Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

Na m3hrum ????????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Na m3hrum ????????

    Aslamoalikum:

    y3 ik hadith parhi attach kar rahi hun sath..

    Click image for larger version

Name:	Aurat.jpg
Views:	2
Size:	49.1 KB
ID:	2476402



    ab sawal y3 hai k3:

    hum daily kitn3 na m3hrum logon ko d3kht3 hai aur na m3hrum hum3in..
    univ3rsity m3i jo class mat3s hain wo bhi na m3hrum hain.mal3 t3ach3rs bhi na m3hrum h3 hain..hospital jayi3n wahan bhi shopping p3 jayin wahan bhi kitn3 h3 fac3 kart3 hain hum..aur y3 had33s...

    doosri baat y3 hai m3r3 mind m3i kia iss had33s ko iss naz3r s3 to nai likha gaya k3 ap na m3hrum s3 baat kari3n to usk3 dil m3i ya apk3 dil m3i koi a3si w3si baat na ho ?????



    Plzz isko cl3ar kari3n

  • #2
    Re: Na m3hrum ????????


    Asalam o Alaikum,WarehmatulaheWabarakatuh!


    maaf kijiey ga aap ki attached ki gai hadees nazar nahi a rahi, baraey meherbani dobara say attach karein aur is thread ko check karein keh attach karney kay baad wo hadeesein nazar bhi ati hai ya nahi. jazakallahou khaira!

    Comment


    • #3
      Re: Na m3hrum ????????

      Originally posted by sag-e-attar View Post

      Asalam o Alaikum,WarehmatulaheWabarakatuh!


      maaf kijiey ga aap ki attached ki gai hadees nazar nahi a rahi, baraey meherbani dobara say attach karein aur is thread ko check karein keh attach karney kay baad wo hadeesein nazar bhi ati hai ya nahi. jazakallahou khaira!

      muj3h arahi hai naz3r
      khair m3i again yahan attach ka rahi hun kisi aur sit3 s3 upload kark3 :



      Last edited by *khushi*; 25 October 2009, 06:40.

      Comment


      • #4
        Re: Na m3hrum ????????

        walikum salam khushi,


        hum najany kitnay hi lgoon ko roz dekhte hain jo na mehrum hain, mujhey samjh nahi aati, aabid bhai se guzarish hay ke is baat ko clear karein, taky hum talib ilmon ke ilam main izafa ho jaye.
        Allah

        Comment


        • #5
          Re: Na m3hrum ????????

          Originally posted by Yaaram View Post
          walikum salam khushi,


          hum najany kitnay hi lgoon ko roz dekhte hain jo na mehrum hain, mujhey samjh nahi aati, aabid bhai se guzarish hay ke is baat ko clear karein, taky hum talib ilmon ke ilam main izafa ho jaye.
          Bilkul th3k kaha apn3..mujh3 bhi abhi bhai k3 jawab ka intzar hai

          Comment


          • #6
            Re: Na m3hrum ????????

            و عليكم السلام و رحمة الله
            الحمد لله و الصلاة و السلام على رسول الله و بعد
            :
            Ahl-e-Ilm mehram ki taraf dekhney ka gunaah-e-sagheera ki ek misaal k tour par zikr kartey hain jis ka kaf'arra wazoo, paanch namazoon or deegar a'mal se hosakta hai....
            Allah swt ne aankh ko dil ka ayina banaya hai...agar banda apnii aankh jhuka le tu dil apnii shahwat ko chor de, agar banda apnii aankh ko choot dey tu dil apni shahwat ko bhi choot deta hai...kyunki nazar dil mai shahwat paida karti hai...or isi liye Allah ta'alah ne furooj ki hifazat se pehley nazaroon ko jhukaney ka hukum diya hai...
            قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذَلِكَ أَزْكَى لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ
            pas nazar hi dil ka sab sey barra darwaza hota hai...or haram nazar zina, fisq-o-fujoor ki taraf dawat detii hai...
            jabk nazar jhukana dil ki beemaariyoon ka sab se barra ilaj hai...balkey agar kaha jaye k is se beemarii paida hii nai hotii tu yeh ghalat na hoga kyunki nazar Iblees ki sihaam mai se ek hai....
            tu apni aankhoon or apnii nazar ki hifazat karna har musalmaan par waajib hai Quraan k sareeh hukam se...
            إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُوْلَئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْؤُوْلا

            or sawaal karney waley ko yahan ye batana zaroori hai k nazar k barey hukaam us k asar k mutabiq badalta hai,tu ek a'bir nazar us nazar se mukhtalif hai jo baar baar dalli jaye..or jis ka muqsad dil ki koi khwahish ho...
            الَّذِينَ يَجْتَنِبُونَ كَبَائِرَ الْإِثْمِ وَالْفَوَاحِشَ إِلَّا اللَّمَمَ
            اللمم: anjaaney mai parni waali nazar
            laikin agar dobara nazar daali jaye tu wo لمم nai hai balkey gunaah hai...


