ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنا دایاں ہاتھ اپنی بائیں ہتھیلی کی پشت ، رُسغ (کلائی) اور ساعد (کلائی سے لیکر کہنی تک) پر رکھا۔ (سنن نسائی مع حاشیة السندھی ج ۱ ص ۱۴۱ ح ۸۹۰، سنن ابی داود ج ۱ ص ۱۱۲ ح ۷۲۷) اسے ابن خزیمہ (۲۴۳/۱ ح ۴۸) اور ابن حبان (الاحسان ۲۰۲/۲ ح ۴۸۵) نے صحیح کہا ہے۔
              سینے پر ہاتھ باندھنے کی تصدیق اس روایت سے بھی ہوتی ہے جس میں آیا ہے:
              "یضع ھٰذہ علٰی صدرہ۔۔۔۔إلخ" آپ صلی اللہ علیہ وسلم یہ [ہاتھ] اپنے سینے پر رکھتے تھے۔۔۔الخ (مسند احمد ج ۵ ص ۲۲۶ ح ۲۲۳۱۳، واللفظ لہ، التحقیق لابن الجوزی ج ۱ ص ۲۸۳ ح ۴۷۷ وفی نسخة ج ۱ ص ۳۳۸ وسندہ حسن)
              2) سنن ابی داود (ح۷۵۶) وغیرہ میں ناف سے نیچے ہاتھ باندھنے والی جو روایت آئی ہے وہ عبدالرحمٰن بن اسحاق الکوفی کی وجہ سے ضعیف ہے۔ اس شخص پر جرح، سنن ابی داود کے محولہ باب میں ہی موجود ہے، علامہ نووی نے کہا: "عبدالرحمٰن بن اسحاق بالاتفاق ضعیف ہے۔" (نصب الرایة للزیلعی الحنفی ۳۱۴/۱)
              نیموی فرماتے ہیں: " وفیہ عبدالرحمٰن بن إسحاق الواسطي وھو ضعیف" اس میں عبدالرحمٰن بن اسحاق الواسطی ہے اور وہ ضعیف ہے۔ (حاشیہ آثارالسنن ح ۳۳۰) مزید جرح کیلئے عینی حنفی کی البنایة فی شرح الہدایة (۲۰۸/۲) وغیرہ کتابیں دیکھیں، ہدایہ اولین کے حاشیہ ۱۷، (۱۰۲/۱) میں لکھا ہوا ہے کہ یہ روایت بالاتفاق ضعیف ہے۔
              3) یہ مسئلہ کے مرد ناف کے نیچے اور عورتیں سینے پر ہاتھ باندھیں کسی صحیح حدیث یا ضعیف حدیث سے قطعاً ثابت نہیں ہے، مرد اور عورت کے طریقہ نماز میں جو فرق بیان کیا جاتا ہے کہ مرد ناف کے نیچے ہاتھ باندھیں اور عورتیں سینے پر، اس کے علاوہ مرد سجدے کے دوران بازو زمین سے اٹھائے رکھیں اور عورتیں بالکل زمین کے ساتھ لگ کر بازو پھیلا کر سجدہ کریں، یہ سب آلِ تقلید کی موشگافیاں ہیں۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی تعلیم سے نماز کی ہیئت، تکبیر تحریمہ سے لیکر سلام پھیرنے تک مرد و عورت کے لئے ایک ہی ہے۔ مگر لباس اور پردے میں فرق ہے مثلاً عورت ننگے سر نماز نہیں پڑھ سکتی اور اس کے ٹخنے بھی ننگے نہیں ہونے چاہئیں۔ اھل الحدیث کے نزدیک جو فرق دلائل سے ثابت ہوجائے تو برحق ہے، اور بے دلیل و ضعیف باتیں مردود کے حکم میں ہیں۔
              4) سیدنا انس رضی اللہ عنہ سے منسوب تحت السرة (ناف کے نیچے) والی روایت سعید بن ذربی کی وجہ سے سخت ضعیف ہے۔ حافظ ابن حجر نے کہا: "منکر الحدیث"(تقریب التہذیب:۲۳۰۴) دیکھئے مختصر الخلافیات للبیہقی (۳۴۲/۱ تالیف ابن فرح الاشبیلی والخلافیات مخطوط ص ۳۷ ب) وکتب اسماء الرجال
              5) بعض لوگ مصنف ابن ابی شیبہ سے "تحت السرة" والی روایت پیش کرتے ہیں حالانکہ مصنف ابن ابی شیبہ کے اصل (عام) قلمی اور مطبوعہ نسخوں میں "تحت السرة" کے الفاظ نہیں ہیں جبکہ قاسم بن قطوبغا (کذاب بقول البقاعی/ الضوءاللا مع ۱۸۲/۲) نے ان الفاظ کا اضافہ گھڑ لیا تھا۔ انور شاہ کشمیری دیوبندی فرماتے ہیں:
              "پس بے شک میں نے مصنف کے تین (قلمی) نسخے دیکھے ہیں، ان میں سے ایک نسخے میں بھی یہ (تحت السرة والی عبارت) نہیں ہے۔" (فیض الباری ۲۶۷/۲)
              6) حنبلیوں کے نزدیک مردوں اور عورتوں کو ناف کے نیچے ہاتھ باندھنے چاہئیں۔ (الفقہ علی المذاہب الاربعة ۲۵۱/۱) !!
              7) تقلیدی مالکیوں کی غیر مستند اور مشکوک کتاب "المدونة" میں لکھا ہوا ہے کہ امام مالک نے ہاتھ باندھنے کے بارے میں فرمایا : " مجھے فرض نماز میں اس کا ثبوت معلوم نہیں" امام مالک اسے مکروہ سمجھتے تھے۔ اگر نوافل میں قیام لمبا ہو تو ہاتھ باندھنے میں کوئی حرج نہیں ہے، اس طرح وہ اپنے آپ کو مدد دے سکتا ہے۔ (دیکھئے المدونة ۷۶/۱) اس غیرثابت حوالے کی تردید کے لئے موطا امام مالک کی تبویب اور امام مالک کی روایت کردہ حدیثِ سہل بن سعد رضی اللہ عنہ ہی کافی ہے۔
              8) جو لوگ ہاتھ چھوڑ کر نماز پڑھتے ہیں ان کی دلیل المعجم الکبیر للطبرانی (۲۰/۴ ح ۱۳۹) کی ایک روایت ہے جس کا ایک راوی خصیب بن جحدر کذاب ہے۔ (دیکھئے مجمع الزوائد ۱۰۲/۲) معلوم ہوا کہ یہ روایت موضوع ہے لہذا اس کا ہونا اور نہ ہونا برابر ہے۔
              9) سعید بن جبیر (تابعی) فرماتے ہیں کہ نماز میں "فوق السرة" یعنی ناف سے اوپر (سینے پر) ہاتھ باندھنے چاہئیں۔
              (امالی عبدالرزاق/ الفوائد لابن مندة ۲۳۴/۲ ح ۱۸۹۹ وسندہ صحیح)


              Comment


              • #8
                Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

                Originally posted by shahmeer View Post

                ye imam ki pechay b qirat kartey hn matlab imam apni qirat karta he ye apni alug qirat kartey hn


                فاتحہ خلف الامام

                حدیث [15] عن عبادة بن الصامت عن رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم : ((ھل تقرؤن معي؟)) قالوا : نعم! قال : ((لا تفعلوا إلا بأم القرآن فإنہ لا صلٰوة لمن لم یقرأ بھا))
                سیدنا عبادة بن الصامت رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے صحابہ کرام سے کہا: کیا تم میرے ساتھ (یعنی امام کے پیچھے) قراءت کرتے ہو؟ تو انھوں (صحابہ) نے کہا: جی ہاں! آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: سورہ فاتحہ کے سوا کچھ بھی نہ پڑھو، کیونکہ جو شخص اس (فاتحہ) کو نہیں پڑھتا اس کی نماز ہی نہیں ہوتی۔
                (کتاب القراءة للبیہقی: ص۶۴، ح ۱۲۱ وسندہ حسن، طبع بیروت لبنان وقال البیہقی: ھذااسناد صحیح رواتہ ثقات)
                اس حدیث کو امام بیہقی کے علاوہ دارقطنی نے حسن (سنن دارقطنی ۳۲۰/۱ ح ۱۲۰۷) ضیاء مقدسی نے صحیح (المختارہ ۳۴۶/۸) قرار دیا ہے۔

