asalamaalaikum
ummid hai aap khairyat se honge...
ummid hai aap khairyat se honge...
اسلام علیکم ! امید سسٹر کافی دنوں سے آپ نے پیغام پر گراں قدر مراسلات کا سلسلہ شروع کررکھا ہے جنھے دیکھ کر دلی خوشی ہوئی ساتھ میں تائسف بھی کہ آپکے مراسلات میں حصہ نہ لے سکا کئی وجوہات کی بنا پر خیر ۔ ۔ ۔
aap ek insaan ki qadar kin wajoohat ki bina per karte hain??
kya aap jin wajoohat ki bina per us ki qadar karte hain kabhi woh un ke bar'aks act kare tu kya us qadar mein kami aati hai??
kya kisi insaan ki qadar karne ke liye yeh kaafi nahi ke woh ek insaan hai??
kya log aap ki qadar karte hain??? Or kaise?? Aap ko kya lagta hai aap ki kin wajoohat ki wajah se koi aap ki qadar karta hai..??
kya apne dushamu ki qadar ki jaa sakti hai?? Haan tu kyun? Nahi tu kyun??
aap cheezo ki zyadah qadar karte hain ya insaanu ki?? Or aap kaise judge kareinge is farq ko.... ?

p.s: And yeah people... Am here talking about qadar i.e. Worth... Not respect.... Dont mix up two things..
kya aap jin wajoohat ki bina per us ki qadar karte hain kabhi woh un ke bar'aks act kare tu kya us qadar mein kami aati hai??
kya kisi insaan ki qadar karne ke liye yeh kaafi nahi ke woh ek insaan hai??
kya log aap ki qadar karte hain??? Or kaise?? Aap ko kya lagta hai aap ki kin wajoohat ki wajah se koi aap ki qadar karta hai..??
kya apne dushamu ki qadar ki jaa sakti hai?? Haan tu kyun? Nahi tu kyun??
aap cheezo ki zyadah qadar karte hain ya insaanu ki?? Or aap kaise judge kareinge is farq ko.... ?

p.s: And yeah people... Am here talking about qadar i.e. Worth... Not respect.... Dont mix up two things..
سب سے پہلے تو یہ سمجھ لیجئے کہ قدر عربی زبان کا لفظ ہے جو کہ عربی کے ساتھ ساتھ اردو میں بھی مختلف معنٰی میں مستعمل ہے ۔ قدر کا لغوی معنٰی تو اندازہ کہ ہیں سو اسی مفھوم میں قضا و قدر کا لفظ استعمال ہوتا ہے تقدیر کے معنٰی میں بھی لیکن سوال میں جس معنٰی کی بابت آپ نے دریافت فرمایا ہے ان معنٰی میں یہ لفظ خود قرآن میں بھی وارد ہوا ہے کہ ۔ ۔ ۔ ما قدروا الله حق قدره ۔ ۔ کہ لوگوں نے اللہ کی قدر کا حق ادا نہ کیا ۔ ۔ ۔قدر انسان کیوں کرتا ہے آیا قدر کرنے کے لیے کسی کا فقط انسان ہونا ہی کافی نہیں وغیرہ وغیرہ اگر ان تمام سوالات کی فلسفیانہ تعبیر اختیار کی جائے تو ہم اس نتیجے پر پہنچتے ہیں کہ بلا شبہ ایک انسان کی قدر بحیثیت انسان ہی ہونی چاہیے کیونکہ انسان کی فطرت سلیمہ ہے کہ وہ حسن و خوبی یا پھر یہ کہہ لیں کہ وصف کی قدر کرتا ہے سو جو انسان ہوگا صحیح معنوں میں اس قدر ہی کی جائے گی کیونکہ انسان میں انسانیت کا ہونا ایک وصف ہی ہے اور وہی اسے انسان بناتا اور کہلواتا ہے وگرنہ تو ہر انسان ایک آدمی ہی ہے جیسا کہ ہم پہلے بھی عرض کرچکے کہ یہ انسان کا وصف ہے کہ انسان فطرتی طور پر اوصاف کی قدر کرتا ہے تو اس سے آپ کو آپکے تمام سوالوں کا جواب مل جانا چاہیے کہ جس قدر کوئی انسان اوصاف سے دور ہوتا جائے گا اسکی قدر میں کمی ہونا شروع ہوجائے گی اگرچہ قدر اور عزت فلسفیانہ طور پر جدا جدا تعریف رکھتے ہیں مگر ایک اعتبار سے یہ دونوں لفظ ایک دوسرے کے مترادف بھی استعمال ہوتے ہیں ۔ ۔ ۔
Leave a comment: