Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

    سوال : ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻟﻮﮒ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﮍﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﭘﮭﺮ ﺍﺱ ﭘﮍﮬﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺣﺼﮧ ﻛﻮ ﻣﯿﺖ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﺨﺶ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺗﻮ ﻛﯿﺎ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﯿﺖ ﻛﻮ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﭘﮩﻨﭽﺘﺎ ﮨﮯ؟




    جواب : ﺁﯾﺎﺕ ﻭﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻛﯽ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﻣﯿﮟ ۔
    ﯾﮧ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﻮ ﺍﯾﺼﺎﻝﹺ ﺛﻮﺍﺏ ﻛﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﮨﻞﹺ ﻋﻠﻢ ﻛﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺁﺭﺍﺈ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﰷ ﻣﻨﺸ﯌ﯾﮧ ﮨﮯ ﻛﮧ : ﻗﺮﺁﻥ ﻛﺮﯾﻢ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺁﯾﺎﺕ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺛﻮﺍﺏ ﻭﻋﻘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻛﮯ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﻛﯽ ﻭﺿﺎﺣﺖ ﻛﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ، ﺍﻭﺭ ﻛﭽﮫ ﺁﯾﺎﺕ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﮔﻨﺎﮨﻮﮞ ﻛﻮ ﻧﯿﻜﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﻛﺮﺩﯾﻨﮯ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﺩﻻﻟﺖ ﻛﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﺑﮭﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺻﺮﺍﺣﺘﺎﹰ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﺩﻻﻟﺖ ﻛﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﻛﮧ ﺍﻭﻻﺩ ﺍﮔﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﻓﻮﺕ ﺷﺪﮦ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻛﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺳﮯ ﺻﺪﻗﮧ ﻭﺧﯿﺮﺍﺕ ﻛﺮﯾﮟ، ﯾﺎ ﺭﻭﺯﮦ ﺭﻛﮭﯿﮟ ﯾﺎ ﺣﺞ ﻛﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻛﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﭘﮩﻨﭽﺘﺎ ﮨﮯ ۔
    ﺟﺰﺍ ﻭﺳﺰﺍ ﻣﯿﮟ ﺳﻨﺖ ﺍﻟﮩﯿﮧ ﭘﺮ ﻣﻨﺪﺭﺟﮧ ﺫﯾﻞ ﺁﯾﺎﺕ ﺩﻻﻟﺖ ﻛﺮﺗﯽ ﮨﯿﮟ :
    لَهَا مَا كَسَبَتْ وَعَلَيْهَا مَا اكْتَسَبَتْ ﺆ [ ﺍﻟﺒﻘﺮﺉ:٢٨٦ ] (ﺟﻮ ﻧﯿﻜﯽ ﻭﮦ (ﮨﺮ ﻧﻔﺲ) ﻛﺮﮮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺑﺮﺍﺋﯽ ﻭﮦ ﻛﺮﮮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﭘﺮ ﮨﮯ)، قَدْ أَفْلَحَ مَنْ زَكَّاهَا وَقَدْ خَابَ مَنْ دَسَّاهَا ﺆ [ ﺍﻟﺸﻤﺲ:٩-١٠ ] (ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ (ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻔﺲ ﻛﻮ)ﭘﺎﻙ ﻛﯿﺎ ﻭﮦ ﰷﻣﯿﺎﺏ ﮨﻮﺍ - ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺧﺎﻙ ﻣﯿﮟ ﻣﻼﺩﯾﺎ ﻭﮦ ﻧﺎﰷﻡ ﮨﻮﺍ)، إِلَّا مَنْ تَابَ وَآمَنَ وَعَمِلَ عَمَلًا صَالِحًا فَأُولَئِكَ يُبَدِّلُ اللَّهُ سَيِّئَاتِهِمْ حَسَنَاتٍ ﺆ [ ﺍﻟﻔﺮﻗﺎﻥ:٧٠ ] (ﺳﻮﺍﺋﮯ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻛﮯ ﺟﻮ ﺗﻮﺑﮧ ﻛﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻻﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻧﯿﻚ ﰷﻡ ﻛﺮﯾﮟ، ﺍﯾﺴﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻛﮯ ﮔﻨﺎﮨﻮﮞ ﻛﻮ ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻧﯿﻜﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﺪﻝ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ)، أَفَرَأَيْتَ الَّذِي تَوَلَّى وَأَعْطَى قَلِيلًا وَأَكْدَى أَعِنْدَهُ عِلْمُ الْغَيْبِ فَهُوَ يَرَى أَمْ لَمْ يُنَبَّأْ بِمَا فِي صُحُفِ مُوسَى وَإِبْرَاهِيمَ الَّذِي وَفَّى أَلَّا تَزِرُ وَازِرَةٌ وِزْرَ أُخْرَى وَأَنْ لَيْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى وَأَنَّ سَعْيَهُ سَوْفَ يُرَى ثُمَّ يُجْزَاهُ الْجَزَاءَ الْأَوْفَى ﺆ [ ﺍﻟﻨﺠﻢ:٣٣-٤١ ] (ﻛﯿﺎ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺩﯾﻜﮭﺎ ﺟﺲ ﻧﮯ ﻣﻨﮧ ﻣﻮﮌﻟﯿﺎ۔ ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﻛﻢ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﮨﺎﺗﮫ ﺭﻭﻙ ﻟﯿﺎ۔ ﻛﯿﺎ ﺍﺳﮯ ﻋﻠﻢﹺ ﻏﯿﺐ ﮨﮯﻛﮧ ﻭﮦ (ﺳﺐ ﻛﭽﮫ) ﺩﯾﻜﮫ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔ ﻛﯿﺎ ﺍﺳﮯ ﺍﺱ ﭼﯿﺰ ﻛﯽ ﺧﺒﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯼ ﮔﺌﯽ ﺟﻮ ﻣﻮﺳﯽ︦ ﻛﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ︦ﻛﮯ ﺻﺤﯿﻔﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﮭﯽ۔ ﻛﮧ ﻛﻮﺋﯽ ﺷﺨﺺ ﻛﺴﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﰷ ﺑﻮﺟﮫ ﻧﮧ ﺍﭨﮭﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻛﮧ ﮨﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﺻﺮﻑ ﻭﮨﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻛﯽ ﻛﻮﺷﺶ ﺧﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻛﯽ۔ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻛﮧ ﺍﺱ ﻛﯽ ﻛﻮﺷﺶ ﻋﻨﻘﺮﯾﺐ ﺩﯾﻜﮭﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﯽ۔ ﭘﮭﺮ ﺍﺳﮯ ﭘﻮﺭﺍ ﭘﻮﺭﺍ ﺑﺪﻟﮧ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ) ۔ ﯾﮧ ﻣﺬﻛﻮﺭﮦ ﺁﯾﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻛﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺁﯾﺘﯿﮟ ﺍﻥ ﺳﺐ ﺳﮯ ﯾﮧ ﻣﻌﻨﯽ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﻛﮧ ﮨﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺻﺮﻑ ﺍﭘﻨﯽ ﺫﺍﺗﯽ ﻛﻮﺷﺶ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﮨﯽ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎ ﺳﻜﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﺴﮯ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻧﯿﻚ ﻧﯿﺘﯽ ﻛﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﺎﻟﺼﺘﺎﹰ ﺍﹴ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﻛﯿﺎ ﮨﻮ ۔
