Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

جشن عید میلاد النبی کی شروعات

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    جشن ميلاد النبى كى جتنى بھى انواع و اقسام ہيں، اور اسے منانے والوں كے مقاصدہ چاہيں جتنے بھى مختلف ہوں، بلاشك و شبہ يہ سب كچھ حرام اور بدعت اور دين اسلام ميں ايك نئى ايجاد ہے، جو فاطمى شيعوں نے دين اسلام اور مسلمانوں كے فساد كے ليے پہلے تينوں افضل دور گزر جانے كے بعد ايجاد كى.

    اسے سب سے پہلے منانے والا اور ظاہر كرنے والا شخص اربل كا بادشاہ ملك مظفر ابو سعيد كوكپورى تھا، جس نے سب سے پہلے جشن ميلاد النبى چھٹى صدى كے آخر اور ساتويں صدى كے اوائل ميں منائى، جيسا كہ مورخوں مثلا ابن خلكان وغيرہ نے ذكر كيا ہے.
    اور ابو شامہ كا كہنا ہے كہ:

    موصل ميں اس جشن كو منانے والا سب سے پہلا شخص شيخ عمر بن محمد ملا ہے جو كہ مشہور صلحاء ميں سے تھا، اور صاحب اربل وغيرہ نے بھى اسى كى اقتدا كى.
    حافظ ابن كثير رحمہ اللہ تعالى " البدايۃ والھايۃ" ميں ابو سعيد كوكپورى كے حالات زندگى ميں كہتے ہيں:
    ( اور يہ شخص ربيع الاول ميں ميلاد شريف منايا كرتا تھا، اور اس كا جشن بہت پرجوش طريقہ سے مناتا تھا،...
    انہوں نے يہاں تك كہا كہ: بسط كا كہنا ہے كہ:
    ملك مظفر كے كسى ايك جشن ميلاد النبى كے دسترخوان ميں حاضر ہونے والے ايك شخص نے بيان كيا كہ اس دستر خوان ( يعنى جشن ميلاد النبى كے كھانے ) ميں پانچ ہزار بھنے ہوئے بكرے، اور دس ہزار مرغياں، اور ايك لاكھ پيالياں، اور حلوى كے تيس تھال پكتے تھے..
    اور پھر يہاں تك كہا كہ:
    اور صوفياء كے ليے ظہر سے فجر تك محفل سماع كا انتظام كرتا اور اس ميں خود بھى ان كے ساتھ رقص كرتا اور ناچتا تھا.
    ديكھيں: البدايۃ والنھايۃ ( 13 / 137 ).
    اور " وفيات الاعيان " ميں ابن خلكان كہتے ہيں:
    اور جب صفر كا شروع ہوتا تو وہ ان قبوں كو بيش قيمت اشياء سے مزين كرتے، اور ہر قبہ ميں مختلف قسم كے گروپ بيٹھ جاتے، ايك گروپ گانے والوں كا، اور ايك گروپ كھيل تماشہ كرنے والوں كا، ان قبوں ميں سے كوئى بھى قبہ خالى نہ رہنے ديتے، بلكہ اس ميں انہوں نے گروپ ترتيب ديے ہوتےتھے.
    اور اس دوران لوگوں كے كام كاج بند ہوتے، اور صرف ان قبوں اور خيموں ميں جا كر گھومتے پھرنے كے علاوہ كوئى اور كام نہ كرتے...
    اس كے بعد وہ يہاں تك كہتے ہيں:
    اور جب جشن ميلاد ميں ايك يا دو روز باقى رہتے تو اونٹ، گائے، اور بكرياں وغيرہ كى بہت زيادہ تعداد باہر نكالتے جن كا وصف بيان سے باہر ہے، اور جتنے ڈھول، اور گانے بجانے، اور كھيل تماشے كے آلات اس كے پاس تھے وہ سب ان كے ساتھ لا كر انہيں ميدان ميں لے آتے...
    اس كے بعد يہ كہتے ہيں:

    اور جب ميلاد كى رات ہوتى تو قلعہ ميں نماز مغرب كے بعد محفل سماع منعقد كرتا.
    ديكھيں: وفيات الاعيان لابن خلكان ( 3 / 274 ).
    جشن ميلاد النبى كى ابتداء اور بدعت كا ايجاد اس طرح ہوا، يہ بہت دير بعد پيدا ہوئى اور اس كے ساتھ لہو لعب اور كھيل تماشہ اور مال و دولت اور قيمتى اوقات كا ضياع مل كر ايسى بدعت سامنے آئى جس كى اللہ تعالى نے كوئى دليل نازل نہيں فرمائى.

    اور مسلمان شخص كو تو چاہيے كہ وہ نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى سنت كا احياء كرے اور جتنى بھى بدعات ہيں انہيں ختم كرے، اور كسى بھى كام كو اس وقت تك سرانجام نہ دے جب تك اسے اس كے متعلق اللہ تعالى كا حكم معلوم نہ ہو.
    http://www.islamghar.blogspot.com/

  • #2
    Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

    date of birth mae bhi ikhtilaf paya jata hai is bary mae ki kehien gi aap





    Comment


    • #3
      Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

      Originally posted by Baniaz Khan View Post
      date of birth mae bhi ikhtilaf paya jata hai is bary mae ki kehien gi aap
      علماء كرام كا نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى تاريخ پيدائش ميں اختلاف پايا جاتا ہے اس ميں كئى ايك اقوال ہيں جہيں ہم ذيل ميں پيش كرتے ہيں:

      چنانچہ ابن عبد البر رحمہ اللہ كى رائے ہے كہ نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى پيدائش سوموار كے دن دو ربيع الاول كو پيدا ہوئے تھے.

      اور ابن حزم رحمہ اللہ نے آٹھ ربيع الاول كو راجح قرار ديا ہے.

      اور ايك قول ہے كہ: دس ربيع الاول كو پيدا ہوئے، جيسا كہ ابو جعفر الباقر كا قول ہے.

      اور ايك قول ہے كہ: نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى پيدائش بارہ ربيع الاول كو ہوئى، جيسا كہ ابن اسحاق كا قول ہے.

      اور ايك قول ہے كہ: نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى پيدائش رمضان المبارك ميں ہوئى، جيسا كہ ابن عبد البر نے زبير بكّار سے نقل كيا ہے.

      ديكھيں: السيرۃ النبويۃ ابن كثير ( 199 - 200 ).

      ہمارے علم كے ليے علماء كا يہى اختلاف ہى كافى ہے كہ نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم سے محبت كرنے والے اس امت كے سلف علماء كرام تو نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى پيدائش كے دن كا قطعى فيصلہ نہ كر سكے، چہ جائيكہ وہ جشن ميلاد النبى صلى اللہ عليہ وسلم مناتے، اور پھر كئى صدياں بيت گئى ليكن مسلمان يہ جشن نہيں مناتے تھے، حتى كہ فاطميوں نے اس جشن كى ايجاد كى
      .
      http://www.islamghar.blogspot.com/

      Comment


      • #4
        Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

        ye tou herat ki bat hai k aap k ilm k liye ulma ka ikhtilaf kafi hai

        lekin kher

        kia samjati hein aap ye ikhtilaf kyo hogya..............

        sary hi nami garami shakhsiyat hein ...

        jab aik ny doosry ki bat sy ikhtilaf kia ...

        tou un ko bidati kyo nahi kaha gya ...

        ye sary qol aik hi date k tou nahi hein na





        aap is pr apny ilam ki bunyad pr kia kehna pasand krin gi...





