Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

Fouj Talab...!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fouj Talab...!!

    Originally posted by aabi2cool View Post
    اگر آپ پہل نہیں کرتے تو مندرجہ بالا جملے چہ معنی دارد؟؟؟؟؟؟؟


    میری تحقیق چاہے زیرو ہو یا سو فیصدی حق اس کا فیصلہ تو قارئین کرلیں گے جب طرفین کہ دلائل پیش ہوچکیں گے تب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باقی آِپ کا اگلا جملہ بھی سرا سر ذاتی حملہ ہے خیر اگر آپ اس موضوع پر اگر گفتگو کرنا ہی چاہتے ہیں تو ہمیں پہلے باہم کچھ شرائط کو طے کرلینا چاہیے کہیے کیا کہتے ہیں آپ؟؟؟؟؟؟
    g g guftam..
    aap shrait biyan karain.
    sigpic

    Comment


    • #17
      Re: Fouj Talab...!!

      Originally posted by suffard View Post
      g g guftam..
      Aap shrait biyan karain.
      پہلی شرط تو طے ٹھری کہ ہردو فریق ذاتیات پر نہیں اتریں گے بلکہ فقط علمی اعتبار سے ایک دوسرے کا رد کریں گے جہاں ایک دوسرے کی تحقیق یا قلت فہم پر تحفظات ہوںگے وہاں پر مناسب انداز و الفاظ کہ ساتھ ایک دوسرے سے باز پرس کی جاسکتی ہے مثلا کہ یہاں آپ کو بات کہ سمجھنے میں غلطی لگی ہے وغیرہ وغیرہ دوسرے سب سے پہلے موضوع کا تعین کرلیا جائے پھر جس بھی فریق کا جو بھی دعوٰی ہے وہ اپنا دعوٰی پیش کرئے فریق مخالف جواب دعوٰی دائر کرئے گا پھر فریقین اپنے اپنے دعوٰی پر دلائل مہیا کریں اور دوران دلائل ایک دوسرے سے کراس کوئسچننگ بھی کی جاسکتی ہے بات فقط ایک ہی اول تا آخر ملحوظ رہے کہ گفتگو کا مقصد احقاق حق ہو نیز تعمیری اور علمی ہو نہ کہ ایک دوسرے کو نیچا دکھانا ۔ ۔ ۔ سو بسم اللہ کیجئے موضوع اور پھر اس پر اپنا دعوٰی دائر کیجیئے
      ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

      Comment


      • #18
        Re: Fouj Talab...!!

        Originally posted by aabi2cool View Post
        پہلی شرط تو طے ٹھری کہ ہردو فریق ذاتیات پر نہیں اتریں گے بلکہ فقط علمی اعتبار سے ایک دوسرے کا رد کریں گے جہاں ایک دوسرے کی تحقیق یا قلت فہم پر تحفظات ہوںگے وہاں پر مناسب انداز و الفاظ کہ ساتھ ایک دوسرے سے باز پرس کی جاسکتی ہے مثلا کہ یہاں آپ کو بات کہ سمجھنے میں غلطی لگی ہے وغیرہ وغیرہ دوسرے سب سے پہلے موضوع کا تعین کرلیا جائے پھر جس بھی فریق کا جو بھی دعوٰی ہے وہ اپنا دعوٰی پیش کرئے فریق مخالف جواب دعوٰی دائر کرئے گا پھر فریقین اپنے اپنے دعوٰی پر دلائل مہیا کریں اور دوران دلائل ایک دوسرے سے کراس کوئسچننگ بھی کی جاسکتی ہے بات فقط ایک ہی اول تا آخر ملحوظ رہے کہ گفتگو کا مقصد احقاق حق ہو نیز تعمیری اور علمی ہو نہ کہ ایک دوسرے کو نیچا دکھانا ۔ ۔ ۔ سو بسم اللہ کیجئے موضوع اور پھر اس پر اپنا دعوٰی دائر کیجیئے
        g tekh hain mujhay aap ki tamam shartain manzoor hain...
        dawa to janab aap ki taraf say he ho ga....kion keh aap ko he SUFI SAHAB par aitrazaat hain..to janab phir bismillah karain aap.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Re: Fouj Talab...!!