    ﻣﮕﺮ ﺍﺱ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭘﺮ ﺟﺘﻨﯽ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﺳﺐ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﻚ ﮨﯽ ﺳﻮﺍﻝ ﰷ ﺟﻮﺍﺏ ﮨﮯ ، ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﮨﮯ : ﺳﺎﺋﻞ ﻧﮯ ﺟﺐ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻛﯿﺎ ﻛﮧ : ﺍﮔﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﻓﻮﺕ ﺷﺪﮦ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻛﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺳﮯ ﺭﻭﺯﮦ ﺭﻛﮭﻮﮞ ، ﯾﺎ ﺻﺪﻗﮧ ﻛﺮﻭﮞ ﯾﺎ ﺣﺞ ﻛﺮﻭﮞ ﺗﻮ ﻛﯿﺎ ﻣﯿﺮﮮ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻛﻮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﮨﻮﮔﺎ؟ ﺗﻮ ﺁﭖ︩ ﰷ ﺟﻮﺍﺏ ﺗﮭﺎ : ﮨﺎﮞ، ﺍﯾﺴﺎ ﻛﺮﻧﺎ ﺍﻥ ﻛﻮ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺩﮮ ﮔﺎ ۔
    ﺍﻥ ﺁﯾﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻛﮯ ﺗﻨﺎﻇﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﮨﻞﹺ ﻋﻠﻢ ﻛﯽ ﺁﺭﺍﺈ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﮨﻮﮔﺌﯿﮟ : - ﺍﯾﻚ ﮔﺮﻭﮦ ﻧﮯ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﻛﮧ ﺁﯾﺎﺕ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﻛﺮﻧﮯ ﻛﻮ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﭘﺮ ﻣﻘﺪﻡ ﻛﯿﺎ ﺟﺎﻧﺎ ﭼﺎﮨﺌﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﻨﯽ ﻗﻮﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺁﯾﺎﺕ ﭘﺮ ﺑﺎﻻﺩﺳﺘﯽ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﻮ، ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﻛﮯ ﭘﯿﺶﹺ ﻧﻈﺮ ﺍﻥ ﻛﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﯾﮧ ﮨﮯ ﻛﮧ ﻛﻮﺋﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﺴﯽ ﻏﯿﺮ ﻛﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﻧﻔﻊ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﭨﮭﺎ ﺳﻜﺘﺎ، ﻋﻤﻞ ﭼﺎﮨﮯ ﻛﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ، ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﻏﯿﺮ ﭼﺎﮨﮯ ﻛﻮﺋﯽ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ۔
    ﺟﺒﻜﮧ ﻋﻠﻤﺎﺈ ﻛﮯ ﺍﯾﻚ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﮔﺮﻭﮦ ﻛﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﯾﮧ ﮨﮯ ﻛﮧ : ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﻛﯽ ﺻﺮﺍﺣﺖ ﮨﮯ ﻛﮧ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﮯ ﺻﺪﻗﮧ ﻭﺧﯿﺮﺍﺕ، ﺭﻭﺯﮦ ﺍﻭﺭ ﺣﺞ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺳﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﭘﮭﺮ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺳﻮﭼﺎ ﻛﮧ : ﺍﻭﻻﺩ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮ ﺍﻭﻻﺩ ﻣﯿﮟ ﻛﻮﺋﯽ ﻓﺮﻕ ﻧﮩﯿﮟ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﯾﮧ ﻛﮩﺎ ﻛﮧ : ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﺮﻧﮯ ﻛﮯ ﺑﻌﺪ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻛﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﺴﺘﻔﯿﺪ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺼﺎﻝﹺ ﺛﻮﺍﺏ ﻛﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ، ﺧﻮﺍﮦ ﺍﯾﺼﺎﻝﹺ ﺛﻮﺍﺏ ﻛﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺍﺱ ﻛﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﻧﮧ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ، ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﰷ ﻣﺰﯾﺪ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﻛﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﻛﮧ : ﻋﻤﻞ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ ﻋﻤﻞ ﻛﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻛﯽ ﻣﻠﻜﯿﺖ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﻛﻮ ﯾﮧ ﺣﻖ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻤﻞ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﻛﻮ ﮨﺪﯾﮧ ﻛﺮﺩﮮ ۔
    ﭘﮭﺮ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ (ﺍﺱ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭘﺮ ﮔﺬﺭﯼ ﮨﻮﺋﯽ) ﺳﺎﺑﻘﮧ ﺁﯾﺎﺕ ﻛﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﺗﺎﻭﯾﻠﯿﮟ ﻛﯿﮟ ﻛﮧ ﻣﺨﺎﻟﻔﯿﻦ ﻛﮯ ﺁﮔﮯ ﺍﻥ ﰷ ﻭﺯﻥ ﮔﮭﭧ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭﺍﻥ ﰷ ﻣﻮﻗﻒ ﻛﻤﺰﻭﺭ ﭘﮍ ﮔﯿﺎ، ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻭﻻﺩ ﺍﻭﺭ ﻏﯿﺮ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﮯ ﻣﺎ ﺑﯿﻦ ﻧﻤﺎﯾﺎﮞ ﻓﺮﻕ ﮨﻮﻧﮯ ﻛﮯ ﺑﺎﻭﺟﻮﺩ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻭﻻﺩ ﭘﺮ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﻛﻮ ﺟﻮ ﻗﯿﺎﺱ ﻛﯿﺎ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺍﻥ ﰷ ﻛﻤﺰﻭﺭ ﻣﻮﻗﻒ ﮨﮯ، ﻛﯿﻮﮞ ﻛﮧ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﻣﺎﮞ ﺑﺎﭖ ﻛﻮ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﭘﮩﻨﭽﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﭘﺮﻣﺴﺘﻘﻞ ﺩﻻﺋﻞ ﮨﯿﮟ، ﺟﺒﻜﮧ ﻏﯿﺮ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﻛﻮﺋﯽ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔
    ﺭﮦ ﮔﺌﯽ ﺑﺎﺕ ﺩﻋﺎﺈ ﻛﯽ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﯾﻚ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ ﺻﺮﻑ ﺩﺍﻋﯽ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﻣﺪﻋﻮ ﻟﮧ (ﺟﺲ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﻋﺎ ﻛﯽ ﺟﺎﺋﮯ) ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﺳﯽ ﻭﻗﺖ ﻣﺴﺘﻔﯿﺪ ﮨﻮﺳﻜﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺩﻋﺎﺈ ﻗﺒﻮﻝ ﻛﯽ ﺟﺎﺋﮯ، ﺍﻭﺭ ﺩﻋﺎﺈ ﻛﯽ ﻗﺒﻮﻟﯿﺖ ﺳﮯ ﻣﺪﻋﻮ ﻟﮧ ﻛﻮ ﺍﮔﺮ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﰷ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﮧ ﺩﺍﻋﯽ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺩﻋﺎﺈ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ ﻣﯿﺖ ﻛﻮ ﮨﺪﯾﮧ ﻛﺮﺩﯾﺎ،ﺑﻠﻜﮧ ﺯﻧﺪﮦ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﺩﮦ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻛﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﯾﮧ ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻛﯽ ﺧﺼﻮﺻﯽ ﺷﺎﻥ ﰷ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﮨﮯ۔
    ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﯾﮧ ﻛﮩﻨﺎ ﻛﮧ ﻛﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﻋﻤﻞ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ ﻋﻤﻞ ﻛﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﻛﯽ ﻣﻠﻜﯿﺖ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﻭﮦ ﻣﻠﻜﯿﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﺟﻮ ﺩﻧﯿﺎﻭﯼ ﺳﺎﺯ ﻭ ﺳﺎﻣﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﻣﻠﻜﯿﺖ ﰷ ﺗﺼﻮﺭ ﮨﮯ، ﻛﮧ ﻣﺎﻟﻚ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻣﻼﻙ ﻛﻮ ﺟﮩﺎﮞ ﭼﺎﮨﮯ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﻛﺮﺳﻜﺘﺎ ﮨﮯ، ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺴﺎ ﺗﺼﻮﺭ ﮨﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﻚ ﻓﺎﺳﺪ ﺗﻮﺟﯿﮧ ﮨﻮﮔﯽ ۔ ﺍﺱ ﺳﺎﺑﻘﮧ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﻭﺍﺿﺢ ﮨﻮﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺍﯾﺼﺎﻝﹺ ﺛﻮﺍﺏ ﻛﻮ ﻣﻄﻠﻘﺎﹰ ﺟﺎﺋﺰ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﻨﺎ - ﻗﻄﻊﹺ ﻧﻈﺮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻛﮧ ﻋﻤﻞ ﻛﯿﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺛﻮﺍﺏ ﰷ ﮨﺪﯾﮧ ﻛﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﻛﻮﻥ ﮨﮯ- ﺍﺱ ﭘﺮ ﻛﻮﺋﯽ ﭨﮭﻮﺱ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﮩﯿﮟ ۔
    ﮨﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﺍﺱ ﻛﯽ ﻛﻮﺷﺶ ﰷ ﺣﺼﮧ ﮨﮯ :
    ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﺴﺌﻠﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﯾﮧ ﮨﮯ ﻛﮧ : ﺁﯾﺘﻮﮞ ﰷ ﻣﻌﻨﯽ ﺑﺎﻟﲁ ﻭﺍﺿﺢ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﻜﻢ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻛﮧ ﺍﻥ ﰷ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﺑﮭﯽ ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﯽ ﻛﯽ ﺍﺱ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﺳﮯ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺳﺎﺭﯼ ﺍﻗﻮﺍﻡ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﯾﻜﺴﺎﮞ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺟﻦ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻛﯽ ﻃﺮﻑ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﺷﺎﺭﮦ ﻛﯿﺎ ﻭﮦ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﮯ ﻋﻤﻞ ﻛﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﺎﺹ ﮨﯿﮟ ﺟﺐ ﻭﮦ ﺍﺱ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻛﻮ ﮨﺪﯾﮧ ﻛﺮﯾﮟ، ﺍﻭﺭ ﺻﺤﯿﺢ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ ﻛﮧ ( ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﺍﺱ ﻛﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﻛﻮﺷﺶ ﰷ ﺣﺼﮧ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﻭﻻﺩ ﰷ ﻋﻤﻞ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﰷ ﻋﻤﻞ ﮨﮯ) [ﻣﻼﺣﻈﮧ ﮨﻮ: ﺳﻨﻦ ﺍﺑﯽ ﺩﺍﻭﺩ، ﻛﺘﺎﺏ ﺍﻟﺒﯿﻮﻉ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ ٣٥٢٨، ٣٥٢٩، ﺳﻨﻦ ﻧﺴﺎﺋﯽ ﻛﺘﺎﺏ ﺍﻟﺒﯿﻮﻉ ٧|٢٤٠-٢٤١، ﺍﻭﺭ ﺳﻨﻦ ﺍﺑﻦ ﻣﺎﺟﮧ ﻛﺘﺎﺏ ﺍﻟﺘﺠﺎﺭﺍﺕ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﻤﺒﺮ ٢١٣٧] ﺍﺱ ﺳﮯ ﯾﮧ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎﮨﮯ ﻛﮧ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﰷ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﻣﺴﺘﻔﯿﺪ ﮨﻮﻧﺎ، ﺍﻭﺭ ﺍﻭﻻﺩ ﰷ ﺍﭘﻨﮯ ﺛﻮﺍﺏﹺ ﰷﺭ ﻛﻮ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻛﮯ ﻧﺎﻡ ﻛﺮﺩﯾﻨﺎ ﺁﯾﺎﺕ ﻛﮯ ﻣﺪﻟﻮﻝ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﮯ ۔
    ﺍﺱ ﻛﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﯾﮧ ﺟﻮ ﺭﺳﻢ ﻭﺭﻭﺍﺝ ﭼﻞ ﭘﮍﺍ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺍﺟﺎﻧﺐ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﮍﮪ ﻛﺮ ﺍﺱ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ ﻣﯿﺖ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﺨﺸﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﯾﺎ ﻗﺮﺁﻥ ﭘﮍﮬﺎﻧﮯ ، ﺣﺞ ﻛﺮﻧﮯ، ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﺎﻧﮯ ﯾﺎ ﺭﻭﺯﮦ ﺭﻛﮭﻮﺍﻧﮯ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻛﻮ ﺍﺟﺮﺕ ﭘﺮ ﻻﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺳﺐ ﺍﯾﺴﯽ ﺭﺳﻮﻡ ﮨﯿﮟ ﻛﮧ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﰷ ﻛﻮﺋﯽ ﺻﺤﯿﺢ ﺍﻭﺭ ﭨﮭﻮﺱ ﺛﺒﻮﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ ۔
    ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺫﺭﺍ ﻏﻮﺭ ﻛﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺍﻥ ﻣﺬﻛﻮﺭﮦ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﰷ ﺩﺍﺭ ﻭﻣﺪﺍﺭ ﻋﺒﺎﺩﺗﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻛﺴﯽ ﻛﻮ ﺍﭘﻨﺎ ﻧﺎﺋﺐ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﮨﮯ، ﺟﺒﻜﮧ ﻋﺒﺎﺩﺍﺕ ﻛﯽ ﻣﺸﺮﻭﻋﯿﺖ ﺍﺱ ﻏﺮﺽ ﺳﮯ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺗﮩﺬﯾﺐ ﺍﻟﻨﻔﺲ ﮨﻮﺳﻜﮯ، ﺍﻭﺭ ﺳﯿﺌﺎﺕﹺ ﻧﻔﺲ ﻛﻮ ﺣﺴﻨﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﺪﻟﻨﮯ ﰷ ﻣﻮﻗﻌﮧ ﻣﻠﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﺮ ﺷﺨﺺ ﻛﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺫﺍﺗﯽ ﻋﻤﻞ ﻛﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﭘﻮﺭﺍ ﮨﻮﻧﺎ ﻣﻤﻜﻦ ﻧﮩﯿﮟ ۔
    ﺍﻥ ﺳﺐ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﻛﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺳﺒﮭﯽ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﻣﺘﻔﻖ ﮨﯿﮟ ﻛﮧ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﻛﯽ ﺟﻮ ﻋﺎﺩﺍﺕ ﺭﻭﺍﺝ ﭘﺎﮔﺌﯽ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﺳﺐ ﻋﮩﺪﹺ ﺳﻠﻒ ﻛﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﺟﻮﺩ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﻧﺌﯽ ﭼﯿﺰﯾﮟ ﮨﯿﮟ، ﺳﻠﻒﹺ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﻛﺴﯽ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﻨﻘﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﻛﭽﮫ ﻛﯿﺎ ﮨﻮ، ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻤﻞ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﻛﮯ ﺳﻮﺍ ﻛﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﻛﮯ ﻧﺎﻡ ﻛﯿﺎ ﮨﻮ، ﺣﺎﻻﻧﻜﮧ ﰷﺭﹺ ﺧﯿﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﻛﯽ ﺭﻏﺒﺖ ﮨﻢ ﺳﮯ ﻛﮩﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﮭﯽ، ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺯﻧﺪﮦ ﺍﻭﺭ ﻓﻮﺕ ﺷﺪﮦ ﺑﮭﺎﺋﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺣﺪ ﺩﺭﺟﮧ ﻣﺤﺒﺖ ﺗﮭﯽ ۔

    ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﯾﻚ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﯾﮩﯽ ﮨﮯ ﻛﮧ ﻭﮦ ﻋﺒﺎﺩﺍﺕ ﻭﺛﻮﺍﺏ ﻛﮯ ﻣﻌﺎﻣﻼﺕ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﻨﺎﮨﻮﮞ ﻛﮯ ﻣﭩﺎﻧﮯ ﻛﮯ ﻣﻌﺎﻣﻼﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯽ ﺣﺪﻭﺩ ﰷ ﭘﺎﺑﻨﺪ ﺭﮨﮯ ﺟﻮ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﯿﮟ ﺑﺘﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﯿﮟ، ﮨﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﻧﯿﻜﯿﻮﮞ ﻛﮯ ﺫﺭﯾﻌﮧ ﮔﻨﺎﮦ ﺧﺘﻢ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻨﮩﯿﮟ ﻭﮦ ﻣﭩﺎﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻛﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﭘﺮﮨﯿﺰﮔﺎﺭﯼ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻛﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﻣﻌﺎﻑ ﻛﺌﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ، ﻛﺴﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﻛﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﻨﺘﻘﻞ ﻛﺮﻧﮯ ﯾﺎ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﻛﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﻣﭩﺎﻧﮯ ﰷ ﻛﻮﺋﯽ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻧﮩﯿﮟ ۔

    http://www.islamghar.blogspot.com/

  • #2
    Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

    میں آپ سے متفق نہیں
    :star1:

    Comment


    • #3
      Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

      Originally posted by S.A.Z View Post
      میں آپ سے متفق نہیں
      bhai apko kis bat pr aitraz hai?
      http://www.islamghar.blogspot.com/

      Comment


      • #4
        Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

        Originally posted by shizz View Post
        bhai apko kis bat pr aitraz hai?

        اگر روزہ ،حج و عمرہ کا ثواب اپنے والدین کو بخشا جا سکتا ہے تو

        قرآن پاک کی تلاوت کے ثواب میں اُن کو شامل کیوں نہیں کیا جاسکتا

        ایک فرد ہے غریب و لاچار نہ وہ حج و عمرہ کر سکتا ہے نہ صحت اجازت دیتی ہے کہ روزہ رکھ سکے نہ مال اجازت دیتا ہے کہ کچھ صدقہ کر سکے اگر وہ تلاوت قرآن کے ثواب میں اپنے والدین کو شامل کرتا ہے تو کیا غلط۔

        جنکہ تلاوت قرآن بھی ایک عبادت ہے۔۔۔۔
        Last edited by S.Athar; 12 July 2012, 08:36.
        :star1:

        Comment


        • #5
          Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

          QURAN tu saf saf beyan karta hy ab chahye koi jitni b zid karay..... insan yeh jannay sy qasir hy k wo khud kahan khara hota hy or apny amal ko bakhswanay ka dawedar hy.... JIS QURAN KA PARHNA TUMKO FAIDA NAI DY SAKTA WO KISI OR KO KIA DY GA.... BAT SIRF ITNI C HY K QURAN SAMJH K PARHNY OR AMAL KARNY K LIYE HY NA K ANDHA DHUND PARHNY OR BAKHSWANAY K LIYE..... lekin afsos bhot c baton k sath sath is bat ko samjhny sy b qasir hy.....
          میں نعرہ مستانہ، میں شوخی رندانہ

          Comment


          • #6
            Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

            Originally posted by S.A.Z View Post

            اگر روزہ ،حج و عمرہ کا ثواب اپنے والدین کو بخشا جا سکتا ہے تو

            قرآن پاک کی تلاوت کے ثواب میں اُن کو شامل کیوں نہیں کیا جاسکتا

            ایک فرد ہے غریب و لاچار نہ وہ حج و عمرہ کر سکتا ہے نہ صحت اجازت دیتی ہے کہ روزہ رکھ سکے نہ مال اجازت دیتا ہے کہ کچھ صدقہ کر سکے اگر وہ تلاوت قرآن کے ثواب میں اپنے والدین کو شامل کرتا ہے تو کیا غلط۔

            جنکہ تلاوت قرآن بھی ایک عبادت ہے۔۔۔۔

            جناب جس چیز کا بتایا ہی نہیں اس کا ثواب کیسے پہچ سکتا ہے زبردستی تو ہم ثواب نہیں پہچا سکتے ہیں ہمارا یہی المیہ ہے کہ ہم دین میں یہی سوچتے ہیں کہ کے ایسا نہیں ہے اگر ہم کر لیں مگر دنیا میں جس چیز کے بارے میں ہمیں جیسا بتایا گیا ہے ہم اس سے ایک انچ بھی نہیں ہلتے اس کی سادہ سی مثال ہیں کہ ہم میں سے ہر یہ جانتا ہے کہ گاڑی پٹرول سے چلتی ہے مگر ہم کبھی اس بارے میں نہیں کہتے کہ اگر میں اس کو پانی سے چلا لوں تو چل جائے گی ہماری یہ سوچ صرف دین کے بارے میں کیوں ہے اور اب اپ کے سوال کا جواب وہ آدمی جو اپنے والدین کو ثواب پہنچا نا چاہتا ہے مگر وہ حج عمرہ اور روزے کی ا سطاعت نہیں رکھتا تو وہ ہر نماز کے بعد ان کی مغفرت کے لئے دعا تو کر ہی سکتا ہے ان کو اس کا بھی اجر ملتا ہے . تو جب قرآن پڑھنے کے بارے میں بتایا نہیں ہے تو اس کا ثواب بھی نہیں جائے گا اگر اپ کے پاس قرآن اور حدیث سے دلیل ہے تو پیش کریں ورنہ اپ کے قیاس کرنے سے ثواب نہیں ہوگا .

            Comment


            • #7
              Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

              2) میت کیلئے قرآن خوانی، اور فاتحہ خوانی کا ثواب پہنچانا
              حضرت علی کرم اللہ وجہہ الکریم فرماتے ہیں کہ حضور صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم نے فرمایا "جو شخص قبروں پر گزرا اور اس نے سورہ اخلاص کو گیارہ مرتبہ پڑھا پھر اس کا ثواب مردوں کو بخشا تو اس کو مردوں کی تعداد کے برابر اجرو ثواب ملے گا"۔ (دار قطنی، شرح الصدور(ص307
              امام شعبی رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں "انصار کا یہ طریقہ تھا کہ جب ان کا کوئی مر جاتا تو وہ بار بار اس کی قبر پر جاتے اور اس کےلئے قرآن پڑھتے"۔ (شرح الصدور) ص307
              حضرت علامہ قاضی ثناء اللہ صاحب پانی پتی رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں"تمام فقہاء کرام نے حکم کیا ہے کہ قرآن مجید پڑھنے کا ثواب میت کو پہنچتا ہے"۔
              حضرت شاہ والی اللہ محدث وہلوی رحمۃ اللہ علیہ فرماتے ہیں "اور کچھ قرآن پڑھے اور والدین و پیر استاد اور اپنے دوستوں اور بھائیوں اور سب مومنین کی ارواح کو ثواب بخشے"۔
              (3) میت کیلئے تسبیح اور کلمہ پڑھنے کا ثواب :
              حضرت جابر رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ جب حضرت سعد ابن معاذ رضی اللہ عنہ کی وفات ہوئی تو ہم نے حضور اکرم صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم کے ساتھ ان پر نماز جنازہ پڑھی پھر انکو قبر میں اتار کر ان پر مٹی ڈال دی گئی بعد ازاں حضور اکرم صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم نے تکبیر و تسبیح پڑھنا شروع کردی، ہم نے بھی آپ صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم کے ساتھ پڑھا شروع کردیا۔ دیر تک پڑھتے رہے۔ تو کسی نے عرض کیا یا رسول اللہ صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم آپ صلی اللہ تعالٰی علیہ وسلم نے تسبیح و تکبیر کیوں پڑھی؟ فرمایا اس نیک بندہ اس پر اس کی قبر تنگ ہوگئی تھی ہماری تسبیح و تکبیر کے سبب سے اللہ تعالٰی نے اس کو فراخ کردیا ہے۔
              :star1:

