Announcement

Collapse
No announcement yet.

Unconfigured Ad Widget

Collapse

abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

    assallam_u_allaikum.
    sab say pehlay too main maafi chahta hon keh main nay apnay jawabat kay liyae nia thread start kiya.lakin main yeh sirf is liyae ker raha hon keh abid bhi nay tamam perhnay waloon kay zehnoon main buhat hee galat batain batah di hain jo keh un ko islam say door lay ja sacti hain.jaisa keh main nay kaha keh koi bara farq nahi hai lakin abid bhi nay kaha keh in main ''kuffar ''tak kay fatway jari kiyae gay hain.
    jaisa keh aap sab jantay hain keh hamaray aik dost ''abid bhi'' nay meri likhi hui batoon per tanqeed ki aur un ko jhoota ya mutazaad sabit kernay ki koshish ki yahan per main janab abid bhi kay iterazaat ka jawaab daina chahoon ga.kion keh yeh samajhtay hain keh main nay buhat hee galat likha.too janab abid bhi aap kay iterazaat ka jawaab daleelon kay saath hazir hai.
    pehlay aap nay kaha keh
    1.........عبداللہ بن زید عبداللہ بن عمر سے روایت کرتے ہیں کے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کے بنی اسرائیل کے اکہتر فرقے ہوگئے اور ان میں سے ایک کے سوا باقی سب دوزخی ہیں قریب ہے کے میری امت میں تہتر گروہ ہوجائیں گے۔۔۔۔۔۔۔۔
    آج تک اس موضوع پر کتب روایات میں جتنی بھی روایات ہیں ان سب میں امت مسلمہ کے تہتر فرقوں میں بٹ جانے کا ہی زکر ہے بہتر کا زکر کہیں نہیں ہے بلکہ بلکہ بہتر کا لفظ تو بنیی اسرائیل کے استعمال ہوا ہے
    janab abid bhi nay meri likhi hui hades ko jhoot kaha aur saath hee saath yeh bhee kaha keh aaj tak jitni bhee kitabain hain is mozue per sab main sirf lafaz 73 aya hai na keh 72.main bara heeraan hua hon keh aik shaks mujhay jhoot na bolnay kay liyae keh raha hai aur khud buhat bara jhoot bol raha hai.keh kisi bhee kitaab main 72 ka zikar nahi aya hai.to mr abid bhi aap nay mujhay aik kitaab ka hawala diya hai main aap ko 3 kitaboon ka hawaala daita hon
    1
    ...sunan abbi majah,kitab_ul_fatan,jild 2.
    2...sunan imaam ahmad bin hambal,jild 3,page 120.
    3...jamia tirmazi,kitaab_ul_emaan.
    ۔
    wazeh rahay keh main nay jin kitaboon ka nam likha hai in main say 2 kitabain ''sihah_e_sittah''main say hain.aur yeh baat bhee wazeh kerta jaon keh ''''hazrat shekh abdul qadir jeelani'' bhee sahah_e_sitta ko mustanid qarar daitay thay.aik baat main aap sab ko wazeh kerta jaon keh ''islam main jab bhee kisay maslay ko hal kernay ki zaroorat pesh ati hai too ''kitaboon main say us kitaab ka intekhaab kia jata hai jo sab say pehli ho .''abid bhi nay jis kitaab ka zikar kia yani''غینة الطالبین'' yeh kitaab un kitaboon jin ka main nay zikar kiya hai say buhat baad main likhi gai hai.
    ab main ata hoon aglay aiteraaz ki janib.
    2...
    ایک شخص پہلے تو امت کے بہتر فرقوں میں تقسیم ہونے کی حدیث نقل کرتا ہے اور اس ایمان کے ساتھ نقل کرتا ہے کے ایسا ضرور ہوکر رہے گا لیکن دوسری طرف وہی شخص جب امت کے فرقوں کا تعارف کرواتا ہے تو ایک نہیں بلکہ دو دو جگہ یہی لکھتا ہے کے اسلام میں تین فرقے ہیں ۔۔جب اسلام میں تین ہی فرقے ہیں تو آقا کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث کی کیا توجیح ہے جناب کے پاس ؟
    janab abid bhi main nay yeh baat kahi bilkul kahi lakin mera kehnay ka maqsad yeh nahi tha keh islaam main sirf 3 hee firqay rahain gay aur na hee main nay is baat per muher laga dee hai,balkeh abhi too 3 banay hain abhee aur agay bannay hain.yeh alag baat hai keh ''aap ki aqal nay is baat ko kisi aur lihaaz say lay liya hai''.aur yaqeenan kisi aur kay zehan main aisi baat nahi ho gi.jo keh aap ki aqal yahan per biyaan ker rahi hai .ager hoti too buhat pehlay hee meri is baat per sawaal uth chuka hota.
    mera is baat per saboot yeh hai keh main nay kaha tha keh ''
    ایسا ضرور ہوکر رہےگا''.na keh yeh kaha tha keh aisa ho gia hai.ya aisa ho chuka hai.is main sirf aap ki hee sooch ki galti hai.
    3....yeh point hai ''deoband aur barailvi ka.
    main nay kaha tha keh yeh doonoo madrissay hain.lakin aap nay kaha keh sirf 'deoband'' madrissah hai.main apni galti ko tasleem kerta hon.kion keh sirf yahi aik madrisah hai.lakin aap nay aik baat aur jo kahi keh
    ''
    ر موصوف نے بالکل من گھڑت طریقے سے یہ ثابت کرنے کی کوشش کی ہے کے ان دونوں یعنی دیو بند اور بریلی مکتبہ فکر میں کوئی اختلاف نہیں بلکہ یہ دونوں صرف اور صرف اپنے اپنے مدرسوں کے ناموں کی وجہ سے الگ الگ شناخت رکھتے ہیں ۔۔اب اس پر میں کیا کہہ سکتا ہوں کے اتنا بڑا دھوکا اور وہ بھی یوں کھلے عام
    too janaab aap nay pehli baat hee galat kahi hai keh main nay yeh kaha keh in main koi ikhtelaaf nahi hai.meray bhi aap zara thread perhatay waqt apni ankhain khool lia kerain takeh aap kisi kay mutalak galat baat na karain.masla aap ka nahi doosray perhanay waloon ka hai.
    main nay kaha tha keh in doonoo main sirf ''failsifyaati'' ikhtelaaf hai.abid bhi ab aap batain keh kon jhoot bol raha hai aur woh bhee khulay aam.
    agay ja ker aap mazeed likhtay hain keh
    ''
    کون نہیں جانتا کے علماء دیو بند اور بریلی کے درمیان کس قدر سنگین اور خالصتا عقیدے کے مسائل پر اختلاف ہے اور دونوں فریقوں کے جید علماء کرام نےا یک دوسرے پر کفر کے فتوے دے رکھے ہیں
    janaab abid sahib jab aap ko yahi nahi pata keh aqeeda kia chez hai aur falsafah kia chez hai ? aap kaisay itni bari baat keh sactay hain keh in doono yani deoband aur barailvi kay apas main buhat baray ikhtelaaf hain.in main sirf falsafay ka ikhtelaaf hai na keh koi aqeeday ka.ager aqeeday ka ikhtelaaf ho too sab kuch hee badal jay.
    ab aap mujhay batain keh woh kia kia batain hain jin per inhoon nay aik doosray per ''kuffar'' kay fatway jari ker diyae hain.(baqool abid bhi kay).
    4....yeh point hai ''iemah_arbah'' ka is main main sirf itna kehna chahoon ga keh jaisa keh main nay kaha tha keh
    ''3 imaam ,imaam abu hanifa kay shagird thay'',too janab abid bhi mera kehnay ka maqsad yeh tha keh woh teeno imaam abu hanifah katy ''bilwastah'' shagird thay .yani jaisa keh in sab ki tareekh_e_paidaish aur wafaat say pata chalta hai keh in sab main imaam abu hanifah hee baray hain.aur saath hee saath aap nay bhee is baat ka jawaab day diya keh
    ہاں ایک اعتبار سے تینوں آئمہ امام صاحب کے شاگرد ہیں لیکن وہ خالصتا علمی اصطلا ح ہے۔
    yahi kehnay ka mera matlab tha.
    ab aap mujhay meray in sawalat ka jawaab dain keh
    1...aap nay kion kaha keh aaj tak jitni bhee kutab hain is mozue per(firqay wali hadees). un sab main 73 ka hee lafaz istemal hua hai.jo keh buhat bara jhoot bol rahgay hain aap .
    2..sab say pehlay aap mujhay ''aqeedah'' aur ''falsafah'' donoo ki tareef likh ker dain keh yeh kia hotay hain??.aur phir mujhay batain keh akhir woh konsi batain hain keh jin ki bina per in doonoo nay aik doosray per kuffar kay fatway jari ker diyae hain.aur saath hee saath un ulmah kay nam bhee likhain jinhain aap baray josh say ''jaid ulmah'' ka laqab daitay hain.??
    sath hee sath aap ko yeh bhee batata chaloon keh baghair tehqeeq kay kisi per tanqeed nahi kertay.agay aap mujh say ziada akalmand dikhtay hain.
    bas ap mujhay mery sawalat ka jawaab dain.im waiting.
    Fight for Khilafah
    :insha:

  • #2
    Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

    abdulwahab main nay aap ka yeh sara thread perha hai aur main is nateejay per poohancha hon keh mr abid samajh rahay hain keh ''bani israel''kay liyae lafaz 72 istemaal hua hai lakin woh lafaz ''ummat'' kay liyae istemal hua hai.yani ummmat main 72 firqay banay gay.lakin abid sahib yeh nahi samajh rahay.
    2..abid sahib ab yaqeenan aap ka jawaab dain gay aur main bhee buhat jald apna thread likhon ga is per aaj ya kal inshaallah.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

      no Comments.........................!

