Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

ولایت و اولیاء اللّٰہ

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ولایت و اولیاء اللّٰہ

    ولایت و اولیاء اللّٰہ

    جو مسلمان اللّٰہ تعالی اوراس کے رسول کی پیروی کرے، کثرت سے ذکروعبادت کرے، گناہوں سے بچتا رہے، اللّٰہ رسول کی محبت دنیا کی تمام چیزوں سے زیادہ رکھتا ہو وہ اللّٰہ کا مقرب و پیارا ہو جاتا ہے۔ایسے شخص کو ولی کہتے ہیں، ویسے تو ہر مومن ولی ہے۔لیکن جو شخص قرب باری تعالی کا ایک خاص مقام حاصل کر لیتا ہے اصطلاح شرع میں اس کو ولی کہتے ہیں اور اسکی پہچان یہ ہے کہ وہ مسلمان متقی پرہیزگار ہو عبادت بہت زیادہ کرتا ہو، اللّٰہ اور رسول کی محبت ہر چیز سے زیادہ رکھتا ہو، دنیا کی حرس نہ ہو اور آخرت کا خیال اس کو ہر وقت لگا رہتا ہو۔ تمام صحابہ ولی ہوئےہیں، بلکہ وہ غیر صحابی ولی کے مقابلہ میں اعلیٰ درجے کے ولی ہیں، جس طرح کوئی صحابی یا ولی خواہ کتنا ہی بڑا درجہ رکھتا ہو کسی نبی کے برابر نہیں ہو سکتا، اسی طرح صحابی ہونے کی فضیلت بھی بہت بڑی ہے اور کوئی غیر صحابی ولی خواہ کتنا ہی بڑا درجہ رکھتا ہو کسی ادنیٰ صحابی کے برابر بھی نہیں ہو سکتا۔صحابہ کے بعد اولیاء اللّٰہ میں تابعین کا مرتبہ ہے۔پھر تبع تابعین کا، اولیاء اللّٰہ کے بہت سے سلسلے ہوئے ہیں۔ جن میں سے چار سلسلے بہت مشہور اور دنیا میں رائج ہیں۔وہ یہ ہیں چشتیہ، قادریہ، نقشبندیہ، سہروردیہ ایسا شخص جو خلاف شرع کام کرے مثلاً نماز نہ پڑھے یا داڑھی منڈائے یا کوئی اور شرعیت کے خلاف کرے اس کو ولی سمجھنا بلکل غلط ہے خواہ اس سے کتنی ہی خارق عادت باتیں ظاہر ہوں اور خواہ وہ ہوا پر اڑنے یا پانی پر چلنے لگے، جب تک کوئی شخص اپنے ہوش و ہواس میں ہے اور اس کو عبادت کرنے کی طاقت حاصل ہے ایمان لانے کے بعد اس کو شرعیت کی پابندی کرنا فرض ہے کوئی عبادت اس کو معاف نہیں ہوتی اور نہ ہی کوئی گناہ کی بات اس کے لئے جائز ہوتی ہے ایسے شخص سے جو خلاف شرع باتوں پر عمل کرتا ہو کشف و خوارق عادات کا ظاہر ہونا استدراج اور دھوکا ہے۔لیکن اگر کوئی شخص غلبہ محبت الہیٰ میں مستغرق ہو کر یا کسی دماغی صدمہ کی وجہ سے اپنے آپ سے بے خبر ہو جائے حتیٰ کہ اپنے کھانے پینے پہنے وغیرہ سے بھی بے خبر ہو جائے تو وہ شرع کی پابندی سے بری اور آزاد ہو جاتا ہے، ایسے -شخص کو برا نہ کہنا چاہئے اور اس کی پیروی بھی نہیں کرنی چاہئے

    ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
    سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

  • #2
    Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

    Originally posted by Jamil Akhter View Post
    ولایت و اولیاء اللّٰہ

    جو مسلمان اللّٰہ تعالی اوراس کے رسول کی پیروی کرے، کثرت سے ذکروعبادت کرے، گناہوں سے بچتا رہے، اللّٰہ رسول کی محبت دنیا کی تمام چیزوں سے زیادہ رکھتا ہو وہ اللّٰہ کا مقرب و پیارا ہو جاتا ہے۔ایسے شخص کو ولی کہتے ہیں، ویسے تو ہر مومن ولی ہے۔لیکن جو شخص قرب باری تعالی کا ایک خاص مقام حاصل کر لیتا ہے اصطلاح شرع میں اس کو ولی کہتے ہیں اور اسکی پہچان یہ ہے کہ وہ مسلمان متقی پرہیزگار ہو عبادت بہت زیادہ کرتا ہو، اللّٰہ اور رسول کی محبت ہر چیز سے زیادہ رکھتا ہو، دنیا کی حرس نہ ہو اور آخرت کا خیال اس کو ہر وقت لگا رہتا ہو۔ تمام صحابہ ولی ہوئےہیں، بلکہ وہ غیر صحابی ولی کے مقابلہ میں اعلیٰ درجے کے ولی ہیں، جس طرح کوئی صحابی یا ولی خواہ کتنا ہی بڑا درجہ رکھتا ہو کسی نبی کے برابر نہیں ہو سکتا، اسی طرح صحابی ہونے کی فضیلت بھی بہت بڑی ہے اور کوئی غیر صحابی ولی خواہ کتنا ہی بڑا درجہ رکھتا ہو کسی ادنیٰ صحابی کے برابر بھی نہیں ہو سکتا۔صحابہ کے بعد اولیاء اللّٰہ میں تابعین کا مرتبہ ہے۔پھر تبع تابعین کا، اولیاء اللّٰہ کے بہت سے سلسلے ہوئے ہیں۔ جن میں سے چار سلسلے بہت مشہور اور دنیا میں رائج ہیں۔وہ یہ ہیں چشتیہ، قادریہ، نقشبندیہ، سہروردیہ ایسا شخص جو خلاف شرع کام کرے مثلاً نماز نہ پڑھے یا داڑھی منڈائے یا کوئی اور شرعیت کے خلاف کرے اس کو ولی سمجھنا بلکل غلط ہے خواہ اس سے کتنی ہی خارق عادت باتیں ظاہر ہوں اور خواہ وہ ہوا پر اڑنے یا پانی پر چلنے لگے، جب تک کوئی شخص اپنے ہوش و ہواس میں ہے اور اس کو عبادت کرنے کی طاقت حاصل ہے ایمان لانے کے بعد اس کو شرعیت کی پابندی کرنا فرض ہے کوئی عبادت اس کو معاف نہیں ہوتی اور نہ ہی کوئی گناہ کی بات اس کے لئے جائز ہوتی ہے ایسے شخص سے جو خلاف شرع باتوں پر عمل کرتا ہو کشف و خوارق عادات کا ظاہر ہونا استدراج اور دھوکا ہے۔لیکن اگر کوئی شخص غلبہ محبت الہیٰ میں مستغرق ہو کر یا کسی دماغی صدمہ کی وجہ سے اپنے آپ سے بے خبر ہو جائے حتیٰ کہ اپنے کھانے پینے پہنے وغیرہ سے بھی بے خبر ہو جائے تو وہ شرع کی پابندی سے بری اور آزاد ہو جاتا ہے، ایسے -شخص کو برا نہ کہنا چاہئے اور اس کی پیروی بھی نہیں کرنی چاہئے

    AAap nay jo 04 silsilay (Chishtia, Qaadria, Naqshbandia, Seherwardia) biyann kiay hain..inn ki Quran-o-Sahi Hadees ki rooshni main kia haqeeqat hai..???


    Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

    Comment


    • #3
      Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

      نازک موضوع ہے
      ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
      سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

      Comment


      • #4
        Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

        In ka Islam sa koi Taluq ha na wasta




        Khush rehay



        Jkp
        :(

        Comment


        • #5
          Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

          Originally posted by Jamil Akhter View Post
          نازک موضوع ہے
          آپ کی پوسٹ پر تو بعد میں کچھ کہوں گا، پہلے اس بات کو "نازک موضوع" کہہ کر ٹالنا چھوڑئیے اور جو بات جواد نے پوچھی ہے اسکا جواب دیجیے۔ میں سوال میں مزید آسانی کر دیتا ہوں، نبی پاک کی کو حدیث بیان کر دیجیے جو ان کا حوالہ دیتی ہو۔
          tumharey bas mein agar ho to bhool jao mujhey
          tumhein bhulaney mein shayid mujhey zamana lagey

          Comment


          • #6
            Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

            اگر کوئی فرد اپنے نظریئے کی کھل کر وضاحت نہیں کرسکتا تو



            ایسے نظریئے کو اختیار کئے رکھنے یا


            تشہیر کرنے کا فائدہ؟؟؟؟
            :star1:

            Comment


            • #7
              Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

              تصوف مذہب سے الگ ایک نظریہ ہے اہل مذہب کائنات کو حادث اور خدا کو قدیم
              قرار دیتے ہیں جبکہ صوفیا کے نذدیک خدا اور کائنات دونوں قدینم ہیں ہمیشہ سے ہیں
              اور ہمیشہ سے رہے گے۔۔کائنات کے جسم میں روخ خدا
              :(

              Comment


              • #8
                Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

                ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
                سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

                Comment


                • #9
                  Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

                  Originally posted by Johannes_ Kepler View Post
                  تصوف مذہب سے الگ ایک نظریہ ہے اہل مذہب کائنات کو حادث اور خدا کو قدیم
                  قرار دیتے ہیں جبکہ صوفیا کے نذدیک خدا اور کائنات دونوں قدینم ہیں ہمیشہ سے ہیں
                  اور ہمیشہ سے رہے گے۔۔کائنات کے جسم میں روخ خدا
                  عمدہ تحریر ہے تاریخی اعتبار سے مزہب کو تصوف میں روحانی مشق کا کام لیا جاتا ہے جیسے مراقبہ اور روحانی طاقت حاصل کی جاتی ہے مگر یہ بھی ہر کسی کا روگ نہیں
                  کہتے ہیں جب گوتم بدھ کو نروان ملا تو وھ واپس پلٹے اور انسانوں کو ایسے گر سمجھانے لگے جس سے وہ مرتے دم تک صحتمند اور جوان رہیں ان میں ایک یوگا
                  ہے جیسے تصوف میں مراقبہ مزید تفصیل جلد پیش کروں گا
                  ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
                  سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

                  Comment


                  • #10
                    Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

                    Originally posted by Jamil Akhter View Post
                    Originally posted by Jamil Akhter View Post


                    عمدہ تحریر ہے تاریخی اعتبار سے مزہب کو تصوف میں روحانی مشق کا کام لیا جاتا ہے جیسے مراقبہ اور روحانی طاقت حاصل کی جاتی ہے مگر یہ بھی ہر کسی کا روگ نہیں
                    کہتے ہیں جب گوتم بدھ کو نروان ملا تو وھ واپس پلٹے اور انسانوں کو ایسے گر سمجھانے لگے جس سے وہ مرتے دم تک صحتمند اور جوان رہیں ان میں ایک یوگا
                    ہے جیسے تصوف میں مراقبہ مزید تفصیل جلد پیش کروں گا



                    عزیزم


                    یہ مکاشفے مراقبے معاشرے کو گھن کی طرح کھا جاتے ہیں
                    تصوف کے بے پنای منفی اثرات رہے ہیں یہاں عمل منقود ہوتا ہے کسی موہوم سی توانائی
                    کے سراغ اور اپنی ذات کے ادراک کے تصور نے معاشرے کا ایک حصہ بیکار کر دیا ہے۔۔فضول قسم کے مباحث
                    لمبے لمبے چلوں اور معاشرے سے کٹ کر جنگلوں میں رہنے والے رہبانیت پسندوں کی
                    نشہ بنازی اور ہلڑ بازی کا تصوف کا تحفہ سمجھنا چایہے