            maqsad ap ko ye sub bataney ka ye tha k jo nazar pehli baar parrey wo A'bir nazar kehlatii hai or wo maaf hai..jabkey agar dobara dil ki kisi dafeen khwahish ya shahwat ki bina par nazar daali jaye tu wo gunaah k zumray mai ata hai....
            هذا والله سبحانه و تعالى أعلم
            .......................!!!!!

            Comment


            • #7
              Re: Na m3hrum ????????

              اسلام علیکم !
              سب سے پہلے تو یہ جان لیجیئے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے قول و فعل اور تقریر کو حدیث کہتے ہیں جبکہ صحابہ کرام رضوان علھم اجمعین کے اقوال کو آثار صحابہ کے نام سے یاد کیا جاتا ہے اگرچہ اصول کی کتابوں یعنی علم حدیث کی کتابوں میں صحابہ کرام کے اقوال پر بھی حدیث کا اطلاق کیا جاتا ہے مگر وہ ایک الگ بحث ہے ۔ ۔ اب آپ پر یہ واضح ہوگیا کہ جو فرمان آپ نے پیش کیا وہ حدیث نہیں بلکہ فرمان سیدہ کائنات سلام اللہ علیھا ہے ۔ لہذا ایسے معاملات میں اصول یہ ہے کہ جو فرمان جہان سے نقل کیا جائے اس کتاب کا حوالہ دیا جائے اور پھر اس کتاب میں مذکورہ قول کو خاتون جنت رضی اللہ عنھا سے نقل کرنے والوں کا معیار دیکھا جائے گا اگر وہ قول اور اس کو نقل کرنے والے اصول درایت اور روایت دونوں کے اعتبار سے تحقیق کے معیار پر پورا اترتے ہیں تو پھر وہ قول بلا شبہ اس قابل ہے کہ اس کی عملی صورت پر غور کیا جائے ۔ ۔ ۔
              آب آتے ہیں اصل سوال کی طرف یہ تو سب ہی جانتے ہیں کہ عورت کا معنی ہی پردہ ہے اور اسلام میں ہر عورت پر اس کے نامحرموں سے پردہ کرنا فرض قرار دیا گیا ہے لیکن وہ پردہ کتنا ہوگا یا کس قدر ہوگا یا کن کن صورتوں میں کس کس حد تک ہوگا اس پر بحث کی جاسکتی ہے ۔ ۔۔۔

              سب سے پہلے تو سیدہ کائنات سلام اللہ علیھا کے فرمان کو سمجھ لیجیئے کہ آپ کا فرمان تقوٰی کے اعتبار سے ایک عورت کی بلند ترین جو انتہائی انتہاء ہے اس کو بیان کررہا ہے یعنی ایک عورت کی جو حقیقت ہے اسکی حقییقت کے اعتبار سے اس عورت کے وجود کے جو انتہائی معنٰی بیان کیئے جاسکتے ہیں ان معنٰی کو خاتوں جنت سلام اللہ علیھا نے بیان فرمایا ہے لہزا اس فرمان کی حیثیت وجوبی نہیں بلکہ استحبابی ہے یعنی آپ سلام اللہ علیھا نے عورت کے بلند ترین مقام کو بیان کرتے ہوئے رخصت کی بجائے عزیمت والا پہلو بیان فرمایا ہے ۔ ۔ اس بات کو اس طرح سے سمجھیئے کہ اس طرح سے کرنا اس وقت بھی اور آج کے پر فتن دور میں بھی ہر عورت کے لیے تقریبا ناممکن ہے لہذا وہ دنیاوی اور شرعی ضرورتیں کے جن کو پورا کرنا ناگزیر ہو جیسے علم کا حاصل کرنا اور عورتوں کا دین سیکھنا اور دیگر معمولات شرعیہ کو پورا کرنے کے لیے عورتوں کا باہر نکلنا جیسے حج اور عمرہ وغیرہ تو ایسی صورتوں میں پردے کے ضروری تقاضوں کو پورا کرتے ہوئے استثنائی صورت پر عمل کیا جائے گا ۔ ۔ لہزا اگر کوئی عورت فرمان سیدہ کائنات سلام اللہ علیھا کے مطابق رخصت کی بجائے عزیمت والی راہ اختیار کرتے ہوئے اپنے پردے کو قائم رکھ سکے تو وہ بلا شبہ حقیقی معنوں میں ایک عورت کہلانے کے لائق ہے اور جو ایسا نہ کرسکے بلا شبہ عورت تو وہ بھی ہے اور شریعت پر بھی عمل کررہی ہے مگر اس بلند معیار کو نہ پا سکے گی جو مقصود سیدہ کائنات سلام اللہ علیھا ہے ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ باقی اللہ اعلم ورسولہ
              ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