        Comment


        • #5
          Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

          Originally posted by Baniaz Khan View Post
          ye tou herat ki bat hai k aap k ilm k liye ulma ka ikhtilaf kafi hai

          lekin kher

          kia samjati hein aap ye ikhtilaf kyo hogya..............

          sary hi nami garami shakhsiyat hein ...

          jab aik ny doosry ki bat sy ikhtilaf kia ...

          tou un ko bidati kyo nahi kaha gya ...

          ye sary qol aik hi date k tou nahi hein na





          aap is pr apny ilam ki bunyad pr kia kehna pasand krin gi...

          kia un k ikhtilaf se deen pr kuch asar para?? kia hmari ibadaat hmare deeni muamlaat pr kuch asar para?
          hmare lye nabi (s.a.w) ki amli zindagi namoona hai jo k unki pedaish k bad se shroo hoti hai.
          Nabi s.a.w ki pedaish 8, 12 , 9 Rabi ul awwal ya phir muharram main hui ho ya phir ksi or tareekh ya mahine mai ... ksi b tareekh ko nabi s.a.w ka jshn e eid milad manana bidat hai,
          in tamam nami girami ulmaa k samne na meri koi hesiat hai na aapki magr ap agr nabi s.a.w ki tareekh wiladat k baray main koi sahi hadees mere samne pesh krengay to main in tamam ulma ki bat ko rad kr k apki bat man longi magr apki bat ko tasleem krne ka maqsad darasl us hadees ki perwi hog jo ap bayan krengay.
          http://www.islamghar.blogspot.com/

          Comment


          • #6
            Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

            ary behan ji

            mae sahi ya jhooti Ahadees ki bat nahi kr raha

            bat ye hai k ye sary nami girami .. ye tou Nabi (SAW) k dor sy bhi nazdeek tareen hein ....

            ye kyo ikhtilaf kr bethy..agr

            is mamly ka deen pr asar nahi para

            tou fuzool hi bato mae apna ilam or time zaya kia hai in hastiyo ny

            koi aesi bat hi kr k jana chaee k deen ki behtri k liye ho

            date of birth koi bhi ho .. aik bat tou lazim hai k wo peda howe hein ksi n ksi din or wo din guzar chuka hai.. sal mae aik bar ata hai

            tou us Miraj Insaniyat ki pedaish hi hamare liye hr har din Eid hi hai ...

            mere liye tou Asal Eid ka Din Nabi (SAW) ki pedaish hi hai


            phir aap ny kaha k aap mere samny sahi Aahadees sy pesh kr din tou man loon gi..

            mere kuch swalat hein

            Sahi Aahadees ki tadad kitni hai aap ki knowledge k mutabiq

            agr sahi moojood hein tou ghalat bhi hongi

            un ki tadad bhi bata dein

            or is bat ki kia gurantee hai k jis hadees ko ya qol ko aap theek ya sahi kehdo ya

            is dunya sy guzry howe kuch nami girami shakhsiyat ny un ko sahi keh dia ho tou wo sahi hi hongi





            Comment


            • #7
              Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

              Originally posted by Baniaz Khan View Post
              ary behan ji

              mae sahi ya jhooti Ahadees ki bat nahi kr raha

              bat ye hai k ye sary nami girami .. ye tou Nabi (SAW) k dor sy bhi nazdeek tareen hein ....

              ye kyo ikhtilaf kr bethy..agr

              is mamly ka deen pr asar nahi para

              tou fuzool hi bato mae apna ilam or time zaya kia hai in hastiyo ny

              koi aesi bat hi kr k jana chaee k deen ki behtri k liye ho

              date of birth koi bhi ho .. aik bat tou lazim hai k wo peda howe hein ksi n ksi din or wo din guzar chuka hai.. sal mae aik bar ata hai

              tou us Miraj Insaniyat ki pedaish hi hamare liye hr har din Eid hi hai ...

              mere liye tou Asal Eid ka Din Nabi (SAW) ki pedaish hi hai


              phir aap ny kaha k aap mere samny sahi Aahadees sy pesh kr din tou man loon gi..

