Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

Namaz k baare mein Sawal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Namaz k baare mein Sawal

    Mujhe Aaj ek Dost ne Sms kiya k..

    sab se pehle kis Nabi ne kon si Namaz parhi

    Fajar.....Hazrat Adam A.S ne

    Zohar....Hazrat Ibrahem A.S ne

    Asar.....Hazrat Yaqoob A.S ne

    Magrib....Hazrat Dawood A.S ne

    Isha...... Hazrat Younis A.s ne


    Mere sawalat ye hain k kiya us waqat ki ummat per bhi Namaz farz thi?

    kiya us waqat bhi Namaz k liye Azan di jati thi ?

    Us waqat ki Namaz aur hamari Namaz mein koi farq hai ya isi tarah parhi jati thi?

    Us waqat Namaz mein kiya parha jata tha kion k us waqat Quran pak to nazil nahi hua tha?

    Quran Pak mein mene kahen nahi parha ki pehle namaz parhi jati thi...kiya kisi Surah mein is ka zikar hai ?

    sigpic

  • #2
    Re: Namaz k baare mein Sawal

    Ache sawalat hein bhai hamare bhi ilm mein izafa ho jayega :thmbup:
    Abid bhai k reply ka wait karte hein:)

    Comment


    • #3
      Re: Namaz k baare mein Sawal

      اسلام علیکم بھائی آپ نے جو سوالات کیے ہیں اس ضمن میں عرض یہ ہے کہ سب سے پہلے یہ یاد رکھ لیں کہ دین ہمیشہ سے ہر نبی کا ایک ہی رہا ہے اور وہ دین ہے دین اسلام ۔اور دین بنیادی طور پر نام ہے عقائد کا اور وہ بنیادی عقائد ہیں اللہ کی واحدانیت پر ایمان لانا اور اس کے ساتھ ایمان بالرسالت ،ایمان بالملائکہ ایمان بالقدر اور ایمان بالقیامہ اور دیگر قطعی عقائد کو بھی دل و جان سے تسلیم کرنا ۔ دین کبھی بھی تبدیل نہیں ہوا البتہ شریعتیں مختلف ادوار میں مختلف انبیاء کے ہاں تبدیل ہوتی رہی ہیں اور شریعت کہتے ہیں دین پر ایمان لانے کے بعد اس کے نتیجے میں ملنے والے مختلف احکامات کو اسی لیے جب ہم مختلف شریعتوں پر غور کرتے ہیں تو ہم اس نتیجے پر پہنچتے ہیں کہ شریعت محمدیہ صلی اللہ علیہ وسلم تمام سابقع شرائع کی جامع ہے ۔ لہذا اس میں وہ تمام چیدہ چیدہ احکامات آگئے ہیں جو کہ مختلف شرائع میں مختلف انبیاء کرام کہ ہاں رائج رہے اور انہی احکامات میں دو بنیادی احکامات ہیں نماز اور زکواۃ یہ دونوں دین کہ ایسے رکن ہیں جن کا ہر دور میں اور ہر ہرشریعت میں آسمانی تعلیمات کے پیروکاروں کو حکم دیا گیا ہے ۔ گویا یہ دونوں فریضے ایسے ہیں جو ہر نبی کی امت پر عائد ہوتے رہے ہیں ، تا آنکہ ختمی مرتبت صلی اللہ علیہ وسلم پر نبوت کا خاتمہ اور دین کی تکمیل کر دی گئی ۔ چنانچہ قرآن مجید میں حضرت ابراہیم ، ان کے صاحبزادے حضرت اسحاق پھر ان کے صاحبزادے حضرت یعقوب علیہ السلام کا ذکر کرتے ہوئے ارشاد فرمایا گیا ہے :
      . وَجَعَلْنَاهُمْ أَئِمَّةً يَهْدُونَ بِأَمْرِنَا وَأَوْحَيْنَا إِلَيْهِمْ فِعْلَ الْخَيْرَاتِ وَإِقَامَ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءَ الزَّكَاةِ وَكَانُوا لَنَا عَابِدِينَO
      . اور ہم نے انہیں (انسانیت کا) پیشوا بنایا وہ (لوگوں کو) ہمارے حکم سے ہدایت کرتے تھے اور ہم نے ان کی طرف اَعمالِ خیر اور نماز قائم کرنے اور زکوٰۃ ادا کرنے (کے احکام) کی وحی بھیجی، اور وہ سب ہمارے عبادت گزار تھےo

      اسی طر ح ایک اور مقام پر حضرت اسماعیل علیہ السلام کے بارے میں فرمایا
      وَاذْكُرْ فِي الْكِتَابِ إِسْمَاعِيلَ إِنَّهُ كَانَ صَادِقَ الْوَعْدِ وَكَانَ رَسُولاً نَّبِيًّاO
      . اور آپ (اس) کتاب میں اسماعیل (علیہ السلام) کا ذکر کریں، بیشک وہ وعدہ کے سچے تھے اور صاحبِ رسالت نبی تھےo
      . وَكَانَ يَأْمُرُ أَهْلَهُ بِالصَّلاَةِ وَالزَّكَاةِ وَكَانَ عِندَ رَبِّهِ مَرْضِيًّاO
      . اور وہ اپنے گھر والوں کو نماز اور زکوٰۃ کا حکم دیتے تھے، اور وہ اپنے رب کے حضور مقام مرضیّہ پر (فائز) تھے (یعنی ان کا رب ان سے راضی تھا)

      : اور ایک مقام پر حضرت عیسیٰ علیہ السلام نے اپنی قوم سے کہا
      قَالَ إِنِّي عَبْدُ اللَّهِ آتَانِيَ الْكِتَابَ وَجَعَلَنِي نَبِيًّاO
      . (بچہ خود) بول پڑا: بیشک میں اللہ کا بندہ ہوں، اس نے مجھے کتاب عطا فرمائی ہے اور مجھے نبی بنایا ہےo
      :
      وَجَعَلَنِي مُبَارَكًا أَيْنَ مَا كُنتُ وَأَوْصَانِي بِالصَّلاَةِ وَالزَّكَاةِ مَا دُمْتُ حَيًّاO
      . اور میں جہاں کہیں بھی رہوں اس نے مجھے سراپا برکت بنایا ہے اور میں جب تک (بھی) زندہ ہوں اس نے مجھے نماز اور زکوٰۃ کا حکم فرمایا ہےo

      ان آیات اور ان جیسی دیگر آیات سے یہ بات بخوبی واضح ہوتی ہے کہ نماز اور زکوٰۃ کو نہ صرف شریعت محمدیہ صلی اللہ علیہ وسلم میں بلکہ سابقہ تمام شرائع میں ایک منفرد اور ممتاز مقام حاصل رہا ہے اب جب ہم قرآن و سنت میں غور کرتے ہیں تو ہمیں یہ تو مل جاتا ہے کہ نماز اور زکوٰۃ پہلی شریعتوں میں بھی تھی مگر جہاں تک بات ہے نماز کی ہیئت و کیفیت کی تو میرے ناقص مطالعے سے ابھی تک یہ بات نہیں گزری کہ ہر ہر نبی علیھم السلام کی شریعت میں نماز کا کونسا طریقہ کار رائج تھا اور کیا اس نماز کے لیے اذان بھی دی جاتی تھی کہ نہیں اور نماز میں کیا تلاوت کی جاتی تھی عقل اور منطق کا تقاضا تو یہی ہے کہ پہلی شریعتوں میں بھی ان انبیاء کے اپنے اپنے صحیفوں کی تلاوت کی جانی چاہیے جیسے ہمارے شریعت میں نماز میں قرآن پاک کی تلاوت کی جاتی ہے۔
      باقی واللہ والرسولہ اعلم
      ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

      Comment


      • #4
        Re: Namaz k baare mein Sawal

        Jahan tak mujay yaad perta he Aazan ka aagaz 1400 saal pehlay he hua. Is se pehlay Dhool ke zariye manadi kara ke loogon ko masjid mein bulaya jata tha.

        A reasonable answer by Aabid
        :thmbup:

        Comment


        • #5
          Re: Namaz k baare mein Sawal

          Bahot bahot Shukriya Aabi2cool sahib
          bahot tasfseeli jawab diya aap ne
          mein aap ka behad mamnoon hooN
          sigpic

          Comment


          • #6
            Re: Namaz k baare mein Sawal

            nice sharing knowledge main azafa howa ALLAH APP KO ISS KI JAZA DAY
            :36_3_21[1]::36_3_21[1]::36_3_21[1]:

            Comment


            • #7
              Re: Namaz k baare mein Sawal

              Originally posted by WASI ANJUM View Post
              Mere sawalat ye hain k kiya us waqat ki ummat per bhi Namaz farz thi?
              yes

              kiya us waqat bhi Namaz k liye Azan di jati thi ?
              Azan ka Musalmanoo ko salaat kay liay akhataa kernay ka tareeka hai
              is bary mein mukhtalif rawaayaat hai
              1. Allah talaah nay Hazrat Umar RA kay dil mein yeh tareeka daalaa

              2. Allah nay Hazoor S.A.W.W. per vahii kiaa oor sath mein do oor sahaaba RA ko khaab mein sikaaya

              ooper posts mein dhoal peetnay ka likhaa hai
              yeh yahoodioon ka tareeka tha
              Muslamaanoo nay unn say alag tareeka socha iss liay Allah nay HAzrat Umar ki dil mein dalaa

              Us waqat ki Namaz aur hamari Namaz mein koi farq hai ya isi tarah parhi jati thi?
              namaz kay arkaan same hain, oor kafi had tak adaa kernay ka tareeka b

              Us waqat Namaz mein kiya parha jata tha kion k us waqat Quran pak to nazil nahi hua tha?
              Allah talaa nay her qoum per apna kalaam nazil kiaa hai, ghumaan yehii hai k woh wohii pertay hoon ghay

              Quran Pak mein mene kahen nahi parha ki pehle namaz parhi jati thi...kiya kisi Surah mein is ka zikar hai ?
              aabi2cool ki behtreen post mein refference moujood hai

              Fajar.....Hazrat Adam A.S ne

              Zohar....Hazrat Ibrahem A.S ne

              Asar.....Hazrat Yaqoob A.S ne

              Magrib....Hazrat Dawood A.S ne

              Isha...... Hazrat Younis A.s ne
              mein nay aik jagaa perhaa tha
              yeh correct hai

              Isha ki namaz mein aik oor peghember A.S. ka naam be hai per mery zehan mein fil fore nahe hai

              Allah knows the best

              Comment


              • #8
                Re: Namaz k baare mein Sawal

                Tafseeli jawabat k liye aap ka be had shukar guzar hoon
                sigpic

                Comment

                Working...
                X