          Originally posted by suffard View Post
          qom ko dushman say nahi "shariat" say nijat mil jay ge.
          Originally posted by suffard View Post
          g tekh hain mujhay aap ki tamam shartain manzoor hain...
          Dawa to janab aap ki taraf say he ho ga....kion keh aap ko he sufi sahab par aitrazaat hain..to janab phir bismillah karain aap.
          سفرد بھائی دعوٰی تو آپ فرما چکے جب ہم نے عرض کی کہ اگر انتظامیہ دوغلی پالیسی کہ بجائے حقیقت پسندی سے صحیح طور پر آپریشن کرنے تو کوئی وجہ نہیں کہ قوم اپنے ایک نام نہاد دشمن یعنی طالبان سے نجات پالے گی جس پر آپ نے طالبان کہ خاتمے کو شریعت کہ خاتمے سے تعبیر فرمایا گویا آپ کا یہ دعوٰ ی ٹھرا کہ طالبان اور ان کہ حامی ہی اصل میں شریعت کہ وارث ہیں اور ان کا خاتمہ خود شریعت کا خاتمہ ہے ۔۔ ۔ خیر اگر آپ اپنا دعوٰی پیش کرنے سے گریزاں ہیں تو ہم عرض کیئے دیتے ہیں کہ طالبان کی حقیقت فقط دین میں فتنہ و فساد کہ سوا کچھ نہیں کہ جنھوں نے ایک آزاد اور خود مختار اسلامی ریاست یعنی پاکستان کہ خلاف علم بغاوت بلند کرکے دینی ، ملی،قومی ،اخلاقی معاشی اور معاشرتی ہر طور پر ایک غلط قدم اٹھایا ہے کہ جس کی اجازت نہ تو انھے دین دیتا ہے نہ ہی شریعت نہ ہی دنیا کا کوئی بھی معاشرہ اور اخلاقی قدر اس بات کی اجازت دیتی ہے ۔۔ ۔ ارشاد رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم ہے کہ عوف بن مالک اشجعیسے روایت ہے فرمایا رسول الله ﷺنے تمہارے حاکموں میں سے بہترین حاکم وہ ہیں جن سے تم محبت کرو اور وہ تم سے محبت کریں اور ان کے لئے تم دعا کرو۔ اور وہ تمہارے لئے دعا کریں اور بدترین حاکم وہ ہیں جن سے تم نفرت کرتو اور وہ تم سے نفرت کریں اور تم ان پر لعنت کرو اور وہ تم پر لعنت کریں۔ صحابہ نے عرض کیا یارسول الله ﷺکیا ہم یسے بدترین حاکموں کو معزول نہ کریں؟ فرمایا نہیں جو شخص تم پر حاکم بنایا جائے اور تم اس میں کوئی ایسی بات دیکھوب جو الله کی نافرمانی پر مبنی ہے تو تم اس بات کو برا سمجھ مگر اس کی اطاعت سے دست بردار نہ ہوجاؤ۔ (مسلم)
          اطاعت(۵۷۴)انسسے روایت ہے فرمایا رسول الله ﷺنے اگر تمہارےاوپر کوئی غلام بھی حاکم ہو تو اس کی اطاعت کرو اور اس کا جائز حکم مانو۔ (بخاری)
          فی الحال ان احادیث کی روشنی میں آپ طالبان اور صوفی محمد کہ کردار کو واضح کریں باقی باتیں ان شاء اللہ کل ہونگی امید کرتا ہوں آپ کا جواب مختصر اور مدلل ہوگا والسلام
          ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

          Comment


          • #20
            Re: Fouj Talab...!!

            Originally posted by aabi2cool View Post
            سفرد بھائی دعوٰی تو آپ فرما چکے جب ہم نے عرض کی کہ اگر انتظامیہ دوغلی پالیسی کہ بجائے حقیقت پسندی سے صحیح طور پر آپریشن کرنے تو کوئی وجہ نہیں کہ قوم اپنے ایک نام نہاد دشمن یعنی طالبان سے نجات پالے گی جس پر آپ نے طالبان کہ خاتمے کو شریعت کہ خاتمے سے تعبیر فرمایا گویا آپ کا یہ دعوٰ ی ٹھرا کہ طالبان اور ان کہ حامی ہی اصل میں شریعت کہ وارث ہیں اور ان کا خاتمہ خود شریعت کا خاتمہ ہے ۔۔ ۔ خیر اگر آپ اپنا دعوٰی پیش کرنے سے گریزاں ہیں تو ہم عرض کیئے دیتے ہیں کہ طالبان کی حقیقت فقط دین میں فتنہ و فساد کہ سوا کچھ نہیں کہ جنھوں نے ایک آزاد اور خود مختار اسلامی ریاست یعنی پاکستان کہ خلاف علم بغاوت بلند کرکے دینی ، ملی،قومی ،اخلاقی معاشی اور معاشرتی ہر طور پر ایک غلط قدم اٹھایا ہے کہ جس کی اجازت نہ تو انھے دین دیتا ہے نہ ہی شریعت نہ ہی دنیا کا کوئی بھی معاشرہ اور اخلاقی قدر اس بات کی اجازت دیتی ہے ۔۔ ۔ ارشاد رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم ہے کہ عوف بن مالک اشجعیسے روایت ہے فرمایا رسول الله ﷺنے تمہارے حاکموں میں سے بہترین حاکم وہ ہیں جن سے تم محبت کرو اور وہ تم سے محبت کریں اور ان کے لئے تم دعا کرو۔ اور وہ تمہارے لئے دعا کریں اور بدترین حاکم وہ ہیں جن سے تم نفرت کرتو اور وہ تم سے نفرت کریں اور تم ان پر لعنت کرو اور وہ تم پر لعنت کریں۔ صحابہ نے عرض کیا یارسول الله ﷺکیا ہم یسے بدترین حاکموں کو معزول نہ کریں؟ فرمایا نہیں جو شخص تم پر حاکم بنایا جائے اور تم اس میں کوئی ایسی بات دیکھوب جو الله کی نافرمانی پر مبنی ہے تو تم اس بات کو برا سمجھ مگر اس کی اطاعت سے دست بردار نہ ہوجاؤ۔ (مسلم)