                فوائد:
                1) اس صحیح حدیث سے معلوم ہوا کہ جہری و سری نمازوں میں مقتدی کا وظیفہ، فاتحہ خلف الامام سراً پڑھنا ہے۔ سیدنا عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ نے بھی جہری و سری نمازوں میں قراءت خلف الامام پڑھنے کا حکم دیا ہے۔ (المستدرک علی الصححیین ج ۱ ص۲۳۹ ح ۸۷۳، مصنف ابن ابی شیبہ ۳۷۳/۱ ح ۳۷۴۸ وسندہ حسن، شرح معانی الآثار للطحاوی ۲۱۸/۱)
                اسے حاکم، ذہبی اور دارقطنی نے صحیح کہا ہے۔
                2) دیوبندیوں اور بریلویوں کے نزدیک امام و منفرد دونوں پر سورہ فاتحہ فرض نہیں بلکہ صرف (پہلی) دو رکعتوں میں واجب ہے، آخری دو رکعتوں میں اگر جان بوجھ کر فاتحہ نہ پڑھے تو نماز بالکل صحیح ہے۔
                (دیکھئے قدوری ص۲۲،۲۳، ہدایہ اولین، ج ۱ ص ۱۴۸، فتح القدیر لابن ہمام ج ۱ ص۳۹۵، بہشتی زیور ص ۱۶۳ حصہ دوم ص ۱۹، باب ہفتم مسئلہ ۱۷، بہار شریعت حصہ سوم ص۴۱)
                3) سیدنا زید بن ثابت رضی اللہ عنہ کا اثر: "لا قراءة مع الإمام في شئي" (مسلم ۲۱۵/۱ ح ۵۷۷) قراءة المقتدی بالجہر پر محمول ہے اور فاتحہ اس کے عموم سے مخصوص ہے، مع الامام کا مطلب جہراً مع الامام ہے۔ یہی جواب سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہ وغیرہ کے آثار کا ہے (من صلّی وراء الإمام کفاة قراءة الإمام / اثر) یعنی: مقتدی کے لئے امام کے پیچھے سورہ فاتحہ پڑھنا ضروری ہے اور اس کے علاوہ باقی قراءت میں امام کی قراءت کافی ہے۔
                4) سیدنا جابر رضی اللہ عنہ کا اثر مرفوع حدیث کے مخالف ہونے کی وجہ سے قابلِ قبول نہیں۔
                ظفر احمد تھانوی دیوبندی صاحب کہتے ہیں:
                "ولا حجة في قول الصحابي في معارضة المرفوع" مرفوع حدیث کے مقابلے میں صحابی کا قول حجت نہیں ہوتا۔ (اعلاء السنن ۴۳۸/۱ ح ۴۳۲ دیکھئے ص۳۷)
                خود دیوبندیوں کے نزدیک دو رکعتیں فاتحہ کے بغیر ہو جاتی ہیں جیسا کہ نمبر:۲ میں گزر چکا ہے جبکہ سیدنا جابر رضی اللہ عنہ کے نزدیک ایک رکعت بھی فاتحہ کے بغیر نہیں ہوتی لہذا اس اثر سے دیوبندیوں و بریلویوں کا استدلال، خود ان کے مسلک کی رو سے بھی صحیح نہیں ہے۔
                5) فاتحہ خلف الامام کی دوسری مرفوع احادیث کے لئے تحقیق الکلام، الکواکب الدریہ وغیرہما کا مطالعہ کریں، نیز حدیث نمبر ۱۴ دیکھیں۔
                6) امام شافعی رحمہ اللہ نے فرمایا: کسی آدمی کی نماز جائز نہیں ہے جب تک وہ ہر رکعت میں سورہ فاتحہ نہ پڑھ لے، چاہے وہ امام ہو یا مقتدی، امام جہری قراءت کر رہا ہو یا سری، مقتدی پر لازم ہے کہ سری اور جہری (دونوں نمازوں) میں سورہ فاتحہ پڑھے۔ ربیع بن سلیمان المرادی نے کہا: یہ امام شافعی کا آخری قول ہے جو ان سے سنا گیا۔
                (معرفة السنن و الآثار للبیہقی ۵۸/۲ ح ۹۲۸ وسندہ صحیح)


                Last edited by lovelyalltime; 7 August 2012, 05:09.

                Comment


                • #9
                  Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

                  Originally posted by shahmeer View Post

                  ye surahe fateh khatam hotey hi zor se Chekhtey hn " Ameeeen" or hm ahista ameen kehtey hn

                  آمین بالجہر

                  حدیث [16]عن وائل بن حجر أنہ صلّی خلف رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم فجھر بآمین۔۔۔إلخ
                  وائل بن حجر رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ انھوں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے پیچھے نماز پڑھی، پس آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے آمین بالجہر کہی۔۔۔الخ
                  (سنن ابی داود ۱۴۲/۱ ح ۹۳۳، مع العون ۳۵۲/۱ وسندہ حسن)
                  اس روایت کے بارے میں حافظ ابن حجر فرماتے ہیں: سندہ صحیح (التلخیص الحبیر ۲۳۶/۱)

                  فوائد:
                  1) اس حدیث اور دیگر احادیثِ مبارکہ سے ثابت ہوتا ہے کہ جہری نماز میں امام و مقتدی دونوں آمین بالجہر کہیں گے۔
                  2) آمین بالجہر کی حدیث متواتر ہے۔ (دیکھئے کتاب الاول من کتاب التمییز للامام مسلم بن الحجاج النیسابوری رحمہ اللہ، صاحب الصحیح ص۴۰)
                  3) جس روایت میں (سراً) آمین کا ذکر آیا ہے، امام شعبہ کے وہم کی وجہ سے ضعیف ہے۔
                  4) اگر امام شعبہ کے وہم والی روایت کو صحیح بھی تسلیم کیا جائے تو اس کا مطلب یہ ہے کہ سری نماز میں خفیہ آمین کہنی چاہئے۔
                  5) عبداللہ بن زبیر رضی اللہ عنہ سے اونچی آواز کیساتھ آمین کہنا ثابت ہے۔ (صحیح البخاری قبل ح ۷۸۰) کسی صحابی سے باسند صحیح، عبداللہ بن زبیر رضي اللہ عنہ کا رد کرنا ثابت نہیں ہے لٰہذا آمین بالجہر کی مشروعیت پر صحابہ کا اجماع ہے۔
                  (دیوبندی تبلیغی مرکز رائے ونڈ میں اونچی آواز سے لاؤڈ سپیکر میں دعا اور اونچی آمین کہنے والے لوگ یہ دعویٰ کرتے ہیں کہ آمین دعا ہے اور دعا آہستہ کہنی چاہئے۔ اسے کہتے ہیں "اوروں کو نصیحت اور خود میاں فضیحت"!)
                  6) صحیح مسلم والی حدیث "جب امام آمین کہے تو تم آمین کہو" آمین بالجہر کی دلیل ہے، دیکھئے تبویب صحیح ابن خزیمہ (۲۸۶/۱ ح ۵۶۹)
                  وغیرہ، کسی محدث نے اس سے آمین بالسر کا مسئلہ کشید نہیں کیا ظاہر ہے محدثین کرام اپنی روایات کو سب سے زیادہ جانتے ہیں۔



