Agar biyan biwi ke darmiyan saal bhar baat cheet band rehti hai to unke nikah per is ka koi asar parta hai ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Husband N Wife
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Re: Husband N Wife
اسلام علیکم مہک بہن۔
آپکے پوچھے گئے سوال کا مختصر جواب یہ ہے کہ اس قسم کے حالات سے براہ راست رشتئہ ازدواج پر تو کوئی اثر نہیں پڑتا یعنی دونوں بدستور میاں بیوی ہی رہیں گے مگر تاہم ایسی بدسلوکی ایک دوسرے کے ساتھ ہرگز روا نہ رکھئ جائے کہ اس قسم کے حالات میں اکثر نوبت طلاق تک آپہنچتی ہے۔۔۔اور شعریت اسلامی میں جب تک خاوند بیوی کو طلاق مغلظہ نہ دے دے تب تک دونوں میاں بیوی ہی ہیں۔۔۔باقی واللہ و اعلمساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا
Comment
-
Re: Husband N Wife
salam .. aabid bhaii .. isi question se related aik aur question:
agar miyan biwi teen saal ya saat saal musalsal aik doosrey se kisi bhi rabta, baat cheet mein na rahen ... to kia Islamic rules ke hisab se Talaq ho jati hai ?? koz .. saat saal ka to main ne kahin parha bhi thaa.. teen saal ka suna hua hai ?? aap is baarey mein kia kehtey ho?
Comment
-
Re: Husband N Wife
اسلام علیکم آنیہ سسٹرآپ کے پوچھے گئے سوال کو شرعی اصطلاح میں مفقود الخبر کہتے ہیں۔۔
مفقود الخبر وہ شخص ہے جو منکوحہ یعنی نکاح شدہ بیوی کا شوہر ہو اور پھر باہر چلا گیا ہو اور کسی کو خبر نہ ہو کہ وہ کہاں گیا نہ یہ معلوم ہو کہ زندہ ہے یا مر گیا اور ایسے شخص کی بیوی دوسرا نکاح نہیں کرسکتی جب تک کے یہ یقین نہ ہوجائے کہ وہ وفات پا گیا ہے
۔سابق زمانے میں ذرایع مواصلات بہت کم تھے اور مدت دراز کے بعد بھی یہ یقین کرلینا مشکل تھا کہ فلاں شخص زندہ ہے یا مردہ لیکن اب صورتحال بدل گئی ہے اور مفقود الخبر شخص کا کسی بھی حال پوشیدہ رہنا بحر حال دشوار ہوگیا ہے ۔
مفقود الخبر کی بیوی کے بارے میں امام اعظم اور امام شافعی کی رائے یہ ہے کہ اس وقت تک نکاح نہ کرے جب تک اپنے شوہر کا وفات پاجانا یقینی طور پر نہ معلوم کرلے خواہ اس میں کتنا ہی عرصہ کیوں نہ لگے۔
عقد یعنی نکاح کے احترام اور اخلاق کی پاکیزگی اس رائےکو درست ماننے کی موئید ہیں لیکن زمانہ حال میں جبکہ ضبط نفس اور اور قناعت کی وہ اعلی قدریں تقریبا مفقود ہوچکی ہیں امت کے فقہاء نے عورت کو بغیر کسی سرپرست کے جو اسکی عصمت کا بھی نگہبان ہو یوں چھوڑے رکھنا اسلامی مزاج کے منافی سمجھا اور امام مالک اور احمد بن حنبل نے انتظار کی جو مدت چار سال مقرر کی ہے جس کے بعد عورت کو اسلامی عدالت کا حاکم عقد ثانی کا اجازت نامہ عطا کر سکتا ہے، فقہائے احناف بھی اس مسلک سے متفق ہیں اور اس پر عمل درآمد درج زیل طریقوں سے ہوگا۔
۔سب سے پہلے عورت شوہر کے مفقود الخبر ہونے اور
نان و نفقہ کا انتظام نہ ہونے اور شوہر کی غیبت یعنی غیر موجودگی میں عزت و عصمت کی حفاظت نہ ہوسکنے کا اندیشہ ظاہر کرتے ہوئے اپنا دعوٰی حکومت اسلامی یا زمہ دار اسلامی جماعت کے سامنے پیش کرے گی۔۔
دعوٰی کی سماعت کے وقت دو ایسے معتبر گواہ پیش کرئے جو یہ گواہی دیں کے فلاں شخص سے اس کا نکاح ہوا تھا اور وہ اتنے دنوں سے لاپتا ہے۔
