Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

    قرآن کی روشنی میں مسلمانوں کی وہ جماعت جو صرف اور صرف قرآن اور صحیح احادیث پر عمل کرتی ہے وہ حق پر ہے
    یہ تمہارے پروردگار کی طرف سے حق ہے لیکن اکثر لوگ ایمان نہیں لاتے
    سورة هود ١٧

    اور بہت سے لوگ ہماری نشانیوں سے بےخبر ہیں
    سورة يونس ٩٢
    یہ) الله کا وعدہ (ہے) الله اپنے وعدے کے خلاف نہیں کرتا لیکن اکثر لوگ نہیں جانتے
    سورة الروم ٦
    یہ الله کا فضل ہے ہم پر بھی اور لوگوں پر بھی ہے لیکن اکثر لوگ شکر نہیں کرتے
    سورة يوسف ٣٨
    بات یہ ہے کہ یہ اکثر نادان ہیں
    سورة الأنعام ١١١
    اور ہم نے ان میں سے اکثروں میں (عہد کا نباہ) نہیں دیکھا۔ اور ان میں اکثروں کو (دیکھا تو) نافرمان ہی دیکھا
    سورة الأعراف ١٠٢
    اور اکثر لوگ جو زمین پر آباد ہیں (گمراہ ہیں) اگر تم ان کا کہا مان لو گے تو وہ تمہیں الله کا رستہ بھلا دیں گے
    سورة الأنعام ١١٦
    اس کے سوا کسی کی عبادت نہ کرو۔ یہی سیدھا دین ہے لیکن اکثر لوگ نہیں جانتے
    سورة يوسف ٤٠
    http://www.islamghar.blogspot.com/

  • #2
    Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

    تو پھر آپ لوگ یہ کیوں کہتے ہو کہ اکثریت علما کا یا امت کا فلاں بات پر اجمعاع رہا ہے

    لٰہذا اس کا مانا جائے گا ۔۔





    Comment


    • #3
      Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

      Originally posted by Baniaz Khan View Post
      تو پھر آپ لوگ یہ کیوں کہتے ہو کہ اکثریت علما کا یا امت کا فلاں بات پر اجمعاع رہا ہے

      لٰہذا اس کا مانا جائے گا ۔۔

      اجماع کی تعریف پڑھ لیجیے.
      نبی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات کے بعد کسی خاص دور میں امت اسلامیہ کے تمام مجتہدین کا کسی دلیل کے ساتھ شرعی حکم پر متفق ہو جانا اجماع کہلاتا ہے.
      نبی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث ہے :
      میری امت کبھی گمراہی پر جمع نہیں ہوگی .
      اور میں نے یہی کہا کہ
      قرآن کی روشنی میں مسلمانوں کی وہ جماعت جو صرف اور صرف قرآن اور صحیح احادیث پر عمل کرتی ہے وہ حق پر ہے
      یعنی صرف قرآن اور حدیث پر عمل کرنے والی جماعت حق پر ہے اگر ان میں کسی دلیل کے ساتھ کسی شرعی حکم پر اجماع ہو جاۓ تو انکی مخالفت جائز نہیں ہے. صحابہ کرام کے دور میں بھی اجماع کی مثالیں موجود
      ہیں.
      اگر ہم اجماع کو دیکھیں گے تو گمراہ نہیں ہونگے، لیکن اگر ہم صرف اکثریت کو دیکھیں گے تو گمراہ ہو جائیں گے، آج کے دور میں تو کافروں کی اکثریت ہے.
      http://www.islamghar.blogspot.com/