                  Comment


                  • #10
                    Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

                    Originally posted by shahmeer View Post

                    ye har martaba Rafa den kartey hn or hum Rafai den nahi kartey

                    رفع یدین قبل الرکوع و بعدہ

                    حدیث [17] "عن أبي قلابة أنہ رأی مالک بن الحویرث إذا صلّی کبّر ثم رفع یدیہ ، وإذا أراد أن یرکع رفع یدیہ وإذا رفع رأسہ من الرکوع رفع یدیہ وحدّث أن رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کان یفعل ھٰکذا"
                    "ابو قلابہ (تابعی رحمہ اللہ) نے مالک بن حویرث صحابی رضی اللہ عنہ کو دیکھا، آپ جب نماز پڑھتے اللہ اکبر کہتے پھر اپنے دونوں ہاتھ اٹھاتے، اور جب رکوع کا ارادہ کرتے تو اپنے دونوں ہاتھ اٹھاتے اور جب رکوع سے سر اٹھاتے تو اپنے دونوں ہاتھ اٹھاتے اور حدیث بیان کرتے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم ایسا ہی کرتے تھے۔"
                    (صحیح البخاری ۱۰۲/۱ ح ۷۳۷، صحیح مسلم ۱۶۸/۱ ح ۳۹۱ واللفظ لہ)

                    فوائد:
                    1) اس حدیث اور دوسری احادیث سے ثابت ہے کہ نماز میں رکوع سے پہلے اور بعد رفع یدین کرنا چاہئے۔
                    2) رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے رکوع سے پہلے اور بعد والا رفع یدین متواتر ہے۔
                    (دیکھئے قطف الازہار المتناثرہ للسیوطی ص ۹۵، نظم المتناثر ص۹۲ ح ۶۷ وغیرہما)
                    3) ترک رفع یدین کی کوئی روایت صحیح نہیں ہے، مثلاً دیکھئے سنن ترمذی (ج ۱ ص ۵۹ ح ۲۵۷ وحسنہ و صححہ ابن حزم ۱۱۶/۱ ح ۷۴۸-۷۵۲) اور سنن ابی داود (۷۴۸) وغیرہما کی روایت سفیان الثوری کے "عن" کی وجہ سے ضعیف ہے، سفیان الثوری مشہور مدلس ہیں۔ دیکھئے عمدة القاری للعینی (۲۲۳/۱) ابن الترکمانی کی الجواہر النقی (۲۶۲/۸) سرفراز خان صفدر کی خزائن السنن (۷۷/۲) ماسٹر امین اکاڑوی کی مجموعہ رسائل (ج ۳ ص ۴۳۱) اور آئینہ تسکین الصدور (ص ۹۰،۹۲) فقہ الفقیہ (ص ۱۳۴) آثار السنن (ص۱۲۶، تحت ح ۳۸۴ و فی نسخة اُخریٰ ص ۱۹۴) وغیرہ
                    اور مدلس کی عن والی روایت ضعیف ہوتی ہے جیسا کہ اصولِ حدیث میں مقرر ہے۔
                    4) صحیح مسلم (ح ۴۳۰) میں سیدنا جابر بن سمرہ رضی اللہ عنہ والی روایت میں رفع یدین عندالرکوع و بعدہ کا ذکر قطعاً موجود نہیں ہے بلکہ یہ روایت تشھد میں ہاتھ اٹھانے کے بارے میں ہے جیسا کہ صحیح مسلم کی دوسری حدیث سے ثابت ہے۔ مسند احمد میں "وھم قعود" اور وہ بیٹھے ہوئے تھے، کے الفاظ بھی اس کی تائید کرتے ہیں۔ (دیکھئے ج ۵ ص ۹۳ ح ۲۱۱۶۶)
                    محدثین نے اس پر سلام کے ابواب باندھے ہیں، اس پر علماء کا اجماع ہے کہ اس روایت کا تعلق رکوع والے رفع یدین سے نہیں ہے۔ (جزء رفع یدین للبخاری:۳۷، التلخیص الحبیر ۲۴۱/۱) خود دیوبندی حضرات نے بھی اس روایت کو رفع یدین کے خلاف پیش کرنے کو ناانصافی قرار دیا ہے، دیکھئے محمد تقی عثمانی کی درس ترمذی (۳۶/۴)محمودحسن کی الورد الشذی علٰی جامع الترمذی ص ۶۳ اور تقاریر شیخ الہند ص ۶۵
                    5) رفع یدین کندھوں تک کرنا صحیح ہے اور کانوں تک بھی صحیح ہے، دونوں طریقوں میں سے جس پر عمل کیا جائے جائز ہے۔ بعض لوگ سیدنا مالک بن حویرث رضی اللہ عنہ کی حدیث (صحیح مسلم ۱۶۸/۱ ح ۳۹۱) سے کانوں تک رفع یدین ثابت کرتے ہیں (مثلاً محمد الیاس تقلیدی کی چالیس حدیثیں ص ۹ ح ۹) اوراس حدیث کا باقی حصہ دانستہ حذف کر دیتے ہیں، جس سے رکوع سے پہلے اور بعد والا رفع یدین ثابت ہوتا ہے۔
                    6) صحابہ سے رفع یدین کا کرنا ثابت ہے ، نہ کرنا ثابت نہیں ہے، دیکھئے امام بخاری کی جزء رفع الیدین (ح ۲۹) ، بعض لوگوں کا سنن بیہقی (۸۰،۸۱/۲) سے سیدنا علی رضی اللہ عنہ کا غیر ثابت شدہ اثر نقل کرنا صحیح نہیں ہے، سنن بیہقی کے محولہ صفحہ پر ہی اس اثر پر جرح موجود ہے۔
                    7) ابوبکر بن عیاش نے ابن عمر سے ترکِ رفع یدین والی جو روایت نقل کی ہے وہ کئی لحاظ سے مردود ہے:
                    اول: امام احمد نے اس روایت کو باطل قرار دیا ہے۔ (مسائل احمد روایت ابن ہانی ج ۱ ص ۵۰)
                    دوم: امام یحیٰی بن معین نے فرمایا: ابو بکر (بن عیاش) کی حصین سے روایت اس کا وہم ہے، اس روایت کی کوئی اصل نہیں ہے۔ (جزء رفع الیدین:۱۶)
                    سوم: یہ روایت شاذ ہے۔
                    تنبیہ: ابو بکر بن عیاش کے بارے میں راجح یہی ہے کہ وہ جمہور کے نزدیک ثقہ و صدوق راوی ہیں لٰہذا ان کی حدیث حسن ہوتی ہے جیسا کہ راقم الحروف (حافظ زبیر علی زئی) نے اپنی سابقہ تحقیق سے رجوع کرتے ہوئے تفصیل کیساتھ نور العینین میں لکھا ہے لیکن یہ خاص روایت امام احمد اور امام ابن معین کی جرح کی وجہ سے ضعیف ہے، اس روایت کو کسی محدث نے بھی صحیح قرار نہیں دیا۔ تفصیل کے لئے دیکھئے نورالعینین طبع جدید (۱۶۸ تا ۱۷۲)
                    سلیمان الشیبانی رحمہ اللہ سے روایت ہے کہ میں نے سالم بن عبداللہ (بن عمر) کو دیکھا، جب وہ نماز شروع کرتے تو رفع یدین کرتے تھے، پھر جب رکوع کرتے تھے تو رفع یدین کرتے تھے پھر جب (رکوع سے) سر اٹھاتے تو رفع یدین کرتے تھے میں نے ان سے پوچھا تو انہوں نے فرمایا: میں نے اپنے ابا (سیدنا عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ) کو اسی طرح کرتے ہوئے دیکھا ہے اور انھوں (سیدنا عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ) نے فرمایا: میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو اسی طرح کرتے ہوئے دیکھا ہے۔ (حدیث السراج ج ۲ ص ۳۴،۳۵ ح ۱۱۵، وسندہ صحیح)
                    اس صحیح حدیث سے معلوم ہوا کہ رفع یدین پر مسلسل عمل جاری رہا ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم رفع یدین کرتے تھے پھر آپ کے بعد صحابہ رفع یدین کرتے تھے، صحابہ کے بعد تابعین رفع یدین کرتے تھے لٰہذا رفع یدین کو منسوخ یا متروک قرار دینا باطل ہے۔


