Announcement
Collapse
No announcement yet.
Unconfigured Ad Widget
Collapse
Jiya chaliiN "sasuraal"...haaye Allah! dekho to kitnii Khush haiN
Collapse
X
-
-
Re: Jiya chaliiN "sasuraal"...haaye Allah! dekho to kitnii Khush haiN
Originally posted by sky angle View Postbut ye to indians lag rai hain:mm:
u ke sis to nai:khi:
Fall view from inside my car
near my work place :)
Comment
-
Originally posted by SherAli View Postsalaam dosto,
ummeed hai k mizaaj e giraamii ba_khair hoNge. :)
yeh me kii aaKhirii post hai...5 din tak maiN koi posting nahiiN karuuNgaa aHtijaajan, inshaa Allah :(...me kaa galaa kaaT diyaa aaNchal ne jab k me ko phaaNsii lagnii chaahiye thii :hathora :cn
to, Jia dekhiye is pic meN kitnii Khush nazar aa rahii haiN...ittefaaq se maiN bhii thaa platform par to maiN ne yeh pic le li...ab aap sab mil kar inko du'aayeN aur mubaarakbaad dijiye :)
see u guys in 5 days!
Allah Haafiz
_______Sheroo
Agr kisi nay sach much samajh lia to?
pata nahi kia kuch sochty rehty ho app.....waqye khali dimaagh shaitaan da kaar hunda ay372-haha
Comment
-
-
Originally posted by aabi2cool View Postmujhy to ye aagay wali bilkul jia hi lag rahi hay aur aap koooooooooo :mm:
kion aagy wali ki shakal app say mill rahi hay?372-shockkion k main app ki sis hoon na to meri shakal app say milti julti he ho ge na372-haha
Originally posted by munda_sialkoty View Postmujay to neechay wali jia lag rahi he, khool se ser bahir nikaala hua he
Originally posted by aabi2cool View Postto kaya jia ka duble part bhi bana hy 372-haha
Comment
-
Originally posted by Shakh-e-Tamana View Postjia yeh u me ko dasay begair susral jaing wo b lucky k saath
tum bhi in logoon k sath mill gai ho
Comment
Comment