      Comment


      • #4
        Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

        assallam_u_allaikum.
        sab say pehlay too main maafi chahta hon keh main nay apnay jawabat kay liyae nia thread start kiya.lakin main yeh sirf is liyae ker raha hon keh abid bhi nay tamam perhnay waloon kay zehnoon main buhat hee galat batain batah di hain jo keh un ko islam say door lay ja sacti hain.jaisa keh main nay kaha keh koi bara farq nahi hai lakin abid bhi nay kaha keh in main ''kuffar ''tak kay fatway jari kiyae gay hain.
        jaisa keh aap sab jantay hain keh hamaray aik dost ''abid bhi'' nay meri likhi hui batoon per tanqeed ki aur un ko jhoota ya mutazaad sabit kernay ki koshish ki yahan per main janab abid bhi kay iterazaat ka jawaab daina chahoon ga.kion keh yeh samajhtay hain keh main nay buhat hee galat likha.too janab abid bhi aap kay iterazaat ka jawaab daleelon kay saath hazir hai.

        اسلام علیکم جناب عبدالوہاب صاحب آپ نے اہنے تئیں بہت عمدہ کوشش کی میرے آٹھائے گئے اعتراضات کے جواب کی لیکن اب اس کا کیا کیا جائے کے آپ ہر بات کو انا کا مسئلہ بنا لیتے ہیں اور بجائے یہ کے اپنی غلطی تسلیم کرلیں الٹا دوسروں کو کوسنا شروع کردیتے ہیں میں نے آپ سے عرض کی گئی تھی کے آپ سب کو تو دعوت دیتے ہیں اسلام کے مطالعہ کی مگر خود جناب کا زاتی مطالعہ نہایت ہی کمزور ہے۔ نا تو آ پ اسلام کی تاریخ سے ٹھیک طرح واقفیت رکھتے ہیں اور نا ہی دیگر مسائل و احکامات اور معماملات سے آپ کی ٹھیک طرح سے آشنائی ہے ۔ اسی بات کی وضاحت کے لیے میں نے آپ پر اعتراضات والا تھریڈ لگایا تھا ۔ آپ کو چاہیے تھا کے اسے بحسن و خوبی پڑھتے اور اپنے مطالعہ کی کمی کی طرف توجہ کرتے لیکن بجائے اس کے آپ نے ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کرتے ہوئے مزکورہ تھریڈ کو اپنی انا کا مسئلہ بنا لیا اور میرے اعتراضات کا جواب دینے کے لیے نکل کھڑے ہوئے ۔ آپکے ان جوبات کا جواب دینے سے پہلے میں ایک چیز نہایت وضاحت کے ساتھ کلیر کردوں کے میں دین کا ایک ادنی سا طالب علم ہوں آپکی طرح کا کوئی بے باک قسم کا دعویدا نہیں ہوں کے جسے یہ زعم باطل ہوکے اس کی کہہ گئی ہر بات ہی مبنی برحق ہے بلکہ میں جو بات بھی کرتا ہوں اپنے ناقص مطالعہ کے بعد ہی کرتا ہوں اور اس میں بھی اتنی کوشش ضرور کرتا ہوں کے ہر طرح سے تسلی کرلوں پھر کسی سوال کا جواب دوں یا پھر کسی معاملے اپنی رائے دوں لیکن اس کے باوجود اس بات کا احتمال بحر حال موجود ہے کے میری کہی گئی ہر بات سو فیصدی درست نا ہو۔
        pehlay aap nay kaha keh
        1.........عبداللہ بن زید عبداللہ بن عمر سے روایت کرتے ہیں کے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کے بنی اسرائیل کے اکہتر فرقے ہوگئے اور ان میں سے ایک کے سوا باقی سب دوزخی ہیں قریب ہے کے میری امت میں تہتر گروہ ہوجائیں گے۔۔۔۔۔۔۔۔
        آج تک اس موضوع پر کتب روایات میں جتنی بھی روایات ہیں ان سب میں امت مسلمہ کے تہتر فرقوں میں بٹ جانے کا ہی زکر ہے بہتر کا زکر کہیں نہیں ہے بلکہ بلکہ بہتر کا لفظ تو بنیی اسرائیل کے استعمال ہوا ہے
        janab abid bhi nay meri likhi hui hades ko jhoot kaha aur saath hee saath yeh bhee kaha keh aaj tak jitni bhee kitabain hain is mozue per sab main sirf lafaz 73 aya hai na keh 72.main bara heeraan hua hon keh aik shaks mujhay jhoot na bolnay kay liyae keh raha hai aur khud buhat bara jhoot bol raha hai.keh kisi bhee kitaab main 72 ka zikar nahi aya hai.to mr abid bhi aap nay mujhay aik kitaab ka hawala diya hai main aap ko 3 kitaboon ka hawaala daita hon
        1...sunan abbi majah,kitab_ul_fatan,jild 2.
        2...sunan imaam ahmad bin hambal,jild 3,page 120.
        3...jamia tirmazi,kitaab_ul_emaan.
        ۔ wazeh rahay keh main nay jin kitaboon ka nam likha hai in main say 2 kitabain ''sihah_e_sittah''main say hain.
        اب آتے ہیں آپ کے جوابات کی طرف جنھیں میرے اٹھائے گئے اعتراضات کا جواب کہنے کی بجائے آپکی جہالت کا مزید منہ بولتا ثبوت کہا جائے تو زیادہ بہتر ہے اور اسکی پہلی مثال یہ کہ آپ نے احادیث کی جن دو کتابوں کا نام لکھا ہے اس نام کی دو کتابیں تو درکنار کوئی ایک کتاب بھی مجموعہ کتب احادیث میں آج تک کسی کودستیاب نا ہوسکی نجانےآپکے ہاتھوں وہ قیمتی اور نادر نسخے کہاں سے لگے اگر فی الوقت موجود ہیں تو برائے مہربانی ہمیں بھی ضرور ارسال کیجیئے گا تاکہ ہم بھی انکی زیارت سے بحر مند ہوسکیں ۔ جی ہا ں میری مراد آپکے جواب میں لکھی گئی کتابوں کے نام سے ان میں سے ایک نسخے کا نام آپ نے۔۔۔

        1
        ...sunan abbi majah,kitab_ul_fatan,jild 2.

        اور دوسرے نسخے کا نام جناب یہ تجویز فرماتے ہیں۔۔


        sunan imaam ahmad bin hambal,jild 3,page 120.


        تو قارئین کرام آپ پر واضح ہوچکا ہوگا کے ہمہ وقت مطالعہ اسلام کا ڈھنڈورا پیٹنے والے کی خود اپنی حالت یہ ہے کہ اسے زخیرہ احادیث میں سے دستیاب دو بڑی کتب کے نام تک ٹھیک طر ح سے نہیں آتے۔ ان میں سے پہلی کتاب کا نام سنن ابی ماجہ نہیں بلکہ سنن ابن ماجہ ہے۔ ہمہ وقت فلسفے کا رونا رونے والےکو اتنی لیاقت تو ہونی چاہیے کے عربی زبان میں۔۔۔

        ابی اور ابن کا

        باہم فرق معلوم کرسکے موصوف نے یہاں امام ابن ماجہ کے ساتھ کیا ظلم کیا کے ان کا شجرہ ہی بگاڑ دیا یعنی امام ابن ماجہ کے کے والد محترم کے جنکا لقب ہے ماجہ ۔ان کو اپنے ہی بیٹے کا بیٹا بنا دیا یعنی اما م صاحب کا لقب تو تھا کے ابن ماجہ یعنی ماجہ کا بیٹا جبکہ ہمارے ممدوح نے انھیں ابی ماجہ یعنی ماجہ کا باپ بنا دیا اسی پر کسی شاعر نے کیا خوب مصرعہ کہا ہے کہ جو چاہے آپ کا حسن کرشمہ ساز کرے
        اور دوسری کتاب کے نام لکھنے میں موصوف نے جو ٹھوکر کھائی ہے وہ موصوف کی علم حدیث سے جہالت کا قطعی ثبوت ہے وہ یوں کے موصوف امام احمد بن حنبل کی مسند کو سنن سے تعبیر فرمارہے ہیں اور علم حدیث سے ادنٰی سا شغف رکھنے والا طالب علم بھی یہ بات بخوبی جانتا ہے کے علم حدیث کی روح سے مسند اور سنن میں کیا فرق ہے۔ سنن اس حدیث کی کتاب کو کہتے ہیں جس میں صرف احکام کے متعلق احادیث وارد ہوں جبکہ مسند اس حدیث کی کتاب کو کہتے ہیں کے جس میں ترتیب صحابہ سے احادیث کو لایا جائے اس لحاظ سے امام احمد بن حنبل نے جو کتاب لکھی ہے وہ مسند ہے ناکہ سنن اور یہی اس کا مشہور نام ہے یعنی مسند احمد بن حنبل۔
        باقی آپ نے میری بات کے جواب میں ان تین کتابوں میں سے امت مسلمہ کے بہتر فرقوں میں بٹ جانے کی احادیث کا حوالہ دیا تو اس کے لیے عرض ہے کے میری زاتی لائبریر ی میں مسند احمد بن حنبل نہیں ہے اور نا ہی سنن ابن ماجہ ہے ہاں ترمزی شریف ضرور موجود ہے اور اس کی جلد دوم کا صفحہ نمبر۲۲۵ مطبوعہ فرید بک سٹال اردو بازار لاہور ابواب الایمان میں سے باب نمبر216 افتراق ھذالامة اس وقت میرے پیش نظر ہے جس میں امام ترمزی پانچ احادیث لیکر آئے ہیں جن میں سے پہلی دو احادیث میں فرقوں کا زکر ہے تو آئیے میں آپ کے سامنے وہ دونوں احادیث پیش کرتا ہوں پہلی حدیث حضرت ابو ہریرہ سے مروی ہے کہ۔۔ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا یہودی اکہتر یا بہتر فرقوں میں بٹ گئے اور عیسئی بھی ان کی طرح ۔ لیکن میری امت تہتر فرقوں میں بٹ جائے گی۔
        اس کے بعد امام ترمزی کا اپنا تبصرہ ہے اس حدیث پر کے وہ کہتے ہیں کے اس باب میں حضرت سعد، عبداللہ بن عمرو اور عوف بن مالک رضی اللہ عنھم سے بھی رویات منقول ہیں اور یہ کے حدیث ابی ہریرہ صحیح ہے۔
        اس باب کی دوسری حدیث ۔
        حضرت عبداللہ بن عمرو سے روایت ہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بنی اسرائیل بہتر فرقوں میں بٹ گئے اور میری امت کے تہتر فرقے ہوں گے۔۔۔۔۔۔۔۔
        آخر میں امام ترمزی فرماتے ہیں کے یہ حدیث حسن غریب مفسر اور ہم اسے صرف اس طرق سے جانتے ہیں ۔
        تو قاریئن یہ تھیں وہ دواحادیث جن کا حوالہ عبدالوہاب صاحب نے دیا آپ خود دیکھ لیں کے یہ دونوں احادیث ہماری بات کی سچائی کا اعلا ن کر رہی ہین یا عبدالوہاب صاحب کی بات کا ۔ ہم یہاں ایک بات خاص طور پر واضح کرتے جائیں کے ہم نے یہ ہرگز نہیں کہا تھا کے بہتر فرقوں والی کوئی حدیث ہی نہیں بلکہ ہم نے یہ کہا تھا کے احادیث میں جو بہتر کا لفظ آیا ہے وہ امت مسلمہ کے لیے نہیں بلکہ بنی اسرائیل کے لیے آیا ہے جب کے اس کے مقابلے میں امت مسلمہ کے لیے احادیث میں تہتر کا لفظ آیا ہے اور یہی کچھ مزکورہ بالا احادیث سے بھی عیاں ہے۔
        لگتا ہے عبد الوہاب صاحب کو ہماری بات کے سمجھنے میں تسامح ہوا ہے۔ کیونکہ انھوں نے بات تو شروع کی تھی امت مسلمہ کے فرقوں میں بٹ جانے پر اس ضمن وہ اپنے پہلے تھریڈ میں جو حدیث لیکر آئے تھے ا سپر ہم نے تین اعتراضات کیے تھے پہلا یہ کے بلا حوالہ لکھی دوسرا یہ کے امت مسلمہ کے لیے بہتر فرقوں کا لفظ استعمال کیا جو کے غلط تھا اور تیسرا اس حدیث سے جو نتیجہ جناب نے نکالا وہ غلط تھا ان تین نقاط پر ہم نے بحث کی تھی۔ اور اپنی بات کو دلیل سے بھی ثابت کیا تھا ہمارا دعوٰی یہ ہے کے مشہور احادیث میں امت مسلمہ کی تقسیم کے لیے جو لفظ آیا ہے وہ بہتر نہیں بلکہ تہتر ہے احادیث کی سینکڑوں کتب ہیں اور سب ہمارے مطالعہ میں نہیں ہیں لیکن اب تک ہم نے جتنی بھی پڑھی ہیں اور اس حدیث کو جتنے بھی حوالوں سے سنا ہے ان سب میں تہتر کا لفظ آیا ہے اگر آپ نے کسی کتاب میں بہتر کا لفظ خود پڑھا ہے تو برائے مہربانی مکلمل حوالہ سے آگاہ کیجیے ہم ضرور بالضرور تسلیم کرلیں گے آپکی طرح ہٹ دھرمی سے کام نہیں لیں گے۔



        2...ایک شخص پہلے تو امت کے بہتر فرقوں میں تقسیم ہونے کی حدیث نقل کرتا ہے اور اس ایمان کے ساتھ نقل کرتا ہے کے ایسا ضرور ہوکر رہے گا لیکن دوسری طرف وہی شخص جب امت کے فرقوں کا تعارف کرواتا ہے تو ایک نہیں بلکہ دو دو جگہ یہی لکھتا ہے کے اسلام میں تین فرقے ہیں ۔۔جب اسلام میں تین ہی فرقے ہیں تو آقا کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی حدیث کی کیا توجیح ہے جناب کے پاس ؟
        janab abid bhi main nay yeh baat kahi bilkul kahi lakin mera kehnay ka maqsad yeh nahi tha keh islaam main sirf 3 hee firqay rahain gay aur na hee main nay is baat per muher laga dee hai,balkeh abhi too 3 banay hain abhee aur agay bannay hain.yeh alag baat hai keh ''aap ki aqal nay is baat ko kisi aur lihaaz say lay liya hai''.aur yaqeenan kisi aur kay zehan main aisi baat nahi ho gi.jo keh aap ki aqal yahan per biyaan ker rahi hai .ager hoti too buhat pehlay hee meri is baat per sawaal uth chuka hota.
        mera is baat per saboot yeh hai keh main nay kaha tha keh ''ایسا ضرور ہوکر رہےگا''.na keh yeh kaha tha keh aisa ho gia hai.ya aisa ho chuka hai.is main sirf aap ki hee sooch ki galti hai.

        آگے چل کر آپ نے ہمارے حدیث کی توضیح والے اعتراض کے جواب میں جو لکھا ہے اس سے یہ بات بڑی حد تک واضح ہوچکی ہے کے آپ یہ کہنا چاہتے ہیں کے ابھی تک تاریخ اسلام میں صرف تین ہی فرقے ہوئے ہیں باقیوں کا ظہور ہونا ابھی باقی ہے ۔ تو آپکی یہ بات بھی تاریخ اسلام سے کھلی جہالت کا منہ بولتا ثبوت ہے آپ کو چاہیے کے آپ اپنے مطالعہ کو وسیع کیجئے اور تاریخ کی کتابوںکا مطالعہ کیجیے بلکہ تاریخ کیا جس کتاب کا ہم نے پہلے حوالہ نقل کیا یعنی غنیةالطالبین اسی کے مزکور صحفہ میں اسلامی تاریخ میں جنم لینے والے تمام فرقوں کا تعارف موجود ہے بلکہ شیخ عبدالقادر جیلانی نے تو تہتر کا لفظ پورا کرکے دکھایا ہے آپکی سہلوت کے لیے میں صحفہ نمبر پھر سے لکھ دیتا ہوں کتاب کا نام غنیة الطالبین صحفہ نمبر164 سے لیکر179 تک۔ میں ایسے تمام فرقوں کا تفصیلی تعارف موجود ہے جو کے اسلامی تاریخ میں ظہور پذیر ہوچکے ہیں ۔ یاد رہے کے شیخ عبدالقادر جیلانی کی تاریخ وفات 561 ہجری ہے ۔ اور اس وقت تک وہ تاریخ اسلام میں 73 فرقوں کا تعارف گنوا چکے تھے جن میں سے چند مشہور یہ ہیں جہمیہ ، کرامیہ ،مرجیہ،معتزلہ،قدریہ، جبریہ، معمریہ ، جبایہ ،بھشمیہ، کعبیہ، مشبہ، ضراریہ، نجاریہ، سالمیہ وغیرہ وغیرہ۔
        فی الوقت اجازت چاہوں گا باقی جواب کے ساتھ ان شاءاللہ پھر حاضری دوں گا آپ سے گذارش ہے جب تک میں اپنی بات مکمل نہ کرلوں کوئی رپلائی نا کیجیے گا۔۔والسلام آپ کا خیر اندیش عابد عنائت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔جاری ہے۔۔۔


        ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

        Comment


        • #5
          Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

          3....yeh point hai ''deoband aur barailvi ka.
          main nay kaha tha keh yeh doonoo madrissay hain.lakin aap nay kaha keh sirf 'deoband'' madrissah hai.main apni galti ko tasleem kerta hon.kion keh sirf yahi aik madrisah hai.lakin aap nay aik baat aur jo kahi keh
          ''ر موصوف نے بالکل من گھڑت طریقے سے یہ ثابت کرنے کی کوشش کی ہے کے ان دونوں یعنی دیو بند اور بریلی مکتبہ فکر میں کوئی اختلاف نہیں بلکہ یہ دونوں صرف اور صرف اپنے اپنے مدرسوں کے ناموں کی وجہ سے الگ الگ شناخت رکھتے ہیں ۔۔اب اس پر میں کیا کہہ سکتا ہوں کے اتنا بڑا دھوکا اور وہ بھی یوں کھلے عام
          too janaab aap nay pehli baat hee galat kahi hai keh main nay yeh kaha keh in main koi ikhtelaaf nahi hai.meray bhi aap zara thread perhatay waqt apni ankhain khool lia kerain takeh aap kisi kay mutalak galat baat na karain.masla aap ka nahi doosray perhanay waloon ka hai.
          main nay kaha tha keh in doonoo main sirf ''failsifyaati'' ikhtelaaf hai.abid bhi ab aap batain keh kon jhoot bol raha hai aur woh bhee khulay aam.
          agay ja ker aap mazeed likhtay hain keh
          ''کون نہیں جانتا کے علماء دیو بند اور بریلی کے درمیان کس قدر سنگین اور خالصتا عقیدے کے مسائل پر اختلاف ہے اور دونوں فریقوں کے جید علماء کرام نےا یک دوسرے پر کفر کے فتوے دے رکھے ہیں
          janaab abid sahib jab aap ko yahi nahi pata keh aqeeda kia chez hai aur falsafah kia chez hai ? aap kaisay itni bari baat keh sactay hain keh in doono yani deoband aur barailvi kay apas main buhat baray ikhtelaaf hain.in main sirf falsafay ka ikhtelaaf hai na keh koi aqeeday ka.ager aqeeday ka ikhtelaaf ho too sab kuch hee badal jay.
          ab aap mujhay batain keh woh kia kia batain hain jin per inhoon nay aik doosray per ''kuffar'' kay fatway jari ker diyae hain.(baqool abid bhi kay).