              mere kuch swalat hein

              Sahi Aahadees ki tadad kitni hai aap ki knowledge k mutabiq

              agr sahi moojood hein tou ghalat bhi hongi

              un ki tadad bhi bata dein

              or is bat ki kia gurantee hai k jis hadees ko ya qol ko aap theek ya sahi kehdo ya

              is dunya sy guzry howe kuch nami girami shakhsiyat ny un ko sahi keh dia ho tou wo sahi hi hongi
              in sb ne apni rae hi pesh ki hai or rae ka hmare deen main kuch amal dakhal nhi hai jis tarah aima arba ne rae aor ijtehad se kam lia mgr sb ne yehi kaha k hmare qol ko quran o hadees k mukhalif pao to use rad kr dena, mgr log unki is bat ko bhool kr baqi baton ko mante hain.
              ikhtilaf to sahaba karam k dor main b tha mgr jb un tak sahi hadees pohnch jati to ikhtilaf door ho jata tha,
              mai b ap hi ki tarah aik aam insan hon koi aalim nhi hon
              sahi aor zaeef ahadees ki janch partal sanad ki bunyad pr ki jati hai, or mohadseen ne ye kaam bht hi behtreen tareeqe se kia hai,
              sahi sanad k sath mojood ahadees ko sahi kaha jata hai.
              hmare mukhlifeen b agr sahi hadees bayan krte hain to hm use b mante hain, hm un se ikhtilaf ki wajah se us sahi hadees ko radd nhi kr dete.
              http://www.islamghar.blogspot.com/

              Comment


              • #8
                Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

                Originally posted by shizz View Post
                in sb ne apni rae hi pesh ki hai or rae ka hmare deen main kuch amal dakhal nhi hai jis tarah aima arba ne rae aor ijtehad se kam lia mgr sb ne yehi kaha k hmare qol ko quran o hadees k mukhalif pao to use rad kr dena, mgr log unki is bat ko bhool kr baqi baton ko mante hain.
                ikhtilaf to sahaba karam k dor main b tha mgr jb un tak sahi hadees pohnch jati to ikhtilaf door ho jata tha,
                mai b ap hi ki tarah aik aam insan hon koi aalim nhi hon
                sahi aor zaeef ahadees ki janch partal sanad ki bunyad pr ki jati hai, or mohadseen ne ye kaam bht hi behtreen tareeqe se kia hai,
                sahi sanad k sath mojood ahadees ko sahi kaha jata hai.
                hmare mukhlifeen b agr sahi hadees bayan krte hain to hm use b mante hain, hm un se ikhtilaf ki wajah se us sahi hadees ko radd nhi kr dete.
                ہاں جی آپ نے کہا رائے کا دین میں کوئی عمل دخل نہیں

                اور اماموں کی رائے بھی اس پر مقدم نہیں

                تو پھر

                جن اماموں نے احادیث کو اکھٹھا کیا ۔۔۔

                تو یہ عمل کیا انکی رائے نہیں کہلائے گا

                پھر ایک نے لاکھوں احادیث میں سے جتنی بھی ناقابل قبول کیں

                کیا یہ ان کی ذاتی رائے یا اجتہادی رائے نہیں تھی

                آخر کار بقول آپ کے آدھا دین ہے یا

                یعنی کہ قرآن و حدیث

                اگر میں کوئی غلط بات کردوں خدا مجھے معاف کرے

                مگر ایسی الجھن یقین پر شک کا کام کرتی ہیں

                اور جس چیز میں رتی بھر بھی شک ہو ۔۔ وہ کامل یقین نہین ہوسکتا

                جب کی دین کی بنیاد ہی یقین اور ایمان ہے جو کہ کامل ہونا چاہیے

                پھر آپ نے کہا کہ

                محدیثین نے یہ کام خوب کیا ہے ۔۔

                اس بات کی گارنٹی کیا ہے کہ خوب کیا ہے

                دوسرا اگر انہوں نے خوب کیا ہے تو یہ تو پھر آپ ان ہی کے کام کو ٹھیک سمجھ رہی ہیں ۔۔