                    Comment


                    • #11
                      Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

                      Originally posted by shahmeer View Post

                      ye Atahiyat me jab bethtey hn to shahadat wali ongli bar bar hilatey rehtey hn jb k hum sir 1 bar otahtey hn

                      درود کے بعد اشارہ کرنا

                      حدیث [21] "عن عبداللہ بن الزبیر قال : کان رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم إذا قعد یدعو ، وضع یدہ الیمنٰی علٰی فخدہ الیمنٰی ویدہ الیسریٰ علٰی فخدہ الیسریٰ وأشار بإصبعہ السبابة ووضع إبھامہ علٰی إصبعہ الوسطی و یلقم کفہ الیسریٰ رکبتہ"
                      سیدنا عبداللہ بن الزبیر رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم جب (نماز میں) بیٹھتے (اور) دعا کرتے (تو) اپنا دایاں ہاتھ اپنی دائیں ران پر اور بایاں ہاتھ بائیں ران پر رکھتے اور شہادت کی انگلی سے اشارہ کرتے، اور اپنا انگوٹھا درمیانی انگلی (کی جڑ) پر رکھتے اور بائیں ہتھیلی کو پھیلا کر اپنا گھٹنا پکڑ لیتے تھے۔ (صحیح مسلم ۲۱۶/۱ ح ۵۷۹)