          اسلام علیکم جناب عبدالوہاب صاحب کل ہماری بات ادھوری رہ گئی تھی چلئے آج پھر وہیں سے اپنی گفتگو کا سلسلہ جوڑتے ہیں ۔ ہاں تو میں عرض کررہاتھا کے آپ سے التماس ہے کے آپ اپنے مطالعہ کو وسیع کیجئے۔ مگر آپ بھی یہ سوچ رہے ہوں گے کہ ہم آپ سے بار بار یہ درخواست کیوں کرتے ہیں ؟ تو میرے بھائی عرض یہ ہے کے آپکے تھریڈز ہمیں یہ سوچنے پر مجبور کردیتے ہیں کے آخر ان صاحب کا سورس آف مطالعہ کیا ہے اور وہ کون سی نایاب کتب ہیں جو صرف جناب نے ہی پڑھ رکھی ہیں دوسرے کسی کو دکھائی نہیں پڑتیں، آیا ان کا کوئی وجود اس روئے زمیں پر بھی ہے یا صرف جناب کے تخیلاتی کارنامے ہیں ۔ اگر ان کا کوئی ثباتی وجود اس کائنات میں ہے تو زرہ ہمیں بھی صفحہ قرطاس پر پھیلے ہوئے ان نادر نمونوں کا درشن دیجیے تاکہ ہم بھی یہ جان سکیں کے جناب کی تحقیق کا محور و منبہ کیا ہے۔ اور ساتھ میں یہ بھی کے ہمیں ان تاریخی حقائق کی بھی معرفت ہوسکے کے جن کی بنیاد پر جناب والہانہ انداز میں بے دریغ دعوے کیے چلے جاتے ہیں اور یوں گویا ہوتے ہیں جیسے جناب کی تحقیق حرف آخر کا درجہ رکھتی ہے۔ ہم آپ سے بصد ادب و نیاز التماس گذار ہیں کے آپ اپنی تحقیق کا سربستہ راز آج افشاں کر ہی دیں تاکہ جس خوبصورت دنیا میں آپ رہتے ہیں ہم سب بھی اس کے حسن دلفریب سے آشکار ہوسکیں اور بالخصوص آپ کا جو دعوٰی ہے کے دیو بند اور بریلی میں صرف فلسفہ کا اختلاف ہے ہمیں بھی اس فلسفیانہ اختلاف کا ادراک ہوجاے تاکہ ہم نے جو ساری عمر اسی دشت کی سیاہی میں گذاری ہے وہ رائگاں نہ جائے اور ہمیں اس حقیقت کا ادراک و معرفت نصیب ہو کے کہ آیا وہ کیا وجوہات تھیں جن کی بنا پر مسلمانوں کا ایک بڑا گروہ دو حصوں میں تقسیم ہوا ۔اگر آپکی نسبت سے ہم بھی اس راز سر بستہ سے آگاہ ہوجائیں تو جناب کے لیے تو شاید کوئی بڑی بات نہ ہوگئ ہاں اس فقیر کے دل سے ضرور آپ کے لیے والہانہ دعا نکلے گی۔اب آتا ہوں اس اعتراض کی جانب جو آ پ نے مجھ پر کردیا ہے آپ نے مجھ سے فلسفہ کی تعریف پوچھی ہے تو پہلی بات تو یہ ہے کے نا میں فلسفی ہوں اور نا ہی میں نے آج تک فلسفے کے موضوع پر کوئی کتاب پڑھی ہے البتہ اپنی دانست میں اتنا ضرور کہہ سکتا ہوں کے اشیاء کی حقیقت و معرفت کے جاننے کا نام فلسفہ ہے یعنی کسی بھی شئے کی حقیقت اور ماہیت کو جاننا کے وہ اصل میں کیا تھی یا کیا ہے فلسفہ کہلاتا ہے ہو سکتا ہے میری یہ تعریف غلط ہو اگر غلط ہو تو جناب سے گذارش ہے کے برائے مہربانی صحیح سمت رہنمائی فرمائیں ۔ رہا عقیدہ کا سوال کے عقیدہ کسے کہتے ہیں ؟ اس سوال کا تعلق بلا شبہ میرے زیر مطالعہ عنوانات سے ہے تو آئیے آپکی خدمت میں عقیدہ کی تعریف عرض کردیتا ہوں ۔ میرے بھائی عقیدہ عربی لفظ عقد سے سے نکلا ہے جس کا لغوی مطلب مضبوط گانٹھہ یا گرہ کے ہیں۔ ۔نکاح کو بھی عقد اسی لیےکہتے ہیں کے دو مخالف صنفوں کا ایک دوسرے کے ساتھ ایسا بندھن جو انھیں مضبوطی کی اس گرہ میں باندھ دے کے جس کے بعد وہ دونوں غیر ہمیشہ کے لیے ایک ہوجائیں اور ایک دوسرے پر یوں تصرف کرسکیں جیسے خود اپنی زات پر کرتے ہیں ۔ اصطلاح میں عقیدہ سے مراد وہ تصوریا نظریہ ہے کہ جو انسان کے دل و دماغ میں یوں بیٹھہ جائے کر پھر کسی بھی طرح سے اس کو اس سے ہٹایا نا جاسکے اور اگر ہٹایا جائے بھی تو اس میں بہت محنت کرنی پڑے کیونکہ عقیدے میں یقین کی ایسی پختگی کا مفہوم موجود ہے کہ جو انسان کے دل و دماغ پر یوں مسلط ہوجاتا ہے کے پھر بڑی ہی مشکل سے اس انسان کو اس تصور یا نظریے سے ہٹایا جاسکتا ہے۔ قرآن پاک میں لفظ عقیدہ کی بجائے ایمان آیا ہے یعنی قرآن نے ایمان کی اصطلاح بطور عقیدہ استعمال کی ہے اور لفظ ایمان میں صدق اور یقین کا دل کی گہرایوں تک اتر جانے کا جو مفہوم ہے لفظ عقیدہ اس مفہوم کو وضاحت کے لیے ناکافی ہے کیونکہ یہ بات بلاشبہ درست ہے کے لفظ عقیدہ اپنے اندر پختگی کا معنی تو رکھتا ہے مگر درستی اور راستی کا اس میں پایا جانا ضروری نہیں عقیدہ غلط یا باطل بھی ہوسکتا ہے مگر ایمان اپنے لفظی معنوں کے لحاظ سے اکثر اور اصطلاحی معنوں کے لحاظ سے ہمیشہ حق وصداقت کے لیے ہی بولا جاتا ہے مثلا آپ یوں تو کہہ سکتے ہیں کے فلاں کا عقیدہ غیر اسلامی ہے لیکن یوں نہیں کہہ سکتے کے فلاں کا ایمان غیر اسلامی ہے۔ امید ہے بات آ پ واضح ہو چکی ہوگی۔ اب آتا ہوں میں آپ کے اس سوال کی طرف کے جس میں آپ نے مجھہ سے دیو بند اور بریلی دونوں مکاتب فکر کے اصولی اختلافی مسائل کے جاننے کا تقاضہ کیا ہے لیکن اس پہلے میں ایک بات نہایت خوش اصلوبی سے واضح کرتا چلوں کے آپ کا یہ مطالبہ ہمارے پیغام کی پالیسی کے خلاف ہے لیکن مجھے اب با امر مجبوری آپ کے اس مطالبے کو پورا کرنا پڑھ رہا ہے لہذ ا میں صرف ان عقائد کا زکر ہی کروں گا کے جن میں ان دونوں کا آپس میں اصولی اختلاف ہے سب سے پہلے اس اختلاف کی مختصر سی تاریخ کو واضح کرتا چلوں کے آخر اسکی بنیاد کون بنا؟ برصغیر پاک و ہند میں ایک شخصیت پیدا ہوئی جسے دنیا شاہ اسماعیل شہید کے نام سے جانتی ہے یہ حضرت شاہ ولی اللہ کے خانوادے میں سے تھے اور انھون نے بیعت سید احمد شہید سے کی تھی قصہ مختصر یہ کے ان حضرت نے عبدالوہاب نجدی کی کتاب التوحید کا مطالعہ کیا اور یہ انھیں بہت پسند آئی تو انھوں نے برصغیر کے مسلمانوں کے لیے اس کتاب کا ایک چربہ تقویةالایمان کے نام سے لکھا اس کتاب کا لکھنا تھا کے مسلمانوں میں میں افتراق کی ایسی آندھی چلی کے آج تک مسلمان اس منحوس کتاب کی وجہ سے آپس میں دست وبا گریباں ہے اور اس بات کا اعتراف خود مصنف کو بھی تھا کتاب ارواح ثلاثہ﴿حکایات علمائے دیو بند ﴾ میں لکھا ہے کہ مولانا اسماعیل نے کتاب تقویةالایمان لکھنے کے بعد اپنےچیدہ چیدہ لوگوں کو جمع کیا اور کہا کہ میں نے یہ کتاب لکھی ہے اور میں جانتا ہوں کے اس میں بعض جگہ تیز الفاظ بھی آگئے ہیں اور بعض جگہ تشدد بھی ہوگیا ہے مثلا ان امور کو جو شرک خفی تھے شرک جلی لکھ دیا گیا ہے ان وجوہ سے مجھے اندیشہ ہے کے اس کی اشاعت سے شورش ہوگئ ۔۔۔۔ مگر توقع ہے کے لڑ بھڑ کرخود ہی ٹھیک ہوجائیں گے۔
          مگر اللہ جانتا ہے کے وہ شورش ایسی بپا ہوئی کے آج تک اس کے خاتمے کا کوئی امکان نہیں اور نا ہی مستقبل قریب میں ہے۔اس کتاب میں جس طرح محبوبان خدا اور خود حبیب خدا کی شان میں گستاخیاں شرک کے عنوان سے کی گئی تھیں ان سے اللہ کی پناہ ایک محتاط اندازے کے مطابق اس کتاب کی ترید میں ۲۵۰ سے زائد کتابیں لکھی گئیں۔اسکے بعد جن علماء نے اس کتاب کی حمایت کی یا اس کے مشمولات سے اتفاق کیا ان میں سے زیادہ تر کا تعلق دیو بند سے تھا اور اس کتاب کے مخالفین زیادہ تر بریلی کے علماء تھے ۔ خیر یہ کتاب تو اختلاف کا محرک ثابت ہوئی لیکن اس کے بعد دیو بند سے اس قسم کی کتابوں کا نا رکنے والا سلسلہ شروع ہوا جس کی ایک کڑی قاسم نانوتوی کی تحذیر الناس ۔ اشرف علی تھانوی کی حفظ الایمان اور رشید گنگوہی اور خلیل احمد انبیٹھوی کی براہین قاطعہ وغیرہ ان سب کتابوں میں بشمول نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے دیگر محبوبان خدا کی بارگاہوں میں نازیبا الفاظ اور دریدہ دہنی سے کام لیا گیا اور عصمت انبیاء کے ساتھ ساتھ عصمت اولیاء کے پاکیزہ عقائد کو تاراج کیا گیا فی الوقت تفصیل میں جانا مقصود نہیں اور ناہی حالات اور وقت اس بات کی اجازت دیتے ہیں ہم نے تو یہ تفصیلات پیش کرنے کا کڑوا گھونٹ بھی جناب عبد الوہاب صاحب کی ہٹ دھرمی کی وجہ سے بھرا ہے وگرنہ ہم اس اختلاف کو سب کے سامنے لانے اور اس کی اشاعت کے ہرگز حق میں نہیں تھے ۔ اور ہم بھی یہی چاہتے ہیں کے امت اس اختلاف و افتراق سے نکلے اور اپنے باہمی مشترکہ مسائل جو اس وقت امت کو درپیش ہیں ان کی طرف دھیان دے مگر اب اس کا کیا کیا جائے کے یہ ایسے اختلافات ہیں کہ ان کے ہوتے ہوئے کبوتر کی طرح آنکھیں بند کر کے یہ تصور بھی نہیں کیا جاسکتا کے بلی نہیں آئے گی یعنی یہ نہیں کہا جساکتا کے امت میں کوئی اختلاف ہے ہی نہیں ۔ ان سب مسائل میں سب سے پہلے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی بارگاہ میں گستاخی جیسے غیر اسلامی فعل کے ارتکاب اور پھر اس پر ہٹ دھرمی کرتے ہوئے علمائے دیو بند کی طرف سے ان عبارات کی تاویل کا لامتناہی سلسلہ ایک جہد مسلسل کی طرح پھیلا ہوا نظر آتا ہے کبھی وہ اشرف علی کی زباں سے نبی پاک صاحب لولاک کے علم مقدسہ پر ناروا حملہ کرتے ہوئے اس پاکیزہ علم کو جانوروں اور چوپایوں سے تشبیہ دیتے ہوئے دکھائی دیتے ہیں معاذاللہ نقل کفر کفر نا باشد اور کبھی خلیل احمد انبیٹھوی کے قلم سے علم نبوت کو شیطان رجیم کے علم سے بھی کم تر ثابت کیا جاتا ہے۔ تو کبھی قاسم نانوتوی کے روح فرسا قلم سے ختم نبوت کے جدید معنی تراش لیے جاتے ہیں کے جن سے قادیانی کذاب کے دجل و فریب کو مزید تقویت کا سامان باہم پہنچایا جاتا ہے تو کبھی صراط مستقیم جیسی ناپاک کتاب میں میرے پاک نبی کی شان میں یو ہرزہ رسائی کی جاتی ہے کے نماز میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے پاک تصور کو گدھے اور بیل کے زلیل تصور سے بھی بدتر کہا جاتا ہے۔ معاذاللہ ثمہ معاذاللہ ۔۔ واللہ عبدالوہاب صاحب اگر آپکی ہٹ دھرمی میرے آڑے نا آتی تو میں کبھی بھی ان ناپاک اورغلیظ عبارتوں کو اپنےقلم سے نقل نا کرتا ۔اب آپ ہی بتایے کے آپ کے نزدیک عصمت انبیاء اور بالخصوص عصمت مصطفیٰ کا عقیدہ صرف فلسفیانہ موشگافی ہے یا پھر ایمان کا مرکز و محور بھی ہے یہ عقیدہ؟ میرے نزدیک تو اس ہی عقیدے پر ایمان کی ساری مضبوط عمارت کھڑی ہے اور آپ کی آپ ہی جانیں؟ اس کے علاوہ بھی بھی بے شمار اصولی اختلافات ہیں بریلی اور دیو بند کے درمیان جن میں امکان کذ ب باری تعالی کا عقیدہ اور امکان نظیر کا عقیدہ سر فہرست ہے۔ اس کے علاوہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے لیے اختیارات ، وسعت علم، آپکی نورانیت اور آپ سے توسل جیسے بے شمار دوسرے ظنی عقائد بھی اسی فہرست میں ہیں ۔امید ہے آپکی تشفی کے لیے یہی کافی ہوں گے۔۔۔ ۔ یاد رہے کے ہمارا مقصد یہاں ان عقائد پر بحث کرکے کسی ایک گروہ کی حقانیت ثابت کرنا نہیں ہے بلکہ صرف ان امور کی نشاندہی ہے کہ جن کی وجہ سے امت آپس میں باہمی خلفشار کا شکار ہے۔اور آپ سے بھی یہی امید ہے کے آپ ان معاملات کو جان لینے کے بعد ان پر بحث سے اجتناب کریں گے۔ اب رہا یہ سوال کے ان اختلافات کے ہوتے ہوئے آیا دونوں مکاتب فکر نے ایک دوسرے پر کفر کے فتوے بھی دیے یا نہیں تو اس کے جواب میں اول تو یہ ہے کے ان تمام مسائل پر طرفین کی کتابوں اور فتووں کو پڑھا جائے تو حقیقت روز روشن کی طرح عیاں ہوجائے گی۔ اور ثانینا یہ عرض ہے کے آلحضرت فاضل بریلوی کی حسام الحرمین کا مطالعہ کافی مفید ثابت ہوگا اور علماء دیو بند کی طرف سے المہند علی المفند اور شہاب ثاقب کا مطالعہ دلچسپی سے خالی نا ہوگا۔