                آج کے مسلمانوں کی اپنی تحقیق کیا ہے

                اب آخری بات

                کیا چار اماموں کے علاوہ

                جن اماموں نے احادیث جمع کیں ہیں

                وہ سارے ٹھیک ہیں

                اگر وہ ٹھیک ہیں تو پھر

                شیعوں کے امام بھی وہی سند اور راوی پیش کرتے ہیں بلکہ معذرت کے ساتھ

                شاید آپ لوگوں سے بھی بڑھ کر

                پھر وہ کتابیں قابل قبول کیوں نہیں ہیں ۔۔

                اور کس حیثیت کے تحت ان پر کفر کا فتویٰ لگایا جاتا ہے

                کام تو آپ کے بھھی اور انکے بھی ایک ہی ہیں

                امید ہے ٹھنڈے دل و دماغ سے میری باتوں کا جواب دیا جائے گا

                اور مذہبی انتہا پسندی کی جہالت نہیں دکھائی جائے گی اور وہ آپ دکھاتی بھی نہیں ہیں


                شکریہ





                Comment


                • #9
                  Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

                  Originally posted by Baniaz Khan View Post

                  ہاں جی آپ نے کہا رائے کا دین میں کوئی عمل دخل نہیں

                  اور اماموں کی رائے بھی اس پر مقدم نہیں

                  تو پھر

                  جن اماموں نے احادیث کو اکھٹھا کیا ۔۔۔

                  تو یہ عمل کیا انکی رائے نہیں کہلائے گا

                  پھر ایک نے لاکھوں احادیث میں سے جتنی بھی ناقابل قبول کیں

                  کیا یہ ان کی ذاتی رائے یا اجتہادی رائے نہیں تھی

                  آخر کار بقول آپ کے آدھا دین ہے یا

                  یعنی کہ قرآن و حدیث

                  اگر میں کوئی غلط بات کردوں خدا مجھے معاف کرے

                  مگر ایسی الجھن یقین پر شک کا کام کرتی ہیں

                  اور جس چیز میں رتی بھر بھی شک ہو ۔۔ وہ کامل یقین نہین ہوسکتا

                  جب کی دین کی بنیاد ہی یقین اور ایمان ہے جو کہ کامل ہونا چاہیے

                  پھر آپ نے کہا کہ

                  محدیثین نے یہ کام خوب کیا ہے ۔۔

                  اس بات کی گارنٹی کیا ہے کہ خوب کیا ہے

                  دوسرا اگر انہوں نے خوب کیا ہے تو یہ تو پھر آپ ان ہی کے کام کو ٹھیک سمجھ رہی ہیں ۔۔