            اطاعت(۵۷۴)انسسے روایت ہے فرمایا رسول الله ﷺنے اگر تمہارےاوپر کوئی غلام بھی حاکم ہو تو اس کی اطاعت کرو اور اس کا جائز حکم مانو۔ (بخاری)

            فی الحال ان احادیث کی روشنی میں آپ طالبان اور صوفی محمد کہ کردار کو واضح کریں باقی باتیں ان شاء اللہ کل ہونگی امید کرتا ہوں آپ کا جواب مختصر اور مدلل ہوگا والسلام
            hazrat aisi ziyadti to na karain na...
            taliban ka tareeqa jaiz hai ya nahi....is ka faisla bhe ho ga...
            ma sufi muhammad sahib aor un ki jis nizam kay liya koshish hai(nizam e adal).us ki mukammal hamayat karta hon....
            taliban ki baat bhe ho ge..meray nazdeek un ka hakomat e waqt kay khilaaf awaaz uthana bilkul haq hai...
            lakin agar aap mera dawa suunna he chahtay hain to phir suniyae..
            "SUFI SAHIB KAY NIZAM E ADAL KO AAP KIS BUNYAAD PAR ISLAM KAY KHILAAF KEHTAY HAIN"?JSISA KEH AAP LIKH CHUKAY HAIN keh
            "SHARIAT KISI MOLVI KI JAGEER NAHI.........".
            baray meharbani aap is ko sabit karain..
            taliban par bhe baat lazmi ho ge....
            sigpic

            Comment


            • #21
              Re: Fouj Talab...!!