              Comment


              • #8
                Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

                Originally posted by S.A.Z View Post

                اگر روزہ ،حج و عمرہ کا ثواب اپنے والدین کو بخشا جا سکتا ہے تو

                قرآن پاک کی تلاوت کے ثواب میں اُن کو شامل کیوں نہیں کیا جاسکتا

                ایک فرد ہے غریب و لاچار نہ وہ حج و عمرہ کر سکتا ہے نہ صحت اجازت دیتی ہے کہ روزہ رکھ سکے نہ مال اجازت دیتا ہے کہ کچھ صدقہ کر سکے اگر وہ تلاوت قرآن کے ثواب میں اپنے والدین کو شامل کرتا ہے تو کیا غلط۔

                جنکہ تلاوت قرآن بھی ایک عبادت ہے۔۔۔۔
                ﻛﻮﺋﯽ ﺷﺨﺺ ﻛﺴﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﰷ ﺑﻮﺟﮫ ﻧﮧ ﺍﭨﮭﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔
                ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻛﮧ ﮨﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﮯ ﻟﯿﮯ ﺻﺮﻑ ﻭﮨﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻛﯽ ﻛﻮﺷﺶ ﺧﻮﺩ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻛﯽ۔
                ﺍﻟﻨﺠﻢ 38-39
                ﯾﻌﻨﯽ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﻛﻮﺋﯽ ﻛﺴﯽ ﺩﻭﺳﺮﮮﻛﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﰷ ﺫﻣﮯﺩﺍﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﮔﺎ, ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﺳﮯ ﺁﺧﺮﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﺟﺮ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﮩﯽ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﰷﻣﻠﮯ ﮔﺎ, ﺟﻦ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻛﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺤﻨﺖ ﮨﻮ ﮔﯽ۔ ( ﺍﺱ ﺟﺰﺍ ﰷ ﺗﻌﻠﻖ ﺁﺧﺮﺕ ﺳﮯ ﮨﮯ, ﺩﻧﯿﺎ ﺳﮯ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺟﯿﺴﺎﻛﮧ ﺑﻌﺾ ﺳﻮﺷﻠﺴﭧ ﻗﺴﻢ ﻛﮯ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﺍﺱ ﰷ ﯾﮧ ﻣﻔﮩﻮﻡ ﺑﺎﻭﺭ ﻛﺮﺍ ﻛﮯ ﻏﯿﺮ ﺣﺎﺿﺮ ﺯﻣﯿﻨﺪﺍﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﻛﺮﺍﯾﮧ ﺩﺍﺭﯼ ﻛﻮ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ) ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﺳﮯ ﺍﻥ ﻋﻠﻤﺎﰷ ﺍﺳﺘﺪﻻﻝ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻛﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻛﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ ﻣﯿﺖ ﻛﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﭘﮩﻨﭽﺘﺎ۔ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﻛﮧ ﯾﮧ ﻣﺮﺩﮦ ﰷ ﻋﻤﻞ ﮨﮯ ﻧﮧ ﺍﺱ ﻛﯽ ﻣﺤﻨﺖ۔ ﺍﺳﯽ ﻟﯿﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﹲ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﻣﺖ ﻛﻮ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﻛﮯ ﻟﯿﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﻛﯽ ﺗﺮﻏﯿﺐ ﺩﯼ ﻧﮧ ﻛﺴﯽ ﻧﺺ ﯾﺎ ﺍﺷﺎﺭﮦ ﺍﻟﻨﺺ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻛﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﮨﻨﻤﺎﺋﯽ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻛﺮﺍﻡ ﺄ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﻋﻤﻞ ﻣﻨﻘﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﻋﻤﻞ, ﻋﻤﻞ ﺧﯿﺮﮨﻮﺗﺎ ﺗﻮﺻﺤﺎﺑﮧﺄ ﺍﺳﮯ ﺿﺮﻭﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻛﺮﺗﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﻋﺒﺎﺩﺍﺕ ﻭ ﻗﺮﺑﺎﺕ ﻛﮯ ﻟﯿﮯ ﻧﺺ ﰷ ﮨﻮﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ, ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺭﺍﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﻗﯿﺎﺱ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﻞ ﺳﻜﺘﺎ۔ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺩﻋﺎ ﺍﻭﺭ ﺻﺪﻗﮧ ﺧﯿﺮﺍﺕ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ ﻣﺮﺩﻭﮞ ﻛﻮﭘﮩﻨﭽﺘﺎ ﮨﮯ, ﺍﺱ ﭘﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻠﻤﺎ ﰷ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﮨﮯ, ﻛﯿﻮﻧﻜﮧ ﯾﮧ ﺷﺎﺭﻉ ﻛﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﻣﻨﺼﻮﺹ ﮨﮯ۔ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺟﻮ ﺣﺪﯾﺚ ﮨﮯ ﻛﮧ ﻣﺮﻧﮯ ﻛﮯ ﺑﻌﺪ ﺗﯿﻦ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﰷﺳﻠﺴﻠﮧ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ, ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻤﻞ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﻛﺴﯽ ﻧﮧ ﻛﺴﯽ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻛﯽ ﻣﻮﺕ ﻛﮯ ﺑﻌﺪ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﻮﻧﺒﯽ ﹲ ﻧﮯﺧﻮﺩ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﻛﻤﺎﺋﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ ( سنن النسائي، كتاب البيوع، باب الحث على الكسب) ﺻﺪﻗ︭ ﺟﺎﺭﯾﮧ, ﻭﻗﻒ ﻛﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻛﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﺛﺎﺭﻋﻤﻞ ﮨﯿﮟ۔ وَنَكْتُبُ مَا قَدَّمُوا وَآثَارَهُمْ ( ﯾﺲ،١٢ ) ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﻋﻠﻢ, ﺟﺲ ﻛﯽ ﺍﺱ ﻧﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻧﺸﺮ ﻭﺍﺷﺎﻋﺖ ﻛﯽ ﺍﻭﺭ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻛﯽ ﺍﻗﺘﺪﺍ ﻛﯽ, ﺗﻮﯾﮧ ﺍﺱ ﻛﯽ ﺳﻌﯽ ﺍﻭﺭﺍﺱ ﰷ ﻋﻤﻞ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﻤﺼﺪﺍﻕ ﺣﺪﯾﺚ ﻧﺒﻮﯼ " مَنْ دَعَا إِلَى هُدًى، كَانَ لَهُ مِنَ الأَجْرِ مِثْل أُجُورِ مَنْ تَبِعَهُ، مِنْ غَيْرِ أَنْ يَنْقُصَ مِنْ أُجُورِهِمْ شَيْئًا"- ( سنن أبي داود كتاب السنة، باب لزوم السنة ) ﺍﻗﺘﺪﺍ ﻛﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﰷ ﺍﺟﺮ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﮯ ﭘﮩﻨﭽﺘﺎ ﺭﮨﮯ ﮔﺎ۔ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﯾﮧ ﺣﺪﯾﺚ, ﺁﯾﺖ ﻛﮯ ﻣﻨﺎﻓﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ( ﺍﺑﻦ ﻛﺜﯿﺮ ) ۔
                http://www.islamghar.blogspot.com/

                Comment


                • #9
                  Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

                  ٢١ ) ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﻟﻮﮒ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻻﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻛﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﻛﯽ ﭘﯿﺮﻭﯼ ﻛﯽ ﮨﻢ ﺍﻥ ﻛﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﻮ ﺍﻥ ﺗﻚ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻛﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﮨﻢ ﻛﭽﮫ ﻛﻢ ﻧﮧ ﻛﺮﯾﮟ ﮔﮯ, ﮨﺮ ﺷﺨﺺ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﰷ ﮔﺮﻭﯼ ﮨﮯ۔
                  ﯾﻌﻨﯽ ﺟﻦ ﻛﮯ ﺑﺎﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺧﻼﺹ ﻭ ﺗﻘﻮﱝ ﺍﻭﺭﻋﻤﻞ ﻭ ﻛﺮﺩﺍﺭ ﻛﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﺮ ﺟﻨﺖ ﻛﮯﺍﻋﻠﲐ ﺩﺭﺟﻮﮞ ﭘﺮ ﻓﺎﺋﺰ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ, ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﲐ ﺍﻥ ﻛﯽ ﺍﯾﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﮯ ﺑﮭﯽ ﺩﺭﺟﮯ ﺑﻠﻨﺪ ﻛﺮﻛﮯ, ﺍﻥ ﻛﻮ ﺍﻥ ﻛﮯ ﺑﺎﭘﻮﮞ ﻛﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﻼ ﺩﮮ ﮔﺎ۔ ﯾﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﺮﮮ ﮔﺎ ﻛﮧ ﺍﻥ ﻛﮯ ﺑﺎﭘﻮﮞ ﻛﮯ ﺩﺭﺟﮯ ﻛﻢ ﻛﺮﻛﮯ ﺍﻥ ﻛﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﻭﺍﻟﮯ ﻛﻤﺘﺮ ﺩﺭﺟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻟﮯ ﺁﺋﮯ۔ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﮨﻞ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﭘﺮ ﺩﻭ ﮔﻮﻧﮧ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ ﺍﯾﻚ ﺗﻮ ﺑﺎﭖ ﺑﯿﭩﻮﮞ ﻛﻮ ﺁﭘﺲ ﻣﯿﮟ ﻣﻼﺩﮮ ﮔﺎ ﺗﺎﻛﮧ ﺍﻥ ﻛﯽ ﺁﻧﻜﮭﯿﮟ ﭨﮭﻨﮉﯼ ﮨﻮﮞ, ﺑﺸﺮﻃﯿﻜﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺍﯾﻤﺎﻧﺪﺍﺭ ﮨﻮ۔ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﯾﮧ ﻛﮧ ﻛﻢ ﺗﺮ ﺩﺭﺟﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻛﻮ ﺍﭨﮭﺎ ﻛﺮ ﺍﻭﻧﭽﮯ ﺩﺭﺟﻮﮞ ﭘﺮﻓﺎﺋﺰ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﮮ ﮔﺎ۔ ﻭﺭﻧﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻛﮯ ﻣﻼﭖ ﰷ ﯾﮧ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﺳﻜﺘﺎ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺍﮮ ﻛﻼﺱ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻛﻮ ﺑﯽ ﻛﻼﺱ ﺩﮮ ﺩﮮ, ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﭼﻮﻧﻜﮧ ﺍﺱ ﻛﮯ ﻓﻀﻞ ﻭﺍﺣﺴﺎﻥ ﺳﮯ ﻓﺮﻭﺗﺮ ﮨﻮﮔﯽ, ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﻭﮦ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﺮﮮ ﮔﺎ ﺑﻠﻜﮧ ﺑﯽ ﻛﻼﺱ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻛﻮ ﺍﮮ ﻛﻼﺱ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ ﯾﮧ ﺗﻮ ﺍﹴ ﰷ ﻭﮦ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻭﻻﺩ ﭘﺮ, ﺁﺑﺎﻛﮯ ﻋﻤﻠﻮﻧﻜﯽ ﺑﺮﻛﺖ ﺳﮯ ﮨﻮﮔﺎ ﺍﻭﺭﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺁﺗﺎﮨﮯ ﻛﮧ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﯽ ﺩﻋﺎ ﻭﺍﺳﺘﻐﻔﺎﺭ ﺳﮯ ﺁﺑﺎﻛﮯ ﺩﺭﺟﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﺿﺎﻓﮧ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﯾﻚ ﺷﺨﺺ ﻛﮯ ﺟﺐ ﺟﻨﺖ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﺟﮯ ﺑﻠﻨﺪ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﹴ ﺳﮯ ﺍﺱ ﰷ ﺳﺒﺐ ﭘﻮﭼﮭﺘﺎ ﮨﮯ, ﺍﹴ ﺗﻌﺎﻟﲐ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﯿﺮﯼ ﺍﻭﻻﺩ ﻛﯽ ﺗﯿﺮﮮ ﻟﯿﮯ ﺩﻋﺎﺋﮯ ﻣﻐﻔﺮﺕ ﻛﺮﻧﮯ ﻛﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ( ﻣﺴﻨﺪ ﺍﺣﻤﺪ, ٢ / ٥٠٩ ) ﺍﺱ ﻛﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﺍﺱ ﺣﺪﯾﺚ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺟﺐ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻣﺮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯﺗﻮﺍﺱ ﻛﮯ ﻋﻤﻞ ﰷ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﻣﻨﻘﻄﻊ ﮨﻮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﻟﺒﺘﮧ ﺗﯿﻦ ﭼﯿﺰﻭﮞ ﰷ ﺛﻮﺍﺏ, ﻣﻮﺕ ﻛﮯ ﺑﻌﺪ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺭﯼ ﺭﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﯾﻚ ﺻﺪﻗ︭ ﺟﺎﺭﯾﮧ۔ ﺩﻭﺳﺮﺍ, ﻭﮦ ﻋﻠﻢ ﺟﺲ ﺳﮯ ﻟﻮﮒ ﻓﯿﺾ ﯾﺎﺏ ﮨﻮﺗﮯ ﺭﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﯼ, ﻧﯿﻚ ﺍﻭﻻﺩﺟﻮ ﺍﺱ ﻛﮯﻟﯿﮯ ﺩﻋﺎ ﻛﺮﺗﯽ ﮨﻮﹿ۔ ( مسلم، كتاب الوصية، باب ما يلحق الإنسان من الثواب بعد وفاته)
                  ۔
                  http://www.islamghar.blogspot.com/