                  آج کے مسلمانوں کی اپنی تحقیق کیا ہے

                  اب آخری بات

                  کیا چار اماموں کے علاوہ

                  جن اماموں نے احادیث جمع کیں ہیں

                  وہ سارے ٹھیک ہیں

                  اگر وہ ٹھیک ہیں تو پھر

                  شیعوں کے امام بھی وہی سند اور راوی پیش کرتے ہیں بلکہ معذرت کے ساتھ

                  شاید آپ لوگوں سے بھی بڑھ کر

                  پھر وہ کتابیں قابل قبول کیوں نہیں ہیں ۔۔

                  اور کس حیثیت کے تحت ان پر کفر کا فتویٰ لگایا جاتا ہے

                  کام تو آپ کے بھھی اور انکے بھی ایک ہی ہیں

                  امید ہے ٹھنڈے دل و دماغ سے میری باتوں کا جواب دیا جائے گا

                  اور مذہبی انتہا پسندی کی جہالت نہیں دکھائی جائے گی اور وہ آپ دکھاتی بھی نہیں ہیں


                  شکریہ
                  apko nihayat hi koi ghalat fehmi hai k sahi hadees me rae b shamil hai,
                  mohaddis ki chand shrait hoti hain jin pr poora uterne k bad hi bayan krda hadees ko sahi tasleem kia jata hai lakhon ahadees me se jin ahadees ko muntakhb kr k sahi qarar dia gaya use us hadees ki seht pr sahi kaha gaya na k ksi mohaddis ki rae pr.
                  mohadseen ne jo kaam kia hai uski guarenty ye hai k is pr ummat ka ijmaa hai, jis tarah Quran apni asal halat mai mojood hai yani jo quran ap k pas hai woh mere pas b hai wohi quran brelvi deobandi k pas b hoga, kia is me koi shak mojood hai???
                  isi tarah jo ahadees ki books mere pas hai wohi ap k pas hongi wohi deobandi k pas or brelvi k pas, mgr ap log hadees ko sirf is bunyad pr rad kr dete hain k ise ap k imam ne qabool nhi kia, yani k ye jante hue b k nabi s.a.w ne ye amal kia hai phir b use rad krdena woh sirf is lye k aik ummati ne is hadees pr amal nhi kia....kia yeh jahalat nhi???
                  shia pr kufr ka fatwa kyon lagaya jata hai ap khod tehqeeq kr lijye or un logon se hme milane ki apko koi zaroorat nhi hai.
                  ap shoq se unki kitaben parhen,
                  kia koi shia ya hanfi shafaee maliki hanbli ye keh skta hai k Quran or hadees pr amal krna bht asaan hai??? ap isi se andaza lagalijye.
                  un k aqaid ko Quran o hadees pr rakh kr dekhlijye.
                  apko musalsal kaha ja rha hai k me ksi jamat ya firqe ki rahnumai nhi kr rhi to ap kyon bar bar ise zikr kr k apna or mera wqt barbad kr rhe hain,
                  kia quran aor hadees kia sirf ahle hadees k lye hai??? aor ap logon k liye fiqah ki kitaben?? to phir pane ghar me ap ne quran kyon rakha hua hai???
                  aise insanon k baray me kia kahon me jo baray shoq se aik kitab parhta hai magr kehte hain k ye muje samajh nhi ati.
                  Quran o hadees ka samajhna aj itna hi mushkil hota to iska ummat ki taraf nazil krna hi bemani bat thi.
                  Allah ne hi Quran me frmaya hai k hm ne ise samjhne k lye asaan bna dia koi hai jo is pr ghor o fikr kre.
                  http://www.islamghar.blogspot.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

                    Click image for larger version

Name:	295343_489807031061535_164448808_n.jpg
Views:	1
Size:	90.6 KB
ID:	2424658
                    http://www.islamghar.blogspot.com/

                    Comment


                    • #11
                      Re: جشن عید میلاد النبی کی شروعات

                      Originally posted by shizz View Post
                      apko nihayat hi koi ghalat fehmi hai k sahi hadees me rae b shamil hai,
                      mohaddis ki chand shrait hoti hain jin pr poora uterne k bad hi bayan krda hadees ko sahi tasleem kia jata hai lakhon ahadees me se jin ahadees ko muntakhb kr k sahi qarar dia gaya use us hadees ki seht pr sahi kaha gaya na k ksi mohaddis ki rae pr.
                      mohadseen ne jo kaam kia hai uski guarenty ye hai k is pr ummat ka ijmaa hai, jis tarah Quran apni asal halat mai mojood hai yani jo quran ap k pas hai woh mere pas b hai wohi quran brelvi deobandi k pas b hoga, kia is me koi shak mojood hai???
                      isi tarah jo ahadees ki books mere pas hai wohi ap k pas hongi wohi deobandi k pas or brelvi k pas, mgr ap log hadees ko sirf is bunyad pr rad kr dete hain k ise ap k imam ne qabool nhi kia, yani k ye jante hue b k nabi s.a.w ne ye amal kia hai phir b use rad krdena woh sirf is lye k aik ummati ne is hadees pr amal nhi kia....kia yeh jahalat nhi???
                      shia pr kufr ka fatwa kyon lagaya jata hai ap khod tehqeeq kr lijye or un logon se hme milane ki apko koi zaroorat nhi hai.
                      ap shoq se unki kitaben parhen,
                      kia koi shia ya hanfi shafaee maliki hanbli ye keh skta hai k Quran or hadees pr amal krna bht asaan hai??? ap isi se andaza lagalijye.
                      un k aqaid ko Quran o hadees pr rakh kr dekhlijye.
                      apko musalsal kaha ja rha hai k me ksi jamat ya firqe ki rahnumai nhi kr rhi to ap kyon bar bar ise zikr kr k apna or mera wqt barbad kr rhe hain,
                      kia quran aor hadees kia sirf ahle hadees k lye hai??? aor ap logon k liye fiqah ki kitaben?? to phir pane ghar me ap ne quran kyon rakha hua hai???
                      aise insanon k baray me kia kahon me jo baray shoq se aik kitab parhta hai magr kehte hain k ye muje samajh nhi ati.
                      Quran o hadees ka samajhna aj itna hi mushkil hota to iska ummat ki taraf nazil krna hi bemani bat thi.
                      Allah ne hi Quran me frmaya hai k hm ne ise samjhne k lye asaan bna dia koi hai jo is pr ghor o fikr kre.