                      فوائد:
                      1) اس حدیث سے معلوم ہوا کہ تشھد میں عندالدعاء شہادت کی انگلی کا اشارہ کرنا مسنون ہے۔ بعض لوگ أشھد أن لا پر انگلی اٹھاتے اور إلا اللہ پر رکھ دیتے ہیں، یہ بات کسی حدیث سے ثابت نہیں ہے، بلکہ احادیث کا ظاہر مفہوم یہی ہے کہ شروع سے آخر تک انگلی اٹھائی جائے۔ عاشق الٰہی میرٹھی دیوبندی لکھتے ہیں کہ "تشہد میں جو رفع سبابہ کیا جاتا اس میں تردد تھا کہ اس اشارہ کا بقاء کسوقت تک کسی حدیث میں منقول ہے یا نہیں حضرت قدس سرہ کے حضور میں پیش کیا گیا فوراً ارشاد فرمایا کہ "ترمذی کی کتاب الدعوات میں حدیث ہے کہ آپ نے تشہد کے بعد فلاں دعا پڑھی اور اس میں سبابہ سے اشارہ فرما رہے تھے، اور ظاہر ہے کہ دعا قریب سلام کے پڑھی جاتی ہے پس ثابت ہوگیا کہ اخیر تک اسکا باقی رکھنا حدیث میں منقول ہے" (تذکرة الرشید ۱۱۳/۱ ، حضرت سے رشید احمد گنگوہی مراد ہیں)
                      سنن ترمذی (۳۵۵۷) کی روایت مذکورہ کو امام ترمذی نے حسن کہا ہے لیکن میری [۱] تحقیق میں یہ روایت ضعیف ہے۔ دیکھئے انوار الصحیفة (د:۱۴۹۹)
                      2) بعض لوگوں نے چند فقہی روایات کی وجہ سے اس اشارہ سے منع کیا ہے مثلاً خلاصہ کیدانی کا مصنف لکھتا ہے: "الباب الخامس فی المحرمات والإشارة بالسبابة کأھل الحدیث" پانچواں باب محرمات (حرام چیزوں) میں اور شہادت کی انگلی کے ساتھ اشارہ کرنا جس طرح اہل حدیث کرتے ہیں۔ (ص۱۵،۱۶)
                      یہ قول درج بالا حدیث و دیگر دلائل کے مقابلے میں ہونے کی وجہ سے اصلاً مردود ہے۔
                      3) اس سنت صحیحہ کے خلاف بعض لوگوں نے اپنے مکاتیب وغیرہ میں انتہائی قابلِ مذمت "گوہر افشانی" کر رکھی ہے۔
                      4) ایک صحابی سے روایت ہے کہ میں نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم کو دیکھا، آپ اپنی دائیں ذراع اپنی بائیں ران پر رکھے ہوئے، اپنی شہادت کی انگلی کو تھوڑا جھکا کر اٹھائے ہوئے تھے۔
                      (سنن ابی داود: ۹۹۱ وسندہ حسن، وصححہ ابن خزیمہ:۷۱۶ وابن حبان، الاحسان:۱۹۴۳)
                      5) سیدنا وائل بن حجر رضی اللہ عنہ سے ایک روایت میں آیا ہے کہ "ثم رفع اصبعہ فرأیتہ یحرکھا یدعو بھا" پھر آپ (صلی اللہ علیہ وسلم) نے شہادت کی انگلی کو اٹھایا، پھر میں نے دیکھا کہ آپ اسے حرکت دے رہے تھے، اس کے ساتھ دعا کر رہے تھے۔
                      (سنن النسائی:۱۲۶۹، وسندہ صحیح محفوظ)
                      اس صحیح حدیث کے مقابلے میں جس روایت میں "ولا یحرکھا" اور حرکت نہیں دیتے تھے، کے الفاظ آئے ہیں، اس کی سند محمد بن عجلان کی تدلیس (یعنی عن سے روایت کرنے) کی وجہ سے ضعیف ہے۔
                      6) رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اپنی شہادت کی انگلی کو قبلہ رخ کرتے اور اس کی طرف دیکھتے رہتے تھے۔
                      َ
                      (النسائی:۱۱۶۱، وسندہ صحیح و صححہ ابن خزیمہ:۷۱۹ وابن حبان، الاحسان:۱۹۴۳)


                      Comment


                      • #12
                        Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

                        Originally posted by shahmeer View Post



                        ye witar ki namaz sirt 1 witar partey hn or hum 3 witar partey hn


                        وِتر


                        آپﷺ کی قولی و فعلی احادیث سے ایک، تین، پانچ ،سات اور نو رکعت وتر ثابت ہیں۔
                        سیدنا ایوب انصاریؓ سے روایت ہے کہ آپﷺ نے فرمایا:
                        «الوتر حق على کل مسلم، فمن أحب أن یوتر بخمس فلیفعل، ومن حب أن یوتر بثلاث فلیفعل، ومن أحب أن یوتر بواحدة فلیفعل»(سنن ابوداود:١٤٢٢)
                        ’’وتر ہر مسلمان پر حق ہے۔ چنانچہ جو پانچ وتر ادا کرنا پسند کرے وہ پانچ پڑھ لے اور جو تین وتر پڑھنا پسند کرے وہ تین پڑھ لے اور جو ایک رکعت وتر پڑھنا پسند کرے تو وہ ایک پڑھ لے۔‘‘
                        سیدہ اُمّ سلمہؓ فرماتی ہیں:
                        کان رسول اﷲ یوتر بسبع أو بخمس… الخ (سنن ابن ماجہ:١١٩٢)
                        ’’ رسول اللہﷺسات یا پانچ وتر پڑھا کرتے تھے۔‘‘