      Comment


      • #4
        Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

        Originally posted by shizz View Post

        اجماع کی تعریف پڑھ لیجیے.
        نبی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی وفات کے بعد کسی خاص دور میں امت اسلامیہ کے تمام مجتہدین کا کسی دلیل کے ساتھ شرعی حکم پر متفق ہو جانا اجماع کہلاتا ہے.
        نبی نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث ہے :
        میری امت کبھی گمراہی پر جمع نہیں ہوگی .
        اور میں نے یہی کہا کہ
        قرآن کی روشنی میں مسلمانوں کی وہ جماعت جو صرف اور صرف قرآن اور صحیح احادیث پر عمل کرتی ہے وہ حق پر ہے
        یعنی صرف قرآن اور حدیث پر عمل کرنے والی جماعت حق پر ہے اگر ان میں کسی دلیل کے ساتھ کسی شرعی حکم پر اجماع ہو جاۓ تو انکی مخالفت جائز نہیں ہے. صحابہ کرام کے دور میں بھی اجماع کی مثالیں موجود
        ہیں.
        اگر ہم اجماع کو دیکھیں گے تو گمراہ نہیں ہونگے، لیکن اگر ہم صرف اکثریت کو دیکھیں گے تو گمراہ ہو جائیں گے، آج کے دور میں تو کافروں کی اکثریت ہے.
        ab aap apni pehli bat sy bhi mukr rahi ho jo uper post kri or Quran ki ayat sy bhi ...

        ain ayat k samny ijma ki tareef kia hesiat rakhti hai ...

        second ummat kabhi gumarah nahi hogi tou ye jo aaj sary musalman gumarahi ki dal dal mae hein ye kon c ummat hai ..

        aik doosry k dushman bany howee hein

        nez

        khud aap k bhot sy ikhtilafi threads is bat gwah hien k hazaro ikhtilafat different firqo mae a chuky hein

        yaqeen swae aik k ya sab k sab gumrahi ka hi shikar hogye hien

        mae tou chalo khuda ki zat per yaqeen rakhta hoon .. seh jao ga
        pr

        doosray mazahib ya muhazzab dunay ye batien pr pr

        wo kam kry gi jo ham joke section mae ja kr karty hein


        khuda aap ko wo chez istimak krny ki tofeeq dy jo dono kano k drmyan moojood hai








        agr hai tou ..





        Comment


        • #5
          Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

          pehle ap apni aqal ko istemal me la kr ijma aor aksariat ka farq samajhye,
          me ne to pehle hi kaha tha k ap jese gehhri soch rakhne wale insan ki bat hmari kahan samajh me ayegi. mazeed apni aqal ki tareef krne k bajae dalail se bat kren to ziada behter hai.
          http://www.islamghar.blogspot.com/

          Comment


          • #6
            Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

            Originally posted by shizz View Post
            pehle ap apni aqal ko istemal me la kr ijma aor aksariat ka farq samajhye,
            me ne to pehle hi kaha tha k ap jese gehhri soch rakhne wale insan ki bat hmari kahan samajh me ayegi. mazeed apni aqal ki tareef krne k bajae dalail se bat kren to ziada behter hai.
            دلیل سے بات کیسے کروں* ۔۔ خاتون

            آپ دلیل جس چیز کو سمجھتی ہو میرے لیے وہ دلیل ہی نہ ہو تو کیا کروں

            کوئی ایسی چیز لے کر آؤ جو تمھارے لیے بھی محکم ہو اور میرے لیے بھی





            Comment


            • #7
              Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

              Originally posted by Baniaz Khan View Post


              دلیل سے بات کیسے کروں* ۔۔ خاتون

              آپ دلیل جس چیز کو سمجھتی ہو میرے لیے وہ دلیل ہی نہ ہو تو کیا کروں

              کوئی ایسی چیز لے کر آؤ جو تمھارے لیے بھی محکم ہو اور میرے لیے بھی

              Comment


              • #8
                Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

                Originally posted by Baniaz Khan View Post


                دلیل سے بات کیسے کروں* ۔۔ خاتون

                آپ دلیل جس چیز کو سمجھتی ہو میرے لیے وہ دلیل ہی نہ ہو تو کیا کروں

                کوئی ایسی چیز لے کر آؤ جو تمھارے لیے بھی محکم ہو اور میرے لیے بھی
                hmare lye sirf Quran or hadees hi daleel hai or hmare lye wohi kafi hai, isi lye hm wohi pesh krte hain,
                or wohi hmare lye mohkm b hai,
                ap agr Quran aor hadees ko bator daleel tasleem nhi krte to hmare pas is k ilawa or kuch nhi hai k jis se hm apko smjha saken.
                http://www.islamghar.blogspot.com/