              Originally posted by suffard View Post
              hazrat aisi ziyadti to na karain na...
              Taliban ka tareeqa jaiz hai ya nahi....is ka faisla bhe ho ga...
              Ma sufi muhammad sahib aor un ki jis nizam kay liya koshish hai(nizam e adal).us ki mukammal hamayat karta hon....
              Taliban ki baat bhe ho ge..meray nazdeek un ka hakomat e waqt kay khilaaf awaaz uthana bilkul haq hai...
              lakin agar aap mera dawa suunna he chahtay hain to phir suniyae..
              "sufi sahib kay nizam e adal ko aap kis bunyaad par islam kay khilaaf kehtay hain"?jsisa keh aap likh chukay hain keh
              "shariat kisi molvi ki jageer nahi.........".
              baray meharbani aap is ko sabit karain..
              taliban par bhe baat lazmi ho ge....
              اسلام علیکم سفرد بھائی
              سب سے پہلے تو یہ سمجھ لیجیئے کہ پاکستان میں مکمل طور پر شرعی نظام کے نفاذ کے مطالبے میں صوفی صاحب منفرد نہیں ہیں بلکہ یہ مطالبہ تمام دینی جماعتوں کا ہے خواہ وہ کسی بھی مکتبہ فکر سے کیوں نہ ہوں اور اس سے بھی بڑھ کر ہر عام آدمی کا بھی یہی مطالبہ ہے میرا بھی یہی مطالبہ اور آپ کا بھی یہی مطالبہ بلکہ ایک ادنٰی سا مسلمان خواہ کتنا ہی فاسق و فاجر کیوں ہو اسکا بھی یہی مطالبہ ہے ۔ ۔ مگر فرق ہے تو فقط اس مطالبے کی امپلیمنٹیشن کا ہے کہ ہر انسان اپنی اپنی جگہ پر اسی تگ و دو میں لگا ہوا ہے تمام دینی جماعتیں خواہ وہ سیاسی ہوں یا غیر سیاسی وہ اپنے اپنے طریقہ کار کہ مطابق اسی مطالبے کہ لیے گراونڈ بنا رہی ہیں اور جہاں تک بات ہے صوفی محمد صاحب کی تو ان کی پر امن جدو جہد کا میں بھی حامی تھا اور ہوں اسی لیے میں نے نظام عدل کہ نفاذ کی اور حکومت اور طالبان کہ درمیان امن معاہدے کی حمایت کی تھی ۔ ۔ مگر افسوس کہ جب حکومت باوجود حکومت (فورس) ہوتے ہوئے اپنی طرف سے تمام تر کوششیں کردیں تو صوفی محمد صاحب نے تدبر سے کام نہیں لیا اور ملکی حالات کو نہ سمجھتے ہوئے ایسے ایسے بیانات دینے شروع کردیئے کہ جس سے حکومت کی پوزیشن کمزور اور فسادیوں (طالبان) اور دیگر ملک دشمن طاقتوں کو تقویت ملی .. . .. میں زیادہ اس بحث میں نہیں جاؤں گا جو کچھ بھی ہوا سب کہ سامنے ہے صوفی صاحب کہ بیانات ہی کافی ہیں سب کچھ واضح کرنے کہ لیے ۔ ۔ ۔ صوفی صاحب کا طرزعمل نظام عدل ریگولیشن کہ پاس ہوجانے کہ بعد خاصا منفی قسم کا تھا کہ جس کی وجہ سے فسادیوں (طالبان) کو ملک میں مزید انتشار پھیلانے کی شئے ملی . . . . .اس سے پہلے بھی میں احادیث بیان کرچکا کہ جن میں نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے باجود کہ حکمرانوں سے عوام کی ناپسندیدگی کہ خروج سے سختی کہ ساتھ منع فرمایا اور میرے آقا کریم صلی اللہ علیہ وسلم کہ اس فرمان عالی شان میں جو بے شمار حکمتیں ہیں ان میں سے سب سے بڑی یہی حکمت ہے کہ مسلمانوں کو آپس میں قتل و غارت گری سے بچایا جائے تاکہ ان کی ہوا نہ اکھڑ سکے . . . . ایک اور جگہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم اسی فلسفے کو کچھ ان الفاظ میں بیان فرماتے ہیں ۔۔ ۔ ۔ مشکوۃ کتاب الامارۃ میں بحوالہ مسلم ہے کہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم فرماتے ہیں :
              من اتاکم وامر کم جمیع علی رجل واحد یرید ان یشق عصاکم ویفرق جماعتکم فاتقلوہجو تمہارے پاس آوے حالانکہ تم ایک شخص کی اطاعت پر متفق ہو وہ چاہتا ہو کہ تمہاری لاٹھی توڑ دے اور تمہاری جماعت کو متفرق کردے تو اس کو قتل کردوقتل کا حکم نامہ جاری فرمادیا ۔ ۔ ۔ دیکھیئے ریاست اسلامی میں خروج دو طرح کا ہو سکتا ہے۔
              ایک یہ کہ باغی پر امن طریقے سے قانونی حدود میں رہتے ہوئے ریاست کے اقتدار اعلی کو تسلم کرنے سے انکار کر دیں اور ردعمل میں ریاست کی طرف سے جبر و تعذیب اور دارورسن کے جو مراحل سامنے آیئں ان کو صبر و استقامت سے برداشت کرتے چلے جائیں۔