          4....yeh point hai ''iemah_arbah'' ka is main main sirf itna kehna chahoon ga keh jaisa keh main nay kaha tha keh
          ''3 imaam ,imaam abu hanifa kay shagird thay'',too janab abid bhi mera kehnay ka maqsad yeh tha keh woh teeno imaam abu hanifah katy ''bilwastah'' shagird thay .yani jaisa keh in sab ki tareekh_e_paidaish aur wafaat say pata chalta hai keh in sab main imaam abu hanifah hee baray hain.aur saath hee saath aap nay bhee is baat ka jawaab day diya keh
          ہاں ایک اعتبار سے تینوں آئمہ امام صاحب کے شاگرد ہیں لیکن وہ خالصتا علمی اصطلا ح ہے۔
          yahi kehnay ka mera matlab tha.
          ab aap mujhay meray in sawalat ka jawaab dain keh
          1...aap nay kion kaha keh aaj tak jitni bhee kutab hain is mozue per(firqay wali hadees). un sab main 73 ka hee lafaz istemal hua hai.jo keh buhat bara jhoot bol rahgay hain aap .
          2..sab say pehlay aap mujhay ''aqeedah'' aur ''falsafah'' donoo ki tareef likh ker dain keh yeh kia hotay hain??.aur phir mujhay batain keh akhir woh konsi batain hain keh jin ki bina per in doonoo nay aik doosray per kuffar kay fatway jari ker diyae hain.aur saath hee saath un ulmah kay nam bhee likhain jinhain aap baray josh say ''jaid ulmah'' ka laqab daitay hain.??
          sath hee sath aap ko yeh bhee batata chaloon keh baghair tehqeeq kay kisi per tanqeed nahi kertay.agay aap mujh say ziada akalmand dikhtay hain.
          bas ap mujhay mery sawalat ka jawaab dain.im waiting.
          آگے چل کر کافی کھسیانے انداز میں آپ نے اپنے اس قو ل جو کے آپ نے ائمہ ثلاثہ کی امام اعظم کی شاگردی کے حوالے سے اپنی سابقہ تحریر میں دیا تھا کی وضاحت کی کافی مضحکہ خیز کوشش کی ہے کیونکہ آپ کے سابقہ بیان کو اگر بنظرغائر دیکھا جائے تو کسی بھی طرح سے یہ نہیں لگتا ہے کہ آپ کی مراد اس قول سے یہ تھی جو اب آپ کہہ رہے ہیں یعنی بالواسطہ شاگرد ی کی۔ آپکی سابقہ عبارت کی وضاحت اس بار میں آپکے سامنے اردو فونٹ میں لکھہ کر کروں گا پہلے اس ضمن میں آپکی عبارت کا اردو فونٹ۔۔۔
          اب میں آتا ہوں ائمہ اربعہ کی جانب یعنی اپنے چار اماموں کی جانب ہم میں سے بہت زیادہ لوگ یہ سمجھتے ہیں کہ ان چاروں اماموں نے اپنی اپنی فقہ بیان کی ہے جو کے غلط بات ہے ااپ کو یہ اجن کر بہت حیرانگی ہوگی کہ ان میں سے تین امام اما م ابوحنیفہ کے شاگرد تھے یعنی
          انھوں نے امام ابوحنیفہ سے ہی فقہ کے مسائل سمجھے۔۔۔
          آپکی اس عبارت سے بالکل واضح ہے کے آپ کیا کہنا چاہتے تھے۔ اب آپ اس پر بالواسطہ کا پیوند لگا کر اپنی سابقہ غلطی کو چھپا نہیں سکتے کیونکہ اردو ادب کا ادنٰی سا طالب علم بھی آپکی عبارت کے اس حصے کوپڑھ کرکہ جسے میں نےنیلے رنگ سے واضح کیا ہے یہی کہے گا آپ کا یہ جملہ یعنی ۔۔۔
          امام ابو حنیفہ سے ہی ۔۔۔ اس بات پر شاہد ہے کے اس میں بالواسطہ کی کوئی قید نہیں بلکہ اس جملے میں : ہی : کا لفظ بلاواسطہ شاگرد ہونے پر بڑا واضح قرینہ ہے اور آپ نے یہ ہی کا لفظ لکھہ کر تینون ائمہ کی امام صاحب سے بلاواسطہ شاگردی پر حصر کیا ہے اب آپ اگر اس سے انکاری ہیں تو یہ آپ کی اردو ادب سے بھی جہالت کا ثبوت ہے
          ۔
          اس کے بعد آپ نے اپنی بات کو ثابت کرنے کے لیے جو دلیل دی ہے وہ بھی آپکی جہالت پر دال ہے یعنی آ پ یہ کہتے ہیںکہ۔۔۔۔

          ap log jab imaam_abu_hanifa ki fiqah perhain gay too us main saath saath hee baqi 3 imamoon ki fiqah bhee likhi hai.yani jo masla hota hai us per baqi 3 imamoon ki ray bhee likhi hai aur phir jis ki baat hadees say sabit ho jay us ki maan li jati hai.

          آپکی اس عبارت پر تبصرہ ہم نے پچھلی بار دانستہ نہیں کیا تھا مگر کیا کریں جب آپ ہی کو آپ کی علمیت سے لاج نہیں تو ہم کاہے کی لاج رکھیں میرے بھائی امام صاحب کی جو تصانیف ہیں ان میں سےایک کتاب الاثار ہے اورایک الفقہ الاکبر ہے۔ اور الفقہ الاکبر جو ہے وہ علم الکلام کے موضوع پر ہے جب کے کتاب الاثاران احادیث کا مجموعہ ہے کہ جن کی بنیاد پر امام صاحب کی فقہ ہے۔اما م صاحب نے اپنے دور میں ایک چالیس رکنی شورٰی قائم کی تھی جس میں ہر فن سے متعلق لوگ جمع تھے اور یہ شورٰی ہر مسئلے پر خوب غور خوص کر کے مسائل کا حل تلاش کیا کرتی تھی اور اس کی سربراہی امام صاحب خود فرماتے تھے اور جب کسی مسئلہ پر متفقہ رائے آجاتی تو اس ضبط تحریر میں لایا جاتا او ر یہ کام سب ہی کرتے مگر زیادہ تر آپ کے سب سے لائق شاگرد امام ابو یوسف اور امام محمد اور امام زفر کے ہاتھوں یہ خدمت انجام پاتی تھی اور امام ابو یوسف اور امام محمد جہاں کہیں کسی مسئلے میں متفقہ اتفاق رائے نا ہوسکتا یعنی جس مسئلے پر یہ حضرات امام
          صاحب سے اختلاف کرتے تو اسے بھی لکھ دیتے تھے۔ جسے آپ نے ائمہ ثلاثہ کی فقہ غلطی سے سمجھ لیا ۔ بعد میں جب سب ائمہ کی فقہ اپنے اپنے دور میں مدون ہوگئیں تو پھر ہر امام کے شاگردوں نے اپنے اپنے اماموں کی فقہ کی توضیح کے لیے کتابیں تحریر کیں پھر ان کتابوں میں دوسرے ائمہ کی فقہ کو بھی بیان کیا جانے لگا اور اپنے امام کی فقہ کو اصح اور دوسرے امام کی فقہ کو دلائل سے کمزور ثابت کیا جانے لگا اس ضمن میں سب سے زیادہ کام شافعی اور حنفی علماء کے مابین ہوا ۔ خیر بات بہت دور نکل گئی ۔ ہم آپ کے اٹھائے گئے سوالات کے جوبات سے بخیر و خوبی سبکدوش ہوئے۔
          والسلام آپکا خیر اندیش عابد عنایت۔
          ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

          Comment


          • #6
            Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

            how can i poke my nose into ur discussion...your font is not competible...i can't read urdu
            :thmbup:

            Comment


            • #7
              Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

              can't u ppl write in roman urdu
              :thmbup:

              Comment


              • #8
                Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

                Originally posted by munda_sialkoty View Post
                can't u ppl write in roman urdu
                post number bataye usay ham likh dian gay roman main :lpop:
                اللھم صلی علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما صلیت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔
                اللھم بارک علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما بارکت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔

                Comment


                • #9
                  Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

                  Originally posted by munda_sialkoty View Post
                  can't u ppl write in roman urdu
                  post number bataye usay ham likh dian gay roman main :lpop:

                  aap font install kar laian na jis say yeh urdu parhi ja sakti hai ....
                  اللھم صلی علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما صلیت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔
                  اللھم بارک علٰی محمد وعلٰی آل محمد کما بارکت علٰی ابراھیم وعلٰی آل ابراھیم انک حمید مجید۔