                        وِتر پڑھنے کا طریقہ


                        1۔تین وتر پڑھنے کے لئے دو نفل پڑھ کر سلام پھیرا جائے اور پھر ایک وتر الگ پڑھ لیا جائے۔ سیدہ عائشہ ؓسے روایت ہے:
                        کان یوتر برکعة وکان یتکلم بین الرکعتین والرکعة
                        ’’آپؐ ایک رکعت وتر پڑھتے جبکہ دو رکعت اور ایک کے درمیان کلام کرتے۔‘‘
                        مزیدسیدنا ابن عمر کے متعلق ہے کہ
                        صلىٰ رکعتین ثم سلم ثم قال: أدخلوا إليّ ناقتي فلانة ثم قام فأوتر برکعة (مصنف ابن ابی شیبہ:٦٨٠٦)
                        ’’اُنہوں نے دو رکعتیں پڑھیں پھر سلام پھیر دیا۔پھر کہا کہ فلاں کی اونٹنی کو میرے پاس لے آؤ پھر کھڑے ہوئے اور ایک رکعت وتر ادا کیا۔‘‘
                        2۔پانچ وتر کا طریقہ یہ ہے کہ صرف آخری رکعت میں بیٹھ کر سلام پھیرا جائے۔ سیدہ عائشہؓ فرماتی ہیں:
                        کان رسول اﷲ ﷺ یصلي من اللیل ثلاث عشرة رکعة، یوتر من ذلک بخمس، لا یجلس فی شيء إلا في آخرها (صحیح مسلم:٧٣٧)
                        ’’رسول اللہ رات کو تیرہ رکعت نماز پڑھا کرتے تھے۔ ان میں سے پانچ وتر ادا کرتے اور ان میں آخری رکعت ہی پر بیٹھتے تھے۔‘‘
                        3۔سات وتر کے لئے ساتویں پر سلام پھیرنا:
                        سیدہ عائشہؓ سے ہی مروی ہے کہ سیدہ اُمّ سلمہؓ فرماتی ہیں کہ
                        کان رسول اﷲ ﷺ یوتر بسبع وبخمس لا یفصل بینهن بتسلیم ولا کلام (سنن ابن ماجہ :١١٩٢)
                        ’’نبی ﷺسات یا پانچ وتر پڑھتے ان میں سلام اور کلام کے ساتھ فاصلہ نہ کرتے۔‘‘
                        4۔نو وتر کے لئے آٹھویں رکعت میں تشہد بیٹھا جائے اور نویں رکعت پر سلام پھیرا جائے۔ سیدہ عائشہؓ نبیﷺ کے وتر کے بارے میں فرماتی ہیں:
                        ویصلي تسع رکعات لا یجلس فیها إلا في الثامنة … ثم یقوم فیصلي التاسعة (صحیح مسلم:٧٤٦)
                        ’’آپﷺ نو رکعت پڑھتے اور آٹھویں رکعت پر تشہد بیٹھتے …پھر کھڑے ہوکر نویں رکعت پڑھتے اور سلام پھیرتے۔‘‘

                        قنوتِ وتر:

                        آخری رکعت میں رکوع سے پہلے دعائے قنوت پڑھنا راجح ہے۔(رکوع کے بعد قنوتِ وتر سے متعلقہ حدیث جو کہ السنن الکبری للبیہقی:3؍38، 39 اور مستدرک حاکم:3؍172 میں ہے ۔اس کی سند پر محدثین نے کلام کیا ہے۔البتہ قنوتِ نازلہ پر قیاس کرتے ہوئے رکوع کے بعد قنوتِ وتر پڑھنا جائز ہے ۔جیسا کہ قنوتِ وتر میں قنوتِ نازلہ پر قیاس کرتے ہوئے دعا کے لیے ہاتھ اٹھانا جائز ہے۔)
                        سیدنا اُبی بن کعبؓ سے روایت ہے:
                        أن رسول اﷲ کان یوتر فیقنت قبل الرکوع (سنن ابن ماجہ:١١٨٢)
                        ’’بے شک رسول اللہﷺ وتر پڑھتے تو رکوع سے پہلے قنوت کرتے تھے۔‘‘

                        وتر کی دعا

                        «اَللّٰهُمَّ اهْدِنِيْ فِیْمَنْ هَدَیْتَ وَعَافِنِيْ فِیْمَنْ عَافَیْتَ وَتَوَلَّنِيْ فِیْمَنْ تَوَلَّیْتَ وَبَارِكْ لي فِیْمَا اَعْطَیْتَ وَقِنِيْ شَرَّ مَاقَضَیْتَ فَإنَّكَ تَقْضِيْ وَلَا یُقْضٰی عَلَیْك إنَّه لَا یَذِلُّ مَنْ وَّالَیْتَ وَلَا یَعِزُّ مَنْ عَادَیْتَ تَبَارَکْتَ رَبَّنَا وَتَعَالَیْتَ» (سنن ترمذی:٤٦٤،بیہقی :٢٠٩٢)
                        ’’اے اللہ! مجھے ہدایت دے ان لوگوں کے ساتھ جنہیں تو نے ہدایت دی،مجھے عافیت دے ان لوگوں کے ساتھ جنہیں تو نے عافیت دی، مجھ کو دوست بنا ان لوگوں کے ساتھ جنہیں تو نے دوست بنایا۔ جو کچھ تو نے مجھے دیا ہے اس میں برکت عطا فرما اور مجھے اس چیز کے شر سے بچا جو تو نے مقدر کردی ہے، اس لئے کہ تو حکم کرتا ہے، تجھ پر کوئی حکم نہیں چلا سکتا ۔جس کو تو دوست رکھے وہ ذلیل نہیں ہوسکتا اور جس سے تو دشمنی رکھے وہ عزت نہیں پاسکتا۔ اے ہمارے ربّ! تو برکت والا ہے، بلند و بالا ہے۔‘