              ۔ دوسرے یہ کہ باغی مسلح اور پر تشدد خروج کریں۔
              اسلام ان دونوں طریقوں پہ کچھ حدود و قیود کرتا ہے۔ اس سے قبل کہ ان ہم انہیں زیر بحث لائیں یہ جان لینا ضروری ہے کہ مسلم حکمرانوں کے خلاف خروج اگرچہ تمام شرائط کے ساتھ بھی ہو تب بھی فرض کے درجے میں نہیں ہے۔ ایسے حالات میں بھی ان حکمرانوں کے ساتھ بطور رعایا زندگی گزاری جا سکتی ہے۔
              پہلی صورت۔
              اگر پہلا راستہ اختیار کیا جائے تو پھر مندرجہ ذیل تین شرائط ضروری ہیں۔
              ایک یہ کہ مسلم حکمران کھلم کھلا اسلامی احکامات کا انکار کر رہے ہوں۔ عبادہ ابن صامت روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں بیعت کے لئے بلایا ہم نے آپ صلی اللہ علیہ وسلم سے مندرجہ ذیل امور پہ بیعت کی کہ ہم اپنے حکمرانوں کیلئے سمع و اطاعت کا رویہ اختیار کریں گے چاہے دل مانے یا نہ چاہے آسانی ہو یا تنگی حتی کہ چاہے ہمیں ہمارے حق سے محروم رکھا جائے۔ پھر بھی ہم ان کی حاکمیت کو چیلنج نہیں کریں گے۔ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ تم ان کے خلاف خروج کر سکتے ہو جب کہ تم انھیں کھلے کفر کا مر تکب پاؤ۔ تو پھر تمہارے پاس ان کے خلاف اللہ کی حجت قائم ہو گئی۔ (مسلم۔ 1709)

              دعانا رسول الله فبايعناه فکان فيما أخذ علينا أن بايعنا علی السمع و الطاعة فی منشطنا و مکرهنا و عسرنا و يسرنا و أثرة علينا وأن لا ننازع الامر أهله قال الا تروا کفرا بواحا عندکم من الله برهان
              دوسرا یہ کہ مسلمان جمہوری طریقے سے حکومت تبدیل نہ کر سکیں۔
              أَمْرُهُمْ شُورَى بَيْنَهُمْ کا حکم اس شرط کا ماخذ ہے۔ اگر مسلمانوں کو جمہوری طریقے سے حکومت کی تبدیلی کی اجازت ہو تو پھر خروج اس قرآنی حکم کی صریح خلاف ورزی ہے ایسی صورت میں ایسا خروج اصل میں حکومت کے خلاف کم اور عوام کے خلاف زیادہ ہو جاتا ہے کیونکہ ان حالات میں عام طور پر عوام ہی کے نقصان کا احتمال ہوتا ہے۔ اور یہ صورت فَسَادٍ فِي الأَرْضِ پھیلانے کے مترادف ہے جس کی سزا سوائے موت کے کوئی نہیں ہو سکتی اور موت کی یہ سزا بھی عبرت ناک طریقے پر ہونی چاہیے۔ جیسا کہ نبیۖ سے روایت ہے کہ

              من أتاکم و أمرکم جميع علی رجل واحد يريد ان يشق عصاکم أو يفرق جماعتکم فاقتلوہ
              اگر تم ایک حکمران کے تحت مجتمع ہو اور کوئی تمہاری اجتماعیت کو پارہ پارہ کرنے کی کوشش کرے یا تمہاری حکومت کو منتشر کرنے کی کوشش کرے تو اسے قتل کر دو۔ ( مسلم۔ 1852)

              ۔ خروج کیلئے تیسری شرط یہ ہے کہ خروج کرنے والے اکثریت میں ہوں اور ایک امیر کے جھنڈے تلے جمع ہوں۔ اس حکم کی بنیاد بھی آیت 38:42 ہی ہے۔ آیت میں بیان کردہ حکم کا یہ منطقی تقاضا ہے کہ حکمران صرف وہی ہو جسے اکثریت کی حمایت حاصل ہو اگر تو جماعت خروج کے امیر کی پشت پر عوام کی اکثریت ہو تو اس سے صاف واضح ہے کہ سابقہ حکمران اکثریت کی حمایت کھو چکا ہے۔ اور عوام اب اس نئے شخص کو اپنا حکمران دیکھنا چاہتے ہیں۔
              دوسری صورت۔ اگر مسلح جدوجہد کا راستہ اپنایا جائے تو پھر مندرجہ بالا شرائط کے علاوہ ایک اور شرط کا پورا ہونا بھی ضروری ہے وہ یہ کہ ایسے لوگوں کے لئے ضروری ہے کہ وہ پہلے اپنے امیر کی اطاعت میں کسی خطہ ارض پہ اپنی حکومت قائم کریں کیونکہ اس بات پہ علمائے خلف و سلف کا اتفاق ہے کہ صرف ایک اسلامی ریاست ہی مسلح کارروائی کر سکتی ہے ریاست کے علاوہ کسی جماعت گروہ یا پارٹی کو یہ اختیار حاصل نہیں۔ چنانچہ یہ بات عیاں ہوئی کہ خروج سے قبل چند شرائط کا پورا ہونا ضروری ہے اگر یہ شرائط پوری نہ ہوں تو پھر کسی کو بھی یہ حق حاصل نہیں کہ وہ بغاوت پہ اتر آئے۔ اور مزید برآں یہ بات اپنی جگہ اہم ہے کہ بد ترین حالات میں بھی بغاوت یا خروج فرض نہیں ہو جاتا۔
              اوپر جو شرائط ہم نے بیان کیں ان میں سے کسی ایک کا بھی پاس یا لحاظ نہ تو طالبان نہ رکھا اور نہ ہی صوفی محمد صاحب نے بلکہ الٹا صوفی محمد صاحب کہ جو کہ پہلے غیر مسلح جدو جہد کہ علمبردار سمجھے جاتے تھے ان کہ بیانات اور طرزعمل سے ملک میں فتنہ و فساد پھیلانے والوں کو تقویت ملی
              ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