                  Comment


                  • #10
                    Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

                    Originally posted by aabi2cool View Post
                    اسلام علیکم جناب عبدالوہاب صاحب آپ نے اہنے تئیں بہت عمدہ کوشش کی میرے آٹھائے گئے اعتراضات کے جواب کی لیکن اب اس کا کیا کیا جائے کے آپ ہر بات کو انا کا مسئلہ بنا لیتے ہیں اور بجائے یہ کے اپنی غلطی تسلیم کرلیں الٹا دوسروں کو کوسنا شروع کردیتے ہیں میں نے آپ سے عرض کی گئی تھی کے آپ سب کو تو دعوت دیتے ہیں اسلام کے مطالعہ کی مگر خود جناب کا زاتی مطالعہ نہایت ہی کمزور ہے۔ نا تو آ پ اسلام کی تاریخ سے ٹھیک طرح واقفیت رکھتے ہیں اور نا ہی دیگر مسائل و احکامات اور معماملات سے آپ کی ٹھیک طرح سے آشنائی ہے ۔ اسی بات کی وضاحت کے لیے میں نے آپ پر اعتراضات والا تھریڈ لگایا تھا ۔ آپ کو چاہیے تھا کے اسے بحسن و خوبی پڑھتے اور اپنے مطالعہ کی کمی کی طرف توجہ کرتے لیکن بجائے اس کے آپ نے ہٹ دھرمی کا مظاہرہ کرتے ہوئے مزکورہ تھریڈ کو اپنی انا کا مسئلہ بنا لیا اور میرے اعتراضات کا جواب دینے کے لیے نکل کھڑے ہوئے ۔ آپکے ان جوبات کا جواب دینے سے پہلے میں ایک چیز نہایت وضاحت کے ساتھ کلیر کردوں کے میں دین کا ایک ادنی سا طالب علم ہوں آپکی طرح کا کوئی بے باک قسم کا دعویدا نہیں ہوں کے جسے یہ زعم باطل ہوکے اس کی کہہ گئی ہر بات ہی مبنی برحق ہے بلکہ میں جو بات بھی کرتا ہوں اپنے ناقص مطالعہ کے بعد ہی کرتا ہوں اور اس میں بھی اتنی کوشش ضرور کرتا ہوں کے ہر طرح سے تسلی کرلوں پھر کسی سوال کا جواب دوں یا پھر کسی معاملے اپنی رائے دوں لیکن اس کے باوجود اس بات کا احتمال بحر حال موجود ہے کے میری کہی گئی ہر بات سو فیصدی درست نا ہو۔


                    اب آتے ہیں آپ کے جوابات کی طرف جنھیں میرے اٹھائے گئے اعتراضات کا جواب کہنے کی بجائے آپکی جہالت کا مزید منہ بولتا ثبوت کہا جائے تو زیادہ بہتر ہے اور اسکی پہلی مثال یہ کہ آپ نے احادیث کی جن دو کتابوں کا نام لکھا ہے اس نام کی دو کتابیں تو درکنار کوئی ایک کتاب بھی مجموعہ کتب احادیث میں آج تک کسی کودستیاب نا ہوسکی نجانےآپکے ہاتھوں وہ قیمتی اور نادر نسخے کہاں سے لگے اگر فی الوقت موجود ہیں تو برائے مہربانی ہمیں بھی ضرور ارسال کیجیئے گا تاکہ ہم بھی انکی زیارت سے بحر مند ہوسکیں ۔ جی ہا ں میری مراد آپکے جواب میں لکھی گئی کتابوں کے نام سے ان میں سے ایک نسخے کا نام آپ نے۔۔۔

                    1
                    ...sunan abbi majah,kitab_ul_fatan,jild 2.


                    اور دوسرے نسخے کا نام جناب یہ تجویز فرماتے ہیں۔۔

                    sunan imaam ahmad bin hambal,jild 3,page 120.

                    تو قارئین کرام آپ پر واضح ہوچکا ہوگا کے ہمہ وقت مطالعہ اسلام کا ڈھنڈورا پیٹنے والے کی خود اپنی حالت یہ ہے کہ اسے زخیرہ احادیث میں سے دستیاب دو بڑی کتب کے نام تک ٹھیک طر ح سے نہیں آتے۔ ان میں سے پہلی کتاب کا نام سنن ابی ماجہ نہیں بلکہ سنن ابن ماجہ ہے۔ ہمہ وقت فلسفے کا رونا رونے والےکو اتنی لیاقت تو ہونی چاہیے کے عربی زبان میں۔۔۔
                    ابی اور ابن کا


                    باہم فرق معلوم کرسکے موصوف نے یہاں امام ابن ماجہ کے ساتھ کیا ظلم کیا کے ان کا شجرہ ہی بگاڑ دیا یعنی امام ابن ماجہ کے کے والد محترم کے جنکا لقب ہے ماجہ ۔ان کو اپنے ہی بیٹے کا بیٹا بنا دیا یعنی اما م صاحب کا لقب تو تھا کے ابن ماجہ یعنی ماجہ کا بیٹا جبکہ ہمارے ممدوح نے انھیں ابی ماجہ یعنی ماجہ کا باپ بنا دیا اسی پر کسی شاعر نے کیا خوب مصرعہ کہا ہے کہ جو چاہے آپ کا حسن کرشمہ ساز کرے
                    اور دوسری کتاب کے نام لکھنے میں موصوف نے جو ٹھوکر کھائی ہے وہ موصوف کی علم حدیث سے جہالت کا قطعی ثبوت ہے وہ یوں کے موصوف امام احمد بن حنبل کی مسند کو سنن سے تعبیر فرمارہے ہیں اور علم حدیث سے ادنٰی سا شغف رکھنے والا طالب علم بھی یہ بات بخوبی جانتا ہے کے علم حدیث کی روح سے مسند اور سنن میں کیا فرق ہے۔ سنن اس حدیث کی کتاب کو کہتے ہیں جس میں صرف احکام کے متعلق احادیث وارد ہوں جبکہ مسند اس حدیث کی کتاب کو کہتے ہیں کے جس میں ترتیب صحابہ سے احادیث کو لایا جائے اس لحاظ سے امام احمد بن حنبل نے جو کتاب لکھی ہے وہ مسند ہے ناکہ سنن اور یہی اس کا مشہور نام ہے یعنی مسند احمد بن حنبل۔
                    باقی آپ نے میری بات کے جواب میں ان تین کتابوں میں سے امت مسلمہ کے بہتر فرقوں میں بٹ جانے کی احادیث کا حوالہ دیا تو اس کے لیے عرض ہے کے میری زاتی لائبریر ی میں مسند احمد بن حنبل نہیں ہے اور نا ہی سنن ابن ماجہ ہے ہاں ترمزی شریف ضرور موجود ہے اور اس کی جلد دوم کا صفحہ نمبر۲۲۵ مطبوعہ فرید بک سٹال اردو بازار لاہور ابواب الایمان میں سے باب نمبر216 افتراق ھذالامة اس وقت میرے پیش نظر ہے جس میں امام ترمزی پانچ احادیث لیکر آئے ہیں جن میں سے پہلی دو احادیث میں فرقوں کا زکر ہے تو آئیے میں آپ کے سامنے وہ دونوں احادیث پیش کرتا ہوں پہلی حدیث حضرت ابو ہریرہ سے مروی ہے کہ۔۔ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا یہودی اکہتر یا بہتر فرقوں میں بٹ گئے اور عیسئی بھی ان کی طرح ۔ لیکن میری امت تہتر فرقوں میں بٹ جائے گی۔
                    اس کے بعد امام ترمزی کا اپنا تبصرہ ہے اس حدیث پر کے وہ کہتے ہیں کے اس باب میں حضرت سعد، عبداللہ بن عمرو اور عوف بن مالک رضی اللہ عنھم سے بھی رویات منقول ہیں اور یہ کے حدیث ابی ہریرہ صحیح ہے۔
                    اس باب کی دوسری حدیث ۔
                    حضرت عبداللہ بن عمرو سے روایت ہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔بنی اسرائیل بہتر فرقوں میں بٹ گئے اور میری امت کے تہتر فرقے ہوں گے۔۔۔۔۔۔۔۔
                    آخر میں امام ترمزی فرماتے ہیں کے یہ حدیث حسن غریب مفسر اور ہم اسے صرف اس طرق سے جانتے ہیں ۔
                    تو قاریئن یہ تھیں وہ دواحادیث جن کا حوالہ عبدالوہاب صاحب نے دیا آپ خود دیکھ لیں کے یہ دونوں احادیث ہماری بات کی سچائی کا اعلا ن کر رہی ہین یا عبدالوہاب صاحب کی بات کا ۔ ہم یہاں ایک بات خاص طور پر واضح کرتے جائیں کے ہم نے یہ ہرگز نہیں کہا تھا کے بہتر فرقوں والی کوئی حدیث ہی نہیں بلکہ ہم نے یہ کہا تھا کے احادیث میں جو بہتر کا لفظ آیا ہے وہ امت مسلمہ کے لیے نہیں بلکہ بنی اسرائیل کے لیے آیا ہے جب کے اس کے مقابلے میں امت مسلمہ کے لیے احادیث میں تہتر کا لفظ آیا ہے اور یہی کچھ مزکورہ بالا احادیث سے بھی عیاں ہے۔
                    لگتا ہے عبد الوہاب صاحب کو ہماری بات کے سمجھنے میں تسامح ہوا ہے۔ کیونکہ انھوں نے بات تو شروع کی تھی امت مسلمہ کے فرقوں میں بٹ جانے پر اس ضمن وہ اپنے پہلے تھریڈ میں جو حدیث لیکر آئے تھے ا سپر ہم نے تین اعتراضات کیے تھے پہلا یہ کے بلا حوالہ لکھی دوسرا یہ کے امت مسلمہ کے لیے بہتر فرقوں کا لفظ استعمال کیا جو کے غلط تھا اور تیسرا اس حدیث سے جو نتیجہ جناب نے نکالا وہ غلط تھا ان تین نقاط پر ہم نے بحث کی تھی۔ اور اپنی بات کو دلیل سے بھی ثابت کیا تھا ہمارا دعوٰی یہ ہے کے مشہور احادیث میں امت مسلمہ کی تقسیم کے لیے جو لفظ آیا ہے وہ بہتر نہیں بلکہ تہتر ہے احادیث کی سینکڑوں کتب ہیں اور سب ہمارے مطالعہ میں نہیں ہیں لیکن اب تک ہم نے جتنی بھی پڑھی ہیں اور اس حدیث کو جتنے بھی حوالوں سے سنا ہے ان سب میں تہتر کا لفظ آیا ہے اگر آپ نے کسی کتاب میں بہتر کا لفظ خود پڑھا ہے تو برائے مہربانی مکلمل حوالہ سے آگاہ کیجیے ہم ضرور بالضرور تسلیم کرلیں گے آپکی طرح ہٹ دھرمی سے کام نہیں لیں گے۔