                    اور یاد رہے


                    قدما کے خیال میں فرد معاشرے کے لیے ہوتا ہے معاشرہ فرد کے لیے نہیں
                    اخلاقیات کے نقطہ نظر سے انفرادی نجات کے لیے چلہ کشی کے حصول کے بجائے
                    معاشرے کی بہبود کی کوششیں زیادہ مستحسن ہیں



                    خوش رہیں


                    جوہانس کیپلر


                    :(

                    Comment


                    • #11
                      Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

                      چلیں تھوڑی ڈیٹیل ابھی ہی بتا دیتا ہوں نروان اصل میں بدھ مت اور جین مت میں آزادی کو کہتے ہیں آزادی جنم جنم لینے سے مطلب سب سے مکتی
                      ان کے عقیدے میں ہے انسان پھر جنم لیتا اور دوسرے جنم میں معلوم نہی کس روپ میں آئے تو یہ چاہتے تھے ابھی سب مل جائے
                      ایسی جوانی جو قائم رہے مرتے دم تک کوئی بیماری نہ لگے اصل میں گوتم بدھ ہندوں تھے ان کی والدہ بوڈھی ہوگئی اور بیمار رہتی تھی
                      اسی لئے انہوں نے جوانی اور بیماری سے سدا بچنے کےلئے ایسی مشق سوچی جس سے سدا جوان رہے انسان بیماری کو نہ لگے
                      وغیرہ اور نروان مل جائے اب اس میں کیا صداقت ہے اللہ ہی جانے یوگا آسن انہی کی مشقیں ہیں
                      ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
                      سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

                      Comment


                      • #12
                        Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

                        Originally posted by Johannes_ Kepler View Post



                        عزیزم


                        یہ مکاشفے مراقبے معاشرے کو گھن کی طرح کھا جاتے ہیں
                        تصوف کے بے پنای منفی اثرات رہے ہیں یہاں عمل منقود ہوتا ہے کسی موہوم سی توانائی
                        کے سراغ اور اپنی ذات کے ادراک کے تصور نے معاشرے کا ایک حصہ بیکار کر دیا ہے۔۔فضول قسم کے مباحث
                        لمبے لمبے چلوں اور معاشرے سے کٹ کر جنگلوں میں رہنے والے رہبانیت پسندوں کی
                        نشہ بنازی اور ہلڑ بازی کا تصوف کا تحفہ سمجھنا چایہے


                        اور یاد رہے


                        قدما کے خیال میں فرد معاشرے کے لیے ہوتا ہے معاشرہ فرد کے لیے نہیں
                        اخلاقیات کے نقطہ نظر سے انفرادی نجات کے لیے چلہ کشی کے حصول کے بجائے
                        معاشرے کی بہبود کی کوششیں زیادہ مستحسن ہیں



                        خوش رہیں


                        جوہانس کیپلر



                        آپ کی بات میں وزن ہے لیکن مراقبہ روحانی طور پر ہی نہی ذہنی طور پر بھی مثبت اثر ڈالتا ذہنی پریشانی یکسوئی ان سب کے لئے اب تو یورپ میں بھی
                        اسے اکسیر مانا جارہا یقین کریں انسان جب مراقبہ کی حالت میں ہوتا ہے دنیا سے کٹ جاتا اور عجیب سی قوت محسوس کرتا ہے اب اس کے کیا
                        نفسیاتی پہلو وہ تو نہیں معلوم مگر ایسا ہوتا ہے دنیا کے کام اپنی جگہ مشین کو ٹیونگ تو چاہئے ہوتی ہے نہ اب بلکل دنیا ترک کرنا کیا
                        ہے اسکا نہی سنا باقی جب فریش ہوکر تازہ ذہن کے ساتھ تو کام کرو تو کام بھی اچھے سے ہوتے ہیں پریشانی جو ریلیز ہوجاتی ہے
                        ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
                        سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

                        Comment


                        • #13
                          Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

                          Walikum Salam...!!!