              Comment


              • #22
                Re: Fouj Talab...!!

                wasallam janab.
                main inshaallah buhat jald JAWAB kay sath hazir hon ga.
                jazak allah.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Re: Fouj Talab...!!

                  BHAI FOOJ TO 2 SAALO SE WAHA MOJOOD HAI HUM UN K KAARNAME DEK CHUKE HAI JO TALIBAN KO DEK KAR APNE SATHIO SE KEHTE HAI BHAGO BHAGO TALIBAN AAGAYE, YE AMERICA K BILLE HUME AMAN NAHI DE SAKTE NAHI TO AMAN QAYIM KARNE K LIYE 2 SAAL BOUHAT HOTE HAI AGAR 2 SAALO ME YE KUCH NAHI KARSAKE TO AB BHI HAME YE UMEED NAHI RAKNI CHAHIYE K YE HAME AMAN DE PAAYENGE IN KA TARGET HI YAHI HAI K YE AAKAR GHAREEB AWAM KA QATLE AAM KARE AUR TALIBAN UNE TALEEM SE MEHROOM KARE YE SAB AIK HI MALIK K NOKAR HAI
                  AHMAD FARAZ NE KYA KHOOB KAHA HAI
                  PESHA WAR QATILO TUM SIPAHI NAHI HO
                  AUR NA HI HAMARI GHULAM HAKOOMAT CHAHTI HAI K WAHA AMAN AAYE Q K AMAN AANE SE IN PAR DOLLAR BAND HOJAAYENGE YE LOOG MULK THORRNA CHAHTE HAI AGAR KAL KO WAHA KOI AZAADI KA UTALIBA KAREGA TO GHADDAR KEHLAEYGA KAHENGE YE GHADDAR HAI LEKIN JINE TUM AMAN NAHI ESAKTE, TALEEM FARAHAM NAHI KARSAKTE,WO CAMPO ME ADAOYAT KI KAMI KI WAJA SE MAR RAHE HAI UNE ADYAT FARAHAM NAHI KARSAKTE
                  AAP KO KOI HAQ NAHI HAI UN PAR HAKOOMAT KARNE KA UN KO AZAAD Q NAHI KARTE YE SIRF LOOGO KO MAJBOOR KAR RAHE HAI K LOOG AZADI KA MUTALIBA SHORO JAR DE(MAZARAT K SATH) YE PAISO K LIYE APNI MAA BEHNO KO BECHNE WALE LOOG HAI
                  Last edited by sohail khan; 9 May 2009, 06:36.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fouj Talab...!!

                    arre yaar suffard bhai aur aabi bhai ye jang kis baat par horahi hai aap dono me agar asal masla dekna hai to na hi hakoomat mukhlis hai is ko khatam karane me aur na hi taliban mukhlis haidono nokri kar rahe hai kisi aur ki
                    ab dekiye k rozana log shaheed horahe hai lekin un me aik bhi talib nahi hota tamam k tamam aam shehri hote hai
                    na hi taliban fooj ko maarti hai aur na hi foj taliban ko aisa lagta hai k in me muaada hochuka hai k aik dosre ko nahi maaran bas awam ko paresan karna hai aur une hi maarna hai hum operation k khilaf nahi hai acha hai hona chahiye lekin kab tak,kab tak operation jaari rahega 7 salo se soba sarhad me operation jaari hai kya waha aman aaya? yaqeenan is ka jawab aap bhi nafi me hi denge to phir q hame pareshan kiya jaraha hai hame ye bataaya jaaye k aisa kab tak hota rahega 7 saal kafi nahi hote kisi jaga par aman qayim karne k liye ya to hakoomat ko chahiye k apni rit qayim kare aur awam ko tahafuz faraham kare aur agar wo ye nahi karsakti to phir fazool me loogo ko marne k bajaye une un k haal par chorr diya jaye q k taliban jaise bhi hai uno ne aaj tak itni tadad me begunah logo ki jaane nahi li jitni hamari ye ghulam fooj aik din me le leti hai pakistan ghulam hai ghulam tha aur ghulam rahega. ye operation tab band hoga jab america chahega un ko sirf waha se dollar band karne hai aur yaha aman aajanaa hai.
                    is fooj ne aaj tal awam ko kya diya bangladesh me apne hi hum watno ki ki izzate looti une be gunah shaheed kiya gaya us k baad in ki darindagi ka nishana shumali waziristan bana phir ino ne bolan aur phir poore baloschistan me balooch bhaio ka begunah qatle aam shoro kiya aur aaj swat bunair deer k sath sath poore pakhtoon khuwa me yahi log awaam ka qatle aam kar rahe hai apne garo se mehroom kar rahe hai, logo ko apne mulk me muhajiro ki tarah zindagi guzarne par majboor kar rahe hai, mujhe sharam aati hai apni fooj par jo mot ki khof se(1971)(kargil jo hame ye jhoot batate rahe hai) dushman k aage to hatyaar daal deti hai lekin apne nihaate shehrio par kis delari se toop k gole barsaati hai me khud swat ka rehaishi hoon me kisi k haq me nahi hoon me sirf aman chahta hoon jo hame aman de sake hum un k sath hai lekin haqeeqat ye hai k fooj to taliban k area me jaane se gabraati hai ye begherat log koso door se top aur gun ship heli copter aur jangi jahazo se hum par gole barsarahe hai jo jaha bhi girta hai chahe un k zid me koi bacha aajaye ya khawateen aajaye ya koi aam shehri aaajaye un ko taliban ka naam de diyajata hai bhai ye pakistan k shehri hai hamari jung india se nahi horahi hai jo aap is qisam ka hatyar hum par istimal kar rahe ho.
                    yaha aik baat me aur bhi kehna chahoonga k chaloo fooj to kamzaraf hai hi.un me deen ki kami hai wo america k dollar k liye larr rahi hai lekin molana sahab to mashALLAH samjhdaar hai aik aalim hai sab kuch samjhte hai aaj 12 laakloog apna ghar baar chorr kar muhajreen ki zindagi guzar rahe hai aik aik ghar me 30,30 famliya reh rahi hai kya ye log yaha islam par amal karsakenge? Kya ye loog apna parda qayem rak sakenge?
                    aur itne begunah loogo ki jaane jaarahi hai in ka zimmedar kon hai? Fooj k sath sath wo bhi in jano k ziya me barabar ka shareek hai
                    khalassa ye k k hamari fooj to shoro se apne awam k sath zyadtiya karti aayi hai kabhi bangal kabhi bolan kabhi waziristan aur kabhi swat me lekin molwion tum to naik loog ho, tum to deen ki khatir ute ho, tum to shariat ka naara lagate ho, tum to kabhi nahi chahoge k tumhari maaye behne ki izzat o aabro par koi aanch aaye,wo be ghar hokar dar dar ki tokre kaaye,wo campo me rahe jaha na to koi parde ka sahi intizam hai aur na hi khurak ka.
                    aap logo ne apni aanko se ye haal nahi deka is liye aap log koi fooj aue koi taliban ka naara lagata hai. me ne deka hai jab hum un logo ka sochte hai to dil khoon k aanso rota hai aisa lagta hai k dil bahar chand hi lamho me bahar aagirega khuda ki qasam ab bhi un ka soch kar meri aanko me aanso agaye hai lekin hum majboor hai apne in bhaio aur behno k liye kuch nahi karsakte siwaye duwa k hum sirf un k liye duwa karsakte hai
                    hum fooj aur in naam nihad molwio se tang aachuke hai ya ALLAH in sab ko hidayat naseeb farma agar hidayat in k naseeb me nahi hai to in ko tabah wa barbaad karde aur in ko firoon ki tarah dunya k liye ibrat ka namoona bana de ya ALLAH hum kamzoor hai hum tumhare deen par amal karna chahte hai lekin kuch loog hame aisa karne se rokte hai ya allah to un par apna azab nazil farma ya ALLAH hamare haq me behtar faisla farma ya ALLAH haq ka ghalba farma ya ALLAH hum to itna behak chuke hai k hum ache bure me tameez nahi kar parah hai ya ALLAH hume ache bure me tameez karne ki tofeeq naseeb farma ya ALLAH jo log aman nahi chahte balk hamare khoon k zariye karoobar karna chahte hai tu un par apna azab nazil farma ya ALALH meri duwa ko qabool wa manzoor farma, wa salallaho taala ala khaire khalqihi muhammadin wa ala aalihi wa ashabihi ajmaeen be rahmatika ya arhamar rahemin(ameen ya RABBUL alameen)
                    Last edited by sohail khan; 9 May 2009, 06:33.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Fouj Talab...!!