حاکم یا مسلم جماعت جو بھی اس معاملے کی تحقیق کریں وہ اپنے زرایع سے ہر ممکن طریقے سے اس بات کی مکمل چھان بین کرلیں کے اس کا شوہر زندہ ہے یا وفات پاگیا ہے اور جب اس کا کوئی بھی سراغ نہ ملے تو عورت کو چار سال تک رکنے کا حکم دیں اور چار سال کی مدت گذرنے کے بعد مذکورہ شخص کو مردہ قرار دئیے جانے کا حکم نافذ کیا جائے گا۔ اب وہ عورت درخواست دے کر اس حکم کی نقل حاصل کرلے اور دوسرے نکاح کی اجازت طلب کرے۔ اجازت ملنے کی تاریخ سے چار مہینے دس دن یعنی موت کی عدت کو پورا کرے اور پھر اس کے بعد وہ عقد ثانی کے لیے آزاد ہوگی۔۔۔۔۔ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا
Comment
-
Re: Husband N Wife
Originally posted by aabi2cool View Postاسلام علیکم آنیہ سسٹرآپ کے پوچھے گئے سوال کو شرعی اصطلاح میں مفقود الخبر کہتے ہیں۔۔
مفقود الخبر وہ شخص ہے جو منکوحہ یعنی نکاح شدہ بیوی کا شوہر ہو اور پھر باہر چلا گیا ہو اور کسی کو خبر نہ ہو کہ وہ کہاں گیا نہ یہ معلوم ہو کہ زندہ ہے یا مر گیا اور ایسے شخص کی بیوی دوسرا نکاح نہیں کرسکتی جب تک کے یہ یقین نہ ہوجائے کہ وہ وفات پا گیا ہے
۔سابق زمانے میں ذرایع مواصلات بہت کم تھے اور مدت دراز کے بعد بھی یہ یقین کرلینا مشکل تھا کہ فلاں شخص زندہ ہے یا مردہ لیکن اب صورتحال بدل گئی ہے اور مفقود الخبر شخص کا کسی بھی حال پوشیدہ رہنا بحر حال دشوار ہوگیا ہے ۔
مفقود الخبر کی بیوی کے بارے میں امام اعظم اور امام شافعی کی رائے یہ ہے کہ اس وقت تک نکاح نہ کرے جب تک اپنے شوہر کا وفات پاجانا یقینی طور پر نہ معلوم کرلے خواہ اس میں کتنا ہی عرصہ کیوں نہ لگے۔
عقد یعنی نکاح کے احترام اور اخلاق کی پاکیزگی اس رائےکو درست ماننے کی موئید ہیں لیکن زمانہ حال میں جبکہ ضبط نفس اور اور قناعت کی وہ اعلی قدریں تقریبا مفقود ہوچکی ہیں امت کے فقہاء نے عورت کو بغیر کسی سرپرست کے جو اسکی عصمت کا بھی نگہبان ہو یوں چھوڑے رکھنا اسلامی مزاج کے منافی سمجھا اور امام مالک اور احمد بن حنبل نے انتظار کی جو مدت چار سال مقرر کی ہے جس کے بعد عورت کو اسلامی عدالت کا حاکم عقد ثانی کا اجازت نامہ عطا کر سکتا ہے، فقہائے احناف بھی اس مسلک سے متفق ہیں اور اس پر عمل درآمد درج زیل طریقوں سے ہوگا۔
۔سب سے پہلے عورت شوہر کے مفقود الخبر ہونے اور
نان و نفقہ کا انتظام نہ ہونے اور شوہر کی غیبت یعنی غیر موجودگی میں عزت و عصمت کی حفاظت نہ ہوسکنے کا اندیشہ ظاہر کرتے ہوئے اپنا دعوٰی حکومت اسلامی یا زمہ دار اسلامی جماعت کے سامنے پیش کرے گی۔۔
دعوٰی کی سماعت کے وقت دو ایسے معتبر گواہ پیش کرئے جو یہ گواہی دیں کے فلاں شخص سے اس کا نکاح ہوا تھا اور وہ اتنے دنوں سے لاپتا ہے۔
حاکم یا مسلم جماعت جو بھی اس معاملے کی تحقیق کریں وہ اپنے زرایع سے ہر ممکن طریقے سے اس بات کی مکمل چھان بین کرلیں کے اس کا شوہر زندہ ہے یا وفات پاگیا ہے اور جب اس کا کوئی بھی سراغ نہ ملے تو عورت کو چار سال تک رکنے کا حکم دیں اور چار سال کی مدت گذرنے کے بعد مذکورہ شخص کو مردہ قرار دئیے جانے کا حکم نافذ کیا جائے گا۔ اب وہ عورت درخواست دے کر اس حکم کی نقل حاصل کرلے اور دوسرے نکاح کی اجازت طلب کرے۔ اجازت ملنے کی تاریخ سے چار مہینے دس دن یعنی موت کی عدت کو پورا کرے اور پھر اس کے بعد وہ عقد ثانی کے لیے آزاد ہوگی۔۔۔۔۔
Salam .. first of all thanks to give this much explanation ..
