Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

Quraan Parrhney k Baad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Quraan Parrhney k Baad

    السلام عليكم و رحمة الله

    Kya ap Quraan parrhney k baad haath dhotey hain???
    .......................!!!!!

  • #2
    Re: Quraan Parrhney k Baad

    :salam: Quran Parhany Say Pahlay to Hath Dhotay Hi Hian Laykin Parhnay K bad???:mm:or Agar Main Sahee Samajh Raha Hon K Pak Qalam Ko Lagay Howy hat Kisi Galat Jagha menn "Joty Pahn,nay Yah Taharat ," Wagira K Liay istimal na Hon to Waqi 1 Achie Soch hay Hamin Is ka Bhi Khial Rakhna Chahiay K Quran Ko lagay Howy hat Kisie Galat Jagha Laganay Say Pahly Dhoo Lain To Bahtar hay.:rose
    Last edited by S.Athar; 1 February 2010, 09:38.
    :star1:

    Comment


    • #3
      Re: Quraan Parrhney k Baad

      mein tu haath nahi dhoti.... aur galaban zaroori bhi nahi.............. agar kisi hadees yaa quran mein iss tarah ka agar hukum hai tu zaroor share karein i will follow it..............
      sigpic

      Comment


      • #4
        Re: Quraan Parrhney k Baad

        Originally posted by bhataktii rooh View Post
        السلام عليكم و رحمة الله

        kya ap quraan parrhney k baad haath dhotey hain???
        قرآن کو پڑھنے سے اگر آپکی مراد مصحف کو پڑھنا ہے کہ جس کے لیے مصحف کو چھونا پڑتا ہے تو اس کے لیے شریعت نے وضو کی شرط لگائی ہے اور ظاہر ہے یہ وضو قرآن کو چھونے سے ماقبل کیا جائے گا نہ کے مابعد ۔ ۔ ۔
        قرآن کو چھونے کے بعد ہاتھون کے دھونے کا کوئی حکم شریعت میں موجود نہیں یا پھر کم ازکم میرے علم میں نہیں ۔ ۔
        Last edited by aabi2cool; 1 February 2010, 12:32.
        ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

        Comment


        • #5
          Re: Quraan Parrhney k Baad

          G theek hai.....baqii log reply kar lein phir hum is sawaal ki wazahat kar letey hain...
          .......................!!!!!

          Comment


          • #6
            Re: Quraan Parrhney k Baad

            nahi dhoti..quran parh kar dua karti hun or face par hath pher leti hun:dua

            Comment


            • #7
              Re: Quraan Parrhney k Baad

              Originally posted by aabi2cool View Post
              قرآن کو پڑھنے سے اگر آپکی مراد مصحف کو پڑھنا ہے کہ جس کے لیے مصحف کو چھونا پڑتا ہے تو اس کے لیے شریعت نے وضو کی شرط لگائی ہے اور ظاہر ہے یہ وضو قرآن کو چھونے سے ماقبل کیا جائے گا نہ کے مابعد ۔ ۔ ۔


              قرآن کو چھونے کے بعد ہاتھون کے دھونے کا کوئی حکم شریعت میں موجود نہیں یا پھر کم ازکم میرے علم میں نہیں ۔ ۔
              thek kaha aap ny :thmbup:

              Comment


              • #8
                Re: Quraan Parrhney k Baad

                Originally posted by aabi2cool View Post
                اس کے لیے شریعت نے وضو کی شرط لگائی ہے
                Koi saboot?
                tumharey bas mein agar ho to bhool jao mujhey
                tumhein bhulaney mein shayid mujhey zamana lagey

                Comment


                • #9
                  Re: Quraan Parrhney k Baad

                  Originally posted by masood View Post
                  koi saboot?



