Boycott McDonalds

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Boycott McDonalds

McDonalds has decided to send all of its earnings to Israel on 10/1/09 to fight the not-equipped Palestinians.
    *** Boycott McDonalds and help the needy Palestinian public ***

Forward the message plz. Thank you.
    Note: I could not find a suitable section (like Current Issues) so I put it here.

Re: Boycott McDonalds

mujhay to wesay bhi McDonalds ka zaiqa pasand nahi :embarasse

agar Govt's aisi chezoo ko band karwa daian to banday khareedian gay hi nahi ..Govt level pay aisay step kio nahi uthaaye jatay :)
    اللھم صلی علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما صلیت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔
    اللھم بارک علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما بارکت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔

Comment

Originally posted by Taurean View Post
      McDonalds has decided to send all of its earnings to Israel on 10/1/09 to fight the not-equipped Palestinians.
      *** Boycott McDonalds and help the needy Palestinian public ***

Forward the message plz. Thank you.
      Note: I could not find a suitable section (like Current Issues) so I put it here.
      I don't believe such stupid stuff until and unless provided with some solid evidences.

*I am not the buyer of McDonald products.
      :thmbup:

Comment

Originally posted by munda_sialkoty View Post
        I don't believe such stupid stuff until and unless provided with some solid evidences.

*I am not the buyer of McDonald products.
        haan yeh rumours phailti rehti hai.........kya saboot hota hai bhlaa.....
        شاہ حسین جیہناں سچ پچھاتا' کامل عِشق تیہناں دا جاتا

Comment

me Mcdonalds k khane pasand nahi karti:lpop:

Comment

Shuker hai pehle he nahi khati thi ab to bilkul he aaho :-) itna zulm ker rahay hain batmeez israel walay waise yeh qiyamat ki nishaniyon main se bhi hai k yahudi {israeli yahudi hain na yahudi aur muslims larein gay k aik waqt aye ga yeh yahudi darakaht k peechay chupein gay to darakht bol pare ga aye momin idher aa yeh maire peechay hai {Mubalga Arayi ho gayi ho to Rab muwaf kere per aisa main ne parha hai so............ bus Allah ham muslims ki madad farmaye aameen

Comment

Working...
            X