              Comment


              • #8
                Re: Na m3hrum ????????

                جزيت خيرا أخي عابد :rose
                .......................!!!!!

                Comment


                • #9
                  Re: Na m3hrum ????????

                  Originally posted by bhataktii rooh View Post
                  و عليكم السلام و رحمة الله
                  الحمد لله و الصلاة و السلام على رسول الله و بعد
                  :
                  Ahl-e-Ilm mehram ki taraf dekhney ka gunaah-e-sagheera ki ek misaal k tour par zikr kartey hain jis ka kaf'arra wazoo, paanch namazoon or deegar a'mal se hosakta hai....
                  Allah swt ne aankh ko dil ka ayina banaya hai...agar banda apnii aankh jhuka le tu dil apnii shahwat ko chor de, agar banda apnii aankh ko choot dey tu dil apni shahwat ko bhi choot deta hai...kyunki nazar dil mai shahwat paida karti hai...or isi liye Allah ta'alah ne furooj ki hifazat se pehley nazaroon ko jhukaney ka hukum diya hai...
                  قُلْ لِلْمُؤْمِنِينَ يَغُضُّوا مِنْ أَبْصَارِهِمْ وَيَحْفَظُوا فُرُوجَهُمْ ذَلِكَ أَزْكَى لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِيرٌ بِمَا يَصْنَعُونَ
                  pas nazar hi dil ka sab sey barra darwaza hota hai...or haram nazar zina, fisq-o-fujoor ki taraf dawat detii hai...
                  jabk nazar jhukana dil ki beemaariyoon ka sab se barra ilaj hai...balkey agar kaha jaye k is se beemarii paida hii nai hotii tu yeh ghalat na hoga kyunki nazar Iblees ki sihaam mai se ek hai....
                  tu apni aankhoon or apnii nazar ki hifazat karna har musalmaan par waajib hai Quraan k sareeh hukam se...
                  إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُوْلَئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْؤُوْلا

                  or sawaal karney waley ko yahan ye batana zaroori hai k nazar k barey hukaam us k asar k mutabiq badalta hai,tu ek a'bir nazar us nazar se mukhtalif hai jo baar baar dalli jaye..or jis ka muqsad dil ki koi khwahish ho...
                  الَّذِينَ يَجْتَنِبُونَ كَبَائِرَ الْإِثْمِ وَالْفَوَاحِشَ إِلَّا اللَّمَمَ
                  اللمم: anjaaney mai parni waali nazar
                  laikin agar dobara nazar daali jaye tu wo لمم nai hai balkey gunaah hai...


                  maqsad ap ko ye sub bataney ka ye tha k jo nazar pehli baar parrey wo A'bir nazar kehlatii hai or wo maaf hai..jabkey agar dobara dil ki kisi dafeen khwahish ya shahwat ki bina par nazar daali jaye tu wo gunaah k zumray mai ata hai....
                  هذا والله سبحانه و تعالى أعلم
                  ye sab mujhe maloom hai ...
                  thx for ur comments...:rose
                  Last edited by *khushi*; 25 October 2009, 13:09.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Na m3hrum ????????

                    Originally posted by aabi2cool View Post
                    اسلام علیکم !
                    سب سے پہلے تو یہ جان لیجیئے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے قول و فعل اور تقریر کو حدیث کہتے ہیں جبکہ صحابہ کرام رضوان علھم اجمعین کے اقوال کو آثار صحابہ کے نام سے یاد کیا جاتا ہے اگرچہ اصول کی کتابوں یعنی علم حدیث کی کتابوں میں صحابہ کرام کے اقوال پر بھی حدیث کا اطلاق کیا جاتا ہے مگر وہ ایک الگ بحث ہے ۔ ۔ اب آپ پر یہ واضح ہوگیا کہ جو فرمان آپ نے پیش کیا وہ حدیث نہیں بلکہ فرمان سیدہ کائنات سلام اللہ علیھا ہے ۔ لہذا ایسے معاملات میں اصول یہ ہے کہ جو فرمان جہان سے نقل کیا جائے اس کتاب کا حوالہ دیا جائے اور پھر اس کتاب میں مذکورہ قول کو خاتون جنت رضی اللہ عنھا سے نقل کرنے والوں کا معیار دیکھا جائے گا اگر وہ قول اور اس کو نقل کرنے والے اصول درایت اور روایت دونوں کے اعتبار سے تحقیق کے معیار پر پورا اترتے ہیں تو پھر وہ قول بلا شبہ اس قابل ہے کہ اس کی عملی صورت پر غور کیا جائے ۔ ۔ ۔
                    آب آتے ہیں اصل سوال کی طرف یہ تو سب ہی جانتے ہیں کہ عورت کا معنی ہی پردہ ہے اور اسلام میں ہر عورت پر اس کے نامحرموں سے پردہ کرنا فرض قرار دیا گیا ہے لیکن وہ پردہ کتنا ہوگا یا کس قدر ہوگا یا کن کن صورتوں میں کس کس حد تک ہوگا اس پر بحث کی جاسکتی ہے ۔ ۔۔۔

                    سب سے پہلے تو سیدہ کائنات سلام اللہ علیھا کے فرمان کو سمجھ لیجیئے کہ آپ کا فرمان تقوٰی کے اعتبار سے ایک عورت کی بلند ترین جو انتہائی انتہاء ہے اس کو بیان کررہا ہے یعنی ایک عورت کی جو حقیقت ہے اسکی حقییقت کے اعتبار سے اس عورت کے وجود کے جو انتہائی معنٰی بیان کیئے جاسکتے ہیں ان معنٰی کو خاتوں جنت سلام اللہ علیھا نے بیان فرمایا ہے لہزا اس فرمان کی حیثیت وجوبی نہیں بلکہ استحبابی ہے یعنی آپ سلام اللہ علیھا نے عورت کے بلند ترین مقام کو بیان کرتے ہوئے رخصت کی بجائے عزیمت والا پہلو بیان فرمایا ہے ۔ ۔ اس بات کو اس طرح سے سمجھیئے کہ اس طرح سے کرنا اس وقت بھی اور آج کے پر فتن دور میں بھی ہر عورت کے لیے تقریبا ناممکن ہے لہذا وہ دنیاوی اور شرعی ضرورتیں کے جن کو پورا کرنا ناگزیر ہو جیسے علم کا حاصل کرنا اور عورتوں کا دین سیکھنا اور دیگر معمولات شرعیہ کو پورا کرنے کے لیے عورتوں کا باہر نکلنا جیسے حج اور عمرہ وغیرہ تو ایسی صورتوں میں پردے کے ضروری تقاضوں کو پورا کرتے ہوئے استثنائی صورت پر عمل کیا جائے گا ۔ ۔ لہزا اگر کوئی عورت فرمان سیدہ کائنات سلام اللہ علیھا کے مطابق رخصت کی بجائے عزیمت والی راہ اختیار کرتے ہوئے اپنے پردے کو قائم رکھ سکے تو وہ بلا شبہ حقیقی معنوں میں ایک عورت کہلانے کے لائق ہے اور جو ایسا نہ کرسکے بلا شبہ عورت تو وہ بھی ہے اور شریعت پر بھی عمل کررہی ہے مگر اس بلند معیار کو نہ پا سکے گی جو مقصود سیدہ کائنات سلام اللہ علیھا ہے ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ باقی اللہ اعلم ورسولہ

                    :SubhanAllhaa::jazak:
                    Shukriya boht boht itna detail mei batane ke liye
                    kafi points clear hogaye
                    :rose

                    Comment

                    Working...
                    X