                Comment


                • #9
                  Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

                  kabhi ap kehte hain k me Quran ko b manta hon hadees ko b manta hon magr jb Quran ki ayaat or ahadees pesh ki jati hain to ap hm se sawalaat krte hain balkeh sawalaat nhi aitrazaat krte hain, is tarah k sawalaat kuffar hmare Nabi se krte the mgr is lye nhi k unhe seekhna hota tha balkeh sirf mazaq banane k lye taweelen krte the,
                  aik musalman ka farz hai k jb Allah or us k Rasool ka hukm aa jae to sar jhuka de na k aitraz krta phire k aisa kyon hai wesa kyon hai,
                  ap hm se tarah tarah k sawalaat krte hain aor agr hm kuch pooch len to adha adhora jawab de kr kehte hain k ap khod tehqeeq kr len,
                  sawalaat k jawab dene k lye to ap k pas aql nhi hoti ap kehte hain k me seekh rha hon mgr jb khod tarah tarah k sawalaat krte hain to us k lye aql kahan se late hain ap????
                  ye bat b zehn me rakhye k apka aitraz hmari post pr nhi balkeh un ayaat or ahadees pr hai jo hm ne pesh kin hain,
                  na me ne yahan ksi ki tafseer pesh ki or na ksi ka qol sirf Qurani ayaat pesh kin hain un pr apko itna aitraz ho rha hai.
                  http://www.islamghar.blogspot.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

                    Originally posted by shizz View Post
                    kabhi ap kehte hain k me Quran ko b manta hon hadees ko b manta hon magr jb Quran ki ayaat or ahadees pesh ki jati hain to ap hm se sawalaat krte hain balkeh sawalaat nhi aitrazaat krte hain, is tarah k sawalaat kuffar hmare Nabi se krte the mgr is lye nhi k unhe seekhna hota tha balkeh sirf mazaq banane k lye taweelen krte the,
                    aik musalman ka farz hai k jb Allah or us k Rasool ka hukm aa jae to sar jhuka de na k aitraz krta phire k aisa kyon hai wesa kyon hai,
                    ap hm se tarah tarah k sawalaat krte hain aor agr hm kuch pooch len to adha adhora jawab de kr kehte hain k ap khod tehqeeq kr len,
                    sawalaat k jawab dene k lye to ap k pas aql nhi hoti ap kehte hain k me seekh rha hon mgr jb khod tarah tarah k sawalaat krte hain to us k lye aql kahan se late hain ap????
                    ye bat b zehn me rakhye k apka aitraz hmari post pr nhi balkeh un ayaat or ahadees pr hai jo hm ne pesh kin hain,
                    na me ne yahan ksi ki tafseer pesh ki or na ksi ka qol sirf Qurani ayaat pesh kin hain un pr apko itna aitraz ho rha hai.
                    سچی بات ہے آپ کی پوسٹ پڑھ کر میری آنکھوں میں آنسو آگئے ہیں

                    میں چاند سورج اور ستاروں کو بھی مانتا ہوں

                    پہلی بات
                    میں نے بارہا یہ کہا ہے آپ کے پیش کردہ مواد پر کہ
                    میں تو چلو عقیدت یا احترام کے طور پر اسے مان بھی لوں
                    مگر اس کو لے کر اگر یہ سوال کسی کے ذہن میں آئے تو وہ کیا کرے
                    پھر وہ سوال پیش کردیتا ہوں
                    جب کوئی انسان سیکھ رہا ہوتا ہے وہی تو سوال کرتا ہے

                    جب آپ سوال کو گول کرتے ہوئے یا جان بوجھ کر میرے دیے ہوئے پوائنٹ کو اگنور کر مزید دوسری قسم کی باتیں
                    پوسٹ کرو گے تو اعتراض ہوگا

                    باقی قرآن کی آیات اور احادیث کو الگ الگ آپ کے سامنے بہت بار بیان کرچکا ہوں

                    اب آپ معصوم سی بچی بن کر اور بھول کر یہ پوسٹ کررہی ہو

                    تو سمجھ سے باہر ہے کیا شو کرنا چاہتی ہو

                    مجھے ایک سوال کا جواب دے دو

                    اگر حدیث بھی اسی طرح ہے جیسے قرآن ہے

                    اور کسی حدیث پر اعتراض یا سوال کی صورت میں
                    یا یہ بات کہنے کی صورت میں کہ

                    ان کو پیش کرکے اور آنکھیں بند کر کے مان لینا کیا اس امام کی تقلید نہں جو اس کو لکھنے والا ہے تو

                    آپ کہتے ہو پھر قرآن کو کیسے مانو گے اسے بھی کسی نے لکھا

                    تو جناب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ

                    پھرقرآن کے شروع میں کیوں

                    نہیں لکھا ہوتا کہ

                    فلاں نے جمع کرنا شروع کیا فلاں فلاں صحابی ر ض
                    نے آ آکر فلاں فلاں آیات بیان کیں

                    پھر اس کو جمع کرنے کے لیے بہت سے لوگ کیوں نہیں میدان میں اترے

                    لیکن پوری طرح جانتا ہوں

                    آپ پھر سے میرے سوال یا اعترض جو بھی کہہ لو

                    کو خوبصورتی اور صفائی سے گول کر جاؤ گی


                    باتیں اور بھی کر سکتا ہوں

                    پر پہلے وعدہ کرو

                    انگریزوں والا

                    پوسٹ رپورٹ نہیں کرو گی





                    Comment


                    • #11
                      Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

                      Originally posted by Baniaz Khan View Post



                      باتیں اور بھی کر سکتا ہوں

                      پر پہلے وعدہ کرو

                      انگریزوں والا

                      پوسٹ رپورٹ نہیں کرو گی




                      میرے بھائی اس سے کیا مراد ہے آپ کی

                      ذرا ڈیٹیل بتائیں گے

                      Comment


                      • #12
                        Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

                        Originally posted by lovelyalltime View Post


                        میرے بھائی اس سے کیا مراد ہے آپ کی

                        ذرا ڈیٹیل بتائیں گے

                        ye bat aap sy ki hi nahi gayee dost..

                        jin sy ki gayee hai wo umeed hai samj jaien gi..

                        or agr na samjhein tou phir bata doon ga





                        Comment


                        • #13
                          Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

                          Originally posted by Baniaz Khan View Post


                          سچی بات ہے آپ کی پوسٹ پڑھ کر میری آنکھوں میں آنسو آگئے ہیں

                          میں چاند سورج اور ستاروں کو بھی مانتا ہوں

                          پہلی بات
                          میں نے بارہا یہ کہا ہے آپ کے پیش کردہ مواد پر کہ
                          میں تو چلو عقیدت یا احترام کے طور پر اسے مان بھی لوں
                          مگر اس کو لے کر اگر یہ سوال کسی کے ذہن میں آئے تو وہ کیا کرے
                          پھر وہ سوال پیش کردیتا ہوں
                          جب کوئی انسان سیکھ رہا ہوتا ہے وہی تو سوال کرتا ہے

                          جب آپ سوال کو گول کرتے ہوئے یا جان بوجھ کر میرے دیے ہوئے پوائنٹ کو اگنور کر مزید دوسری قسم کی باتیں
                          پوسٹ کرو گے تو اعتراض ہوگا

                          باقی قرآن کی آیات اور احادیث کو الگ الگ آپ کے سامنے بہت بار بیان کرچکا ہوں

                          اب آپ معصوم سی بچی بن کر اور بھول کر یہ پوسٹ کررہی ہو

                          تو سمجھ سے باہر ہے کیا شو کرنا چاہتی ہو

                          مجھے ایک سوال کا جواب دے دو

                          اگر حدیث بھی اسی طرح ہے جیسے قرآن ہے

                          اور کسی حدیث پر اعتراض یا سوال کی صورت میں
                          یا یہ بات کہنے کی صورت میں کہ

                          ان کو پیش کرکے اور آنکھیں بند کر کے مان لینا کیا اس امام کی تقلید نہں جو اس کو لکھنے والا ہے تو