                      Acha muje ye ghalt fehmi hai aap issy door krdien

                      Aap ny kahan chand sharait hoti hein ye sharait kahan sy mili hein or kis ny bana die hein
                      Huzoor (SAW) ya Sahaba karam (R.A) sy sabit kijie ga .. us k elawa ksi shakhs ka nam lein gi out us per bhi wohi etraz lagoo hojaye ga

                      Lahor hadees ko jo ghalat kraar diya .. so sahet kis ny muntakhib ki …
                      Example
                      Aik hadees ko aik imam apni book mae likhta hai

                      Doosra imam nahi likh raha

                      Dono kitaben aap k nazdeek or ummat k ijma k nazdeek sahi hein

                      Tou ye raye nahi tou phir kia hai
                      Or aik Imam ki doosry imam per bhrosa na krna bhi nazar ata hai

                      Aap mohadassen k kam ki gurantee yahi de rahi hein k ummat ka ijmaa hai

                      Ye bat ki gurantee kia hai k ummat jis per ijjma kry tou kam durust hota hai

                      Isi lehaz sy tou aap k maslak sy zyada tadad doosro ki hai .. un ka ijmm phr zyada mustanad qaqrar paye ga

                      Quran ki missal na dein yahan .. us ki gurantee ummat ka ijjma nahi hai (mazrat k sath ye Quran ki taleem k khilaf bat hai)

                      Mae is tarha kisi bhi hadees ko rad nahi krta na hi muj per aesa ilzam lagaien

                      Mae pehly arz kr chukka k … sochny samjny or tehqeeq ka haq hai muje .. kuch swal uthy wo byan kr raha hoon

                      Mae aap ko sheo sy nahi … mila raha .. mwaznati tour pr byan kr raha hoon yani k aap is swal ka jwab nahi de sakti .. umeed bhi yahi thi ..

                      Agr aap ksi firqy ki numainda nahi hein out phri Aehl hadees hazrat ka koi amal khilaf Quran o Sunnat sabit krin ya agr aap ko un ka koi amal ghalat lagta hai tou byan krin agr nahi lagta tou wo bhi batadien, agr aap lo lagta hai k mere poochna aap k liey time ka zya hai tou .. to aap muje mana krdein mae kuch nahi poocho ga…. Muje aap ki zat sy koi ikhtilaf nahi hai jo bat aap pesh krti ho us ko bhi many k liye tyar hoon .. magr meri satisfaction k liey aagr aap usy byaan na kr sako tou batado

                      Baqi Quran k bary mae jo bat apa ny ki wo theek hai ..
                      Lekin aap jesy or doosry maslak k logo ny us ka samjna kafi mushkil kar diya hai or jab ksi ko ye mushkil pesh ajatai hai tou phir aap logo ka qeemti time zaya hony lagta hai

                      Kher phr bhi aap k reply ka intizar rahe ga…
                      Aap k reply mae bechain or frustration ka ansar nazr aya hai .. aik bar phir kehta hoon plz thandy dil o dimagh sy meri bat ko dekien ..

                      Shukriya





                      Comment

                      Working...
                      X