Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

Jhatpat Recipies

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jhatpat Recipies

Assalamalikum

is thread main aap woh recipes post karain jo jhatpat tayaar hoo jati hain :D:
    10-15 min main .......not more than 15 min ...theek hai ? :lpop:
    اللھم صلی علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما صلیت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔
    اللھم بارک علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما بارکت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔

Re: Jhatpat Recipies

Umm okay
    I will post soon InshAllah :rose

Comment

Originally posted by Aanchal
      Assalamalikum

is thread main aap woh recipes post karain jo jhatpat tayaar hoo jati hain :D:
      10-15 min main .......not more than 15 min ...theek hai ? :lpop:

Asslam_O_Alikum WR WB

hahahahahah :D:khi: Jhat Pat :kr: me kay pass hay ...

Time Start now !

Agr aap ko bhook lagay aur ghar main kuch na ho to simple aik dish bhot hi jaldi aap bana sakti hay ...

Ab jasa khta jaw wasi karti jaya ga ..

Haath dhoya sab say pahaly .... :fuming: ... LUX say :wk kuo kay Meera Lux use karti hy :wk

Us kay baad Napkin bandhiya :wk... Bachow wala nahi :fuming: Barow wala :wk

us kay baad .... Fry Pan lijya ... :wk... Fry Pan kala na ho :fuming:.. Cute sa ho me ki trha :wk

Us kay baad aik Egg lijya :wk.. Us ko knife sey katya .. :khi:

na katay to Fry Pan kay mu per dey marya :fuming:

Bass Aag laga dijya :wk... Aag Cholhay wali lagya ga :khi: Ghussay wali nahi :fuming:

Aur 1 Mint main Egg Tayar :wk

Thnakoo thankoo thankoo

FeaamnAllah :lpop::lpop:
      Meri Taqdeer Main Likha Tha Khuda Ny Aik Din
      Tu Jisay Cha-hyga Wo Shaks Paraya Ho Ga

Comment

Originally posted by Bheegi-Palkain
        Asslam_O_Alikum WR WB

hahahahahah :D:khi: Jhat Pat :kr: me kay pass hay ...

Time Start now !

Agr aap ko bhook lagay aur ghar main kuch na ho to simple aik dish bhot hi jaldi aap bana sakti hay ...

Ab jasa khta jaw wasi karti jaya ga ..

Haath dhoya sab say pahaly .... :fuming: ... LUX say :wk kuo kay Meera Lux use karti hy :wk

Us kay baad Napkin bandhiya :wk... Bachow wala nahi :fuming: Barow wala :wk

us kay baad .... Fry Pan lijya ... :wk... Fry Pan kala na ho :fuming:.. Cute sa ho me ki trha :wk

Us kay baad aik Egg lijya :wk.. Us ko knife sey katya .. :khi:

na katay to Fry Pan kay mu per dey marya :fuming:

Bass Aag laga dijya :wk... Aag Cholhay wali lagya ga :khi: Ghussay wali nahi :fuming:

Aur 1 Mint main Egg Tayar :wk

Thnakoo thankoo thankoo

FeaamnAllah :lpop::lpop:
        aap apni recipe khud hi try keje :zuban:
        ab itni bhi speed na hoo kay koi mirch masala dalnay ka time ho na hoo :tauba
        اللھم صلی علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما صلیت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔
        اللھم بارک علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما بارکت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔

Comment

french fries 10 min kay andar ban saktay hain ...
          aloo kay lambay lambay katlaye kataye ....
          unhay garam tail main fry kejey
          pher nikal kay namak , mirck chirk kar tomato ketchup say khaye :eye:

is ki koi or tarkeeb bhi hoti hai allo pay koi masala laga kay pher fry kartay hain kisi ko pata ho to bataye ga :mm:
          Last edited by .; 23 March 2006, 17:02.

Comment

Originally posted by Aanchal
            french fries 10 min kay andar ban saktay hain ...
            aloo kay lambay lambay katlaye kataye ....
            unhay garam tail main fry kejey
            pher nikal kay namak , mirck chirk kar tomato ketchup say khaye :eye:

is ki koi or tarkeeb bhi hoti hai allo pay koi masala laga kay pher fry kartay hain kisi ko pata ho to bataye ga :mm:
            agar yeh 10 min mai tiyar na hoye tu:budhu:

Comment

Originally posted by sheem
              agar yeh 10 min mai tiyar na hoye tu:budhu:
              :tauba Aloo hai yeh koi ghoost ki booti thori hai jo nahi galaian gay jaldi :kr:

Comment

Originally posted by Jhumroo
                kinheN? ...:wk miyaauuN ji [shauhar] ko? be_chaare miyaauuN ji :khi: kinne maze ke hoNge shauhar ji garam tel meN tale jaane ke ba'd, namak mirch chhiRak jaane ke ba'd aur phir ketchup se khaane ke ba'd
                :shook:

Comment

Working...
                X