                    آگے چل کر آپ نے ہمارے حدیث کی توضیح والے اعتراض کے جواب میں جو لکھا ہے اس سے یہ بات بڑی حد تک واضح ہوچکی ہے کے آپ یہ کہنا چاہتے ہیں کے ابھی تک تاریخ اسلام میں صرف تین ہی فرقے ہوئے ہیں باقیوں کا ظہور ہونا ابھی باقی ہے ۔ تو آپکی یہ بات بھی تاریخ اسلام سے کھلی جہالت کا منہ بولتا ثبوت ہے آپ کو چاہیے کے آپ اپنے مطالعہ کو وسیع کیجئے اور تاریخ کی کتابوںکا مطالعہ کیجیے بلکہ تاریخ کیا جس کتاب کا ہم نے پہلے حوالہ نقل کیا یعنی غنیةالطالبین اسی کے مزکور صحفہ میں اسلامی تاریخ میں جنم لینے والے تمام فرقوں کا تعارف موجود ہے بلکہ شیخ عبدالقادر جیلانی نے تو تہتر کا لفظ پورا کرکے دکھایا ہے آپکی سہلوت کے لیے میں صحفہ نمبر پھر سے لکھ دیتا ہوں کتاب کا نام غنیة الطالبین صحفہ نمبر164 سے لیکر179 تک۔ میں ایسے تمام فرقوں کا تفصیلی تعارف موجود ہے جو کے اسلامی تاریخ میں ظہور پذیر ہوچکے ہیں ۔ یاد رہے کے شیخ عبدالقادر جیلانی کی تاریخ وفات 561 ہجری ہے ۔ اور اس وقت تک وہ تاریخ اسلام میں 73 فرقوں کا تعارف گنوا چکے تھے جن میں سے چند مشہور یہ ہیں جہمیہ ، کرامیہ ،مرجیہ،معتزلہ،قدریہ، جبریہ، معمریہ ، جبایہ ،بھشمیہ، کعبیہ، مشبہ، ضراریہ، نجاریہ، سالمیہ وغیرہ وغیرہ۔

                    فی الوقت اجازت چاہوں گا باقی جواب کے ساتھ ان شاءاللہ پھر حاضری دوں گا آپ سے گذارش ہے جب تک میں اپنی بات مکمل نہ کرلوں کوئی رپلائی نا کیجیے گا۔۔والسلام آپ کا خیر اندیش عابد عنائت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔جاری ہے۔۔۔






                    assallam_u_allaikum janab abid bhi.sab say pehlay too buhat buhat sorry keh main late hua i was busy coz of prepration of my papers.
                    jo keh honay hain abhi, lakin main nay aaj time nikal ker aap ko jawaab likhnay kay liyae baitha hon.
                    janaab aap nay jo jawabaat likhain hain un main ziada lines meray khilaaf thin aur kam lines topic per thin.lakin main bahas baray bahas nahi chahta is liyae ata hon apni asal baat per.
                    janab sab say pehlay aap ko woh hadees batata chalon jin ka main aur aap rona rotay rahay hain.
                    ab main aap ko batata hon keh haqeeqat kia hai?
                    aap nay jin kitaboon ka nam likha tha un main beshak 73 ka lafaz he hai lakin jo kitaboon ka nam main likhnay laga hon un main 72 hai.
                    1...masnad imaam ahmad bin hambal,jild 3,safha 120.
                    ''ans bin malik(ra)fermatay hain keh rasool(pbuh) nay fermaya keh beshak bani israel kay 72 firqay thay aur tum bhee unhi ki misal(unhi ki terhan)ho gay.sab kay sab aag main hon gay mager sirf aik firqa.''
                    ab 2nd kitab
                    2... sunnan ibn_e_majah kitab_ul_fitan, jild 2.
                    hadees....
                    ''bani israel 71 firqoon main taqseem hui meri umat 72 firqoon main taqseem ho gi.saari ki saari aag main mager aik jannat main aur woh meri jamat ho gi.(jannat wali).
                    yeh too thin ihadees.lakin aap ko aik baat bata chaloon keh ibn_e_majah main is kay mutalak 3 hadeesain hain aur un main 3 main say 1 main lafaz 72 aya hai aur 2 main 73 hai.
                    aur janab aap kay paas yeh donoo kitabain hee nahi hain.yeh aik iteefaq hai.
                    main bahas baray bahas nahi kerna chahat main nay aap ko 2 kitaboon kay nam likh dee hain jaisa keh aap nay kaha tha keh
                    اگر آپ نے کسی کتاب میں بہتر کا لفظ خود پڑھا ہے تو برائے مہربانی مکلمل حوالہ سے آگاہ کیجیے ہم ضرور بالضرور تسلیم کرلیں گے آپکی طرح ہٹ دھرمی سے کام نہیں لیں گے۔



                    aap say guzarish hai keh apni tashafee kay liyae yeh kitabain per lain aap ko yeh lazmi kisi qareebi madrissay say mil jain gee.jaisa keh aap ko pata hee hai.
                    janab mujhay is baat ki samajh nahi ati keh aap topic say ziada mujhay hee bura bhala keh rahay hain main is baat ko samjha nahi.ager aap ka kehnay ka maqsad itna hai keh mera ilm buhat buhat kam hai too janab yeh baat bilkul sahi hai.lakin aap yeh bhe too dhaiukhain keh aap ko bhee too in ihades ka ilm nahi hai.yeh beshak aik ittefaq hai lakin is ka matlab yeh nahi keh aap mujhay bura bhala kahain beghair tasdeeq kay.
                    meray papers honay walay hain 13 march ko pehla paper hai aap dua zaroior karan phir inshaallah aap say tafseelan ghuftagu ho gi ''brailvi aur deoband '' per.aur aap ki woh ghalat fehmian bhee zaroor door karon ga.
                    ijazat chahoon ga insha allah phir milain gay.
                    dua zaroor karain.
                    allah hafiz.
                    Fight for Khilafah
                    :insha:

                    Comment


                    • #11
                      Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

                      janab abdul wahab sahab mujhy aap ka baqi ajwab ka shidat se intizaar hy aap nay mujhy to ye kaha hy k aap k imtihan hony waly jain laikin aap musalsal nay threds laga rahy hain aur degar ahbaab k sath masroof hain ye koi achi baat naheen aap ko chaiye k pehly jis mozu par aap se guftgu horahi hy us par apni postion ko wazy kareen phir degar mozuaat par behas kareen .. baqi aap nay jin do kitabon main 71 k lafaz ka hawala diya hy un main se aik kitab yani sunan ibny maja mujhy mal gai hy aur us main waqi hi aik rawayat main 71 ka lafaz aya hy is tasheeh kiliye main aap ka shukar guzar hon ...baqi aytraazat k jawab bhi aap jald az jald raqam farmaien...
                      ساقیا ہور پلا ہور پلا ہور پلا

                      Comment


                      • #12
                        Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

                        Ohhhhhhhhhh mein ab kia comments dooon

                        Comment


                        • #13
                          Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.

                          meraa point of view yehee haii kehh isss Firqa bandee kee topic perr mazeed behss bandd keee jayee aoor aaindaa iss thread main iss koo shoroo naa kiaa jayee kunkeh main samjhtaa hoo isss behess main parnaa hee ghalt haii
                          main to yehh kehtaa hoo aall r rights bass aoor kuch nahee
                          "Can you imagine what I would do if I could do all I can? "

                          Comment


                          • #14
                            Re: abdulwahab per kiyae gay iterazat aur un kay jawaab.


                            online parhney k liye nichey diye gaye link par click karain
                            http://www.ahlehaq.com/books/book-sh...aq-200-p1.html

                            Comment

                            Working...
                            X