Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Mera KHATA KHUL GEYA

Assalamo allaikum Dosto!

Main jaa raha hoon South Africa aur kabhi wapis nahin aaoun ga kyun keh mujhey dolat mil gaii hai - out of blue

Pegham ko chhorrney ki wajah yeh hai keh Allah jab detey hain to chhaparr phaar kar detey hain Mujhey bhi aik bohat badi raqam aisey hi chhaparr pharr ker mili hai

From Miss Aisha Hassan
    Telephone +27-XXX-469422
    Email aisha_hassanXXXX@yahoo.com
    Johannesburg, South Africa.

PERSONAL AND CONFIDENTIAL

Salam Alaikum Tariq,

You may be surprised to receive this letter from me since you do not know me personally. I am Miss Aisha Hassan, 22 years old, the only daughter of late Mr and mrs.Usman Hassan , who were recently murdered in the land dispute in Zimbabwe, I got your contact through South African trade journal, and decided to write you. Before the death of my Parents, they had taken me to Johannesburg during the world summit meeting held in South Africa in (2002) to deposit the sum of US$14.2 Million (Fourteen Million two hundred thousand United States Dollars), with one of the private finance security companies.
    This money was deposited in a box as germ stones to avoid much demurrage from the Security Company, This amount was meant for the purchase of new machines and chemicals for the establishments of a new farm in Swaziland . This land problem came when Zimbabwean President Robert Mugabe introduced a new Land Act reform, which wholly affected the rich white farmers and some
    few black farmers.Go to news;
    http://www.pbs.org/newshour/bb/africa/jan-june00/zimbabwe_4-21.html This resulted to the killing and mob action by Zimbabwean war veterans and some lunatics in the society. In fact, a lot of people were killed because of this land reformed Act for which my Parents were one of the victims, It is against this background that, I the only daugther who is currently staying in South Africa decided to transfer my parents money to a foreign country since the financial law of South Africa prohibits refugees from operating any bank account or to be involved in any financial transaction throughout the territorial zones of South Africa, As the only daughter of my parents, I am saddled with the responsibility of seeking a genuine foreign account where this money could be transferred into without the knowledge of my government who are bent on taking everything . I can entrust my future and that of my son, I must also let you know that this transaction is 100%risk free on both side. If you accept to assist me
    and my son all I want from you is for you to make arrangements and come to Johannesburg South Africa, where you will in front me open a non-resident account in your name which will aid us in transferring the money into any account you will nominate overseas. This money I intend to use for investment and growth in your country. I have two options for you, firstly you can choose to have certain percentage of the money for nominating your account for this transaction, Or you can go into partnership with me for the
    proper profitable investment of the money in your country.
    I have also mapped out 5% of this money for all kinds of expenses we might inure during the process of this transaction. If you do not prefer a partnership I am willing to give you 25% of the amount while the remaining 70% will remain for me and my family. Whichever the option you want, feel free to notify me. If you are really capable and willing to assist me please contact me immediately with the above Telephone, and e-mail address.
    Finally, please treat this matter as urgent as possible; I'm in dire need to leave this country soonest.

Thanks for your mutual co-operation.
    I expect your soonest response.

Regards,
    Miss Aisha Hassan
    (For the Family)

ab aap log hi sochein jissey chhapparr phaar kar itna kuchh bin kiyey mil jaey who kaam per itni mehnat kyun karey??? Khair..

Remember: THESE KIND OF EMAILS ARE JUST THE WORST INTERNET FRAUD STARTED FROM NIGERIA AND THEN OTHER AFRICAN STATES. HOTA KUCHH AISA HAI KEH AISI MAILS CIRCULATE KARTI HAIN JIS MEIN EMOTIONS KEY SAATH KHAILA JATA HAI AUR LOG INHEIN SACH MAAN LETEY HAIN. YAHAN TAK KEH SWEEDEN AUR DENMARK KEY BESHUMAR LOGON NEY IN EMAILS PER YAQIN KIYA AUR PHIR AISEY LOGON KEY FRAUD MEIN AAEY AUR APNA ACCOUNT NUMBER TAK INEHIN DEY DIYA AUR PHIR PECHHTAEY.

BE CAREFUL!!!
    tumharey bas mein agar ho to bhool jao mujhey
    tumhein bhulaney mein shayid mujhey zamana lagey

Re: Mera KHATA KHUL GEYA

main itnay lambay lambay mail parhti hai nahi :lol

sab ko pata hai aisi mails fraud hoti hain pher kio loog in ko such maan laytay hian
    اللھم صلی علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما صلیت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔
    اللھم بارک علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما بارکت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔

Comment

Originally posted by Aanchal View Post
      main itnay lambay lambay mail parhti hai nahi :lol

sab ko pata hai aisi mails fraud hoti hain pher kio loog in ko such maan laytay hian

Mujhey aik baar merey aik cusion ney Pakistan sey phone kiya - koi merey time key mutabiq subah subah namaz key fori baad - bohat khush itna khush keh jaisey ussey Pakistan ka president bna diya geya ho - mujhey kehna laga keh mujhey aik email aai hai keh main aik lottery mein itna bada inaam jeeta hoon, ab woh mera account number maang rahey hain keh woh merey account mein paisey jama karaein - bhai aap btao main kya karoon keh aap aisi baton ko jantey ho...

main ney unhein kaha keh thandey ho jaein yeh fraud haia aur kabhi apna account number online mat dena aisey emails mein - woh bechara aisey ho geya jaisey aag per paani daal diya ho :p

Comment

Assalaam-0-Alaikom:rose

main bhi itni lambi email nahin perhti ... ...aur pata bhi hai keh yeh fruad hai :)
        For New Designers
        وَ بَارِکْ لِيْ فِيْمَا أَعْطَيْتَ

Comment

Thanks for Info .....:rose

wese real name pata hona is really stange :mm: ....... wese r u sure aap ki sach mei yeh koi rishtedar nahi ... yaad kijiyeh .......... shayed kahin se koi rishtedari nikal aayeh ....... akser insan bhool jata hai :lol
          sigpic

Comment

Originally posted by Sweet & Sour View Post
            Thanks for Info .....:rose

wese real name pata hona is really stange :mm: ....... wese r u sure aap ki sach mei yeh koi rishtedar nahi ... yaad kijiyeh .......... shayed kahin se koi rishtedari nikal aayeh ....... akser insan bhool jata hai :lol
            :shh: :shh: :shh: pehley main bhi yehi samjha tha keh Aisha to meri aik cusion hai magar yeh South Africa kahan pohanch gaii aur iskey paas 14M dollers kahan sey aa gaey jo merey saath taqseem karna chahti hai :lol ... waisey Saima it's extremely strange keh in logon key paas real name tak aa jatey hain...

Lekin hota kuchh aisa hai keh Europe key aksar badey naam key log is mein mulawis hotey hain aur woh in logon ki pusht'panahi kartey hain... it's a huge criminal gang around the world... Warna is tarha paisey milna shuru ho jaein to........

Comment

Originally posted by Masood View Post
              :shh: :shh: :shh: pehley main bhi yehi samjha tha keh Aisha to meri aik cusion hai magar yeh South Africa kahan pohanch gaii aur iskey paas 14M dollers kahan sey aa gaey jo merey saath taqseem karna chahti hai :lol ... waisey Saima it's extremely strange keh in logon key paas real name tak aa jatey hain...

Lekin hota kuchh aisa hai keh Europe key aksar badey naam key log is mein mulawis hotey hain aur woh in logon ki pusht'panahi kartey hain... it's a huge criminal gang around the world... Warna is tarha paisey milna shuru ho jaein to........
              wese in my previous employment I had a frd,osuey bhi ek baar aisi hi mail aayi thi from US ous ne mujhe btaya aur woh company se resing ker ke chala gaya ....... magar tab se ab tak pana nahi kahan hai :tauba
              sigpic

Comment

wese in my previous employment I had a frd,osuey bhi ek baar aisi hi mail aayi thi from US ous ne mujhe btaya aur woh company se resing ker ke chala gaya ....... magar tab se ab tak pana nahi kahan hai :tauba
                :lol tauba hai

wesy aisi mails pay males hi zaida yakeen kio kar laytay hian ?
                Last edited by .; 15 August 2006, 10:47.
                اللھم صلی علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما صلیت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔
                اللھم بارک علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما بارکت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔

Comment

What??? hmmmm aisa to kabhi nahin karna chahiye yeh to bewaqoofi hai keh aisi emails per insaan uth ker chal dey bghair kuchh jaaney samjhey ....

Yahan per kuchh danish log is fraud ka shikaar huwey hain aur phir complain karwatey rahey hain magar complain karwaein to kis key khilaf aisi na koi companies hain na log hotey hain - woh log to apna kaam kar jaatey hain ...

Comment

:lol tauba hai

wesy aisi mails pay males hi zaida yakeen kio kar laytay hian ?

aqal se paidal jo hotey hain :kr: :kr: :kr:
                    sigpic

Comment

What??? hmmmm aisa to kabhi nahin karna chahiye yeh to bewaqoofi hai keh aisi emails per insaan uth ker chal dey bghair kuchh jaaney samjhey ....

Yahan per kuchh danish log is fraud ka shikaar huwey hain aur phir complain karwatey rahey hain magar complain karwaein to kis key khilaf aisi na koi companies hain na log hotey hain - woh log to apna kaam kar jaatey hain ...

he was a big time show off .......... is liyeh mujhe bhi khushi huwi jaan ker ke ous ke sath aisa huwa :D
                      sigpic

Comment

he was a big time show off .......... is liyeh mujhe bhi khushi huwi jaan ker ke ous ke sath aisa huwa :D
                        tauba tauba karo larki aisa nahin sochtey :p bechara show-off tha phir bhi uskey saath kya beeti ho gi :cc: kahin becharey ko leney key deney hi na par gaey hon :D

Comment

saima kahi tum nay toooooooooo usay nikwalanay key leye to mail nahi likhwai ? :wk

Comment

saima kahi tum nay toooooooooo usay nikwalanay key leye to mail nahi likhwai ? :wk

nop ........... :lpop: ......... me ko jis se takleef ho ous ke moun per keh deti hoon ......... is tarah dhokey se kisi ko kuch nahi kehti :na:
                            sigpic

Comment

tauba tauba karo larki aisa nahin sochtey :p bechara show-off tha phir bhi uskey saath kya beeti ho gi :cc: kahin becharey ko leney key deney hi na par gaey hon :D

wo janey aur ous ki kismat....... me ka kya lena dena :lpop:
                              sigpic

Comment

Working...
                              X