                          Jamil Sahab..aap k ye kehna k Jawad ka naam aur khandaan ki Qauran -o-Sunnat ki rooshni main kia heqeeqat hai...aik baiy mani baat hai..jisska koi sar aur pair nahi...Kia ye namm aur khanadan deen per asraat murraatab kertay hain....jin ki Quran o--hadees ki rooshni main ahmiyat biyaan ki jaye???

                          App nay Qurani ayaat k qhalat mafhoom ku paish ker k Soofiyat aur taswoof ki heeqat ku sabit kerna chahata hain.,..jab ki haqeeqat ye hai k Tasswoof Deen-e-Islam k parrallel aik nia mazhab hai...,.jiss ki bunyaad Ibn-e-Arabi aur Mansoor Hallaj waghira nay 04th (century) sadi hijri main rakhee thee....ye mazhab hindu budhmat say mutaa'sir ho ker deen-e-Islam ku kamzour kernay k liye nikala gaya tha...aur aaj naam nihad muslman iss k garrweeda nazar atay hain...Allah inn naam nihaad Musalmanoo ku hadayat day (aameen)

                          Warana Asal deen Islam tu Muhammad (s.a.w) ki zaindagi main hi complete ho gaya tha...Allah nay Quran main wazeh taur per farma diya....

                          This day I have perfected for you your religion and completed My favor upon you and have approved for you Islam as religion. But whoever is forced by severe hunger with no inclination to sin - then indeed, Allah is Forgiving and Merciful (Surah Al-Maida-verse -03).

                          Matlab ye hai..k ab iss deen main kami baishee nahi hoi saktee..jo koi apni taraf say iss deen main amendment karay ga wo bidddati ho ga...aur iuss ka anjaam doozakh ki aag hai..Allah Quran farmata hai..

                          And whoever opposes the Messenger after guidance has become clear to him and follows other than the way of the believers - We will give him what he has taken and drive him into Hell, and evil it is as a destination. (Suarh -Al-Nisa verse -115)

                          And whatever the Messenger has given you - take; and what he has forbidden you - refrain from. And fear Allah ; indeed, Allah is severe in penalty (Surah Al-Hashar verse- 07).

                          And whoever desires other than Islam as religion - never will it be accepted from him, and he, in the Hereafter, will be among the losers (Surah Al-Imran verse -85).

                          Lihaza ager koi Allah aur uss k Rasool (s.a.w) ki taleemaat ku choorr ker Qabar parasti kernay lagta hai...mazaron per beth ker Allah ho Allah ho kerta hai..Muraqbay kerta hai..Qhair-Allah ki nazar -o-niaz deta hai..aur doosree mukhtalif bidattoon main mulawiss hota hai..wo naa tu Allah k wali kehlanay k laiq hai..aur na uss ki pairwee ya suhbat ikhtiar ki jasa ktai hai...Aisa biddatti sahakhas Itebah k kabhi laiq nahi ho sakta .. chahe wop kisee SILSLAY say ta'aluq rakhta ho...jo Allah k aur uss k Rasool (s.a.w) k rasatay say hut gaya uss say barah ker gumrah insaan aur koi nahi...aisay looghoon say tu Allah ki panah mnangnee chahye..
                          !



                          Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

                          Comment


                          • #14
                            Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

                            بھائی میرے پاس نا آپ کی فضول باتوں کا جواب ہے نا ہی ٹائم گھوم پھر کر تم مزار پرستی پہ آجاتے ہو تو تمہیں کہا کس نے ہے اس بندے کا نام بتاؤ جس نے کسی کو سجدہ کرتے دیکھ لیا فاتحہ پڑھتے نہی
                            *مراقبہ کا اسلام سے کوئی تعلق نہیں یہ صرف ایک مشق مجھے اسکا علم نہی زیادہ بہرحال مرغے کی ایک ٹانگ کہنا بند کرو کوئی کام کی بات جو نئی ہو کیونکہ تمہی کچھ فضول سی باتیں رٹی ہوئی ہے بس طوطے*
                            * کی طرح انہی ہی ٹیں ٹیں کرتے رہتے ہو اور جو مزار پہ سجدہ کرتے ہوں انکا اہلسنت سے تعلق نہی اور باقی اولیاءاللہ کا بتا دیا ویسے تو یہ صرف مضمون تھا مگر پھر بھی بتا دیا تفصیل سے



                            Click image for larger version

Name:	p745.jpg
Views:	1
Size:	109.8 KB
ID:	2419878
                            Last edited by Jamil Akhter; 5 January 2012, 10:02.
                            ہے الف و لیلہ سی زندگی درپیش
                            سو جاگتی ہوئی ، اک شہر زاد ہے دل میں

                            Comment


                            • #15
                              Re: ولایت و اولیاء اللّٰہ

                              Originally posted by Jamil Akhter View Post
                              بھائی میرے پاس نا آپ کی فضول باتوں کا جواب ہے نا ہی ٹائم گھوم پھر کر تم مزار پرستی پہ آجاتے ہو تو تمہیں کہا کس نے ہے اس بندے کا نام بتاؤ جس نے کسی کو سجدہ کرتے دیکھ لیا فاتحہ پڑھتے نہی
                              *مراقبہ کا اسلام سے کوئی تعلق نہیں یہ صرف ایک مشق مجھے اسکا علم نہی زیادہ بہرحال مرغے کی ایک ٹانگ کہنا بند کرو کوئی کام کی بات جو نئی ہو کیونکہ تمہی کچھ فضول سی باتیں رٹی ہوئی ہے بس طوطے*
                              * کی طرح انہی ہی ٹیں ٹیں کرتے رہتے ہو اور جو مزار پہ سجدہ کرتے ہوں انکا اہلسنت سے تعلق نہی اور باقی اولیاءاللہ کا بتا دیا ویسے تو یہ صرف مضمون تھا مگر پھر بھی بتا دیا تفصیل سے



                              [ATTACH=CONFIG]99675[/ATTACH]
                              Main tu aap ku wohee baat batana chah raha hoon. ...jo haqeeeqat per mabni hai..ager aap iss ku fazool baat samjhtay hain...tu phir iss muamalay main NAAUZUBILLAH Nabi karim (s.a.w) ki Sahi hadees ku kia kahain gay jiss main aap nay wazeh irshaad faramaya;

                              Allah ki laanat ho Yahood -o-Nasaara per jinhoon nay aponay Ambia (A.s) ki Qabroon ku Ibadat gah bana liya (Bukhari)

                              Tum say pehlay loogoon nay apnay Ambia (A.s) ki qabroon ku ibadat gah banaya tyha...khbaradarr main tu ku iss say mana kerta hoon..(Muslim)

                              Aik baat yaad rakhain sirf qabar ku sijda kerna hi ibatdat nahi..bulkeh ager koi shakhas iss baat per bhi believe rakhta hai..k saheb-e-Qabar (chahe wo Nabi ho ya Sahabi ho ya Allah ka wali ho) wo Mushkil kusha ya hajat rawa hai...tu woh Ijma-e-omaat, 04 imamoon (bashmool hazrat Imam Abu Hanifa r.h ) aur ommat k Alimoon ki aksariyat k nazdeek sareehan KAFIR hai...(uss ka koi amal Allah k han maqbool nahi ho saktay) jab tak k wqo mernay say pehlay tauba na ker lay.

                              Aap ki biyan kerda khootee Ahdsees ki koi wuqzat nahi..kyuoin k Sahi Ahdees k mutabiq Sahab-e-Qabar say madad mangna ya uss k waseelay say madad mangan KUFFAR-E-AKBAR hai..Allah Quran main inn waseelay k zarye manganay waloon k muta'aliq faramat hai..

                              Unquestionably, for Allah is the pure religion. And those who take protectors besides Him [say], "We only worship them that they may bring us nearer to Allah in position." Indeed, Allah will judge between them concerning that over which they differ. Indeed, Allah does not guide he who is a liar and [confirmed] disbeliever. (Surah-e-Zumer verse -03)



                              Allah-o-Akbar Kabeera, Wal Hamdulillaah-e-Kaseera, Subhan Allah-e-Bukratan-wa-Aseela

                              Comment

                              Working...
                              X