                        Comment


                        • #13
                          Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

                          jazak Allah lovelyalltime bht zabar10 jawab dye hain ap ne..
                          http://www.islamghar.blogspot.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

                            Originally posted by shahmeer View Post
                            Reaserch paper se namaz sabit karne ki koshish karahey ho jabk tum to namaz kharab karne wale sarey kam kar chukey ho jo k ummat-e-muslima me he hi nahi Logo bacho is shaks se Jo Tumhara deen kharab karne ki koshish karaha he me apko is shaks k namaz k barey me batata hn ye khd to chupata he magar me batata hn inki namaz kistrah ki hoti he
                            inki namaz Ahle Tashee ki namaz se milti he
                            2.ye Takbeer Tehreema me sirf kandho tak hath otahtey hn or hum kano ki lo ko chutey hn
                            3.ye orto ki tara seene pe hath bandhtey hn or hum naf k nechey hath bandtey hn
                            4.ye imam ki pechay b qirat kartey hn matlab imam apni qirat karta he ye apni alug qirat kartey hn
                            5. ye surahe fateh khatam hotey hi zor se Chekhtey hn " Ameeeen" or hm ahista ameen kehtey hn
                            6.ye har martaba Rafa den kartey hn or hum Rafai den nahi kartey
                            7.ye Atahiyat me jab bethtey hn to shahadat wali ongli bar bar hilatey rehtey hn jb k hum sir 1 bar otahtey hn
                            8.Ye nangey sir namaz party hn jab k hamrey han sir dhankna wajib he
                            9.ye witar ki namaz sirt 1 witar partey hn or hum 3 witar partey hn

                            ye hn sirf chand baten jo ye fitna parwar shaks he isko Siwaye fitna or shar phelaney k kuch nahi ata hamesha Ummat Muslima me Ikhtelaf ki baten karta he is shaks se bacho
                            Originally posted by miski View Post

                            Drust kaha apne bohat achi maloomat di hn ye shaks waqai fitna parwar he logo ko
                            Quran or hadees k Hawalo me oljah kar warghala raha he apne aqaid nahi bataye ga hame tableegh karaha he Apne 14 Ahle Hadees k jo firqey hn onko tabliqh nahi kareyga ink Aqaid bohat kharab hn
                            Yazeed ko ye acha jantey hn
                            3 Talaq ko Talaq baieen Qarar nahi dete
                            Allah k har jaga mojood honey k munkir hn
                            Bakra Eid k 4th day Qurbani kartey hn

                            Ajib behkey hoye or khiskey hoye bad dimagh log hn


                            seedhi c bat hai bhai hum Quran or ahadees ko ziada afzal samajhtay hain or inhi dono kitabon se apne maslay hall krtay hain jb k ap fiqah ki kitabon ko ziada afzal samajhtay hain or inhi se apne maslay masail ka hall nikaltay hain. quran ki ayat ko ap log mantay nhi ho, ahadees ko bhi radd kr dete hain log to bhai kis bat k musalman ho???? ap log sirf tanqeed krtay hain lekin jb quran or hadees se dalail dye jatay hain to ksi ka koi jawab hi nhi ata, sb chup ho jatay hain.
                            http://www.islamghar.blogspot.com/

                            Comment


                            • #15
                              Re: مکمل نماز محمدی صلی اللہ وسلم صحیح احادیث کی روشنی میں

                              Shahmeer aur Miski sahab......ye ayate-e- Qurani aap jaisay loogoon k liye hain....zara ghour say parh lain...aur abhi bhi waqat hai..Allah say tauba ker lain...!!

                              وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَىٰ عَلَى اللَّهِ كَذِبًا أَوْ كَذَّبَ بِآيَاتِهِ ۗ إِنَّهُ لَا يُفْلِحُ الظَّالِمُونَ سورة الأنعام
                              اور اس شخص سے زیادہ کون ظالم ہے جس نے خدا پر جھوٹ افتراء کیا یا اس کی آیتوں کو جھٹلایا۔ کچھ شک نہیں کہ ظالم لوگ نجات نہیں پائیں گے

                              فَمَنْ يُرِدِ اللَّهُ أَنْ يَهْدِيَهُ يَشْرَحْ صَدْرَهُ لِلْإِسْلَامِ ۖ وَمَنْ يُرِدْ أَنْ يُضِلَّهُ يَجْعَلْ صَدْرَهُ ضَيِّقًا حَرَجًا كَأَنَّمَا يَصَّعَّدُ فِي السَّمَاءِ ۚ كَذَٰلِكَ يَجْعَلُ اللَّهُ الرِّجْسَ عَلَى الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ سورة الأنعام
                              تو جس شخص کو خدا چاہتا ہے کہ ہدایت بخشے اس کا سینہ اسلام کے لیے کھول دیتا ہے اور جسے چاہتا ہے کہ گمراہ کرے اس کا سینہ تنگ اور گھٹا ہوا کر دیتا ہے گویا وہ آسمان پر چڑھ رہا ہے اس طرح خدا ان لوگوں پر جو ایمان نہیں لاتے عذاب بھیجتا ہے



                              Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

                              Comment

                              Working...
                              X