                      Originally posted by aabi2cool View Post
                      اسلام علیکم سفرد بھائی


                      sallam.
                      Attached Files
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by suffard View Post
                        g han PAPA AMERICA NAY JO HUKAM DAY DYA HAI.


                        آج کے دور میں جو بھی بين الاقوامی تعلقات کے اسرار ورموز سے واقفيت رکھتا ہے وہ اس ناقابل ترديد حقيقت کی گواہی دے گا کہ کسی بھی قوم کی راہ کا تعين عوام اپنی منتخب حکومتوں کے ذريعے کرتے ہيں۔ کوئ بھی غير ملکی ہاتھ يا حکومت اس ضمن ميں فيصلہ کن کردار ادا نہيں کر سکتی۔



                        اس ميں کوئ شک نہيں کہ سوات معاہدے کے حوالے سے امريکی حکومت اور عالمی بردادری کا ايک واضح نقطہ نظر تھا۔ يہ نہ تو کوئ خفيہ سازش تھی اور نہ ہی پوشيدہ حقيقت۔ اس نقطہ نظر کی بنياد تاريخی تناظر اور تحقيق شدہ حقائ*ق تھے۔ ميں نے سوات معاہدے کے حوالے سے امريکی نقطہ نظر اسی فورم پر پيش کيا تھا۔ ليکن حتمی فيصلے کا اختيار بحرحال پاکستانی حکومت کے پاس تھا اور امريکی حکومت نے اس حقيقت کو تسليم کيا۔



                        يہ بحث اور دليل کہ امريکہ سوات ڈيل کی ناکامی اور آرمی آپريشن کا ذمہ دار ہے، ايک تضاد کو واضح کرتی ہے کيونکہ سوات معاہدہ تمام تر امريکی خدشات اور اعتراضات کے باوجود کيا گيا تھا۔ اگر امريکہ حکومت پاکستان کو سوات معاہدے پر مجبور نہيں کر سکا تو يہ حقيقت تسليم کر لينا اتنا مشکل کيوں ہے کہ پاکستان کے مستقبل کا ذمہ دار امريکہ نہيں بلکہ حکومت پاکستان ہے؟







                        Comment


                        • #27
                          Re: Fouj Talab...!!

                          Originally posted by suffard View Post
                          g han PAPA AMERICA NAY JO HUKAM DAY DYA HAI.
                          and app ney ankeen band jo ki hoi haan. Pakistan tuba o barbad ho jay app ko power milni chayeh
                          People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people

                          Comment


                          • #28
                            Re: Fouj Talab...!!

                            Originally posted by suffard View Post
                            kiya narmi dikhatay ??? zara batana pasand karain gay??

                            SHARIAT ko khatam karna hee aslam dushmanoo ka khawaab hai jo keh inshaallah kabhi poora nahi ho ga.
                            kon si shariat. Shariat ka pata hay kia hoti hay.

                            ager app k nazdeek shariat yahi hay key logon ko maro, peto, aurton ko maroo etc etc to esi shariat ko hmm naeen mantay.

                            hmm Hazoor PBUH ki shariat ko mantay haan

                            jin per taif waloon ney itnay zulm dayeh lakin unhoon ney un ki barbadi naeen chayeh.


                            hmm dakoo (taliban ) ko naeen mantay.

                            taliban are going to jahanum with their leader shitan.

                            Pak fauj zindabad Pak fauj zindabad
                            Islam and Pakistan k muhafiz Pak fauj zindabad.

                            Islam and Pakistan k dushman taliban murdabad
                            People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people

                            Comment


                            • #29
                              Re: Fouj Talab...!!

                              Originally posted by suffard View Post
                              sab say bari fasadi PAK FOJ hai.
                              Pak fauj zindabad.

                              taliban ko jahanum bejnay wali fauj zindabad.

                              islam and pakistan k dushman taliban murdabad
                              People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people

                              Comment


                              • #30
                                Re: Fouj Talab...!!

                                Originally posted by suffard View Post
                                qom ko dushman say nahi "SHARIAT" SAY nijat mil jay ge.
                                hmm ko Hazoor PBUH ki shariat chayeh. taliban and sofi ( shitanon ) ki shariat naeen. esi shariat sey nijat baes swab hay .
                                People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people

                                Comment

                                Working...
                                X