                          آپ کہتے ہو پھر قرآن کو کیسے مانو گے اسے بھی کسی نے لکھا

                          تو جناب سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ

                          پھرقرآن کے شروع میں کیوں

                          نہیں لکھا ہوتا کہ

                          فلاں نے جمع کرنا شروع کیا فلاں فلاں صحابی ر ض
                          نے آ آکر فلاں فلاں آیات بیان کیں

                          پھر اس کو جمع کرنے کے لیے بہت سے لوگ کیوں نہیں میدان میں اترے

                          لیکن پوری طرح جانتا ہوں

                          آپ پھر سے میرے سوال یا اعترض جو بھی کہہ لو

                          کو خوبصورتی اور صفائی سے گول کر جاؤ گی


                          باتیں اور بھی کر سکتا ہوں

                          پر پہلے وعدہ کرو

                          انگریزوں والا

                          پوسٹ رپورٹ نہیں کرو گی
                          bhai ap me aik ghalat bat yeh hai k ap bat krte krte personal ho jate hain agr us ka jawab apko dia jae to apko bura lagta hai,
                          abhi uper b ap ne muj pr tanqeed ki hai me masoom si bachi ban kr bhool kr post kr rhi hon na to me masoom bachi hon or na banne ki koshish kr rhi hon,
                          agr meri bat se apko thes pohnchi hai to me muazrat khuwa hon.
                          me ne aksriat k hawale se ayaat pesh kin k log akser ye kehte hain ksi ghalat cheez ya kaam ko dekh kr k aksriat yeh kam kr rhi hai to itne sare log ghalat to nhi ho skte.

                          lekin aksriat ghalat ho skti hai Quran ki roshni me mai ne bayan kia,

                          ap ne kaha k phir hmara yeh kehna ghalat hai k is masle me ummat ka ijma ho chuka hai. me ne ijma ki tareef bayan ki or aksriat or ijma ka frq b btaya.

                          ap ne kaha k Quran aor hadees ap k lye daleel nhi hai mgr mere pas in do cheezon k ilawa daleel k tor pr pesh krne k lye kuch b nhi hai.

                          me ne apki kabhi ksi bat ko ignore nhi kia jb jb ap ne sawal kie me ne tafseel se jawab diye, han ap ne kai dafa bat ko ghumaya hai or adha adhora jawab de kr jan chhurai hai.
                          Quran ko jama krne ka kaam sahaba k dor me mukammal ho chuka tha, iski daleel mojood hai,
                          hadees b us dor me likhi jati thin, magr bad me jb ahadees ghurne ka fitna ronma hua to muhadseen karam ne apni mehnat or poori tehqeeq k zrye mozoo ahadees or sahi ahadees ko alag alag kia,
                          do kitaben hmare pas aisi mojood hain jin ko sahiheen ka laqb dia gaya hai jo zaeef ahadees se bilkul pak hain or in pr ummat ka ijmaa hai, or in ahadees pr amal krna us imam ki taqleed nhi balkeh sunnat ki itba hai, or isko ghalat sabit krna ijma e ummat ko challenge krna hai.
                          kyon k muqallid fakhar se btata hai k hm is imam k muqallid hain or apne apko us imam k naam se mansoob b kr leta hai kia hm ne kabhi aisa kia?


                          http://www.islamghar.blogspot.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

                            Originally posted by Baniaz Khan View Post


                            ye bat aap sy ki hi nahi gayee dost..

                            jin sy ki gayee hai wo umeed hai samj jaien gi..

                            or agr na samjhein tou phir bata doon ga
                            باتیں اور بھی کر سکتا ہوں

                            پر پہلے وعدہ کرو

                            انگریزوں والا

                            پوسٹ رپورٹ نہیں کرو گی
                            sorry bhai muje waqai apki bat samajh nhi ai , ap plz iska matlb smjha den.
                            angrezon wala se kia murad hai apki?
                            http://www.islamghar.blogspot.com/

                            Comment


                            • #15
                              Re: کیا اکثریت حق کی دلیل ہے؟؟؟؟

                              Originally posted by shizz View Post
                              bhai ap me aik ghalat bat yeh hai k ap bat krte krte personal ho jate hain agr us ka jawab apko dia jae to apko bura lagta hai,
                              abhi uper b ap ne muj pr tanqeed ki hai me masoom si bachi ban kr bhool kr post kr rhi hon na to me masoom bachi hon or na banne ki koshish kr rhi hon,
                              agr meri bat se apko thes pohnchi hai to me muazrat khuwa hon.
                              me ne aksriat k hawale se ayaat pesh kin k log akser ye kehte hain ksi ghalat cheez ya kaam ko dekh kr k aksriat yeh kam kr rhi hai to itne sare log ghalat to nhi ho skte.

                              lekin aksriat ghalat ho skti hai Quran ki roshni me mai ne bayan kia,

                              ap ne kaha k phir hmara yeh kehna ghalat hai k is masle me ummat ka ijma ho chuka hai. me ne ijma ki tareef bayan ki or aksriat or ijma ka frq b btaya.

                              ap ne kaha k Quran aor hadees ap k lye daleel nhi hai mgr mere pas in do cheezon k ilawa daleel k tor pr pesh krne k lye kuch b nhi hai.

                              me ne apki kabhi ksi bat ko ignore nhi kia jb jb ap ne sawal kie me ne tafseel se jawab diye, han ap ne kai dafa bat ko ghumaya hai or adha adhora jawab de kr jan chhurai hai.
                              Quran ko jama krne ka kaam sahaba k dor me mukammal ho chuka tha, iski daleel mojood hai,
                              hadees b us dor me likhi jati thin, magr bad me jb ahadees ghurne ka fitna ronma hua to muhadseen karam ne apni mehnat or poori tehqeeq k zrye mozoo ahadees or sahi ahadees ko alag alag kia,
                              do kitaben hmare pas aisi mojood hain jin ko sahiheen ka laqb dia gaya hai jo zaeef ahadees se bilkul pak hain or in pr ummat ka ijmaa hai, or in ahadees pr amal krna us imam ki taqleed nhi balkeh sunnat ki itba hai, or isko ghalat sabit krna ijma e ummat ko challenge krna hai.
                              kyon k muqallid fakhar se btata hai k hm is imam k muqallid hain or apne apko us imam k naam se mansoob b kr leta hai kia hm ne kabhi aisa kia?


                              میڈم جی پہلےتو میری طرف سےمعذرت
                              میں بھی ہرگز آپ کو ٹھیسن نہیں پہنچانی چاہی

                              دوسری بات جب آپ سےبات ہوگی تو پرسنل ہوسکتی ہے۔۔۔پوسٹ ہی کے حوالے سے
                              اور میں نے آپ سے آپ کے ڈریس کا کلر تو نہیں پوچھا

                              لہذا اس حوالے سے یہ بات اگر آپ قبول کرسکتی ہو تو بتادیں
                              اسی لیے میں نے عرض کری تھی کہ پوسٹ کو رپورٹ نہ کرنے کا وعدہ کریں

                              تو پھر آگے بات کرتے ہیں

                              تیسری بات ۔۔ میں نے آپ سے آپ کو یاد ہوگا اجازت طلب کر کے سوالات کیے تھے
                              اور آپ نے بھی کہا تھا کہ جہاں تک ممکن ہوا جواب دوں گی

                              تو مجھ سے سوال نہ ہی کیا جائے تو بہتر ہے ۔۔۔

                              کیوں کہ یہاں میں نے کچھ پیش نہیں کیا

                              ہاں اگر کبھی میں کوئی حدیث یا آیت پیش کروں تو اس پر جس طرح چاہے سوال کیے جاسکتے ہیں
                              میں جواب دینے میں کوتاہی نہیں کرونگا

                              وعدہ انگریزوں والا اس لیے کہا کہ ۔۔

                              میرے مشاہدے میں اور ذاتی تجربے میں

                              اس وقت وہ قوم وعدہ وفا کرنے میں ماہر نظر آتی ہے

                              اور

                              نام نہاد مسلمان

                              وعدے کو

                              بشرط زندگی
                              اور
                              انشا اللہ

                              کے سر ڈالتے ہوئے نظر آتے ہیں





                              Comment

                              Working...
                              X