                  آیت کریمہ ? لاَيَمَسُّهُ إلاَّ الْمُطَهَّرُونَ ? کی تفسیر بعض مفسرین کے نزدیک یہ ہے کہ مصحف قرآن کو جھونا بغیر طہارت کے جائز نہیں، اور طہارت کے مہفوم میں یہ بھی داخل ہے کہ ظاہری نجاست سے بھی اس کا ہاتھ پاک ہواور بے وضو بھی نہ ہو۔ جنایت بھی نہ ہو (جس میں ایام حیض کی ناپاکی بھی شامل ہے) امام قرطبی نے اسی تفسیر کو اظہر فرمایا ہے اور تفسیر مظہری میں اسی کی ترجیح پر زور دیا ہے، مفسرین، تابعین کرام میں حضرت عطاء، طاوٴس، سالم اور حضرت محمد باقی رحمہم اللہ سے یہی تفسیر منقول ہے، نیز ترمذی شریف کی روایت ?لا یمس القرآن إلا طاھر? ےئی ہے، یہی روایت دوسرے سلسلہ سے مسند عبد الرزاق، ابن ابی داوٴد، ابن المنذر وغیرہ کتب میں بھی مذکور ہے، اسی بنا پر حضرت علی مرتضی، ابن مسعود اور دیگر صحابہٴ کرام نیز امام مالک امام شافعی ابوحنیفہ رحمہم اللہ تعالی علیہم سب کا مسلک یہی ہے کہ قرآن جھونے کے لیے ظاہری نجاست سے ہاتھ کا پاک ہونا، باوضو ہونا، اور جنابت سے پاک ہونا ضروری ہے اور اسی سے علماء نے یہ مسئلہ نکالا ہے کہ جب ہاتھ لگانا جائز نہیں ہے تو جنابت کی حالت میں اس کو پڑھنا بدرجہ اولیٰ منع ہوگا۔ (معارف القرآن، روح المعانی) وغیرہ میں تفصیل موجود ہے۔ خلاصہ ہم نے لکھ دیا۔
                  مندرجہ بالا فتوٰی مشہور زمانہ علمی درسگاہ دارالعلوم دیو بند کا ہے
                  ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

                  Comment


                  • #10
                    Re: Quraan Parrhney k Baad

                    Originally posted by bhataktii rooh View Post
                    السلام عليكم و رحمة الله

                    Kya ap Quraan parrhney k baad haath dhotey hain???
                    yeh pehli baar suna hai aisa :think:
                    اللھم صلی علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما صلیت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔
                    اللھم بارک علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما بارکت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔

                    Comment


                    • #11
                      Re: Quraan Parrhney k Baad

                      Originally posted by bhataktii rooh View Post
                      السلام عليكم و رحمة الله

                      Kya ap Quraan parrhney k baad haath dhotey hain???
                      mein computer pe he perhta hoon. Aur yeh sawal koi itni ehmiyat wala nahi he jo yahan poocha jata
                      :thmbup:

                      Comment


                      • #12
                        Re: Quraan Parrhney k Baad

                        :salam: Mayray Pass Kuch Ziada Dalilain Nahin Sawaie Is K Kah Dr.Zaqir Nike(Jo K Ajkal Bohat Mashoor hain)Kahty Hain K Qurna Pahrnay K Liay Ba Wazoo Hona Zarori Nahin Sirf (Janabt & Haiz) say pak Hona Lazme hay:rose Wazo Ka Hukam Namaz Ki Aiat K sath hay K Ay Momno Jab namaz K liay Khary howa Karo to Wazoo kar lia Karo Or Sath He Wazoo kar Tariqa Bian Kiaa Gia hay. Qurna Sirf Paki Ki Halat Main Hath Dhoo Kar Bhi Parha Jaskta Hay.
                        Assan Lafzon Main (Janabt & Haiz) Ki Halat Main App Wazoo Karlin to bhe Pak Nahin Ho jaty Laykin "Bathroom say Tahrat Kar K Hath Dhoo Kar" Bahir Aty Hain to App Pak Hie Hotay Hain:rose
                        Wallah-hul- Ilmouswab
                        Last edited by S.Athar; 3 February 2010, 11:14.
                        :star1:

                        Comment


                        • #13
                          Re: Quraan Parrhney k Baad

                          Originally posted by saz View Post
                          :salam: mayray pass kuch ziada dalilain nahin sawaie is k kah dr.zaqir nike(jo k ajkal bohat mashoor hain)kahty hain k qurna pahrnay k liay ba wazoo hona zarori nahin sirf (janabt & haiz) say pak hona lazme hay:rose wazo ka hukam namaz ki aiat k sath hay k ay momno jab namaz k liay khary howa karo to wazoo kar lia karo or sath he wazoo kar tariqa bian kiaa gia hay. qurna sirf paki ki halat main hath dhoo kar bhi parha jaskta hay.
                          assan lafzon main (janabt & haiz) ki halat main app wazoo karlin to bhe pak nahin ho jaty laykin "bathroom say tahrat kar k hath dhoo kar" bahir aty hain to app pak hie hotay hain:rose
                          wallah-hul- ilmouswab
                          ڈاکٹر ذاکر نائک صاحب نے جو کام شروع کیا تھا اگر اسی تک خود کو محدود رکھتے تو اچھا تھا اسی میں ان کی اور امت مسلمہ کی بھلائی تھی مگر جب وہ فقہی مسائل میں کلام فرماتے ہیں تو چونکہ وہ کوئی مستند عالم دین نہیں اور نہ ہی فقیہہ ہیں اس لیے ان کے کلام میں اکثر خطا واقع ہوتی ہے اور اکثر دیکھا گیا ہے کہ جب وہ قرآن پاک میں کلام کرتے ہیں تو تمام متقدمین ائمہ فن سے الگ اپنی ایک منفرد رائے پیش فرماتے ہیں اور یون تفسیر بالرائے کے مرتکب ہوتے ہیں اور جب وہ احادیث اور فقہ میں کلام فرماتے ہیں تو ایک مخصوص مکتبہ فکر کی وکالت کا فریضہ انجام دیتے ہیں خیر ررر ۔ ۔
                          ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

                          Comment


                          • #14
                            Re: Quraan Parrhney k Baad

                            Originally posted by aabi2cool View Post
                            ڈاکٹر ذاکر نائک صاحب نے جو کام شروع کیا تھا اگر اسی تک خود کو محدود رکھتے تو اچھا تھا اسی میں ان کی اور امت مسلمہ کی بھلائی تھی مگر جب وہ فقہی مسائل میں کلام فرماتے ہیں تو چونکہ وہ کوئی مستند عالم دین نہیں اور نہ ہی فقیہہ ہیں اس لیے ان کے کلام میں اکثر خطا واقع ہوتی ہے اور اکثر دیکھا گیا ہے کہ جب وہ قرآن پاک میں کلام کرتے ہیں تو تمام متقدمین ائمہ فن سے الگ اپنی ایک منفرد رائے پیش فرماتے ہیں اور یون تفسیر بالرائے کے مرتکب ہوتے ہیں اور جب وہ احادیث اور فقہ میں کلام فرماتے ہیں تو ایک مخصوص مکتبہ فکر کی وکالت کا فریضہ انجام دیتے ہیں خیر ررر ۔ ۔
                            O chal rain de, toon wadda aaya Dr. Asraar Ahmad
                            :thmbup:

                            Comment


                            • #15
                              Re: Quraan Parrhney k Baad

                              Originally posted by munda_sialkoty View Post
                              O chal rain de, toon wadda aaya Dr. Asraar Ahmad

                              :salam: Nahin Bhaie Is Tarha say Nahin "Abbi 2 Cool" ko Haq hay K apna Noqta-ie-nazr Bian kairn Is tarha say Kisi Ko Degread nahin karn Chahiay.
                              Jahan Tak "Abbi2Coll" ki bat ka jawab hay to Woh Sirf Itni Mahrabani karin K Dr.Zaqir Jin Aiyat Ka Hawala Dayty Howy Bat Waziah Karty Hain Oun K bary Mian Famin K Woh Galt Hawala Dayty Hain Yah Sahee.
                              Dosri bat Yah K Woh Kisi Khas Tabqaiy Fiqar Ki said Ka Tasor Dayty Hain To Jis Sawal par oun ko istarha ka jawab Dayna para Woh Sawal Ghor Say Parhain.Sawal Kie tha 1 Hindo Khaton nay K main Noumuslim Hon to Jab Main Hindo Thi to Mukhtlif Dave Davtaon Ka mandron main Jate The Abb Muslim Ho kar Mujhay Apni Dowaon Ki Qaboliat K Liay Mukhtalf "Qabron Dargahon" par janay ka kaha Jata hay Batain Main Kia Karon.Is jagha App 1 no muslim Ko kis tarh Mout,maen kartya?????????? Abbi Bhai Khosh Rahin Abad Rahinrose
                              :star1:

                              Comment

                              Working...
                              X