I have one more question, aur ye sawalat muasherey mein .. bohat aam nazar aatey hein .. aas paas .. I have realized ke Musalmanon main deeen ko samajhney ki ajeeb si samajh boojh hai .. kher is pe baad main baat karen ge .. aik real life mein waqiya hua ..
shohar ne biwi ki mother ki kisi baat pe (barrey aksar bachon ko bacha samajh ker daant bhi detey hein aur samjhaney ki koshish ko farz samajhtey hein ) well ab us shakhs ne ghussa biwi pe nikaltey huye teen talaq keh diya . to shariyee tor pe to talaq ho gayee naa?? .. kion ke wo apni biwi se pyar kerta hai is liye wo mukar gia ke us ne teen time nahen 1 time kaha tha .. biwi ke pas koi gawah nahen us ki apni zaat ya Allah ke siwa .. wo jabran case ker ke usey wapis hathyaney ki koshish mein hai .. Western courts Religious decisions ka ehteram kertey huye Aalimon pe sometime faisla chorr detey hein .. ab condition ye huii ke wo shakhs aalim se personally mil ker usey convince kerney ki koshish mein hai ke us ne ghusse mein aik baat talaq kaha tha .. larrki kisi soorat raazi nahen ho rahi wapis janey ko .. koz us ne teen time suna .. wo bhi pyar kerti hai .. lekin haram halal ka i think condition ho jati hai .. wo lerrka aik saal se musalsal us lerrki ko sata raha hai .. jahan us lerrki ke ghar waley us ka rishta tey kertey hain .. wo zor zabardasti .. ke nahen ye uski abhi bhi mankooha hai .. bla bla .. bother ker .. rishta turrwa deta hai ..
aiesee soorat main larrki kia kerey?
barron ka samjhana miyan biwi relation mian kis had tak theek hai?
jab Khuda gawah hai aur mard jhooti conditions apply kerta rahey suppose jabran larrki ko hathya bhi le to shadi/nikkah ka kia muqam reh jata hai??
Comment
-
Re: Husband N Wife
Aslamo alykom aania sister,:rose
aap nay jo surte haal tehreer ki hy agar waqe hi wo aysi hi hy yani larky nay teen talakeen day di hain aur us larki nay apny hosh o hawas main ye sab suna hy to shariat ki roh se talak em mughliza waqea ho gai hy ab wo dono sharee mian biwi naheen rahy ..
aur aap nay larki k jpo halat likhy hain usy chaiye k un par sabit qadam rahy aur hargiz larkay k behkaway main na aay to ALLAH se dohra ajar pay gi aik to ussy par jo zulam hua hy talak ki surat main us par ajar aur dosraBAWJOOD K WO BHI APNY KHAWAND SE MOHABBAT RAKHTI HY MAGAR allah K HOKAM KI WAJHA SE KHUD KO ROOK RAHI IS LIYE BHI USY AJAR MILY GA..
baqi larki k waldeen ko chaiye k apna asro rasookh istimaal karty huy larky ko balck mailng se rookeen.....ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا
Comment
-
Re: Husband N Wife
Thanks.. yehi sab unhen samjhatey hein .. thanks ..
Comment
Comment