                  Comment


                  • #10
                    Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

                    Jzazak Allah...sahi faramaya Miss Shazia, Crystal Thinking aur Abdullah786 aap loogon nay....!!


                    Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

                    Comment


                    • #11
                      Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

                      Originally posted by Muhammad Ali Jawad View Post
                      Jzazak Allah...sahi faramaya Miss Shazia, Crystal Thinking aur Abdullah786 aap loogon nay....!!
                      bht shukria bhai
                      http://www.islamghar.blogspot.com/

                      Comment


                      • #12
                        Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

                        وَمَا عَلَّمْنَاهُ الشِّعْرَ وَمَا يَنْبَغِي لَهُ ۚ إِنْ هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ وَقُرْآنٌ مُبِينٌ
                        اور ہم نے نبی کو شعر نہیں سکھایا اور نہ یہ اس کے مناسب ہی تھا یہ تو صرف نصیحت اور واضح قرآن ہے
                        70. لِيُنْذِرَ مَنْ كَانَ حَيًّا وَيَحِقَّ الْقَوْلُ عَلَى الْكَافِرِينَ
                        تاکہ جو زندہ ہے اسے ڈرائے اور کافروں پر الزام ثابت ہو جائے


                        Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

                        Comment


                        • #13
                          Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

                          Click image for larger version

Name:	Esaal e Sawab.gif
Views:	1
Size:	29.8 KB
ID:	2424006
                          Click image for larger version

Name:	1-2 PAGE copy.jpg
Views:	1
Size:	89.3 KB
ID:	2424027
                          Attached Files
                          Last edited by Faisal Sheikh; 13 July 2012, 06:46. Reason: Attachement were incompleted
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

                            ye post in complete hai kal pori karonga system me kuch problem hai
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Re: ﻗﺮﺁﻥ ﺧﻮﺍﻧﯽ ﺳﮯ ﺍﻣﻮﺍﺕ ﻛﮯ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﰷ ﺣﻜﻢ ۔

                              فیصل بھائی شکریہ کہ آپ بھی جانب متوجہ ہوئے

                              دراصل کچھ بھٹکے ہوئے لوگوں نے یہ سمجھ لیا ہے کہ جو ہم کہہ رہے ہیں اور جس سورہ یا حدیث کو ہم جس طرح سمجھ رہے ہیں وہی حد آخر ہے نہ اس سے آگے کچھ ہے اور نہ اس سے پیچھے

                              سیدھی سی بات ہے کہ

                              اگر میں قرآن پاک پڑھ رہا ہوں تو کیا یہ گناہ کا کام کر رہا ہوں"نعوذوباللہ"
                              اگر یہ گناہ کا کام نہیں اور نیک کام کا صلہ جنہوں نے مجھے سکھایا اُن کو بھی ملے گا جن کو میں سکھاوں گا اُن کوبھی ملے گا تو اس میں اپنے والدین اور عزیز و اقربا کا نام لے لیا تو کیا غلط ہوا

                              اگر میں نے تلاوت کرنے کے بعد رب سے دعا کی کہ یا رب پڑھتے ہوئے مجھ سے اگر صرف و نہو زیر وزبر کی کوئی غلطی ہوئی تو اُسے معاف کر دینا اور اس کلام پاک کے فیض سے مجھے اور میرے والدین "بلکہ میں تو دعا میں کہتا ہوں کہ آدم علیہ السلام سے لیکر قیامت تک جتنے بھی مسلمان فوت ہوئے ہوں" کو بخش دینا'تو اس میں برا کیا ہے؟؟؟

                              :star1:

                              Comment

                              Working...
                              X